Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi tweety

ik begrijp je angst zeker.

dat heb ik ook hoor hier is het dan met 6 weken 2x fout gegaan en dan zit je wel in je rats hoor..

maar morgen ben ik er 5 dagen over heen...

probeer moed te houden he.. we sleuren elkaar hier wel door heen...

liefs

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja stom is dat he? Je denkt elke keer :als ik maar nu eenmaal zwanger ben, dan komt alless goed... En dan ben je het en dan heb je weer 100.000 andere onzekerheden! Ik denk dat dat er misschien wel gewoon bij hoort, als de baby dr is->gaat alles wel goed? -> als ze naar school gaan... -> als ze brommer willen gaan rijden... -> als ze gaan stappen... -> als ze het huis uit gaan....

Ja, ik weet het zeker, dat onzekere hoort erbij of het nou gegrond is of niet! Waar beginnen we eigenlijk aan??? hihihihihihi... En TOCH willen we moeder worden!!!!!

LOL

Geplaatst

Haha Zjoediezzz ( zo blijf ik je maar noemen), je loopt wel heel erg op de feiten vooruit ;)

Geplaatst

Hmm... tsja... Ik kreeg even een brainwave met het idee dat het zorgen maken wat ik (en velen met mij) nu voel strakkies niet zomaar helemaal weg zal zijn!! Zeg maar een soort filmpje van je leven maar dan van de toekomst en niet aan het eind van je leven terugkijkend....

Of ben ik nou weer wazig, ik krijg de laatste dagen wel vaker te horen dat ik een beetje warrig ben... ;-))

hihihihihihih.....

XX, Juut

Geplaatst

Haha, overduidelijk zwanger dus ;)

Maar ik herken het wel, de vorige keer leefde ik echt van echo naar echo..... zal nu wel weer zo zijn pffffff.

Geplaatst

Ja, we gaan gewoon stapje voor stapje... anders is het niet te overzien! En je bent in ieder geval een hele belangrijke stap verder!!!

Ik ben echt ZO blij voor je, ik kreeg vandaag echt een grote glimlach op mijn gezicht toen ik je berichtje las.....

Geplaatst

Ga morgenavond/dinsdagochtend nog een test doen en als deze nog positiever is, kom ik me hier voorzichtig melden.

Ik zou 21-11-2011 uitgerekend zijn. Ook een mooie datum vind ik zelf, net als die van jou Zjoediezzz.

Geplaatst

Moet je ook zeker doen, ik heb elke keer die van KV gedaan en zag iedere keer dat streepje iets donkerder worden... Zeker mooie datum! Wel gelijk laten horen he? (Ben niet nieuwsgierig hoor....)

Geplaatst

Nou, alles leuk en aardig hoor... Heb vadaag iedere keer het idee dat het mis zal gaan... Straks nog maar even een digitale test halen om te kijken of mijn HCG wel is gestegen!

Het lijkt wel alsof het maar niet werkelijk kan landen bij mij dat het echt zo is. Ik zal blij zijn als ik volgende week die echo heb gehad...

Zit zo toch niet helemaal lekker op mijn werk! (was een patient niet komen opdagen, dus ben ff snel online!! hihi)

Geplaatst

Angel; Klopt ja, dit is gewoon ff een 'rot' week, om weer door te komen... het vertrouwen moet gewoon weer ff komen.... maar k ben weer erg misselijk, dus dat voelt weer okay!!

Jose; hoe ist meid? al n beetje tot je door gedrongen?? O kvind het écht zoooo gaaf!!!k voelde me zo blij toe ik het las dat je zwanger was...k had het gewoon gehoopt dat je lekker bij ons kon blijven!!

hoe voel je je?

Dee ook positief getest he? vind ik ook zo onwijs leuk!!k hoop dat ze hier ook bij komt...

Juut; Dat had ik dus gisteren, dat gevoel dat het mis gaat, zonder verklaring, maar gewoon omdat ik me minder misselijk voelde.... k was zo bang dat het fout ging.... werd ik vannacht wakker, kotsie misselijk, spugen... ongelofelijk; vooral zo ongelofelijk omdat er niks in m'n maag zat, dan is het gewoon zwaar beroerd... we willen gewoon steeds bevestiging dat het 'goed' zit... terwijl we ook gewoon blij mogen zijn als we ons is ff 'goed' voelen.....

hihi..k heb net ook weer de digi test gekocht.... ga het zo doen...

Wat voor werk doe je??

fijne dag allemaal....ik ga weer testpiesen...hihi..

Geplaatst

K heb net nog ff ge-test-piest... hij stong nog op 2-3 weken (is 4-5weken zwanger) .... dat is wel goed toch? in ieder geval niet minder dan vorige week, en aangezien ik nog erg misselijk ben, geloof ik ook wel dat het goed zit... alleen baal ik er van... k had liever gezien 3+ maar ja, m'n urine was ook heel 'dun'... nie zo handig eigenlijk... k probeer het donderdag nog wel ff een keertje, kijken wattie dan aangeeft...

Geplaatst

Hihihi... Echt 2 zielen 1 gedachte wij samen hoor!! Ik denk dat die test 2-3 weken aangeeft doordat je urine niet zo geconcentreerd is... Ik wilde ook gelijk vanmiddag doen, maar ik heb vrij veel thee gedronken dus beter morgenochtend denk ik... Kijken of ik dat red! Als het niet goed was geweest had die test zeker minder aangegeven hoor!

Ik doe mondhygiene in een tandartspraktijk... Tandsteen peuteren & gaatjes zoeken!!! Hihihi....

Xx, juut

Geplaatst

Haha meiden, zo'n testdrang heb ik nu weer niet haha. Inmiddels wel 2 nieuwe testen in huis, vanavond/morgenochtend 1 en dan woensdagochtend nog 1.

Dank je wel Tweety, ik vind het zo lief dat je zo denkt. Heb nu ook een gezicht bij je, dat vind ik ook grappig ;)

Zo'n clearblue doe ik niet, vind ik echt zonde van mijn geld.

Wel wil ik donderdag mijn hcg laten prikken. Moet toch heen ivm stollingsziekte. Maar daarover laat ik me maar niet uit, ben doodsbang dat ik achterhaald word en herkend word.

Wat betreft de kwaaltjes, de misselijkheid begon de vorige keer pas met 7 weken. Tot die tijd weinig last gehad.

Nu ook alleen moe en wat steekjes, that's it. Maakt mij niet uit ;)

Geplaatst

hihi....k zit steeds al het November-topic in de gaten te houden, was zo benieuwd of jij nog gepiest had... HOOR MIJ NOU...sorry.... (zo ben ik normaal ook wel, daar nie van ;-) )

Nou dat geloof ik ook wel, als het niet goed had gezeten, dat tie minder aan zou geven, en aangezien ik nu nog zó misselijk ben, durf ik er wel in te geloven dat het goed zit!!

Totdat ik dan morgen bijv. weer minder misselijk ben.....slaan gelijk de zenuwen weer toe!!

ALS JE HET RED.....het zal mij benieuwen...haha... gewoon morgen ochtend pas doen... dan ist lekker (bah) geconsentreerd...

ik ga er woensdag weer 1 halen... enne...kijken of ik het dan volhoud tot donderdag ochtend!!

AAAahhhhh.... jij bent er zó 1......grapje.... ik ben absoluut niet allergies voor tandarts bezoek... en ik lig 10x liever gaatjes te vullen bij de tandarts dan dat ik n punctie doe.... en tandsteen peuteren vind ik altijd wel n lekker gevoel (ja ken er nix aan doen dat ik zo ben ;-0) omdat ik altijd gevoelig/onstoken tandvlees heb zeg maar.... t voelt altijd weer zo lekker 'schoon' als het gebeurd is.... ;-D

liefs

Geplaatst

Jose; Leuk he? die gezichten erbij!! :laugh:

Bij sommige had ik wel een totaal andere voorstelling...grappig is dat!

Ehm...Nou Judith en ik richten een fonds op als we uitgeplast zijn over de dure testen... speciaal voor ons...omdat dan ons geld op is... en iédereen wil toch dat we zwanger worden... t is aan ons om te controleren of het nog wel goed gaat :happy:

Niet te veel zeggen dan... fijn dat je bloed mag prikken!!

xxx

Geplaatst

Hihihihi... Tweety & Jose, ik lig hier echt helemaal in een deuk!! word echt helemaal vrolijk van jullie...

Het duurde even voor ik weer terug was, want ik ben toch even met een bekertje naar de badkamer gegaan... ik denk gewoon ff kijken hoe donker mijn urine is en wat bleek: Ik had helemaal niet zoveel thee gedronken als ik dacht! ik heb wel echt al last van vergeetachtigheid, terwijl ik normaal gesproken altijd alles an onthouden!! Maarreh... k heb dus getest en echt DIRECT (na hooguit 10 seconde knipperen) kwam er zwanger EN 3+ in beeld!!!!

En wat bleek nou nog meer: mijn man had dezelfde onzekerheid behoefte aan bevestiging... hij is zo heerlijk in evenwicht met zijn vrouwelijke kant!!! ihihihihi....

Enneh... die 13 euro heb ik graag over voor wat meer zekerheid en peace (pies) of mind...

Geplaatst

Pies of mind haha..... lol!

Nou, misschien ga ik zo ook nog even aan de pies, want heb ook wel wat pies bro nodig.

Haha, heb jouw foto's ook al even uitvoerig doorgespit Tweety, grappig! Je bent een echte reistijger volgens mij, nice picca's.

En super Zjoedpies.... nu gaan geloven hoor ;)

Geplaatst

Oké. oké nu meld ik me officieel. Zal even het lijstje opzoeken. Wat een heerlijk gevoel om weer een ticker te kunnen maken.

Geplaatst

Uitgerekend:

2 november - Angel

2 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer

7 november - Janine

11 november - Zjoediezzz

13 november- Tweety83

21 november - Jose

Eerste echo:

09 maart - Nathalie

14 maart - Janine

18 maart - Angel

21 maart - Zjoediezzz & Poohbeer

22 maart - Sas27

29 maart- Tweety

04 april - Debbie 79

Tweede echo:

16 maart - Nathalie

Jee, wat een gat tussen mij en Tweety. Maar volgens mij is dit de meest recente. Ik houd nog wel slag om de arm, maar aan de andere kant, ben weer een stap dichterbij.

Vind 21 november een mooie datum trouwens, een datum met alleen enen en tweeën ( en ok 1 nul).... 21-11-2011

Geplaatst

Hihi...ik word juist weer vrolijk van jullie hoor Judith en Jose....... hé lache zeg dat tie het deed bij jou Juud, die test... enne....wat zeg je dat weer eerbiedig over je man ;-) met z'n vrouwelijke kant!!

Ja voor die 13 euro pies ik ook graag wel n meter mind... hihi... tjaa.... hoe erg kun je zijn he?!!

Ehm...k ga toch ook morgen denk ik al voor die test.... (ssssst...niet tegen m'n man zeggen dat ze zo duur zijn, hij krijg écht een rolling.... want mijn man is nl. écht heeeeeeeeeel erg nuchter, en heeft niet zo veel bevestiging nodig ;-) )

Leuk he José?!!ik dacht dat jij écht keiblond was en heel klein...en krullen had... geen idee waarom... hihi...

Ik ben gek op vakantie ja, heerlijk, kan nu alweer in mezelf genieten als ik aan de zomervakantie denk....nog geen flauw idee overigens waar we heen gaan...maar gewoon t idee..

Officieel 4 weken vandaag meis...errug leuk, en nu ook n ticker!!Wow... ziet er gelijk echt uit he?!!

Klopt ja, tussen ons zit echt n gat van n week ... Rosella was nog tussen ons in... maar dat is misgegaan toch?

met testen was het volgens mij ook wel een klein beetje zo, dat na mij heel lang niemand kwam...

Alsof je t erom 'gedaan' hebt....met die datum...leuk hor, nu ook nog bevallen op die datum!!!

Geplaatst

Hallo Meiden,

Ben ik weer even en zo te zien ook niet de enige in erge onzekerheid! Ik had sinds gisteravond laat op bed ineens niet heel erg maar toch een beetje buikpijn, en vertrouwde het daarom ook niet (mijn man was gelukkig vrij vandaag) dus vanmorgen in een potje geplast en naar de kruidvat gerend en ook een digitale van clearbleu gehaald die gaf bij mij van de week 2-3 weken aan, en dacht ook als het misgaat daald mijn hcg (dat deed het de vorige keer namelijk heel erg snel) nu gaf hij netjes 3+ aan dus was weer wat gerustgesteld. Maar sinds vanmiddag heb ik zo'n prikkelend gevoel onder in mijn vrouwelijke deel en af en toe een steek in mijn lies en nu maak ik me maar zorgen en zorgen en kan niet wachten op de echo die ik pas over 3 weken krijg! Is dit gevoel bij jullie ook bekent of moet ik me toch zorgen gaan maken? Verder zijn mijn zwangerschapskwaaltjes nog steeds goed aanwezig en heb ik godzijdank nog geen drupje bloed verloren! Wat een onzekerheid allemaal he!! Nou voor een ieder die ook zich zorgen maakt heel veel sterkte en net als ik toch proberen te onstpannen!! Makkelijker gezegd dat gedaan.

Liefs Debbie

2011.pngMaak een ticker

Geplaatst

Haha, ik had altijd wel krullen hoor, heb wel slag/krullen. Maar als ik wil, kan het zo steil mogelijk. Ben van alle markten thuis.

Oh meiden, ben zo blij en een leuk clubbie zo bij elkaar.

Ga denk ik een afspraak maken voor 1 april ( geen grapje haha), dan ben ik 6 w, 4 d.

Dd adviseerde 30 maart, maar ja.... dan zit je net op de grens van wel of geen hartje. En met 6 w en 4 d is die kans alweer groter.

Trouwens, het lijkt mij wel handig dat je achter je echoafspraak ook zet hoever je bent. Altijd leuk om te weten ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden