Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou meiden, gijs heeft het nog niet helemaal begrepen geloof ik. hij kreeg rond 12u vannacht eenvoeding met al 2 schepjes fort erin, eerst was ie heerlijk uitgebreid met mij in bad geweest (ja zeker ik ben in bad geweest, het vloeien is gestopt)Tot 01:00u aan het klooien geweest met spugen en niet in slaap willen komen, eindlijk sliep ie Kwam ie gewoon om 03:00u weer om zijn fles hoor.... zucht... hahahaha eigenlijk wel grappig. Terwijl hij overdag vaak zonder moeite ruim 4 uur ertussen heeft zitten.

'Heeft vanmorgen om 11u de fles gehad, is nu net om 13:15u eindelijk stil en dus aan het slapen in zijn ledikant. Dus ik vermoed dat hij de voeding van 2u niet redt. Zal wel eerder 3u worden.... Maar ja hij heeft 2 uur liggen vechten tegen de slaap, is nu bekaf....

Maar eh, in het kader van "alles kan hier gezegd worden"... bloos... ik ga iets bekennen..... ik was toch in bad geweest omdat ik niet meer vloei? Dat andere wat ook pas dan weer mocht? Ja dat dus.... hihihihi... nou het is er van gekomen hoor vannacht... bloos bloos... maar het was wel lekker! hahahahahahaha

En weet je wat het ergste is? Ik dacht gelijk, shit stel dat ik nù al weer zwanger raak? Stom hè. Wat zit een mensenbrein raar in elkaar...

Gisterenavond toen ik met mijn kleine ukkepukje in onze bijna donkere slappkamer zat te kroelen, oftewel in slaap probeerde te krijgen, kreeg ikhet ineens te kwaad. Moest aan de, alweer 2e kerst zonder mijn papa denken, en vanzelf aan het feit dat mijn vader dit heerlijke kleine manneke nooit heeft mogen kennen. Pff zit alweer te janken als ik het optyp. Heb Gijs verteld over zijn opa en hoe trots en gek die op hem geweest zou zijn. En dat hij ook de naam van zijn opa's draagt om die reden. Die hormonen ook.....(geef dat de schuld maar..)

Kreeg trouwens van mijn ex-schoonmoeder, een geweldig lief mensje waar ik nog steeds contact mee heb, ook post. Omdat Tom zijn vader niet meer bij zijn bloedeigen moeder wil komen houd ik voor Tom ook, dat contact aan zeg maar. Maar die lieverd heft op de geboorte van Gijs gereageerd alsof ze zelf weer oma is geworden. Gijs kreeg vandaag zelf een kerstkaart, net als Tom natuurlijk, van haar, zo lief! 1e kerstdag gaan we voor t eerst naar brabant met Gijs, probeer ik haar ook even te bezoeken, kan ze Gijs even zien.......

en inmiddels is meneertje Gijs weer uit bed, toch nog net voor tweeën.... hahahaha hongerlijer.....

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Och lieve Mutske, dat zijn geen hormonen dat is juist heeeeeel logisch....en juist met deze donkere dagen besef je het des te meer. Kerst hoort gezellig te zijn, met de hele happy familiy bij elkaar en als je dan je vader bent verloren, is het gemis nog groter. Op andere dagen ook natuurlijk, maar juist nu.... door de geboorte van Gijs, kerst enz. sta je er nog meer bij stil. Sterkte!!!!

Hihi hongerlijer, nou hier ligt ook zo'n hongerlapje pfffff..... ben dus teruggegaan naar 1 schepje forte en het is weer drama. Mevrouw komt weer om de 2 uren en dan moet ik het zien te rekken. Nou mooi niet dus, speentje helpt niet meer, ze heeft gewoon honger en krijst erover. Normaal ligt ze 's middags heerlijk in haar ledikantje te slapen, nou hier is het vanaf 13.30 uur al drama, zodra speentje uitvalt....brullen! Dit wordt een vroegertje vanavond, we gaan het nooit redden tot 23 uur.

Tja wat moet je dan? Toch weer Forte erbij in? Wilo ok niet teveel switchen....

Wat bijzonder dat je nog zo goed contact hebt met je ex-schoonmoeder en dat ze dan Gijs ook een kaartje stuurt, echt heel lief!

Ennuh....de 2 jaren zijn nog niet om hè? Nee hoor meid, je hebt ervan genoten en dat is des te belangrijker ;) Hier gaa het ook niet lang meer duren gok ik!

Alleen is mijn mannetje het hele weekend aan het werk, dus dat wordt hem niet.

Geplaatst

Nou ik heb een huisje ( VIP met sauna) op het oog in CP....met een klein en kindvriendelijk zwembad + bubbelbad. Precies wat ik wil dus haha...maarrrrrr zouden jullie met een bijna 3 maanden oude baby een zwembad/bubbelbad ingaan? Wat is wijsheid?

Wat zouden jullie doen?

Geplaatst

Vanmiddag n heel verhaal zitten tikken, gaat de comp. ineens uit, omte configu...dingesen....klote ding!!

maar goed....overnieuw dus.

Heerlijk Jose!!Klinkt goed!! Welke CP is het? Ja hoor, ik zou het proberen, het kan zijn dat ze het te koud vind,

maar k zou het zeker proberen.Als wij ook nog naar CP ga ik het ook proberen.We zien wel oftie t pikt!!

Mutske; Niks hormonen!!Dat is gewoon normaal hoor, dat je het daar af en toe moeilijk mee hebt!!Zonder hormonen

mag je daar ook best eens flink verdrietig van zijn!!

Logisch toch, December is ook altijd wel n beladen maand vind ik zelf!!Weer n jaar voorbij.... met lief en leed!!

Wat ontzettend lief van je ex-sch.moeder zeg!!Leuk als je daar nog zo mee om kan gaan he?!!

hihi....bedgeheimen....na ja...hier is niks geheim hoor ;-)

Fijn toch, dat het weer goed ging?!! K geloof dat ik dat ook ga hebben....toch wel n beetje de zenuwen van

'straks raak ik zwanger' t is ook zo vreemd!Eerst al die jaren dat we gewoon 'onbezorgd' konden vrijen, zonder

op die manier daar over na te denken!En nu ist ineens andersom!!

Ergens ook logisch dat het nu nog niet de bedoeling is (voor onszelf dan) om zwanger te raken!! Je lichaam moet

ook weer 'herstellen' van het zwanger geweest zijn..... maar goed..... we horen t wel wanneer je weer uitgerekend bent!

hihi.... ;-) grapje......

Jose; Heeft L.otte niet gewoon n 'rommel' dagje? Aron heeft ook wel eens zo'n dag, dat hij het liefst om de 2 uur drinkt

(terwijl hij dan écht wel genoeg binnen krijgt) maar dan merk ik dat hij gewoon z'n dag niet heeft....wat wij grote mensen

ook vaak hebben....

k hoop dat je er uit komt met je voeding.... is toch altijd wel puzzelen he?!! wat mag en werkt wel en wat niet?!!

Slaapt ze vannacht wel lekker, als ze zoveel wakker is!!

sooo dan....zit er hier 1 voor de 2de keer binnen n half z'n broek vol te douwen......prrrrrrrrt....écht n grote mannen

scheet!!

Geplaatst

Haha, de broek voldouwen.....lig hier weer smakelijk te lachen, uh....zit....

Ik hoop dat het een rommeldagje is, ik herken het heel erg van voor de Forte zeg maar.....niet verzadigd, veel de speen willen ( zuigbehoefte) en heel gulzig... Na ja, we zien morgen wel weer!!!

Wanneer zouden jullie dan evt. naar Winterberg gaan Tweety? Wij gaan dan 6 februari naar CP Sandur in Drenthe, lekker vlakbij ;)

Het enige wat ik dan mis, zijn iedere ochtend verse broodjes die aan je huisje gebracht worden. Huttenheugte heeft het wel, maar dan betaal je het dubbele zowat. Moet ook leuk blijven.

Maar jij zou het wel doen dus als Aron nog maar bijna 3 maanden is, ik wilde daarom ook zo'n bubbelbad.....die zijn toch wat warmer. Ze hebben er ook babyzwemmen, misschien is dat ook wel wat.

Oh ennuh SEX, ja ik kan het hier gewoon met hoofdletters schrijven haha.....

Ik ben ook best wel bang dat het pijn gaat doen, we zullen zien! Ik heb het idee helemaal niet van: oeh, straks zwanger.... maar ja, wie weet hoe ik er tegen die tijd over denk?

De kans is zoooo nihil, jullie ( of in ieder geval een paar) weten wel de reden bij ons, dus dan zal ik wel heeeeeel raar opkijken als die situatie ineens veranderd is haha. Maar nogmaals..... het zou wel een cadeautje zijn. En ik roep nog iedere dag tegen mijn man dat ik wel heel graag weer zwanger wil zijn en het echt wel mis haha...

Maar als ik zou mogen kiezen, dan zou het een mooi plaatje zijn als L_otte een jaar of 2 à 3 is, maar helaas dat hebben wen iet voor het zeggen.

Oh en Tweety, computers....grrr... je zou ze soms het raam uitgooien, alleen dure hobby...maar pfff.... klotedingen idd. Hier valt hij regelmatig uit bah.....de technologie van tegenwoordig!

Geplaatst

Wish; nog bedankt voor de info!!Had ik gisteren al geschreven, maar toen viel de comp. uit,

dus was m'n geschreven stukkie verdwenen!!

K heb het gisteren avond dus ook gedaan; voeden wanneer hij wil, al is het na n uur weer!!

En het werkte joh!!Niet verwacht, maar vanaf 20.30 uur dronk hij ieder uur zeg maar,

en om ongeveer 23.00uur voor t laatst, toen is hij lekker gaan slapen, gewoon braaf weer

heel de nacht zeg maar!!

Jose; HOe ist nu met de voeding met Lotje (mag misschien geen Lotje zeggen, maar vind ik

zooooooo lief klinkt ;-) )

Ik denk dat wij ongeveer eind Januari, begin Feb. naar Winterberg gaan!!

Dat is idd. wel lekker dichtbij... ;-) hoef je niet zo lang te rijden!! dat is wel lekker voor L.otte.

SEX de hoordletters....haha....nou hier word t nog niks..... k ben volgens mij ongesteld....ja kzeg

er maar 'volgens mij' bij, sinds vanmorgen ineens n beetje bloed...en iedere keer als ik naar de wc ga,

is er weer nieuw bloed, niet veel, helder rood en m'n buik zeurt n klein beetje. vind het écht heel vreemd,

meestal word je niet ongi zolang je BV geeft, in ieder geval vaak niet, als je nog volledig voed. En k ben nog

maar net 1,5 week helemaal 'schoon' van het vloeien.....

Dus ik snap het ook niet.....

k heb lekker donderdagavond geshopt, heerlijk, moest écht nieuwe kleren, k pas m'n maatje 34/36 rokjes niet meer....

zelfs m'n 38 rokjes zijn toch wel aardig strak zeg maar :-( maar goed...k weet waar t voor is, en shoppen is natuurlijk

wel weer errug leuk!!

En zeker bij m'n lievelingswinkel ' The Sting' kennen jullie dat?? zit meestal in grote steden!

Geplaatst

Vandaag met gijs naar het cb geweest; hij weegt nèt geen 5 kg!!!!!!! Hij krijgt echt een dikke kop! Henri had een foto van zijn gezichtje naar zijn zus ge-sms't met de vraag wat ze van onze hamster vond hahaha!

Verder "doet"Gijs het goed; hij mag gewoon de hele dag nu fv van 150cc, dan doe ik 3 schepjes gewone elk en 2 schepjes forte, en dan proberen naar 6 voedingen te gaan. Tot nu toe poept ie iedere dag zijn luier nog een keer helemaal vol, vannacht hadden we weer lasagne van 3 lagen hahaha, dus de forte lijkt nog niet tot verstopping te leiden. Hij moet er alleen veel moeite voor doen, met een hoop kabaal en gekreun.

Het was leuk op het cb, toen hij op een bepaald moment even op de buik werd gelegd ging meneer heel wijs om zich heen liggen kijken; hup de kop recht omhoog en maar kijken De kinderarts was (of deed alsof?) onder de indruk hoe lang hij zijn hoofd omhoog hield. Nu ligt Gijs graag op de buik, dus als hij bij ons in de box of in bed legt mag hij van mij wel eens op de buik slapen, als hij huilt is ie vaak ook meteen stil als ik hem op de buik leg. Hij draait dan ook zijn hoofd van links naar rechts als hij dat wil.

Ik ben trouwens na een ruime week ook weer bloed aan het verliezen, idd ook met wat pijn in de buik. En ik denk dat mijn PMS ook aardig opspeelt heeft want het heeft hier af weekend behoorlijk geknetterd zeg maar. Dat gebeurt eigenlijk bijna nooit hier, meestal als ik ongesteld moet worden is het raak. Dus Tweety je bent niet alleen, maar wel apart ja terwijl je nog bv geeft! Ik denk ook dat het vloeien nooit lang kan duren; wat bouwt je baarmoeder nou op aan slijmvlies in ruim een week? Of zou dat weer anders zijn? Ach, ik heb het iig niet gemist die menstruatie.. bleh. Nu vooral veel pijn in mijn rug en zo, moet mss toch wat rustiger aan doen.....

The Sting ken ik wel ja, er zit in Ede geloof ik net een nieuwe hele grote. Ik wil ook zeeeer binnenkort even daar gaan shoppen, kan wel in een paar treggings van voor de zwschap maar mijn jeans wil niet dicht op de buik. En trouwens dat doet ook hartstikke zeer aan mijn ks wond. Donderdag is op mijn werk de kerstborrel, altijd erg leuk omdat dan alle kerstgeschenken van relaties onder het personeel verloot wordt. Is altijd heel gezellig en je loopt de kans dat je met iets heel moois, of juist niet hoor, naar huis gaat. Vooral bij de "stomme" dingen, zoals bijv een meter krentenwegge, is het hilarisch want die wil niemand, en die krengen zijn er ieder jaar wel een stuk of 8 te verloten.

Zie net ineens dat het sneeuwt, aaaaah wat leuk Gijs zijn eerste sneeuw.....

Geplaatst

Tweety, wat fijn dat je de oplossing voor het drinken gevonden hebt. Met bv is het toch anders..... gaat het nog steeds goed?

Oh en lekker geshopt, wat heb je allemaal voor leuks gekocht? En ja, de Sting ken ik, leuke winkel alleen staat de muziek daar altijd LOEIHARDDDDDDD.... ik word ouder haha...

En ongesteld? Zouheel goed kunnen, ik weet dat er uitzonderingen zijn bij bv....jij dus ;) Maar je lichaam is wel helemaal ontregeld in ieder geval. Arme Jaco, moet hij nog langer wachten hihi.....maar ja een echte schipper...nee, hoor geintje!

Jij mag Lotje zeggen hoor, zeg ik zelf ook wel ;) Toch een fijn vooruitzicht dat jullie er misshcien ook nog even tussenuit gaan!

Geplaatst

Mutske, jij ook al ongesteld? Hoop niet dat de hype doorzet, want hieraan wil ik niet meedoen hoor. Het mag van mij nog heel lang wegblijven haha...

Wat fijn dat Gijs goed reageert op de Forte, maar houd het wel in de gaten hoor. Bij L_otte heeft het een week geduurd, voordat het proppievast zat.

Hier gisteravond heerlijk voor het eerst in bad geweest en als klap op de vuurpijl...met L_otte :) Alleen begon ze na een 10 minuten te huilen.

De afgelopen dagen/weken is L_otte niet meer de oude L_otte zoals wij haar kennen.... ik zal de details besparen haha, maar voor ons wel een reden om vanmorgen naar de dokter te gaan.

En wat blijkt..... ze heeft reflux, dus nu aan de Zantac. Hopelijk gaat het werken! We zullen zien, over 2 weken terugkomen.

Heb het nooit zo op dat dokters ergens een stempel op drukken, maar ze heeft alle symptomen in ieder geval.

De dokter hefet ook nog gekeken naar de spruw en dat heeft ze ook, alleen wilden wij niet overal een medicijn voor. Dus nu eerst proberen met hele, sterke, afgekoelde sterke thee ( deppen op haar tongetje). Het gekke is dat ze het alleen op haar tong heeft, maar wel een dikke plakaat.

Ik zal even boodschappen doen, zeker inslaan zo met de kerst voor de deur. Nog even dan is 2011 voorbij, wat gaan jullie met de kerst doen?

Geplaatst

Wat is het hier rustig??

Waar is iedereen??en hoe gaat het met de lieve kindertjes!!

Mutske; Hoeveel gram weegt Gijs dan?? Aron woog zondag avond 4900gram. (ook bijna 5kg) Dus dan istie

van jouw wel écht n lekker dikkertje dap, want die is nog 2 weekjes jonger!

Heerlijk hoor, dat hij het zo goed 'doet'. Goed teken!! Hij is nu wel tevreden met z'n voedingen?

Dus je gezellige nachtje vorige week heeft niet geholpen voor de sfeer?? hihi.....gemene vraag!! In jouw geval (flesvoeding)

kan je idd. al ongesteld gaan worden. Ik had dáár nog niet over nagedacht, wat je zegt, dat er in n week tijd eigenlijk amper

slijmvlies opgebouwd word, logisch dat het dan na 1,5 dag alweer weg is. K heb daarna ook geen 'vers' bloed meer gehad,

wel n beetje bruinig....nu ist weer over....

Maar oooow wat irritant als ik nodig moet plassen, en ik begin te niesen ofzo..... get dekkies... k had het al in m'n zwangerschap

dat ik het af en toe (ik hou het positief met m'n 'af en toe' d.w.z. 1 x p.dag) liet lopen.... k dacht dat het na m'n zwangerschap

wel over zou zijn.....NOT....shitzooi....ehm...piszooi!!

Gezellig die kerstborrel, klinkt leuk!!die verloting...hihi....n gegeven paard niet in de bek kijken....oftewel, de grote bazen vinden het

zelf ook geen leuke cadeaus, vandaar dat ze onder het personeel verloot worden??haha...

Geplaatst

Piszooi.... haha...nou hier ook....1 keer niezen en broek vol! Loop ik door de kamer alsof ik er een aardappelzak tussen heb hangen. Vreselijk, wil nog lang geen bejaarde zijn ;)

Ik vond hert hier ook maar rustig.... en nu waren we tegelijk hihi!

Geplaatst

K zie het nu pas Jose, dat we tegelijk zaten te tikken.

Ach wat zielig dat ze reflux heeft!!Bah zeg, daar kunnen ze écht naar van zijn!

k hoop dat de zantac werkt...doe je dat door je FV heen? of moet je dat los geven??

k heb geen idee hoe dat werkt!

En spruw kan idd. ook alleen op de toch zitten, of juist alleen in de wangzakken...

afain...k hoop dat de thee werkt!!

Kerst; eerste kerstdag gaan we 's avonds bij m'n ouders gourmetten.... heerlijk!! Wij doen het

nooit, k vind het ranzig om het binnen in huis te doen, maar pa en ma geven daar dus niet om!!(gelukkig :-) )

2de kerstdag gaan we eind van de middag bij schoonouders eten, (iedereen neemt zelf iets mee zeg maar)

dan is er kinderkerstfeest in de kerk, gaan wij ff de boel opruimen, en 's avonds bij ons koffie doen.....

K heb er al weer zin in....

Vorig jaar was ik zo depri met kerst.... t jaar daarvoor was k net gecureteerd, en vorig jaar had ik net negatief

getest na de eerste IVF, dus k heb al 2 jaar geen leuke kerst meer gehad, waardoor het nu toch heel anders is

geworden!!

M'n schoonzus/vriendin (die met Jaco z'n broer is getrouwd) wil ook heel graag zwanger worden, zijn nu ook alweer

ruim n jaar bezig, maar nu dus weer ongi geworden.

Wel sneu hoor, en zo herkenbaar.... ze begint het steeds rotter te vinden, na t nieuwe jaar wil ze eens n afspraak

maken bij de huisarts.

k zei al; k hoop maar dat je niet de zelfde weg hoeft af te leggen, die wij hebben afgelegd!! t is zwaar en je gunt het niemand

......nou....bijna niemand!! (sorry...slechte gedachten)

Ja irritant he?Dat gepis....gisteren ook, net gedouched en schoon (k vind mezelf ook zo stinken...) en moet k niezen, kan ik

weer van voor af aan beginnen....k schaam me naar!!

goeie bekkenbodem oefeningen doen... terwijl ik het dan schrijf ben ik het actief aant doen....maar daar houd het dan ook weer

bij op :-(

hihi... snel weer gaan sporten.

Geplaatst

Hoi allemaal ,

Ja, m'n vent weet al vd 2 jaar ;-) Hij mag nog blij zijn; na de bevalling zei ik : Nooit meer!

En wie weet, misschien haal ik er nog wat af, hihi.

Jeetje, wat n grote kids zijn er hier. Moet wel lachen om 'hamster'.

Vandaag 4 weken oud en bij CB geweest : 3,5 kilo. Vind ik al zwaar haha. Ze moeten niet te snel groot worden. Geniet zo van dat hele kleine. Echt zo n humpie dumpie is het. Iedereen kijkt ook in de wagen en vindt het zo n lief klein hummeltje.

Wat kun je toch verliefd zijn op je eigen kind. Zijn we allemaal...zo trots!

En gelukkig geen problemen. Hij drinkt goed en is tevreden. Zo fijn. Wil wel t liefst in je armen liggen; wieg is te alleen en saai, vindt hij. Nou, kan ik begrijpen :-)))

Moet weer nodig verder knuffelen, xxx

Geplaatst

Oh lekker zo'n knuffelkonijntje Mees, mag ook.....je doet niet alleen hem maar ook jezelf er een plezier mee. Lekker blijven doen, geniet zolang hij nog zo lekker klein is :)

Ennuh die 2 jaar..... I have a confession to make....

Ik kon de verleiding vanavond niet weerstaan * bloos * * bloos *....we hebben het 5-weekse jubileum van L_otte gevierd

L_otte lag er naast ( uhum) en heeft de pret even verstoord haha met een ongelooflijke natte scheet, zo'n scheet van...nu zit mijn luier nokkievol. Ik lag helemaal in een deuk en kwam niet meer bij, tranen in mijn ogen van het lachen. Ik herbeleefde het steeds weer in mijn hoofd zeg maar.

Uiteindelijk de draad weer opgepakt, oh meiden wat fijn :)

Hoe is het eigenlijk met de nacontroles? Ik heb hem over een week, dus ik neem aan dat er al een paar me voorgegaan zijn!

Geplaatst

Hahaha José! Dus heerlijk 'bezig' geweest en meteen maar mét publiek. Hihi, zooo grappig. Ik zou ook helemaal dubbel hebben gelegen :-)

Ja, dat geknuffel is heerlijk. Zo gezellig met hem. Ah, 1 oog gaat open. Zo lief. Moet ook altijd erg lachen om z'n grimassen :-)

Ze schelen 1 week hè. Leuk is dat.

En voor mij over 2 weken dus nacontrole. Zin in.

Slaap lekker...ik knuffel nog ff door. En daarna heerlijk drinken voor um. O, het 2e oog gaat nu ook open. Mondje gaat al in drinkhouding :-)))

Geplaatst

Heerlijk Mees, dat je ook zo lekker kan knuffelen met je kleine man.....

en je grote man moet gewoon maar ff wachten ;-)

Dan is hij vast enorm gerustgesteld dat hij 'maar' 2 jaar hoeft te wachten,

i.p.v. volledige onthouding?!! ;-)

Heerlijk, nog zo'n klein poppetje, 3,5KG. Kan hij lekker nog ff z'n maatje 50/56 pakjes

aan, die van mij gaat daar dus nu uitgroeien....jammer hoor!!

Jose; Ik moet gewoon zo lachen om je verhaal!!haha....k denk dat L.otte zoiets had van

'haaalllooohoooo, ik ben er ook nog' haha....

Nou, k vind je dapper hoor!! hihi...ik zit er nog tegen aan te hikken, en ik weet heus

wel dat ik het weer fijn ga vinden, maar omdat het met regelmaat nog pijnlijk is van onderen

ben ik er n soort van nog niet aan toe, maar dat komt wel hoor!!

Probleem is wel, wanneer?? hihi...kleine man is altijd 's avonds wakker, en meestal zit ik nog ff rechtop

met m, na n voeding, en dan is manlief allang weer in slaap gevallen, mama is dan ook onwijs moe,

waardoor ik geen zin heb om nog actie te ondernemen!!

k voel me daarin wel n beetje tekortschieten zeg maar!!

Ik heb ook volgende week de nacontrole! k wilde het bij de vlos doen die bij m'n bevalling was,

en die had toevallig pas volgende week weer spreek uur.

Geplaatst

Haha, het hoeft toch niet persé 's avonds?? Nee, ik begrijp je volkomen hoor..... ik vond het ook heel spannend, in de zin van.....oei. Voelde echt alsof ik de eerste keer ging beleven.

De daad zelf viel me heel erg mee, mijn littekenweefsel is ook nog gevoelig en dat merkte ik wel hoor! Dus gewoon doen wanneer je eraan toe bent ;)

We hadden mazzel dat L_otte even lag te slapen hihi....

Mijn nacontrole heb ik ook bij de vk die bij de bevalling was, fijn mens en vond ik ook wel zo leuk!

Ze heeft mijn bevalling in haar pauze gedaan, dus dat vind ik wel bijzonder.

Wou persé niet bij de gyn, deze zijn wat afstandelijker, harder en niet zo meelevend. Met haar kan ik even fijn mutsen ;)

Straks even naar mijn broer een lamp brengen, ze hebben een huis gekocht en wij hebben ze een lamp beloofd. Toevallig is daar een winkel die een goedje verkoopt wat ik wil gebruiken voor L_otte haar darmkrampjes. Dus dat kunnen we mooi even combineren!

Infacol werkt hier voor geen meter, dus daar ben ik sinds 2 dagen meegestopt.

Geplaatst

Nog even een praktische vraag....schaffen jullie dit jaar ook nog een id-kaart aan voor jullie kleintje?

Vanaf zomer 2012 mogen ze niet meer bijgeschreven staan op het paspoort.

Ik twijfel, want nu is het nog goedkoop en stel dat we de komende 5 jaar toch naar het buitenland willen. Het is ergens ook wel cool, een id met een babyfoto?

En hoe denken jullie over oppassen? Ikm oet er nog niet aan denken om L_otte uit handen te geven, mede ook omdat ze 's avonds vooral nog zo overstuur is.

Mensen staan in de rij om op te passen, maar ik heb er (nog) geen goed gevoel bij.

Mijn ouders wilden zelfs ons tweeën een nachtje wegsturen naar een hotel, zodat zij op kunnen passen haha.... Nou mooi niet, dan gaat L_otte mee heb k gezegd.

Met de kerst gaan we trouwens de 1e dag naar mijn ouders, gezellig, lekker borrelen, tafelen, cadeautjes. Altijd gezellig. En wellicht durf ik dan ook een wijntje te drinken. We blijven waarschijnlijk slapen.

2e kerstdag zijn we met z'n drieën, ook wel lekker....hier hebben we zolang naar uitgekeken.

Nou meiden, fijne dag!!!

Geplaatst

Nee, t hoef nie perse 's avonds, maarre.... 's ochtends om 6 uur (want Jaco moet om 7 uur weg) ben ik nog niet

zo in de 'mood' hoor, heb nogal een eeh ochtendhumeurtje zeg maar!! hihi...

en overdag werkt manlief, dus dan zou t van de zondag middag af moeten hangen, maar tot nu toe moest Aron net

weer precies om 14.30/1500uur drinken, en voor dat k m dan weer terug leg is t allang 16.00uur...ligt manlief al diep

te ronken....afain.........t komt vast wel n keer goed hoor........hihi... we moeten het er dan ook van nemen als hij n

x vroeger in z'n mantje ligt!!(en stil is)

K hoor idd. ook vaak dat infacol niet werkt!!

Ehm...ID of paspoort? daar moeten wij dus ook over na gaan denken, we gaan nl. van 30Jan tot en met 3 Feb. naar Duitsland

(vertel ik zo meer over). En Aron moet dan dus ook bijgeschreven zijn? ik heb geen flauw idee hoe dat werkt. Jaco en ik hebben

allebei alleen n ID dus 1 van ons moet dus over op n paspoort? en zo ja, wie dan? ik neem ik aan? Want ik heb Aron altijd bij me.

(tot slot heb ik m gebaard, dus dan mag tie ook wel bij mij op m'n paspoort ;-) )

Maar goed, we gaan dus n midweekje naar CP in Duitsland...heerlijk heerlijk!!Heb er al zo'n zin in!!

we gaan met m'n vriendin/schoonzus en Jaco z'n broer en m'n pa en ma gaan ook mee, die mogen gratis mee van ons, zodat ze

in ruil daarvoor ook eens op Aron kunnen passen, zodat ik dan ook eens m'n handen vrij heb om te skién. Nu ben ik niet heel fanatiek,

maar t is wel n lekker idee!!

En m'n ouders vinden het he-le-maal geweldig. Hebben ze Aron ook ff voor d'r eigen.

Ik snap wat je bedoel met oppas, ik kán het op de 1 of andere manier ook nog niet!! Zeker omdat Aron 's avonds ook rommelt, zelf

weet je wat je moet doen!!

Zaterdag hebben we n feestje met de vrienden (nulde kerstdag word dat altijd genoemd) dat is dus gelukkig bij iemand thuis, anders

had ik dus oppas moeten doen....nu kan ik m meenemen!!Vind het niks om m een hele avond weg te moeten brengen!!

Ik ben nog in de stemming van; AFBLIJVEN!Is van mij!!!!!!!

Misschien ga ik ook wel n wijntje doen met kerst.....k geef natuurlijk BV dus kan niet echt aan de alcohol, maarbijv. n half glaasje canei ofzo?

is ook niet zo zwaar!! Als ik het durf hoor, hihi....k ben denk ik gelijk harstikke dronken ;-) ach.... n dronken vrouw is n engel in bed....zeggen ze

bij mij werkt dat meestal niet....hihi....k krijg er altijd en-orme slaap van!!hihi..

Geplaatst

Kan helaas niet heel uitgebreid reageren, Henri is naar een kerstborrel en Gijs is wat huilerig, ligt even in de box nu. zolang ik hem op zijn buik laat liggen is ie stil! Dat vindt ie tich het lekkerst na een voeding. Wij zijn sinds gisteren weer infacol gaan proberen. Hij had de hele avond liggen krijsen, was geen huilen meer, en had duidelijk pijntjes. In zijn 2e week ging dat helemaal niet, maar nu lijkt het te werken. Hij moet zijn lucht kwijt kunnen, dat geeft nog wat problemen soms. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Vandaag is ie wel keurig om de 4 uur gekomen voor zijn fles, dus nu de nachten nog....

Menstruatie is trouwens behoorlijk doorgezet, ik dacht dat er weinig zou komen, maar helaas ik vloei als een dolle, jakkie.

ga nu mijn kleine manneke eens wat aandacht geven!

Geplaatst

Nou als ik nog twijfelde of ik menstrueerde; gisterenavond migraine aanval gehad, Grrrrrrr, zul je net zien als je alleen thuis bent met kleine man. Om 11u mocht hij weer de fles, hij werd ook keurig tegen die tijd wakker. Maar papa was nog aan het kerstborrelen bij zijn opdrachtgever, ik was al bang dat het een latertje zou worden want hij was te voet gegaan, die ging 'm ff raken. Ik wou mijn aanvalsmedicatie nemen maar weet dat ik dan even rustig moet blijven liggen, dus ik bellen waar hij bleef. Hij zou om half 12 thuis zijn; ik zeg nog ik heb migraine kan nu mijn medicatie niet nemen... Maar ja de pijn was zo hevig dat ik voor de fles al mijn tabletje nam, Gijs dronk heerlijk zijn fles leeg en..... zette het op een krijsen! Natuurlijk net als je het helemaal niet hebben kan. Dit was èèn van mijn angsten; migraine en een huilende baby waar ik dan niet 100% voor kan zorgen... Komt die oetl*l helemaal niet om half 12 thuis.... ik om kwart voor weer bellen, waar blijf je? Ja hij was onderweg; kwartier later komt ie dronken als een torretje thuis, neemt Gijs 5 minuten over, legt hem naast zich in ons bed en valt als een blok in slaap!!!!! AAAAAARGH

Ik roep nog geen kind in bed als je gedronken hebt! Maar ja Gijs werd stil en viel bijna in slaap; ik kon van ellende niet meer omhoog komen, heb er een etra kussen tussen gelegd en met en half oog dicht wat geslapen. Om 4u vanacht kwam Gijs weer, ik moest naar beneden om het flesje te maken, geef Henri een por dat ie Gijs zijn speen moet geven als ie gaat krijsen... Kom ik weer boven, ligt Gijs te krijsen en Henri gewoon naast m te pitten....niks gehoord zegt ie! Zatlap!!!!!!

Afijn, jullie zullen begrijpen dat mijn migraine vanmorgen niet weg was; nog maar een keer medicatie genomen, het lijkt nu enigzins te zakken, duimen maar. Ik kijk namelijk best uit naar mijn eerste avondje "uit", eerst de kersborrel en ik werd gisteren door collega's uitgenodigt daarna en hapje te gaan eten. Henri zei gisterenmiddag nog "zeg wel even vooraf hoe laat het wordt" Nou jullie raden vàst wat hij vanavond daar als antwoord op krijgt!!!!!!!!!!

Geplaatst

Mannen.....soms......

Je zult het altijd beleven inderdaad....en jij gaat vnvd lekker op pad, zegt dat je half 12 thuis bent, no way dus!

Gezellige avond meid, heerlijk om even een avondje eruit te zijn, veel plezier!

En beterschap, hopelijk is het een beetje weggezakt, zodat je vanavond optimaal kunt genieten.

Tweety, dat is nou juist het probleem....per 2012 mogen kinderen niet meer bijgeschreven staan op het paspoort van 1 van de ouders. Ze moeten een eigen id-kaart hebben.

En als je dit jaar nog één aanschaft, kost het je iets van 9 euro geloof ik. En per volgend jaar kost het iets van 30 euro, verschilt ook wel per gemeente natuurlijk.

Dus daar hoef je niet meer over na te denken, bij wie Aron op het paspoort komt te staan. Kleine manneke mag een eigen ;)

Geplaatst

Oh en ik ben dus niet de enige Tweety haha....in die fase zit ik ook nog ;)

Ik wil in februari ook nog een weekendje met mijn vriendin weg, doen we altijd icm een dagje saunabezoek. Kan ik altijd zo van genieten, maar ik moet er nu nog niet aan denken dat ik L_otte dan uit handen moet geven.

Maar goed, het is voor mezelf gewoon lekker,d us ik ga het ook wel doen, maar dan wel in een weekend als Papa thuis is. Dat scheelt toch weer.

Ik krijg altijd jeuk van mensen met hun goedbedoelde adviezen, zo van....vroeger......blabla.....

En in februari ookn og een midweekje weg met ons gezinnetje, komt mijn vriendinnetje ook een dagje langs met haar kleine man, altijd leuk!!!

Pffff en als ik daaraan denk, dan komt 5 maart ook wel heeeeeeeel dichtbij, oftewel dan wacht het werk weer op me, bah!!! Dat staat nog zoooo ver van me af, maar het gaat alweer onwijs snel zeg!

Geplaatst

Hé get Mutske wat een rot avond heb jij gehad, en dan die mannen...je zou ze af en toe he?!!grrrr........

k hoop dat het inmiddels helemaal voorbij is, je aanval.Vreselijk he?!!I know!!

Enne....jij maakt er vanavond vast n feestje van ;-)

Schijnt idd. wel te kunnen hoor, dat je bij de eerste menstruatie weer bizar ongesteld word.....

Heb je dat in ieder geval ook weer gehad!!

Jose; Goed dat je t zegt, van de ID kaart. daar moeten we dus ook achteraan!!

Och nee joh, je ben niet de enige, ik hou m ook t liefst alleen bij mij.... en misschien

dat je er tegen die tijd weer anders over denkt? als je weg gaat met je vriendin.... K vind

het ook wel schelen als ik m bij Jaco achter kan laten, dat voelt ook wel vertrouwd voor mij zeg

maar!!

enne....nog lang niet aan 5 Maart denken joh!! hihi....Tegen die tijd heb je er ws ook gewoon wel

weer zin in hoor!! Tenminste dat denk ik dan.... ;-)

Nou, hier komt nog een biecht (en ik ga heuuuuuuus niet blozen..hihi....) we hebben ons ook bezig

gehouden met publiek.... k moest van mezelf toch maar weer eens de knoop doorhakken, want ik zat

er (zoals jullie weten)enorm tegen aan te hikken, en ik weet van mezelf dat als ik dan niet gewoon

mezelf n trap onder m'n kont geef, ik het niet doet....dusssssss.... gisteren avond maar weer eens

gezellig gemaakt, en t viel me reuze mee ;-) deed minder pijn (eigenlijk amper) dan ik dacht en t was

toch gewoon eigenlijk weer super fijn!!

Dus Mees!! k zou je aanraden geen 2 jaar te wachten...haha..... t valt reuze mee!!

ga m'n zoon voeden.......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden