Elke Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Heej meiden, Ik ga op dit bankje terecht komen, nadat deze cryo poging bijna was gelukt. Wanneer ik op dit bankje terecht kom, weet ik nog niet precies. Zijn er al meer meiden die weten dat ze hier met me mee komen wachten?? Liefs Elke Quote
Wish Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Wil iedereen die hier komt zitten heel veel succes toe wensen!!! Ik gooi 'm er alvast een keer in. Hij brengt 'stiekem' toch best veel geluk! :wav::wav: Quote
Sylvino Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Meiden die hier komen heel veel succes. Vindt april altijd een goede maand! Quote
Elke Geplaatst 18 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2011 Thanks dames, lief van jullie! Quote
Gast Guusje Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 TOP, ik doe ook even mee ....... :wav::wav: Alvast heel veel succes hier op de bank, en wie weet mag ik hier ook plaats nemen, maar dat is nog even afwachten ..... Quote
Elke Geplaatst 18 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2011 TOP, ik doe ook even mee ....... :wav::wav: Alvast heel veel succes hier op de bank, en wie weet mag ik hier ook plaats nemen, maar dat is nog even afwachten ..... Succes de 22ste!!! Quote
esther73 Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Hoi, Vandaag naar zh geweest, vanavond pregnyl en donderdag 24 maart terugplaatsing. 7 april testen. gr Esther Quote
angel Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Succes allemaal Elke hoop dat jullie droom uit mag komen. En dat het april een betere maand word voor jullie Liefs Quote
Tweety83 Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Meiden; heel veel suc6 allemaal voor deze nieuwe maand, met nieuwe kansen en het voorjaar erbij...... moet toch haast wel goed komen?!!! K hoop dat er veel 'uitgerekend in...'buren bij mogen komen... :wav::wav: Quote
J0se Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Ik doe mee.... op naar een groene aprilmaand :wav: Quote
Elke Geplaatst 18 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2011 Meiden allemaal bedankt voor de steun!! Esther. Zo te zien zijn we nog maar met z'n 2e :D Liefs Elke Quote
jessie Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Hallo dames, mag ik bij jullie komen zitten? zoals het er nu uitziet zal ik waarschijnlijk woe. 23 maart de punctie hebben en dan zal zaterdag denk ik wel de terugplaatsing zijn. Spannend!!!!!!!!!!! Quote
Zara Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Mag je je hier ook aansluiten voor een cryo-tp? Woensdagavond heb ik namelijk pregnyl gespoten en als het goed is, krijgen we dinsdag een cryo-tp. Vindt het erg spannend want vorige keer waren alle 8! onze cryo's niet goed ontdooid of doorgedeeld. Iedereen alvast heel hartelijk bedankt voor de lieve woorden en Elke respect voor jou dat je al verder kan kijken! Quote
Zara Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 En José, jij bent al hartstikke groen! Maar dat staat inderdaad wel erg leuk in het lijstje. Bij ons worden de cryo's trouwens maandag 21 maart ontdooit. Wel een symbolische dag toch? Kan niet anders dan goed gaan... (Ahum, doe me nu erg veel stoerder voor dan dat ik ben...) Quote
J0se Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Zara, ik was ook niet van plan om hier te komen zitten hoor. Maar ik doe mee met de 'succes-wens-hype', dus speciaal voor jou ook nog een keer :wav: Quote
noor Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Hoi! Mag ik erbij? Ik denk rond 28 maart punctie voor icsi nr. 7. Vandaag de 3e spuit menopur. Ik zat eigenlijk op t februari bankje ivm cryo tp maar die is helaas mislukt en het bankje is daar een beetje leeg aan het raken.. Dus... als ik me aan mag sluiten....gezellig! gr noor Quote
Maureen Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Hallo allemaal, Ik wil me ook graag aanluiten op dit wachtbankje. Vanavond moet ik de pregnyl zetten, en als alles goed is krijg ik vrijdag 25 maart een cryo TP. Groetjes, Maureen Quote
Elke Geplaatst 18 Maart, 2011 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2011 Oh, dames, wat een drukte ineens!!! Welkom, welkom!! Zullen we een lijstje maken wie wanneer de terugplaatsing heeft en wanneer mag testen? Ik weet het nog niet, maar wil er wel graag op staan. Ik wil graag verder kijken en niet terug. Moet nog eerst ongi worden... :S Wachtbankje: Elke: tp?? Testen?? Liefs Elke Quote
esther73 Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Zo pregnyl is gespoten nu op naar het telefoontje van donderdagochtend of ze goed zijn ontdooid. Hopen dat ze ze nu wel uit de vriezer halen, dit waren ze de vorige keer nl vergeten. Lieve groet Esther Ohja ik doe ook mee met de granaatappelhype van het maart bankje, ik begin er morgen mee! Quote
Wish Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 Ik heb na afgelopen tp 2 keer per dag 1,5 eetlepel Walnotenolie gegeten. Deed dit in de yoghurt of door drinkontbijt. Heb zelf het gevoel dat dit toch echt een bijdrage heeft gehad. Het is een gevoel, maar toch..... Meiden, het wordt hier gezellig druk. Succes en veel sterkte allemaal!!!! Quote
hoopvol07 Geplaatst 18 Maart, 2011 Geplaatst 18 Maart, 2011 hey meiden ik ben eerst van febr afgevallen, toen van maart...en nu kom ik ook op april!!25 fm en denk rond de 28,29e een iui succes allemaal xx Quote
Sylvino Geplaatst 19 Maart, 2011 Geplaatst 19 Maart, 2011 Esther wordt weer spannend voor jullie, ga weer heel hard duimen voor iedereen hier! Zet hem op dames! Quote
esther73 Geplaatst 19 Maart, 2011 Geplaatst 19 Maart, 2011 Hoi Wish, Waar koop je walnootolie? Gr Esther Ik heb na afgelopen tp 2 keer per dag 1,5 eetlepel Walnotenolie gegeten. Deed dit in de yoghurt of door drinkontbijt. Heb zelf het gevoel dat dit toch echt een bijdrage heeft gehad. Het is een gevoel, maar toch..... Meiden, het wordt hier gezellig druk. Succes en veel sterkte allemaal!!!! Quote
poezebeest Geplaatst 19 Maart, 2011 Geplaatst 19 Maart, 2011 Ik kom hier ook alvast kijken, ben bezig met de 1e icsi, morgen 2e fm en dan komende week de punctie en tp. Veel succes allemaal, dat het maar een heel groen bankje wordt in april! @esther; ik heet dan wel geen Wish ;-) maar walnotenolie kun je iig kopen bij de Albert Heijn. Staat bij de olijfolie enzo. Quote
anneka Geplaatst 19 Maart, 2011 Geplaatst 19 Maart, 2011 Ha meiden, Heb een poosje niets van me laten horen, het was ff goed voor mijn hoofd zullen we maar zachtjes zeggen. ( ook natuurlijk 2 heerlijke weken wezen skieen) Het was voor mijn man toch wel een enorme teleurstelling dat de 1e poging is mislukt, tja dan moet je ff je tijd en energie in je tokootje besteden. Ik had eigenlijk al verwacht weer bezig te zijn met de 2e ronde, maar nee, ik zit nog steeds te wachten op mijn menstruatie, zit nu op cycles dag 41, snap er werkelijk helemaal niets van. Ben vanaf mijn 11e ongie en nog nooit overtijd geweest. Zwanger ben ik niet ( volgens de testen) as maandag ga ik naar het ziekenhuis. Herkend iemand dit?? Met een beetje mazzel kom ik (hoop ik) op het bankje van april terecht. Meiden, allemaal veel succes gewenst voor deze ronde.. Knuffel Anneka Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.