Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een heerlijkheid Jose dat ze zulke nachten maakt!! Dat merk ik juist bij mezelf wel dat ik m'n 8 uurtjes wel eens

mis!! Ik mag natuurlijk ook niet klagen, want Aron doet het ook prima. Maar meestal begint hij om half 6 al te piepen...

dan doe ik z'n speentje er nog ff in, tot half 7/7uur, maar ik slaap dan eigenlijk al niet echt lekker meer..... vervolgens

val ik na die voeding weer in slaap, en ben ik heeeeeeeeeeeel slecht wakker te krijgen!! (vanmorgen 10uur).

Wat goed dat ze al zo draaid zeg!!Aron deed dat een paar weken geleden ook, toen ik m op z'n buik had liggen...nu is

dat een zeldzaamheid bij meneer, want hij wenst niet op z'n buik gelegd te worden.... vind hij vreselijk, net als recht op

tegen je aan houden na n voeding, word hij ook boos om.......hij moet het wel ff om te boeren van mij, mar hij moppert

net zo lang tot ik m gewoon recht op laat zitten zeg maar!!

Jaja....hij weet heus wel wat hij wil!!

Ehm...k weet niet meer wat er op de vorige blz. stond!! Zal dat zo ff lezen!

Mutske; Zantac word toch ook aan volwassenen met maagklachten gegeven? Volgens mij had mijn moeder die ook wel eens.

Vreemd dat dát mag, met alcohol. idd. vroeger doopten ze de speen ook wel eens in de jenever/brandewijn ofzo toch? heb ik in mijn familie

wel eens gehoord, maar dat mag absoluut niet meer.

mijn moeder wilde vorige week de speen ff in de sinas doen, omdat Aron lag te mekkeren, ja daaaaaaaaag....ben je gek ofzo??

Hij huilde gewoon omdat hij moe is, dan moet je vooral géén suiker gaan geven!! Afain..... ze schrok er zelf ook wel van geloof ik!! hihi...

strenge dochter!!

Maar dat werd vroeger dus heel makkelijk gedaan!!

Okay...k ben wat afgeleid volgens mij..... k zal t ff navragen of dat het écht wel mag dan!!

Mijn rug is idd. ook weer bal!! Ben sinds gisteren weer aant sporten!!Fitness.....pfffffff....afzien hoor, al m'n spieren zijn zoo ontzettend slap

geworden!!

T is bellachelijk hoe weinig er nog maar vergoed word tegenwoordig!! Vind het asociaal....terwijl we wel steeds meer moeten betalen...

Fysiotherapie nog maar 7 of 9 (ligt aan de verzekering) behandelingen i.p.v. 12. En zo nog veel meer. Medicijnen enz. vind het echt gemeen!!

Omgeving Utrecht is voor mij ook prima, sta ik ook met een ruim half uur.... maar ff rekening houdend met Jose, wat is voor jou het handigst, want

jij bent steeds de dupe dat je zo ver moet rijden?!! Dus wat mij betreft mag het ook nog ietsje meer haar kant op!!

Februari is voor mij ook prima. Ben tot 3 Feb. op wintersport. En Jose ging die week erop ongeveer toch op vakantie?? Ik vind het persoonlijk wel

handig om het door de weeks te doen, maar wel een nadeel is dat er dan veel files zijn, dus moeten we met daten ff afspreken dat we het bijv. vanaf 11 tot 15 doen ofzo.?

Dan zitten we een beetje tussen de files in met rijden!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Okay, nu nog ff reactie op de vorige blz.

Aron heeft gelukkig weinig last gehad van z'n prikjes. Hij was wel veel aant slapen 's avonds!!

En is 2 x van uit het niets heel hard gaan huilen, heel eventjes, want toen ik hem pakte was het

gelijk weer goed, Hij had denk ik wel last van z'n beentjes!!

's nacht heeft hij veel gekreunt in z'n slaap. Dus ik sliep ook erg onrustig, toch bij ieder geluidje

ff kijken wat hij doet.....hihi..... of ff t speentje geven, zodat hij wat troost krijgt.

En om kwart over 4 begon hij te huilen, nou ja.....huilen.... t was meer een weeeeeeeh....en weer over

maar z'n papa stond meteen naast z'n bed!! Ik was écht zooo verbaasd!!haha.... Tot nu toe is Jaco

echt nog nooit wakker geworden van het huilen van Aron, en nu dus gelijk!!

