Ga naar inhoud

Voedingskundige vragen en adviezen

Aanbevolen Berichten

• Reacties 412
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ow ow ow.. hier weer drama.

Sinds Len zelf wil eten gaat het goed, maar sommige dingen kan hij toch niet zelf eten??

Gisteren spinazie stampot..

Hij vertikt het gewoon te eten als ik het geef.. dus het wordt een geklieder van je welste.. hij MOET met een lepel en zijn handen in de stampot... en dan eet hij wel.....

Vaak kan ik heel goed tegen dat geklieder, maar soms... (als k net het hele huis heb gepoetst..)

Vanavond maar weer iets wat hij zelf kan pakken.....

Roos, al geprobeerd?

Amanda

Geplaatst

ik ga vanaf morgen ook met de boterham beginnen want de pap krijg ik hier niet af......faas wilt dan de fles..is nl makkelijker voor meneer..met een bekertje opvolgmelk..

ze lijken hier de laatste tijd wel hongerwolfjes...iemand tips, mag ik wat uitbreiden en dan wat??

Geplaatst

oh ik weer hoor

ik naar de winkel voor de bambix!!

kom ik thuis met een pak bambix voor vanaf 8 mnd!!!

ja die durf ik dan weer niet te gebruiken

dus ja abracadabra...

roos heeft weer niks in huis!!

pffffff:booty:

Geplaatst

Hahahaha, die Roos.

Ik heb ook potjes met groente liggen voor 8mn hoor. Dus niet helemaal dom te noemen.

Ben benieuwd hoe het gaat, dus laat het maar snel horen!

Hey meiden, doen jullie liga 1 of 2 door de fruithap? Nr. 1 kan ik nergens vinden, dat is toch die je moet kruimelen (staat op verpakking)?

Geplaatst

hier heeft mannie gewoon de potjes per ongeluk van 8 maanden gegeven...ging ook goed..

laura ik heb nr 2 van liga het is hetzelfde als een hoor, geeft net zo'n troep hihi, nr1 een keer gehad maar niets echt anders, lekker kruimelen maar ....

Cynthia

Geplaatst

hahahaha

ik geef liga 1(4mnd) hem gewoon als koekje tussendoor soms!!

niet heel erg veel maar gewoon met een beetje sap erbij!!

vind hij geweldig!!

Geplaatst

ik heb het verschil tussen liga 1 en 2 nooit kunnen ontdekken haha.

Kruimelt idd even erg..........

Haha Roos, muts.

Ik zou idd even wachten met 8 mnd.. die is grover.

Amanda

Geplaatst

ja maar hij kriojgt van mij toch al grovere stukjes!!

hahahah dubbele muts nu hè?

maar dat van die 8mnd is de bambix pap!!

jij ook een beetje muts nu hè!!

grapje hoor,hahah

wat ben ik weer lollig vandaag he!!

nemanja wordt er ook moe van!!

Geplaatst

haha Roos, melig?

geeft niks hoor, moet kunnen.

Dat had ik gesnapt van die pap, dat die voor 8 mnd is.

Haha nou wordt het wel heel ingewikkeld..

:icon_clown:

Geplaatst

oh....

hahahahaha

nou dan ben ik vanavond de grootste muts die er is!!

hahahaha

en melig ben ik altijd wel na zessen!!

niet fijn voor iedereen hoor!!

:a4628ea63ee3976fca4

Geplaatst

haha is toch gezellig, beter melig da kort lontje hahahahaha

En ik zet gewoon mijn laptop uit, maar menanja, of hoe heet je hubbie ook weer, die heeft er langer last van....

hahaha

Geplaatst

ja klopt!!

maar nu 5 jaar is hij wel wat gewend

en hij heet nemanja!!

ik ga ff een foto van hem plaatsen met zn naam erbij

vergeet niemand het meer!!

hahaha

mag toch wel?

Geplaatst

hahahaha Sorry, maar ik had het bijna goed! Was een tikfoutje hihi.

Ja die foto mag altijd, zeker als het een hunk is.

Geplaatst

Hahahahah...wat een kletstantes......hahahahah

Laura ik geef heel af en toe liga 2 maar steeds minder eerlijk gezegd......en al helemaal niet door het fruit.........ik geef voor tussendoor een korstje brood en door het fruit doe ik niks!

Moet toch ook niet????????????

Maar op de verpakking van 1 staat toch voor 4 maanden.........................................en ja om te kruimelen.

En nummer 2 staat op vanaf 6 maanden.

Geplaatst

maken jullie nooit zo'n heerlijk papje? Weet niet hoe het heet, maar Len vind het heeeerlijk.

Banaan prakken, liga verkruimelen en een beetje jus d'orange erdoor.

Geplaatst

ik doe de liga altijd door de pruimen!!

milan vind ze te zuur

en hij heeft nog gelijk ook!!

maar vederd doe ik hem nergens tussendoor

en milan mag geen citrus vruchten hebben van de dietiste!!

Geplaatst

banaan is toch geen citrus vrucht hahaha

Nee ik snap het, je bedoelt de jus d'orange.

sorry, melig

Geplaatst

geef jij pruimen?? daar gaan ze hier van poepen.............hihahah

ik verkruimel ze ook wel een smaar meestal een halve in het handje..let op daarna is het alles wassen...meestal een rijstwafel, is ook lekker!

Geplaatst

hahahahahah

ja ik geef pruimen omdat milan zo al een beetje hardere ontlasting heeft

dus dat compenseert een beetje!!

groetjes rosalie]\

Geplaatst

Ik wilde de liga kruimelen door fruit wat zo sappig wordt.

Vandaag peer-kiwi gegeven, maar was net water met zwarte pitjes van de kiwi.

Mijn moeder had ook geen beschuit (was bij haar), dus werd het slurpen geblazen.

Gelukkig voldoende slabbetjes bij de hand voor de ergste druipers haha

Geplaatst

hahahaahahha......erg hè.....ze kunnen het bijna drinken dan........en wat vonden ze van de kiwi.....ga ik anne-meya ook geven van de week.....mango is ook zo lekker!

Geplaatst

peer is een rampje hoor, is altijd water vind ik, heb vandaag kiwi met banaan gegeven en een bammetje met stroop..smullen maar!

cyn

Geplaatst

Peer en kiwi apart met banaan gaat beter qua dikte, maar vinden ze wel errug lekker.

Alle fruit gaat er goed in.

Groente blijft lastig bij onze madammeke. Houdt haar lippen op elkaar.

Als ik dan even met Thomas bezig ben, doet ze gauw haar jurk in haar mond haha.

Maar die lepel krijg ik er niet in hoor!

Nou ja, dan niet. Komt vast later wel???

Zal ook eens brood met beleg proberen trouwens. Jam wordt het dan denk ik, met heeeeeeele grote slabben en eronder niets aan..............haha.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden