Ga naar inhoud

Wachtbankje april 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bah wat ontzettend jammer Sharon. Heel veel sterkte, ik had het graag anders gezien voor je. He wat is het toch een stomme loterij af en toe. Waarom nou niet?!

Ik hoop dat je steun en heel veel knuffels van je lief krijgt. Dat kun je wel gebruiken nu.

Lieve groetjes

noor

Geplaatst

Heej meiden.

Hier is de situatie ff zeer onduidelijk. Ik heb nu een lichte bloeding. Deze houdt nu al een paar uur aan. Ik kom net terug van de EHBO. Ik heb daar een echo gekregen en alles zag er nog goed uit. Het vruchtje zit er nog en hij is nu 5.5 mm. Precies op schema.

Ik ben enigsinds gerust gesteld maar toch... Het is nu gewoon ff afwachten...

Liefs Elke

Geplaatst

Getverderrie Elke! Ik kan me voorstellen dat je stik ongerust bent. Maar sommige vrouwen schijnen toch n soort ongesteld te worden al zijn ze zwanger. Wanneer gaan ze weer kijken? En anders gewoon naar de eerste hulp terug gaan he, ze mogen je dan niet weigeren. Want tot dinsdag afwachten overleef je zeker niet?

Sterkte, hier zit je natuurlijk geenszins op te wachten!!

Hang in there!

Noor

Geplaatst

Heej dames,

Hier gaat het inmiddels een stukje beter. Het bloeden is minder geworden en wordt u ook bruin. Dat wil zeggen geen mensturatie en dus ook geen miskraam!!!

Nu hopen dat het nog helemaal ophoudt... Op naar 3 mei, naar de echo waar ik een mooie hartslag wil zien!!

Liefs Elke

Geplaatst

Gelukkig Elke! Op naar 3 mei.... wel goed van je dat je meteen aan de bel hebt getrokken en een echo hebt gekregen. Hopelijk stopt die smurrie nu gauw, want je wordt er alleen maar onzeker van toi, toi, toi!

Geplaatst

Hey,

Jrn, Sharon en Poeh, balen meiden!!! Succes met het bij elkaar rapen van de moed voor een nieuwe poging... En lekker dat het bij sommigen van jullie al weer zo snel kan!

Armanda, Dees en Keleb, gefeliciteerd meiden! Gaaf!!!

Elke, de kleine wel aan boord houden he? Fijn dat het nu weer goed lijkt te gaan.

Hoe gaat het hier... Vorige week zondag dus weer gevloeid. De stolsels blijven hier nog steeds weg. Woensdag was alles weer gebeurd... Merk wel dat ik nu een wat geïrriteerde plek heb onder in mijn buik, wat wat pijnlijk is als ik er tegenaan duw. Zal wel in mijn kop zitten... maar ik ga het wel in de gaten houden. Vanuit het ziekenhuis dachten ze dat de 2e bloeding veroorzaakt kon zijn doordat ik tot de woensdag ervoor nog utrogestan had gebruikt. Maar ze drukten me wel op het hart om weer te bellen als ik het niet vertrouw. Verder moet ik de volgende keer pregnyl gaan spuiten omdat ovitrelle niet meer geleverd wordt door de apotheek.

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Elke dit is stressen maar het hoeft niets te zeggen. Helaas hebben sommige meiden bloedingen tijdens de zw en dat is stressen. Probeer positief te blijven.

Geplaatst

elke wat schrikken. Gelukkig lijkt het niks bijzonders te zijn.

Dat de kleine maar lekker blijft zitten!!

Esly veeel succes morgen. Ik denk aan je!!

Ga zo tukkie doen. Zal wederom wel niet wat worden. pffffff

Tot morgen dan kom ik me melden.

DOooooooDEng. Dit is de 1e keer dat ik het zoo eng vind.

lfsss

Geplaatst

Slecht geslapen met een slecht voorgevoel....:-(

Niet zwanger....................

Pffff weer opnieuw beginnen!Nog wel 1 cryo.

Mijn hart is gebroken

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april

Hoopval: 16 april

Sofia: 16 april

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Poehh: 22 april

Kelebek: 22 april

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Bibi: 28 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Geplaatst

Arme arme Marlijnne, wat een rotbericht. Wat vreselijk voor jullie!!! Ik kan het niet geloven, het had moeten lukken, wat een narigheid! Ik leef ontzettend met je mee alleen daar heb je geen bal aan, dat weet ik.

Als we het met zijn allen iemand toch gunnen ben jij het wel. Je hebt genoeg meegemaakt nu!!!

Heel veel kracht gewenst en hopelijk komt het volgende keer wel goed.

veel liefs,

Noor

Geplaatst

Marlijnne, kutzooi! Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Het irritante is gewoon dat alles je overkomt en niemand heeft er invloed op. Zwaar kut meis. Dikke knuffel.

Geplaatst

Esly, dees, dani hoe gaat het met jullie ?

Een heerlijk zonnetje toegewenst.

En iedereen, het is Pasen. Ik heb net The Passion gekeken (was weer giga vroeg wakker!) en men, wat is dat toch indrukwekkend. Het laat je toch weer nadenken wat Jezus eigenlijk voor ons heeft gedaan...

Fijne Pasen iedereen, blij of in diepe verdriet. Digi knuff.

Geplaatst

Neeeeee Marlijn, verd*rie... weet even niet wat ik moet zeggen. Er zijn nu ook geen juiste woorden te vinden voor hoe jij je voelt op dit moment.

Meid, een hele dikke knuffel en sterkte!

Geplaatst

Lieve Marlijne

Ik had ook zo enorm op een goed bericht gehoopt voor jullie!!! Lieverd wat moet ik zeggen, probeer het vertrouwen te houden / te vinden dat het alsnog gaat lukken om weer zwanger te raken . Het is moeilijk, veel sterkte lieverd en veel sterkte ook voor de dagen naar je uitgerekende datum , ik hoop dat jullie die toch op een bijzondere en goede manier kunnen doorkomen.

Lieverd je bent sterk hoor !!!! Liefs Babeth

Geplaatst

Lieve Esly

Hoe gaat het met jou? Ik dacht eerst dat jij morgen mocht testen maar ik zie net dat jij ook vandaag de testdag hebt!!! Ondanks het verdrietige nieuws bij Marlijne hoop ik dat je een mooie test in handen hebt of krijgt , succes!!!

Liefs Babeth

Liefs

Babeth

Geplaatst

Oh Marlijne, wat balen zeg. (en dat is licht uitgedrukt).

Ik hoop dat je met allemaal lieve mensen om je heen toch fijne Pasen ervan kan maken.

Zet m op.

Gr. Bibi

Geplaatst

Ja, echt zwaar klote Marlijn ...we hadden je allemaal een betere Pasen gewenst!

Nog 1 cryo te gaan al heb je daar op dit moment niets aan, het maakte de teleurstelling er voor nu niet minder op.

Moeilijke dagen nu sowieso voor je, met de 27e ook in het vooruitzicht. Het had ook allemaal zo anders moeten lopen...

Maar wat babeth ook zegt, houdt vertrouwen: ik doe dat wel omdat ik er echt van overtuigd ben dat jullie grootste wens nog in vervulling gaat!

Ik wens je voor de komende dagen heeeel veel sterkte toe! En je weet me te vinden, he?

Liefs, Aafke

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Helaas...ook hier dikke tranen en flinke teleurstelling! Onze poging is mislukt en we voelen ons afschuwelijk! Gevoelens van verdriet, boosheid en teleurstelling wisselen elkaar af....natuurlijk wisten we dat een negatieve test tot de mogelijkheden behoorde, dat die kans zelfs groter was dan een positieve test....We zullen weer moeten incasseren! Vragen als: waarom lijkt het nu alsof wij geen kindje mogen krijgen?!! Hebben we al niet genoeg voor onze kiezen gehad? Eerst 4 x IUI traject, toen baarmoederhalskanker, toen zwanger, toen na 5 maanden het verlies van onze geweldige zoon, een cryo traject die niet aanslaat en nu wederom geen positieve test!

Marlijne, helaas weet ik precies hoe je je voelt....ook ik mis ons mannetje zo verschrikkelijk en het voelt alsof niets meer belangrijk is.....!! Ik zou zo graag willen dat ik je wat kon opvrolijken, maar weet niet wat ik tegen je kan zeggen. Ik ben sprakeloos!

Ook mijn hart ligt aan diggelen.....Zodra ik het weer heb geplakt zullen we weer contact zoeken met het ziekenhuis....er liggen nog 2 eskimootjes in de vriezer, hopenlijk is het dus nog niet voorbij!

Liefs Esly!

Geplaatst

Testen:

Ruth: 1 april

Femmie80: 1 april

Zara: 1 april

Karin: 5 april

Suuske: 6 april

Twinklestar: 6 april

Francis: 6 april

Esther73: 7 april

Juliaantje: 7 april

Maureen: 8 april

Bloempje80: 8 april

Poezebeest: 9 april

Jessie: 10 april

Hildever: 11 april

Charlotte: 11 april

Nes73: 11 april

Kris74: 12 april

Ellie71: 12 april

Noor: 13 april

Sannetim: 15 april

Hoopval: 16 april

Sofia: 16 april

Tochikweer: 16 april

Mijnbaby: 18 april

Anne6: 18 april

Kinderwens7: 18 april

Elke: 19 april

Armanda: 22 april

Poehh: 22 april

Kelebek: 22 april

Marlijnne: 24 april

Esly: 24 april

Dees: 25 april

Dani: 26 april

Bibi: 28 april

Jrn: 29 april

Noekie1988: 30 april

Hopenlijk ben ik de laatste die rood kleurt en wordt de rest groen....zet em op meiden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden