Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Damessssssss, joehoeeee hier nog een positieve bericht

Ben zwangerrrrr kan het niet geloven nogggg ik ben nog steeds aan het trillen

Een waarde van 199 op dag 15 is hartstikke zwanger zei de assistente

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

kelebek wauwie.. super gefeliciteerd.. lekker groen worden.. tis mooi weer en het bankje wordt weer groener joehoeee!

Armanda.. dat is zeker positief...! ook jij gefeliciteerd..

nog meer meiden/dames die groen zijn? het is opeens zo druk en dat met het mooie weer. haha

ik ga genieten!

liefss

Geplaatst

kelebek!!! Wat goed!! Wat een topdag is dit!!!

Heerlijk meid geniet er van.

Dees heb jij nu al een bloedtest gedaan? Of hoef je dat niet te doen van het zkhs?

Jeetje wat een leuke dag!

Groetjes

Noor

Geplaatst

meiske jaa goed he, maar o m eerlijk te zijn had ik op dinsdag een test gedaan dinsdag was het denk ik, hij was positief, maar ik geloofde het niet, omdat bij mijn vorige icsi ook een positief test had en toch niet zwanger,

dit keer ging ik er dus helemaal niet van uit :):):)

Maar nu met de bevestiging geloof ik het welllllll

Poeh nu jij meid 3x scheepsrecht heee

heb gelijk mijn zusjes gepingd de rest laat ik ff zoals het nu is, eerste een echo daarna de 12 weken halen oooooo heb ook een berekening via freya gedaan 4 weken en 2 dagen zwanger zegt uitgerekend 29 december TOP JAARRRRRRRRRRRRRRR

Geplaatst

ow meiden!!!

Kelebek ook van harte gefeliciteerd, wat heerlijk!!!

Poeh wat spannend!!

Dees voor jullie ook al zo´n mooi nieuws!!

helemaal top, helaas zijn er ook wat dames keihard onderuit gegaan, sterkte uiteraard

liefs

Babeth

Geplaatst

yesss yesss yessss.....gefeliciteerd Armanda en Kelebek!! Geweldig nieuws!! Ben zo blij voor jullie!! Op naar 't 12-weken bankje!!

@ Poehh, weet jij al wat? Zenuwslopend he zo'n testdag!

@ jrn, meisje wat super dat je ondanks je teleurstelling zo blij kunt zijn voor een ander en hier de boel toch nog meevolgt!

Geplaatst

Ik heb het een tijdje niet kunnen volgen en had een heleboel in te halen!

Wauw, wat een fijne berichten allemaal!! Dat geeft de burger moed!!

Alle zwangeren: Onwijs gefeliciteerd!! Geniet er van, het is jullie gegunt!!

Hier nog steeds aan het wachten, d'r komt geen einde aan! Nog 4 nachtjes slapen... Hoewel er zeker de laatste nacht niet veel geslapen zal worden! Wat een onzekerheid. De vorige keer was ik in één keer zwanger, maar ik kan me echt niet meer herinneren hoe ik me toen lichamelijk gevoeld heb. Ik herinner me alleen de stress van het lange wachten! Nu af en toe krampjes, maar wat dat betekent... geen idee.

Gelukkig gaan we nu de paasdagen in, misschien zorgt dat ervoor dat de tijd wat sneller gaat. Beetje bij mensen op visite en natuurlijk genieten van het prachtige weer.

Voor iedereen die net als ik nog aan het wachten is: heel veel succes!

Voor iedereen die nog geen geluk heeft gehad: Hou vol! Jullie tijd komt zeker nog!!

Liefs Dani

Geplaatst

Kelebek

Jaaaaaaaaaahhh wat geweldig he!!!

We hebben op dezelfde dag getest maar zijn uitgerekend op de 26e en 29e, haha!

Ik wil heel graag pisitief denken dat ik dat ook ga redden, maar je weet het niet he... Ik durf nog niet echt blij te zijn.

Poeh, we zijn je niet vergeten. Ik hoop dat je goed bericht hebt. Xx

Geplaatst

Jemig, wat een gaaf nieuws vandaag voor jullie Armanda en Kelebek!!

Van harte gefeliciteerd!!

Hopelijk komen jullie snel schrijven in het december topic, gezellig!

Meiden die deze maand negatief getest hebben, wat een domper en ik hoop dat jullie snel verder kunnen en snel volgen!

Ik heb hier veel meegelezen en tot nu toe niet gereageerd maar nu was ik zoooo blij van dit mooie nieuws dat ik echt even moest reageren!

Nu nog duimen voor POEH.......!

Liefs Yolande

Geplaatst

Yeahhhhh Amanda en Kelebek super gefeliciteerd wat een super paasdagen zullen jullie hebben zeg , heerlijk.

Ik heb mezelf even een paar dagen begraven.....na al het heen en weer geslinger van emoties was ik even van mijn padje geslingerd......afgelopen dinsdag ochtend toch nog wat hoop gehad maar dinsdagavond (terwijl ik aan het werk was ook zo'n heerlijke timing)

heftige buikpijn daverende losbraak van menstruatie en sorry voor de omschrijving echt heftig stolsels......####

En je dan "groot" zien te houden tot je eindelijk naar huis kan om 23 uur pffffff wat kan het leven af en toe hard zijn.

Woensdag dus maar het diac gebeld en we moeten een rustmaand inlassen en dan onze echt allerlaatste kans de cryo's .....let's hope.

Mezelf bij elkaar geraapt en te nieuwsgierig naar jullie allemaal ......dus toch weer op het forum.

Ben oprecht blij dat het bankje gelukkig toch wat groener is geworden meiden geniet er van julie gaan een geweldige tijd krijgen !! ff door de zure 12 weken heen en dan echt ontspannen en geniet o de december lijst. super!!!!!

Alle " pechvogels " (understatement) heel veel sterkte en ehhhh de volgende ronde zitten wij ook met zijn allen op die groene bank hoor!!!

liefs voor allemaal Anne

Geplaatst

Armanda!!!!!!' jaaaaaa!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!

Kelebek!!!!!! Jij ook zwanger!!!!

Allebei gefeliciteerd en zie jullie op het december topic!!

Liefs Elke

Geplaatst

dames heel erg bedankt voor jullie medeleven het is echt nog ongelofelijk, we gaan gewwon stap voor stap hoor eerst de 7 weken echo, daarna de 12 weken achter ons rug laten en dan kunnen we hoop ik heerlijk geniet. Zal vanavond mij aanmelden bij bankje 12 weken en proberen zo een banner te maken, ff de hulp nodig van de ervaren :):)

Poeh, heb je al gebeld meid, denk aan je.

En ik ga mij even groen maken hoor heb hier zo lang op gewacht :):)

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april

Hoopval: 16 april

Sofia: 16 april

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Poehh: 22 april

Kelebek: 22 april

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Bibi: 28 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Geplaatst

Anne, lieverd, wat naar joh!

Je hebt het echt heel zwaar gehad, en nog he.

Tof dat het je lukte om nog even te komen kijken en te laten horen hoe t met je gaat.

Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Over de witte bollen:

Wie moet deze nog gebruiken sinds ze weten dat ze zwanger zijn?

Ik zou ze voor de zekerheid wel willen gebruiken maar bij het MCK doen ze dat haast nooit. Wie gebruikt nog en in welke hoeveelheden? Thx alvast.

Geplaatst

@Armanda: Allereerst: GEFELICITEERD!! Wat fijn voor je! Over de witte bollen: De vorige keer dacht ik dat ik wel dat ik na de positieve test mocht stoppen met die witte bollen, maar uiteindelijk moest ik er van het ziekenhuis tot aan de 7 weken echo mee door gaan! Drie keer per dag, twee bollen per keer! Geen pretje, maar je hebt het er voor over! Geniet van je zwangerschap! Liefs Dani

Geplaatst
Anne, lieverd, wat naar joh!

Je hebt het echt heel zwaar gehad, en nog he.

Tof dat het je lukte om nog even te komen kijken en te laten horen hoe t met je gaat.

Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Over de witte bollen:

Wie moet deze nog gebruiken sinds ze weten dat ze zwanger zijn?

Ik zou ze voor de zekerheid wel willen gebruiken maar bij het MCK doen ze dat haast nooit. Wie gebruikt nog en in welke hoeveelheden? Thx alvast.

Heej Armanda,

Ik moet ze tot de eerste echo gebruiken. Das 2 weken na de positieve test.

Dat heb ik er graag voor over!!

Liefs Elke

Geplaatst

Kelebek ook zwanger, gefeliciteerd!!!

Armanda door mijn pauze stand heb ik meer tijd om met jullie mee te leven, hier verder alles ok.

Marlijnne jij ook nog een positieve test erachteraan meid.

Alle andere wachtende dames ook onwijs veel succes!!!

Geplaatst

Hier helaas slecht nieuws. Ben niet zwanger.

Volgende week mogen we als t goed is al met n nieuw schema beginnen.

Dan zit ik hier dus weer op t wachtbankje van mei.

Geplaatst

Gefeliciteerd Kelebek!!! wat gaaaaaaaf nieuws!!!!!!:toppie:je zult het wel bijna niet kunnen geloven......

Poeh: wat jammer, veel sterkte....

Bij mij lijkt mijn menstruatie door te komen, dus denk ik dat we volgende maand weer samen op het wachtbankje zullen zitten!! ik weet hoe je je voelt momenteel........ probeer weer wat energie op te bouwen voor de volgende ronde, wie weet hebben we dan allebei goed nieuws! Heb jij nog cryos of moet je door voor een hele nieuwe ronde?

Geplaatst

@ Sharon, wij hebben nog 1 cryo liggen.

Maar bij mij plaatsen ze ook steeds maar 1 terug omdat ik hartpatient ben. Ze weten niet wat mijn hart doet bij n evt. tweeling.

Jij ook veel succes de volgende ronde. Hopelijk hebben we dan idd allebei goed nieuws.

Geplaatst

Kelebek gefeliciteerd... het wordt zo wel een echt zonnige dag!

Poehhh wat naar. Kan me je verdriet helemaal voorstellen, maar hoop dat onze tijd ook nog komt.

Ik heb zojuist het ziekenhuis gesproken. We mogen meteen door!

Morgen weer starten met de pil en over 17 dagen met de decapeptyl. Zie er nu al tegenop. Vooral omdat ik de vorige keer last had van allergische reacties.

Dus hoop dat het nu mee gaat vallen. Ik kom dus weer op het wb van juni. Ik hoop dat alle positieve testers daar ook nog af en toe mee zullen lezen. Hier op het forum heb je toch veel steun aan elkaar.

@Amanda: rustmaanden zijn voor ons niet echt een optie. Dit vanwege endometriose! Tevens vind ik het lastig om wachtmaanden in te lassen. Dit is een nare periode en ik hoop dat de duur beperkt blijft. Ik stort me er liever 18 maanden helemaal in (zoals bij jou) dan dat ik het ga verspreiden over bijv. 3 jaar. Maar daarin is natuurlijk iedereen anders.

Geplaatst

Ik snap het als geen ander Jorien. Fijn dat de doorstart in zicht is!

Dani nig even geduld meis! Volhouden hoor! Xx

Sharon, komt je ongi echt door? Of weet je t nog niet zeker...

Poehh nee he wat jammer!!!!! Klote gewoon!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden