Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Francis, voor jou morgen heel veel succes met testen! Heb je er zelf al een test tegenaan gegooid? Wat is je gevoel?

Hoop dat jouw naam morgen ook in het groen staat.

Geplaatst

Oh twinklestar,wat is dat balen!Heel veel sterkte met dit verdriet.

Ikzelf heb na verse icsi-poging niet meteen mogen starten,moest een maandje rust houden.Maar ik had last van overstimulatie,mijn bloed was niet goed.En ik denk,eerlijk gezegd,dat het per ziekenhuis verschilt.

Geplaatst

Hallo dames,

Ik hoop begin volgende week bij jullie op het wachtbankje te mogen komen zitten! Vanavond heb ik de Pregnyl gezet en donderdagochtend staat de punctie gepland!

Voor iedereen heel veel succes en voor Twinklestar veel sterkte gewenst! Neem je tijd meid.

Liefs Esly!

Geplaatst

Ik heb gisteren een test gedaan een heellicht blauw streepje...

Ik heb 20 maart pregnyl gezet, dat zou het natuurlijk ook nog kunnen zijn.

Zometeen bloed laten prikken.

Het is pas dag 12 na terugplaatsing....

Ik wordt wel een beetje gek van de spanning....

Geplaatst

Even zonder bij te lezen een berichtje om te laten weten dat het er op lijkt dat ik zwanger ben!

Afgelopen zaterdag voor het eerst getest wegens enorme misselijkheid die al enkele dagen aanwezig was. Resultaat was een licht maar duidelijk streepje. Het was eigenlijk een bevestiging van wat ik al dacht. Ben nooit zwanger geweest maar het voelde goed op de een of andere manier. Vervolgens afgelopen maandag weer getest en het streepje was duidelijker. Aangezien ik zaterdag pas officieel mag testen vandaag weer een test gedaan en er verscheen meteen een streepje die al bijna net zo dik is als de controlestreep.

Ik kom vanavond uitgebreid op iedereen reageren! Nu snel naar mijn werk.

Francis, ik heb 20 maart ook de pregnyl gezet en 25 maart de tp. Ik denk dat je wel voorzichtig er van uit mag gaan dat je zwanger bent! Gefeliciteerd :-)

Geplaatst

Hallo Francis,wat hoop ik het voor jou!Ik lees je onderschrift.Wat verschrikkelijk om na 41 weken zwangerschap toch nog je kindje af te moeten geven,daar zijn geen woorden voor!Heel veel succes de aankomende dagen!

Poezebeest,ook super!Gefeliciteerd!

Ikzelf heb vanmorgen weer positief getest,de indicator zei 2-3 weken zwanger.We hebben op mijn schoonvaders verjaardag 26 april de eerste echo,hoop dat ik hem een mooi kado kan geven...

Geplaatst

Positieve testers gefeliciteerd!! Mooi dat het bankje al wat groen mag kleuren.....

Armanda: fijn dat je punctie goed verlopen is, ik duim voor je voor goede embryo's!

Elke weer een topper on board, super joh! Hoop dat ie blijft plakken!!

Liefs Dee

Geplaatst

Oh!! Weer 2 positieve testers!! Alvast een voorzichtige felicitatie!!!

Poezebeest: wanneer heb je je tp gehad?

Liefs Elke

Geplaatst

Meiden die positief getest hebben: Yesssssssss!! Gefeliciteerd :) Op naar de 1e echo nu!

Jessie heb je nog een keer getest vandaag? Ik hoop zo voor jullie dat 't nu anders is dan de vorige keren!

Twinklestar...wat ongelofelijk naar voor jullie! Kan me voorstellen dat je even ergens anders wilt zijn dan hier nu. Dikke knuffel!

Syl-vie, ik wilde jou even zeggen dat ik je een kanjer vind! Je bent altijd overal om iedereen een hart onder de riem te steken. Zo lief is dat!

Elke, zou je mij ook nog even ergens op het lijstje willen zetten? ik heb 2 april de tp gehad en mag volgens het ziekenhuis de 16e testen?? Zolang wachten houd ik noooooit vol haha

Esly, welkom op ons zenuwslopende bankje :)

Armanda, heb je al gehoord hoeveel eitjes er bevrucht zijn?

Geplaatst

Thnx Elke dat ie maar heel groen worden die bank .

Ben jij een vroegtester ? of ga je braaf tot de 19e wachten ?

liefs Anne

Geplaatst

Terugplaatsing:

Armanda: 8 april

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie 10 april

Hildever: 11 april

Kris74:12 april

Ellie71: 12 april

Sannetim: 15 april?

Sofia: 16 april?

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Elke: 19 april

Zo, volgens mij heb ik iedereen gehad. Als ik iemand ben vergeten of te vroeg groen heb gemaakt, sorry.

Liefs Elke

Geplaatst

Heej Anne,

Ik ben zeker een vroegtester, maar daar heb ik me de vorige keer lelijk mee in mijn vingers gesneden. Ik teste 4 dagen te vroeg: positief!! daarna lichter en op de test dag negatief en ongi geworden. Ik wil deze keer dus echt niet te vroeg gaan testen, maar ik weet niet of ik dat kan...

En wat ga jij doen?

Liefs Elke

Geplaatst

Ha Elke,

Ha ha nou benieuwd of we het tot 18 en 19 april vol houden met niet testen , ik denk elke keer weer ik doe het niet ik ga echt niet eerder testen maar jaaaaa mina ongeduld he ha ha

Ja ik heb ook al eerder hetzelfde gehad eerst pos later neg test en dan baal je eigenlijk nog meer vind ik.

Ik ga echt proberen niet eerder te testen ; ook omdat ik as zondag nog de laatste pregnyl mag spuiten en die volgens mij eerder toch niet 100% uit je bloed/urine is en je daardoor een vals positieve test krijgt.

Nou ja laten we maar geduld hebben met als beloning straks een super positieve test vind je niet ?1

Liefs Anne

Geplaatst

@elke, mij mag je er ook bij zetten voor de statistieken hoor. Ik zit nu op dag 14 na mijn 1e iui. Zodadelijk mijn laatste 'bolletjes' d'r in en hopen dat het bankje op mijn plekje ook groen kleurt.............toch geloof ik er niet zo in, gek he? Ik ga testen op 11 april als mijn ongi er dan nog niet is.

Geplaatst

Hey meiden!!

Vrijdag wordt ik gebeld of de cryo goed ontdooit is en dan krijg ik hopelijk zaterdag een tp.

Ik kan niet wachten en hoop het zo erg dat het dit keer wel goed gaat.

Succes allemaal!!!

Dan kom ik ook gezellig meewachten.

Hoevel dagen na tp mag je ook alweer testen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden