Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi allemaal

zat eerst te twijfelen om een nieuw topic te starten

maar doe het gewoon....

ik heb 14-2 een tp gahad van een 5 dagen oude cryo (blasto)

en heb gister al posi getest.

en vandaag ook weer..

dan ben ik als ik het goed heb gerekend 2-11 uitgerekend

hoop dat er snel meer gaan volgen

er is genoeg plek hoor...

veel liefs angel

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Angel, van harte gefeliciteerd!! Alweer de eerste van het uitgerekend in november topic. Vorig jaar zat ik hier ook.

Hopelijk gaat alles goed en is er over 9 maanden een mooi klein guppie!

Liefs, Henkie

Geplaatst

henkie dank je wel...

ja moet je kijken een jaar geleden.

en nu heb je 2 mooie mannekes leuk hoor..

sylvie ja idd haha dank je

liefs

Geplaatst

Angel,

Wat goed van je dat je dit topic geopend hebt!

Hoop inderdaad dat er nog vele zich komen melden!

Geplaatst

Hoi Angel,

Ik heb mijn terugplaatsing (embryo) gehad op 12-02 en heb inmiddels 2 positieve testen (voor de zekerheid, haha) in handen gehad.

Heb jij het ZH al op de hoogte gebracht?

Hoop dat het een druk topic mag gaan worden hier!!

Geplaatst

dank je wel sowiebo..

en je bent natuurlijk van harte welkom hier hoor

succes morgen met je fm..

clau gefeliciteerd meid en welkom hier

ja heb het zh al gebeld maar moest afwachten en morgen nog testen

ik was veeelste vroeg zeiden ze haha

en jij wel gebeld dan??

liefs

Geplaatst

Haha, daarom heb ik nog maar niet gebeld, was al bang dat ze dan inderdaad zouden zeggen dat ik te vroeg was. Ik ga volgende week bellen!

Geplaatst

Angel wat een mooie ticker heb je! Deze heb ik volgens mij nog nooit gezien, bijzonder hoor... Hoop dat alles goed blijft gaan!

Caroline

Geplaatst

Ik zie dat het november topic ook al weer is geopend!

Ik hoop dat het hier lekker druk gaat worden!

Angel,

Wanneer kun je het zh nu gaan bellen dan?

Of heb je dit inmiddels al gedaan?

Hermien

Geplaatst

Elinorac dat klopt hihi. Dank je wel

Hermien ik ga morgen bellen.

En hoe is het met jou??

Liefs

Geplaatst

Spannend dan hoor je eindelijk de datum voor jullie 1e echo!

Als ik vragen mag heb jij ook nog een digitale test gebruikt?

Met mij gaat het goed, gisteren dus ook licht positief getest, maar ik

had 's middags ook bruine afscheiding.

Vandaag geen bruine rommel gezien, ik wacht nog even af hoe het verder gaat.

Op naar de 1e echo!!!

Geplaatst

Hoi hermien had net een berichtje achtergelaten bij de wb. Maar lees het nu hier

Ja als het goed is wel ja ben zo benieuwd.

Nee heb nog geen digitale gebruikt morgen ochtend doe ik die.

Echt spannend meid. Duuim voor je op een vette streep meid.

Dikke knuffel

Geplaatst

Hoi angel,

Ik heb net de digitale clearblue gebruikt en ja hier stond op zwanger 1-2 weken.

Ik vind het echt onwerkelijk en durf me hier nog niet te melden.

Maandag ga ik bellen met het zh en als dan nog alles goed is dan plof ik bij je neer!

Samen op dezelfde dag de tp, van een blasto en dan ook nog samen uitgerekend zijn.

Het is echt een giller, hahahaha

Hermien

Geplaatst

owwwwwwwwwww hermien wat geweldig het staat er niet zomaar he..

en snap dat je het nog eng vind hoor

heb ik nu ook nog hoor maar je bent gewooon zwanger gefeliciteerd hoor

echt grappig idd samen tp van een cryo (blasto) en samen uitgerekend...

veeeel liefs

Geplaatst

heb vanmorgen ook een digitale gedaan en er staat zwanger 2-3...

had ook verwacht dezelfde uitslag als jou hermien we lopen toch precies gelijk huhhh?

zit te wachten tot het 8.00 uur is dan kan ik de huisarts bellen en het zh

ben benieuwd wanneer we onze eerste echo zullen hebben...

liefs

Geplaatst

Hermien, Super nieuws! Gefeiciteerd!

Enne...dat het hier maar lekker druk mag gaan worden!

Angel, Ziekenhuis al gebeld?

Geplaatst

vergeet ik het gewoon bijna te zeggen

gefeliciteerd met jullie huwelijk maak er een mooie dag van.

het mooiste cadeau heb je al gekregen...

veel plezier vandaag..

liefs

Geplaatst

net het zh gebeld en we hebben op 18-3 de eerste echo...

spannend kan nu al niet meer wachten...

liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden