Jump to content

Wie start er ook rond april/mei?

Recommended Posts

Posted

Hi allemaal,

Ik heb afgelopen vrijdag groen licht gekregen om te gaan starten met de IVF behandeling in het VUMC. Eind maart kan ik me aanmelden. Ik krijg het lange protocol, dus het "echte werk" gaat pas eind april beginnen.

Zijn er nog meer dames die in april/mei gaan beginnen?

Posted

Hey mo,

Ik ga voor een cryo in April....

Ik schrijf mee met de link die bianca hier boven neergezet heeft.

Deze kun je onder "icsi "terug vinden.

Uit eindelijk zitten we hier allemaal voor hetzelfde!!

Veel succes alvast,spannend weer!

Marlijn

Posted

Dank voor jullie reacties! Ik ben redelijk nieuw hier op het forum en ik dacht dat IVF en ICSI weer aparte topics waren. Kom ik gewoon meeschrijven op het andere topic.

Posted

Bij ivf topic was toevallig nog niks geopend en toen ging ik neuzen en kwam ik "per ongeluk" bij icsi terecht.

En dacht achhh wat maakt het uit en dan vonden de meiden daar ook. Dus ik zou zeggen wees welkom.....

Lfs

Posted

Hey mijnbaby- jij schrijft ook op het UMC topic, toch? Kom je ook gezellig mee schrijven in het topic onder ICSI - wie start er waarschijnlijk april/mei? Zitten meer meiden met IVF (dus niet specifiek ICSI - ik had die topic geopend en moet dan wel toevallig ICSI, maar is bijna hetzelfde ;-))

• 2 weeks later...
Posted

Hallo,

Ik ben ook nieuw. Ik start eind mei en vind het spannend! Wie heeft hier goede ervaringen mee? Wie heeft er al eens eitjes laten terugplaatsen en hoe was dat?

Posted

Hoi Suus en Babyenschede,

Er is een ander topic april/mei.Jullie zijn welkom om daar mee te schrijven hoor!!http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?14287-wie-start-er-ook-waarschijnlijk-april-mei-2011&p=422344#post422344

Deze is niet aktief de andere wel!

Groetjes Bianca

Posted

Hoi,

Ik wil hier ook wel meedoen. Ik keek even op het andere forum, maar daar is het MEGA-DRUK! Dat kan ik allemaal niet meer bijhouden hoor!

Even over mij in het kort: ik heb mijn 6de iui achter de rug, moet morgen ongesteld worden, begin 3 dagen later met de pil en moet rond de 27ste naar het ziekenhuis om te starten voor ivf. Ergens rond de 16de mei zou mijn punctie dan moeten zijn. Ik ben héél benieuwd. Voor mijn gevoel begint nu het echte werk en kan ik weer hoop hebben op een kansje.i

groet,

Jeanine

Posted

Hee Jeaninne,

Heel veel succes met je behandeling!

Vrees dat er hier weinig meiden schrijven! Dus hopla kom gezellig kletsen in het andere topic!! ;-)

Posted

Als het goed gaat krijgen wij a.s. zaterdag onze 1e tp. We horen morgen of de embryo's bevrucht zijn (3 goede eicellen hadden we). heel spannend dus allemaal!!!

• 2 weeks later...
Posted

hallo ben nieuw hier maar begin ook in mei met de eerste ivf poging wachten totdat ik ongesteld ben en dan aan de pil ik vind het super spannend ik ga naar het umcg en in Emmen de voor behandeling en de punctie terugplaatsing is in het umcg ik hoop meer ervaringen te horen groetjes

Posted

Hoi mo74,

we zijn ook bezig met ons eerste IVF behandeling in het vumc.Ik heb het korte protokol gekregen,want er is minder activiteit in mijn eierstok.Ik was een week Decapeptil en Gonal-F aan het spuiten en morgen (dag 8) gaan we kijken als de eieblaasjes groot genoeg zijn voor de punctie.Hoe ver zijn jullie?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use