(achteraf weet hij het trouwens nog maar vaag)

In ieder geval toen heb ik m gevoed, zodat hij lekker verder zou slapen.... (ja, Aron dan he?!!)

en dat is gelukt!!Hij heeft daarna tot half 10 geslapen. En gisteren ook geen last meer gehad!!

Gelukkig!! Want ik vond het écht vreselijk!!Rotprikken.....

Mutske; Wat een grote man heb jij al zeg!!Terwijl Aron en Gijs toch zo'n 2 weken schelen.... ach....

je ziet zoveel verschil met die kleintjes!! gijs heeft idd. geen groot hoofd, Aron ook al niet, dat heeft hij

van mij, want dat heb ik ook niet!!Bij Jaco en z'n fam. hebben ze ook allemaal grote hoofden!!

Bij ons werd ook gezegd dat je alleen bij koorts een zetpilletje mocht geven.

Maar zoals Judith het beschreef, vind ik eigenlijk logischer klinken..... alleen lijkt het me idd. vreselijk

om zo'n ziek kindje te hebben.... kweet niet, ik zou volgens mij uiteindelijk toch gezwicht zijn voor de paracetamol.

Leuk Jose, de Tinylove mobile.... welke heb jij?

Ik de blauwe stang met oranje sprieten en de beestjes zijn dan in allerlei kleuren..... Met drie wijsjes; Mozart, Bach en Nature....

Een vriendin van mij heeft er nog 1 meer bij!!

In ieder geval vind Aron het ook helemaal geweldig, als hij in z'n box ligt kijkt hij alleen nog maar daar naar....als wij er bij hangen

om aandacht te krijgen, kijkt hij absoluut niet naar ons...af en toe lacht hij ff dan....om ons tevreden te stellen, maar nee hoor,

geen oog voor papa en mama, alleen voor z'n beestjes!!hihi...

Geplaatst

O maar Gijs is hartstikke hip juist!!

Aron 101 keer, val me nog wel mee!!Nu moet ik zeggen dat ik het de laatste

tijd weer veel hoor, hier in de omgeving!! Paar jaar geleden hoorde ik m hier juist

heel vaak!! t Was juist n tijdje wat minder!!

Onze meisjesnaam, die we hadden staat ook behoorlijk boven aan ;-)

Geplaatst

Mutske, lekker makkelijk van de ha....zo van: 'oh, cb zegt dat het reflux is....hier heb je Zantac'. Het klopt dat er alcohol in zit, maar dat is zo weinig....L_otte wordt er niet heel rustig van of zo. Wist niet dat je het per 1 januari zelf moest dokken. Niets over gehoord.

Onze arts had een te hoge dosering voorgeschreven, toen ik thuis kwam zat het me niet lekker...ik bellen. Nee hoor, gewoon geven wat er op het etiket staat. Ik denk: dikke neus, dan pas ik het zelf wel aan. Vorige week de arts het briefje onder de neus gedrukt, het stond nl. in de gebruiksaanwijzing. Het gaat per kg. lichaamsgewicht, nog ontkennen. Uiteindelijk heeft ze haar fout toegegeven en excuses aangeboden. 's Middags ook nog weer gebeld om nogmaals excuses aan te bieden. Haha, wie maakt dat nou mee een arts die z'n ongelijk toegeeft. Wel netjes. Maar ja, moet er niet aan denken als het een weet ik wat voor medicijn was geweest brrrrrrr.......

Hebben jullie het ook nog over d ekma gehad? En heb je een verwijzing voor de ka?

Lachen joh, die Gijs, wat een comediant....de boel onderkakken in het kamertje van de arts, geweldig! Maar als Gijs zo'n moeite heeft, is het misschien een idee om een theelepeltje zonnebloemolie door z'n voeding te doen? Heb ik bij L_otte ook gedaan.

Gelukkig was de controle goed, stelt idd geen ruk voor, maar nu voor lange tijd genezen :)

Judith, balen joh dat je nog zo'n last van je litteken hebt. Wat je kunt doen is dagelijks insmeren met olie. Werd mij geadviseerd door de vk mocht ik last hebben van mijn weefsel bij het vrijen. Maar misschien doe jehet al.

Geplaatst

Tweety, heb zeker niet te klagen, L_otte doet het heel netjes hoor de nachten. Nu was half 9 wel een uitzondering haha....mevrouw begint ook altijd al om half 6 ( soms nog eerder) te kreunen, te rekken, geluiden maken...en dat houdt me ook wakker. Uiteindelijk zingt ze het dan nog wel even uit, maar moeders slaapt niet zo lekker meer dan.

Haha, Aron een eigen willetje, wat passen ze toch goed bij elkaar ;) L_otte geeft ook precies aan wat ze wel en niet wil. Rechtop om een boer te laten over schouder is mevrouw ook niet naar het zin.

Wat goed van je dat je de draad weer hebt opgepakt voor het sporten, heb je nog een goede kunnen vinden? Hopelijk gaat het hierdoor wel weer wat beter met je rug. Want dat kreng gebruik je zoveel :(

Ik houd het bij wandelen en vrijen, genoeg verbranding denk ik dan maar haha....

Ik heb trouwens de Princess gekocht, ook met 3 beestjes, vindt ze helemaal het einde. Pa en ma ook niet in the picture. Maar wacht maar als L_otte bij Aron in de box ligt, dan heeft ie alleen nog maar oog voor haar ;)

Geplaatst

Weer even in etappes hoor, want anders is het zo weg ...

Mutske, wat leuk die namensite! L_otte ook een erg populaire naam.

Onze ene jongensnaam komt bij lange na niet in de top 10 voor en de andere jongensnaam lijkt op 1 uit de top 10 ( rara haha....).

De andere meisjesnaam die we hadden ( ivm de tweeling toen nog) komt ook bij lange na niet voor in de top 10.

Deze houden we ook stil, want je weet het nooit hè?

Tweety, ik denk dat het dan Julia of Lisa was geworden. Omdat je die namen ook kunt vernoemen zoals jullie bij Aron hebben gedaan. Ik zie nog dat kledingstukje boven op de kast staan, vandaar ..... ;)

Lieke zou ook nog kunnen trouwens.

Wat betreft de date, Utrecht is voor mij 1,5 uur rijden :( We kunnen misschien ook afspreken in Volendam? Daar zit een van der Valk hotel, kunnen we lekker mutsen en theedrinken of zo. Misschien nog brunchen?

En natuurlijk heerlijk wandelen. En als afsluiting met elkaar, ook de kleintjes, in klederdracht op de foto :) Een idee? Is voor iedereen zo'n beetje evenver dan toch?

Geplaatst

Voor Danaa is het wel een end trouwens...

Hoe is het met Ilona en Danaa? En jullie kleintjes?

Zou leuk zijn als zij ook komen :)

Geplaatst

Vandaag ook maar eens het usb-stickje weggebracht met de foto's, deze kan ik zaterdag ophalen. 246 stuks!! Ben benieuwd wanneer ik ga beginnen met het album plakken ;)

Manlief heeft een videocamera gekocht vandaag, is toch een must have vind ik hoor. Zooooo leuk als ze later groter is en het dan terug kan kijken.

Afgelopen week was mijn man haar aan het filmen met z'n telefoon, liet ze zo'n dikke en hele lange scheet haha. Dat hoor je dus vet goed op het filmpje. Toch lachuh als ze dat later terug ziet!

Geplaatst

Jose, Gijs krijgt nu 2 x 1 ml Zantac per dag, komt dat ngeveer overeen met jou?

Enne hier ook alleen veel wandelen en vrijen als beweging... vooral dat laatste krijgt een inhaalsslag lijkt wel.. ach we hebben ook bijna een jaar droog gestaan. Stom he het is gewoon lekker!!!!!

Vandaag sportschoenen gekocht voor het wandelen (ja duhuh) omdat ik ook zere voeten kreeg bij lange wandelingen.... Mijn oudste die bij een schoenenzaak werkt vond ze wel cool... ach ja die oude moeder van hem.

Ik vind Volendam op zich wel erg leuk, is wel een uur rijden voor me, maar ik ben er nog nooit geweest. Had het er al over gehad met mijn neef uit nieuw Zeeland toen ze hier waren om er heen te gaan, dus wat mij betreft prima...

gijs heeft honger!

Geplaatst

Mutske, voor mij is Volendam ook een uur rijden.....dus als de andere dames het ook goed vinden?

Volendam is een erg leuk plaatsje :) Kunnen ook op de koffie bij Jan Smit haha...

L_otte krijgt ook 2 keer per dag 1 ml nu. De dosering is bijgesteld, zelf gaf ik hiervoor 2 x 1,5 ml. Het is 0,25-0,50 ml per kg. lichaamsgewicht. Dus onze kindjes zitten wel goed!

Haha sportschoenen, staat meteen een stuk sportiever hè? En in plaats van die stokken loop jij achter een wagen, stukken beter haha...

Ennuh oude moeder? Je ziet er nog piepjong uit man, je bent zo jong als je je voelt. Nou hoop ik maar dat je je jong voelt ;)

Heb net mijn hyves weggegooid, deed er echt niets meer mee...opgeruimd staat netjes. Mutske jij had geen fb toch? Zou wel leuk zijn, misschien tijd om een aan te maken? Ben wel nieuwsgierig ;)

Geplaatst

Danaa, las op fb dat je meisjes weer een prik moesten vandaag....blijft zielig jakkes! Zo te zien hebben zij er minder last van, lagen zo lief in de box samen :)

Hoe lang slapen jullie kleintjes 's nachts door?

Vandaag heb ik L_otte weer op 5 voedingen, maar is dit niet te weinig voor een bijna 2 maanden oude baby? Ze was vanmorgen weer 8 uur daarom...Als ze 's ochtends vroeg is, houd ik het op 6 voedingen.

Ook lijkt het erop dat L_ot een koukleumer is haha....ze had nog wel eens moeite met slapen na een voeding, terwijl ze echt wel moe was. Maar zette het dan op een brullen, zo van haal me eruit. Soms meteen, maar ook na een half uurtje of zo. Nu verwarm ik sinds gisteren ook overdag haar bedje voor en dan lijkt ze de slaap wel goed te vatten. Leg dan de kruik bij haar voeten hierna.

Anders kom ik ook nooit op 5 voedingen uit, want mevrouw wil en kan de hele dag wel eten :)

Vannacht heeft ze voor het eerst op haar eigen kamer geslapen....pffff ik lag op één oor ( letterlijk), moest voor mij echt wel wennen hoor... Maar L_otte heeft het keurig gedaan hoor, vanmorgen 8 uur haar eerste voeding.

Judith, heb je je nog een beetje kunnen vermaken vandaag? Hele dag wf zeker :P

Knap hoor dat je laat 'proef-oppassen'.

Hier a.s. zondag voor het eerst zonder de kleine weg. We hebben een etentje, bah...word er al naar van als ik eraan denk. Niet van het eten hoor ;) Wat dat betreft heeft L_otte het niet van een vreemde haha.

Wilde haar eerst meenemen, maar dat is totaal niet handig. Want stel dat ze haar dag/avond niet heeft, nou dan zit je in zo'n restaurant.

Maar mijn meisje achterlaten zal wel heeeeeeel raar voelen, waterproof mascara maar weer in de aanslag denk ik zo!

Geplaatst

Volendam is voor mij te ver, dikke 200km rijden! Helaas...

De volgende keer spreken we toch gewoon in Limburg af! ; )

Vanmorgen hebben Liv en Amy weer spuitjes gehad, mijn hemel wat blijft het

toch elke keer moeilijk om je kinderen pijn te zien hebben!!

Gaat me echt door merg en been. Vanmiddag had Amy veel last van de prikken, was

ontroostbaar, heb uiteindelijk een zetpilletje gegeven.. Hielp gelukkig!

Ze verwees me ook door naar de huisarts ivm reflux van Liv.

Daar had ik vanmiddag sowieso een afspraak ivm mijn opvliegers

(gek wordt ik er van!) en stemmingswisselingen (ook zo'n gezellige bijkomstigheid.. NOT)

Helaas kan ik er niks voor krijgen omdat hormonen in de moedermelk komen.

Nou ja voorlopig dus niets aan te doen.

De ha schreef in eerste instantie ook zantac voor maar later belde ze me terug voor een

ander recept wat oplosbaar is (kon de naam niet goed verstaan). Moet morgen even

met de apotheek bellen en hoor dan of het leverbaar is.

Mutske weet jij wat je gaat doen met de zantac? Wel of niet geven?

En wat vervelend joh van je bekken!! Hopelijk helpt de fysio!

Wat moeilijk Jose je eerste avond zonder Lotte!!

Gaf jij nou BV of niet, weet ff niet meer..

Wat goed dat ze op haar eigen kamer heeft geslapen! En zo lang!

Ik vroeg vanmorgen op het cb ook of het geen kwaad kan dat Amy op 5 voedingen zit.

Ze zei dat het niks uitmaakt als er maar geen 12 uur tussenzit ivm bloedsuikerspiegel.

Maar ja Lotte is natuurlijk wel een maandje jonger..

Nu WIDM kijken!

Geplaatst

haha Jose sssssssst....jij mag niet meer raden!!

Dat kreunen en geluiden maken, een uur voor het wakker worden, doet Aron ook!!

Meestal geef ik m dan nog z'n speentje ff (want deze mama vind half 6 écht veeeels te vroeg ;-) )

En dan komt hij om 7 uur alsnog....dan begint hij dus enorm te kreunen enzo...pffft.... dus pak ik

m maar om te voeden...als ik zou wachten tot hij écht gaat huilen zal ik het nog wel kunnen rekken denk

ik!! Vanmorgen kwam hij voor de eerste keer pas om kw.v.7 en na de speen om 7.20u. dus dat was wel lekker!!

Volendam is voor mij (als het meezit) 1.15uur. rijden, en als het druk is (wat het door de weeks natuurlijk is) 1.5u. rijden.

Voor mij zou het t verst zijn, want k heb ff gespiek voor Juut, die doet er een ruime uur over!!

Maar joh!!Boeiend....we rijden gewoon hoor, muziekie aan, en blazen met de geit!! Aron kan er prima tegen, zijn al n paar keer

naar m'n oma geweest ( Nunspeet, is ook n uur en kwartier).

Danaa; voor jouw een eitje joh!!kom gewoon lekker op de fiets..... haha.... nee, k snap dat je dát te ver vind!!

Zielig he?!Die rotprikjes...

dat 'trekt' echt aan een moeder hart!! nooit geweten dat het zo'n pijn aan je eigen hart kan doen, als er iets is met je kind!!

Dat besef je pas als je moeder bent!!

Waardeloos dat je je eigen zo rot voel, van je hormonen!! Zeker als je stemmingen zo wisselen.... vaak heb je dat al in je

zwangerschap, en de periode ervoor, door al het gebruik van homonene, dan zou t lekker zijn als je lichaam nu ff tot rust

komt, en je hoofd helemaal!!

werkt de pil niet om meer stabiel te blijven??

Jose; Goed zeg, dat L.otte al op haar eigen kamertje sliep!! Op de 1 of andere manier wil ik nog niet dat Aron daar gaat

slapen...haha... moet ik weer iets afsluiten....en daar ben ik slehecht in!!haha.... overdag ligt hij wel altijd in z'n eigen kamer hoor!!

Kan begrijpen dat je ligt te 'waken' als ze daar ligt!!

t Is rot hoor Jose, om ze weg te moeten brengen... dat heet 'loslaten' en daar zijn moeders meestal niet zo goed in!!

Tot nu toe heeft m'n moeder 2 x opgepast als ik ging sporten (vind het wel het prettigst als hij dan bij m'n moeder is op de 1 of andere

manier!!) en wist daarna ook niet hoe snel ik weer naar ma moest rijden

komt visite binnen....tot later

Geplaatst

Ff snel....als we nu de laatste week van februari doen, dan is het in het noorden vakantie.in volendam dus ook, scheelt verkeer.... Dan op dinsdag of donderdag, kan juud ook! Gezellllllllliiiiiiiiiiggggggg.....maandag en vrijdag zal het weer drukker zijn ivm midweekjes.......leukkkkkkkk

Geplaatst

Tweety de pil gaat zeker helpen! Maar mag ik pas mee beginnen als ik ben gestopt met de bv.

Die geluidjes voor t wakker worden herken ik ook.

Echt super jammer hoor dat ik zo ver weg woon. Lijkt me zo leuk om jullie en de kindjes

in het echt te zien!!!

Geplaatst

tja we kunnen ook in brabant afspreken hoor! Is dat misschien beter? Bijv rondom den bosch of eindhoven? Of Breda? Laatste week van feb is ok; alleen Gijs gaat dan wel al oefenen op het kdv, en 1 maart (is dat niet de donderdag?) al een hele dag... boehoehoe, ik had gisteren al contact met ze . Had ze het erover dat het normaal is als ik moet huilen bij het afscheid de eerste keer... wat joh, ik zat aan de telefoon al te brullen.....

Hier moet Gijs erg wenen aan de zantac; ik ben er van overtuigd dat de pijn in de slokdarmsnel minder wordt. Hij eet minder gulzig en is rustiger tot de volgende voeding. Allen hebben zijn darmen er weer last van; hij had de dag dat we bij de ha waren last dat hij niet kon poepen, hij had die dag echt harde droge drolletjes. Sinds de eerste dosis zantac spuit ie zijn luiers weer vol. Die eerste avond en nacht heeft ie liggen krijsen van ellende. Geen oog dicht gedaan met zijn allen. Gisteren ging het beter; hij was na zijn voeding lekker voldaan en ging netjes slapen. Niet gek na een slapeloze nacht. Toch maar doorgegaan met zantac, gestopt met orthiflor want hij blijft poepen. Wel wat traantjes gelaten; wat doen we dat mannetje toch allemaal aan, waarom moet het zo gaan, ik vind het zo zielig..... Ik geef de zantac nu voor de voeding; in een flessen speen met groot gat, daar spuit ik de zantac in en stop die in zijn mond, hij gaat automatisch zuigen. Maar och och de gezichten die hij trekt als hij proeft wat er binnenkomt, och erme.. dus dan snel zijn fles met melk erin. Overdag slaapt hij nu best slecht; hij is wel heeeeel vrolijk als ie lekker wakker is. Wat een genot!!! Een echte lachebek is het, zo ontzetten leuk. Vanmorgen samen met hem voor onze spiegelkast op de grond gezeten, samen gekke bekken trekken!

Nu benieuwd of Gijs ooit gaat begrijpen dat we 's nachts langer dan 3 a 4 uur slaap willen; ben zo jaloers (en blij voor jullie hoor!) als ik lees dat ze bij jullie zo lekker slapen 's nachts. Lijkt me geweldig om weer eens ècht te slapen, met REM slaap en alles hahaha.

Geplaatst

hallo allemaal.

kennen jullie me nog hahah.

alleereerst wil ik iedereen feliciteren met jullie mooie wondertjes.

hier me verlate verhaal:

ik had jullie nog verteld dat ik donderdag 27okt terug moest voor de ctg

daar werd ook nog ff gekeken en had toen 2cm.

Zondag 30okt hadden we nog een verjaardag van een vriendin niks aan de hand

die nacht werd ik wakker van wat krampjes maar niet echt om te zeggen dat het begonnen was, heb gewoon nog geslapen.

me vriend is gewoon nog gaan werken.

Werd om 7.30 uur wakker moest plassen en had toen ineens hele erge ongi pijn

die iedere x terug kwam, toen me moeder gebeld en die vroeg om de hoeveel tijd ze kwamen pff weet ik dat hahha.

Dus toen maar bijgehouden was om de 8 10 12 min. Ik weer terug gebeld ze zou einde van de ochtend ff langs komen.

bij iedere wee moest ik na de wc omdat ik een druk van achter had (haha sorry voor de details hoor)

Einde van de ochtend was me moeder er. die heeft iedere x te tijd opgeschreven was iedere x 6 a 8 min dan weer 10 dan weer 6.

dat was nog goed te doen hoor.

even later zat er ineen 45 min tussen ik zei tegen me ma ja als het zo blijf kun je wel weer naar huis dan duurt het nog wel lang.

Me vriend kwam rond 12.30 ook nog ff langs om te kijken maar was niks meer aan de hand

Die heeft weer me ma thuis afgezet. en is zelf ook weer na zijn werk gegaan.

Toen ben ik maar ff op bed gaan liggen en wat denk je weer weeen om de 5 a6 min me vriend iedere x een sms gesuurd haha werd ie een beetje zenuwachtig van hahah

Toch maar weer me moeder gebeld dat ze toch wel weer sneller achterelkaar kwamen.

moet ik komen zei ze nou wacht nog maar ff denk hoor, zal wel meevallen.

nou ik kom toch maar ff hoor zei ze.Toen ze hier weer was rond een uur of 15.30 kwamen ze soms om de 4 a 5 min.

Toen toch maar tegen 16.00 de vk gebeld die zou er aan komen. me vriend laten bellen dat ie toch maar na huis moest komen

16.30 was de vk er ff kijken 3a 4 cm had ik toen. nog even aan me buikgevoeld en hij was ingedaald gelukkig.

en ik vertelde ook dat ik bij iedere wee moest poepen (hihi) dat was de kleine die iedere x op me endeldarm aan het drukken was. nou ja fijn (niet dus)

ze zou later op de avond na19.00 een andere vk sturen want haar dienst zat er om 19.00 op. of ik moest eerder bellen natuurlijk.

Kort na dat de vk weg was waren de weeen weer korter opelkaar.

toen heeft me vriend maar een warm bad voor me gemaakt heerlijk was dat zeg had ook geen druk meer van achter toen waren de weeen een stuk beter op te vangen

ze kwamen nu om te 1 a 2min. was opzich heel goed te doen tot ik weer maar uit bad ben gegaan en ja hoor daar was de druk weer van achter.

dat was wel een beetje zwaar moest me weeen opvangen en ik moest op die druk letten pffff.

me ma zei zal ik maar bellen nee hoor ze houden geen 1 min aan dus dan hoeft dat toch nog niet hahha

maar ze kwamen wel heeeel vaak om de 1 min soms 2 min was rond 18.30

om 18.50 kon ik echt niet meer ik moet poepen poepen zei ik toch maar gebeld en ze zou er gelijk aan komen rond 19.05 was ze er de stagiaire er en ik had 9cm (zei ze maar hoogswaarschijnlijk was het gewoon al 10 en had ik allang pers weeen)

toen moest me vriend weer bellen waar de andere vk bleef die was er bijna.

toen zei er ook was hebben hebben ze snel alles klaar gezet en mocht ik eindelijk gaan persen om 19.40 ons manneke kreeg het best slecht en kreeg nog 1 kans om het zelf te doen anders moesten ze knippen ik dacht ja daggg en om 20.04 is dan eindelijk onze zoon Jayson geboren met een gewicht van 3160 en 49 cm.

wat was dat emotioneel moment zeg tranen van blijdschap.

Toen was de kraamhulp er eindelijk die was dus te laat en is tot 2.30 gebleven want hij kon zijn eigen niet goed op temp houden. en moest dus blijven tot dat zijn temp goed was anders moest hij na het zh maar dat was gelukkig niet nodig..

De dagen er na ging het nog niet zo best met jayson hij at niet goed en was heeel erg misselijk hij had waarschijnlijk vruchtwater en wat bloed binnen gekregen. zo zielig

dacht iedere x dat hij zowat stikte pfff.

en met me zelf is het later in de kraam week ook niet zo goed gegaan kon alleen maar huilen

dacht dat ik heel de wereld aan kon weinig rusten ja dan kom je je eigen wel tegen hoor.

maar gelukkig is alles verder helemaal goed gekomen hij groeit goed is al een heel manneke hoor

morgen is hij al weer 11 weekjes wat gaat dat hard zeg.

as woensdag krijgt hij zijn 2de prikjes weer zo zielig.

wil jullie bedanken voor alle lieve berichtjes.

zal is wat fotos erop zetten van jayson.

veel liefs angel

Geplaatst

Angel leuk om je weer te 'zien' hier!

Poeh wat een verhaal over je bevalling..

En die arme Jayson zo misselijk de eertse paar dagen.

Wat zal je goed geschrokken zijn elke keer dat t leek of hij stikte!

Ben benieuwd naar de foto's van Jayson.

Alvast veel sterkte voor komende woensdag..

Ik denk dat het voor jullie allemaal makkelijker is om in het noorden van t land

af te spreken toch?

O Mutske wat gun ik het je toch dat je eens een nacht kon doorslapen..

Het is zooo gigantisch slopend als je niet langer dan 4 uur kan slapen..

Hopelijk duurt t niet lang meer voor hij het ook te pakken heeft.

Arm manneke wat hij al niet allemaal moet meemaken. Gelukkig slaat de zantac wel aan!

Slaapt hij overdag al wat beter?

Hier nu aan de slag met de laatste voeding van de meisjes.

Geplaatst

Hallo Angel! Wow wat een verhaal! Zou bijna "blij" zijn dat ik zo'n relaxte ks heb gehad.... maar meid jij hebt het ècht zelf gedaan en dat is natuurlijk een prachtige ervaring, iets wat ik zelf wel een gemis vind ergens... Fijn dat Jayson na die moeilijke start nu zo lekker gaat! Ook hier benieuwd naar de foto's, weer een concurent bij voor de hand van Lotte!

Nou Danaa, wat ik ook probeer om Gijs lekker door te laten slapen hij begrijpt er nog niks van hahaha. En je gaat echt alles er aan doen;heb gisteren na 12u 's nachts met hem gedouchet, om hem maar rozig te krijgen, een flinke fles melk erachteraan en in een voorverwarmd bedje gelegd. 's middags hadden we nog verduisterende rolgordijnen opgehangen in zijn kamer want we dachten dat ie 's nachts teveel licht van de lantaarnpalen kreeg...Heb hem zelfs handschoentjes speciaal tegen het krabben, want dat doet ie nogal in zijn gezicht, aan gegeven in bed.... Niks hoor, om half 4 begon ie weer te jengelen. Nu zo de laatste fles weer geven, met een dosis zantac.... nieuwe ronde nieuwe kansen!

morgen meer.... we hebben vandaag het kraamfeest van zijn nichtje Femm gehad.....

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3353[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3354[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3355[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3356[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]3357[/ATTACH]

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3358[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3359[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3360[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3361[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3363[/ATTACH]

Geplaatst

Wat een snoepie die Jayson! Geweldige foto waar hij zo aan t lachen is!

Jeetje Mutske zo veel moeite gedaan voor Gijs.. en nog wordt hij wakker!

Heeft hij soms eczeem omdat hij zo in zijn gezicht aan het krabben is?

arm ventje! en arme mama die zó graag wil slapen..

Liv en Amy zijn overdag steeds meer wakker. Ben dan dus nog meer met ze bezig.

pfff soms heb ik echt het idee dat ik instort. maar ook dan moet ik natuurlijk dóór.

Vooral Daan erbij maakt het extra zwaar. Gelukkig komt mn moeder vaak helpen!

Hier nog steeds geen gesex. Ik ben echt continu moe en de paar keren dat we het

hebben geprobeerd deed het zo veel zeer dat ik meteen wilde stoppen.

Snap ook niet waar die pijn vandaan komt, omdat ik niet natuurlijk ben bevallen!

Het zal wel 'psychische' spanning zijn of zo. Eigenlijk heel onnozel maar ja...

Vandaag laatste dag van bevallingsverlof! snik... wat gaat het snel....

Heb mn betaalde ouderschapsverlof in een keer opgenomen '(tot augustus)

en denk dat ik het onbetaalde ook erachter plak. Ben ik de rest van het jaar thuis!

Ik zou ook niet weten hoe ik het anders had moeten doen.

Zo. Werk aan de winkel. xx

Geplaatst

Nou ik kan alleen maar zeggen dat mijn opmerking van laatst eer bevestigd wordt; alleen maar mooie kinderen in ons cluppie!!!!! Wat een stuk die Jayson, en die lach van hem, geweldig!

Ik vind het ook zo iets moois dat ze nu gaan lachen; dat blijft genieten, iedere seconde!

Gisteren dus die babyborrel gehad; zo'n 100 volw en 40 kinderen kwamen.. ze hadden een stal afgehuurd waar je dan zelf voor eten en drinken moet zorgen, bij een boer op het erf. Was erg leuk, gelukkig mooi weer de mannen stonden buiten bij een stuk of 5 vuurkorven, binnen was een clown die de kids vermaakte en de grotere jongens konden voetballen en mochten in de koeiestal helpen! Mijn zoon Tom heeft zelfs mee gemolken! Als een volleerde boer! Gijs heeft bijna alleen maar geslapen, was heel even wakker om bij opa en oma op schoot te zitten en zich door iedereen te laten bewonderen. Al met al geslaagd, maar wel erg druk.....

vandaag de data voor het oefenen op het kdv gekregen; dus op die dagen kan ik niet afspreken voor onze date in volendam: 15/2 23/2 en 1/3..... zullen we proberen deze week definitief af te spreken?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden