Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1232[/ATTACH]

Ik zie een heeeeeel licht streepje...

I know girls, het is 5.30 uur 's ochtends. Maar ik lag al om 4 uur wakker. En heb toen mijn man wakker gemaakt (ik moest plassen!) en hebben om 4.30 uur de test gedaan. Ik heb alleen dit goedkope-flut-kruitvat-testje nog. Maar ja, ik zie toch echt voor het eerst een streepje, ook al is ie heel licht. Ik wil zodra er een winkel open is nog een test kopen, een digi dit keer. En ik ga gelijk naar de dokter (spreekuur) zo om te vragen om bloed te prikken. En om medicijnen voor migraine te vragen die je mag gebruiken tijdens een (eventuele) zwangerschap. Want ik voel mijn hoofdpijn nu al weer erger worden.

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Zou het?...

Wie is er wakker???!!

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Armanda mag ik al voorzichtig gefeliciteerd zeggen!n bloedtest geeft je idd nog meer zekerheid!

Zelf durf k niet testen en blijf dus nog maar de hele ochtend in spanning!ik hoop t zo voor ons!

Geplaatst

Poehh, ik hoop het ook voor jullie!

En ik hoop het ook nog voor ons... durf het nog niet te geloven hoor.

En Kelebek... you go girl! We horen het wel... xx

Geplaatst

@rmanda, goedemorgen meid,ik zie hem ook hoor ga je toch feliciteren meid superrrrrrrrr

Ja kon ik niet slapen ga mij nu aankleden en dan richting ziekenhuis ppppfffff successs

Geplaatst

Armanda, als dit waar is word ik helemaal gek!! oh wat zou ik dit Geweldig vinden!!! Ik kan m toch echt zien hoor!!! De tranen zitten serieus in mijn ogen enheb een meter dik kippevel!!! Ik heb zo vaak een gebedje voor je gedaan, laat het waar zijn nu!! Oh meid als je echt zwanger bent dan kom ik je na je eerste echo persoonlijk feliciteren, of je wilt of niet en neem ik een grote taart mee!! Zo ik word helemaal gek!!! ik zei het toch he, goed karma deze ronde!!! Yes yes yes ik was zo verdrietig eerder deze week na je noodkreet, ik ben nu zooooooo blij!!!!

Hou me op de hoogte ik wil elk steepje zien!!!

Noor

Geplaatst

Goed zo, ik kan het bijna niet lezen door mijn tranen heen. Oh meid wat ben ik blij. ik ben een softie zal wel door de hormonen komen maar als mede recordhouder icsi pogingen weet ik hoe het voelt als je eindelijk dat hele mooie streepje ziet. En de kruitvat test die jij gebruikt hebt, is echt betrouwbaar hoor al is ie goedkoop. heb er 2500 door heen gedraaid dus ik kan het weten haha

Geplaatst

Armanda wat geweldig!! Ook die fluttestjes (haha) zijn goed hoor, zo licht is ie helemaal niet vind ik, van Harte gefeliciteerd !!!

Op naar de eerste echo

Groetjes

Babeth

Geplaatst

Wie o wie gaat het topic " uitgerekend januari 2012" openen ??

Ik hoop dat er nog heel wat positieve testen gaan volgen, meiden heel veel succes!!!!

Geplaatst

OOH ARMANDA!!!!!!

Mijn eerste test gaf een lichter streepje hoor! SUPEEEEEERRRRRRRRRRRR!!!!!!! Gefeliciteerd zeg!

Ook aan Dees natuurlijk, helemaal van harte proficiat!

Lekker vieren, ben helemaal blij. Dat is pas de dag leuk beginnen met zo'n nieuws zeg.

Dikke knuffel!

Ellen

Geplaatst

amanda gefeliciteerd.... Wat een geweldig nieuws. Kan het bijna niet geloven, na zooveel pogingen en zoveel verdriet een positieve test! Ik wordt er zelf gewoon weer een beetje vrolijk van! Heid hou ons op de hoogte. Dit verhaal moet veel van ons ook weer moed geven.

Ps een mooie streep hoor.

Geplaatst

Jaaahhh Armanda!!! Ik weet dat ik niet bij dit topic hoor, maar ik heb je wel een beetje in de gaten gehouden na van de week. Deze test is gewoon positief hoor!!! Hoe cool is dat???!!!

Ik had zelf ook zo'n streepje en die kruidvattesten zijn helemaal prima hoor, ik heb er toen 4 gedaan zodat ik kon zien dat het streepje donkerder werd en dan ook nog 3 van die digi testen die ook de weken aangeven!

Uiteindelijk met de moeders voor moeders test erbij waren het er 8 (!!) voordat ik het echt kon gaan geloven!

Meid wat ben ik blij voor je.... Geniet er van!

Liefs, Judith

Geplaatst

Wauw meiden, jullie laten me bijna geloven dat het echt zo is! Ik durf er nog haast niet aan. Is t echt niet te licht??

De dokter vindt dat ik pas na t weekend een bloedtest kan doen, maar hij vindt t niet nodig. Ik heb 2 clear blue + gekocht (etos is nog dicht, ik wou liever een digi test) ik kan niet wachten en moet plassen, dus snel naar huis.

Ik ga vanmiddag pas werken, heb ik besloten.

Geplaatst

Ik dacht even spieken Armanda!!

Armanda!!! whoehoeee.... ik vind het gewoon een streep. Echt niet te licht!

Vind het zo geweldig voor je!!

Ga maar gauw alle andere testen doen! Daar komt gewoon op te staan ZWANGER!!!

YOeHoeeee

Nu de andere dame......success!!

Nu kom ik wel heel dichtbij;-)

Fijne dag!!

Geplaatst

Wat leuk gefeliciteerd armanda!!!! Wat zul jij fijne paasdagen hebben...:)

Wat spannend kelebek!!! Succes de komende

Uren.... Lekker even afleiding zoeken....

Geplaatst

Meiden, wat een spanning hier....

Allereerst Armanda, joepie... een overduidelijke streep hoor! Wauw, je bent gewoon zwanger!

Kelebek, hoop voor jou op ook goed nieuws.

Poeh, voor jou hoop ik het ook.

Ik gooi hem er nog even in :wav:

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]1234[/ATTACH]

Noor

Ik vind het hartverwarmend hoe oprecht jij mee leeft. Ik ben niet alleen, dat voel ik. Echt tof dat je nu zo blij bent voor me. Kijk dan nu maar naar deze tweede foto die ik om 9.30 uur heb uitgepiest, haha! Nu geloof ik het een beetje. Ik was zoooo bang maar het staat er echt!

Zo moet jij je ook gevoeld hebben… na alle teleurstelling en verdriet, je gelooft gewoon niet dat het er echt van gaat komen. Maar toch! Toch? Haha, stiekem toch nog een beetje twijfel. ;-)

Ellentrik

Had jij echt een lichter streepje? Nou dan moet het helemaal goed komen.

Jorien

Wat lief dat je je ook dankzij mijn goede uitslag weer een beetje blij voelt. Hoop dat je een goed en zonnig weekend hebt lieve Jorien! En ik hou je in de gaten hoor, laat maar weten wat je volgende stappen zijn!

Zjoedie

Haha, nee wij ‘kennen’ elkaar inderdaad niet, maar wat onwijs gaaf hoe jij met me meeleeft Judith!

De test is idd prima maar ik kan het gewoon niet zo goed zien omdat ik twijfel, haha. Duussssss, heb toch net een digi test gescored, en zie! Nu weet ik het tenminste, dat ik niet mijn eigen ogen voor de gek houdt.

Syl-vie

Thanks girl, nou ik weet nog niet goed wat ik er mee moet maar ik moet het nu toch echt gaan geloven!

Gaat het goed met jou trouwens? Je zit in je pauze. Tof dat je ondertussen meeleeft met iedereen! Je hebt echt een groot hart, ik zie je overal verschijnen, onwijs lief.

Marlijnne

Je hebt gelijk, er komt gewoon zwanger op te staan! Ik durfde nl. nog niet te zeggen dat ik ‘zwanger’ ben, en ‘mama’ wordt… nog steeds niet eigenlijk, haha.

Nou, jij komt idd flink dichterbij… spannend meis! Ik ga nergens heen hoor, ik blijf in dit topic en leef met je mee !! Ik hoop het onwijs voor je!

Kelebek

Tussen 11 en 13?? Tjonge, killing hours! Niet naar de klok kijken, gewoon afleiding zoeken (eeeehh gewoon?? Yeah right, haha). Heb je er een gevoel bij?

Nou hoop het meis!

Jose, Sharon, Meiske,

Thanks girls!

Poeh

Hoe gaat het? Ik denk aan je!

Wish

Ik weet dat je dit gaat lezen! :-D

En ik weet dat je me in de gaten houdt en onwijs met me meeleeft. Stom maar met duimen draaien, it’s true! Ook mijn wens lijkt uit te komen!

Ik heb trouwens gekeken met de ivf calculator wanneer ik zou bevallen (wie niet?! Haha).

Als het één kindje is, dan op tweede kerstdag! Hahaaa.

En mocht het zelfs een tweeling zijn, dan op 4 december (sinterklaasavond!) hihi

I.i.g. kan ik naar het decembertopic bij vele lieve forum vriendinnen. Maar ik durf nog niet… ;-)

Maaaaaar, om de 1e stap te zetten… ga ik mezelf wel groen maken in het april 2011 topic!

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april

Hoopval: 16 april

Sofia: 16 april

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Poehh: 22 april

Kelebek: 22 april (bloedprikken ziekenhuis)

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Bibi: 28 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Geplaatst

Armanda....wat fantastisch en zo onwerkelijk kan ik me zo voorstellen..

Het is echt zoo!!!

Kom vanmiddag weer even gluren. Ga naar vriendin, haar dochtertje wordt 4 vandaag! Even mn zinnen verzetten. Gelukkig goed opgestaan.

En s ochtends kwamen er nog niet zoveel kids. Anders dan is het niet te doen voor me.

Zonnige dag! Pfff heb me al 2x omgekleed haahha erg he.. heb het zo warmmm..

Lfs

Geplaatst

Wha Amanda, ik begin het steeds meer te geloven! Een kindje van jullie samen, hoe goed is dat?! in jouw buik!!! Ja ik ken alles zo goed, de eenzaamheid, het verdriet, die lege buik... en dan...... ineens sta je volop in de zon!! Je hebt er wel recht op, het was gewoon jouw beurt nu vrouwke. Geloof het maar. Ik snap dat je even je bloedtest wilt zien om het echt echt echt te geloven, maar dan.... kom maar snel naar het december topic. Neem alle anderen die nog wachten maar gezellig mee, het is daar heel leuk!! We gaan het heel gezellig hebben de aankomende 8 maanden! jiiiiiiiiiiiiiiipie!!!!

Groetje

noor

Geplaatst

ik kom ff spieken hier

armanda gefeliciteerd meid wat geweldig zeg.

en voor alle andere die posi getest hebben ook gefeliciteerd.

voor de andere dames heel veel sterkte

liefs angel

Geplaatst

Jaaaa, Armanda wat een onwijs goed nieuws zeg.

Geniet ervan. Wat een goed nieuws.

Kelebek en Poehh nog even en jullie weten t ook. Hou vol!

Gr. Bibi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden