Ga naar inhoud

wachtbankje Mei 2011


essieislief

Aanbevolen Berichten

@allemaal.

We zijn weer terug uit het ziekenhuis.

Van de 9 eitjes hadden we 8 top eitjes

Daar waren er 2 van bevrucht en gedeelt in 7 cellen.

De arts vond het top embryos ze zagen er goed uit.

Dus nu duimen draaien dat ze bij me blijven plakken want we hebben geen reserve emmys.

Dit weekend rusten en mijn testdag is 16 mei maar daarvoor heb ik zelf al getest hoor ik moet rond de 8e ongi worden.

Wij zijn er erg blij mee en nu de 2 weken door zien te komen.

Wie zitten er samen met mij op het mei wachtbankje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey meiden!

 

Ik hoop dat jullie dit topic vinden, dan kunnen we netjes onder het 'wachtbank' topic verder kletsen! Vul vooral aan waar ik iets vergeten ben en voor alle dames die rood zijn: onze duimen draaien KEIhard dat het heel snel verkleurt naar groen!:-)

 

Hierbij het lijstje:

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Essie:29 April (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

 

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Essie: 16 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo hallo,

 

Gevonden....

Ik heb t lijstje direct even aangevuld !

 

Vraagje...ik spuit pregnyl en ik heb ontzettend last van mijn darmen auauau...en opgeblazen..alsof ik een voetbal heb ingeslikt!

Kent iemand dit?

 

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

 

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

 

 

Liefs Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joepie! Het topic is gevonden:-)! Daantje, ik neem aan dat je 1x pregnyl gespoten hebt om de eisprong op te wekken? Althans dat had ik vorige keer! Ik herken wel wat je zegt maar bij mij komt het voornamelijk door de utrogestan, gebruik je die ook? Kan ook heel goed daar door komen, ik heb er nu ook een beetje last van en het enige wat ik nu gebruik is progynova en utrogestan! Ik zie wel dat jij de eerste in de rij bent nu die mag testen, ieeeuuuww spannend!

 

Ik kan mijzelf echt een beetje gek maken, ik voel namelijk momenteel heel weinig en heb toch echt het idee dat je allerlei symptomen moet hebben wil je een positieve test in handen krijgen maar misschien is dat wel helemaal niet zo, we wachten het af:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrrrr stond ik op t punt om mijn berichtje te posten valt mijn labtop uit!! Nice!

 

Amy...ik spuit pregnyl ipv bolletjes! 4 keer..dag vd puctie, dg 3, gd 6 en dag 9.

Nadeel hiervan is dat je je zwanger voelt dus ik kan helemaal uitgaan van symptomen jammer genoeg! Ik ben ook iemand die zich steeds afvraagt voel ik wat? Of toch niet? of wel hahaha

om gek van te worden hè.

de 1 voelt wel wat en de ander helamaal niets! Dus dat je niets voelt zegt helemaal niets....

 

Ik ben nog redelijk rustig maar dat zen gevoel zal volgende week wel weg zijn (-;

En jij? ben jij nog rustig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje, ik wist helemaal niet dat dat kon, pregnyl spuiten i.p.v. utrogestan in brengen, zo leer je constant bij he:-) Ja, ik ben ook nog vrij relaxt maar wat jij zegt, volgende week zal het ws. wel anders zijn...lastige is ook dat alle kwaaltjes tweezijdig uit te leggen zijn: nergens last van hebben houdt natuurlijk ook weer in geen ongi-signalen pffff....we blijven hier gewoon met z'n alle ZENNNNN.............:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn punctie's in DD zijn onder nacose en kan ik iedereen aanraden, de eerdere punctie's in nijmegen waren echt verschrikkelijk...

 

ik zit nu op het wachtbankje gister hebben ze bij mij 2 emmy's teruggeplaatst... 18 mei mogen we testen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje gevonden.... En wachtdag 1 zit erop.... nog 13 te gaan :-s

 

Ook even aangevuld!

 

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Meezie: Half mei

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Laloutje; 4 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

 

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Meezue: Eind mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tijgertje welkom op het wachtbankje,

 

@laloutje

Ja gezellig je vond mij en Amy hier ook welkom bij ons op het bankje

 

Ik zit vandaag op wachtdag 7 en vond de eerste week redelijk snel gaan laten we hopen dat deel 2 ook een beetje opschiet.

Ik heb een vol en gezellig druk weekend dus dat gaat vast snel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@laloutje

Ik heb ruim 1 week pijn gehad in mijn eierstokken ben sinds eergisteren pas pijn vrij ervan en mijn punctie was 26 april dus ook een week hoor.

Volgens mijn arts kon dit absoluut geen kwaad

Ik moest wel 2 tot 3 liter vocht per dag drinken om overstimulatie tegen te gaan en om alles door te speolen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Laloutje; 4 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Tijgertje: 4 mei (2 emmy's)

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 9 of 10 mei??

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

Meezie: Half mei

 

 

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee: 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Meezie: Eind mei

 

 

Heb het lijstje even ingekleurt, die waren ergens halverwege weggevallen. Tijgertje ik ben zo vrij geweest jou ook in het lijstje te zetten, is hopenlijk geen probleem.

Mezelf heb ik even naar beneden gezet, want ik ben pas als laatste aan de beurt.

 

Sissy balaen meid dat het negatief was. Hoeveel pogingen krijg je vergoed, als je het zoals jij doet? Moet je dan verder nog veel medicijnen gebruiken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sissy balaen meid dat het negatief was. Hoeveel pogingen krijg je vergoed, als je het zoals jij doet? Moet je dan verder nog veel medicijnen gebruiken??

 

Hé Meezie: bij eigen cyclus doe je 6 pogingen, die worden door de verzekeraar gezien als 1 hyper-behandeling. Na die 6 pogingen kan je dus nog 2 grote gestimuleerde behandelingen doen. Het voordeel van de eigen cyclus is dat je niet heel veel medicijnen hoeft te spuiten. Als je follikel ongeveer 14 mm groot is, begin je met het spuiten, ongeveer 3 a 4 dagen. Dan moet je pregnyl spuiten voor de punctie. En dan verder alleen tijdens de wachtweken nog 3 pregnyl. Dus dat valt heel erg mee. Ik heb er nu 5 pogingen op zitten, dus nog 1 poging te gaan.

 

Liefs,

sissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Goed nieuws en slecht nieuws voor de dames hier.

Voor de groene meiden: HOU VAST!!!

Ik mag morgen voor de vierde keer eicel meten.. Ik moet zeggen dat het niet vrolijk makend en tijd rovend is...

Hopenlijk zaterdag spuiten en vrijdag de 13e een terugplaatsing. Zal het geluk brengen?

Tulpie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tulpie, vrijdag de 13e brengt JUIST geluk, zo mag je ook denken;-) Waar lopen jullie? Ik vind ook vooral dat constant heen en weer rijden voor die meting ernstig vermoeiend, wij lopen in Nijmegen maar das voor ons anderhalf uur rijden....

 

Daantje, ik heb altijd het idee dat ze ongeveer twee weken later een testdatum geven, vorige keer mocht ik excact 14 dagen later testen en nu weer 15 dagen, ben bang dat ik na 11 dagen toch een kleine test eraan waag want dat valt in het weekend: heb ik even de tijd om de klap, zij het positief of negatief, op te vangen:-)

 

@all; ik zie in de lijst dat 18 mei voor velen, inclusief mijzelf een spannende dag wordt! Zijn jullie ook zo gefocust op je lichaam? Ik probeer het echt los te laten maar, SLIK, is best moeilijk...ik heb wel sinds gisteren van die ongi-krampen zo nu en dan. Ik heb dat vorige keer ook vanaf dag 2/3 gehad en ik weet, dat kan van alles inhouden dus ik probeer mij niet gek te maken, ik heb vandaag een dagje vrij en ga eens even een heerlijke romantische b-film kijken die je vooral als vrouw met een pot thee helemaal alleen moet zien:-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben ook zo gefocust op mijn lichaam! vorige keren overigens ook.. het verschil is alleen dat ik bij beide vorige terugplaatsingen veel menstruatiekramp had. Nu voel ik helemaal niks. Heb het wel steeds heel erg koud, en 's nachts heel erg warm. Ook van de hormonen veel meer hoofdpijn. Blijft toch bizar dat het elke keer anders is, en dat die hormonen zoveel veroorzaken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@daisydoo @Amy

Ik heb het overdag ook steeds heel koud en snachts zweet ik ook zo vreselijk.

Ik voel mij verder wel heel goed maar wel snel moe.

Merk inderdaad wel dat ik wat meer op alles let dan normaal.

Ik vond de eerste week wel vrij snel gegaan ik hoop dat de 2e week ook zo snel gaat.

Ik zit vandaag op wachtdag 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden