Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Essie...ja dat weet ik...daarom voel ik me ook zo k**^

Meiden wat een rot maand is dit! Heel veel sterkte en een dikke knuffel aan iedereen bij wie het niet zo heeft mogen zijn!! Ik weet hoe

jullie je voelen.

liefs Daan

• Reacties 443
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Daantje, nee he! Zou het lichte streepje toch niet meer kunnen betekenen?!?! Ik hoop het zo voor je maar ik wil je geen valse hoop geven, bescherm jezelf maar het is wel ongelofelijk K** wat wordt dit een rood bankje, bah!!!! Daantje, je kan deze teleurstelling en dit verdriet niet meer dan ondergaan, hoop houden voor de toekomst en het vertrouwen weer langzaam terug laten komen. Echt, ivf en icsi zijn toevaligheidsprocessen en niet iedereen raakt hierin gelijk heel snel zwanger maar uiteindelijk vinden we allemaal ons pad, echt waar! Sterkte!!!

@all; hier geen enkel teken, behalve vet haar en kramp; dus tsja, duidelijk verhaal. Progynova houdt de ongi gewoon netjes tegen:-)

Meiden, ik wil wel meer groen deze maand hoor!!!!!!!

Geplaatst

Twinkelstar, wat enorm balen! Het blijft toch oneerlijk, he. Heel veel sterkte...

Daantje, wat een enorme teleurstelling voor je. Heb je morgen een bloedtest of zou je thuis moeten testen? Misschien zit er toch nog een klein kansje in, ik duim in ieder geval voor je.

Alle wachtenden, dit bankje moet echt groener. Fingers crossed

Geplaatst

helaas is mijn stukje vanmorgen niet geplaatst!

@ Twinkelstar wat ontzettend verdrietig!! heel veel sterkte voor jullie...

@ Daantje, zou het niet nog iets kunnen betekenen? ik blijf nog voor je duimen hoor. Hoop het zo!

Hoop toch dat het bankje nog groener gaat worden. Hier nog wachtende.. tot en met wachtdag 6 veel kwaaltjes. Vanaf dag 7 zo goed als niks. Heel af en toe een kort krampje in mijn onderbuik.. Blijft afwachten! Woensdag is eindelijk de testdatum...

Geplaatst

hee meiden,

spannend hier! Volgens mij moeten veel meiden de 18e testen, toch? Hopelijk kunnen er veel groene namen op het lijstje worden gezet!!

Groetjes,

IVFSH

Geplaatst

Hij zit!

Een goede top cryo (blastocyste??)

Het zag er goed uit.

Het heeft wel 3 cryo's gekost.. het eerste rietje met twee heeft het niet gered en het tweede rietje met 2 allebei wel.

Maar ik heb er één terug geplaatst gekregen..

Afwachten maar..

Ik moest half tien bellen en moest me om 11.15 al melden!

(kleine 3 kwartier rijden en een heel ander ochtend programma in mijn hoofd!)

Nu afwachten maar..

wonnabemom: hoe is het gegaan?

Liefs Tulpie

Geplaatst

@twinklestar: sterkte meis

@daan: heel misschien heb je gewoon een late innesteling, maar het is gewoon afwachten.... veel succes komende dagen. Herken je wel hoor met dat streepje, heb zelf toen ook een keer die hele test uit elkaar gehaald en toen zag ik het streepje nog duidelijk.

@ tulpie: gezellig; we zitten nu op het zelfde plekje op het wachtbankje. Wij hebben 2 emmies gekregen; beiden zoveel cellig dat ze niet te tellen waren. Ik probeer te gaan testen op 24 mei; dan zijn mijn man en ik 9,5 jaar samen en is ook de dag dat mijn moeder toen van mij uitgerekend was (maar ik was koppig en kwam pas een maand later).

Liefst test ik zo laat mogelijk, maar wat dat betreft heb ik daar weinig discipline in. Zodra we dan langs een kruidvat rijden rond mijn testdatum (heb ik al bewust nog niks in huis gehaald) moet mijn man toch maar even stoppen. Dan koop ik meestal meteen ook maar 2x2(4) testjes.

Geplaatst

@all, bedankt voor de lieve berichtjes. Het is helaas niet anders maar het is wel moeilijk om vertrouwen te houden na twee teleurstellingen. Ik moet weer even omschakelen straks.

@Lisa, vanmorgen gebeld en ik mocht kiezen om langs te komen of om telefonisch de volgende behandeling te bespreken. Ik heb voor telefonisch gekozen. Volgende week sturen ze papieren op en hoor ik wat nu verder de bedoeling is. In Juni zal ik in ieder geval weer starten. Nu even een paar weekjes die niet in het teken staan van Icsi.

@Daantje, ik hoop dat dat kleine plusje toch nog sterker gaat worden. Kan je niet morgenochtend nog een keertje een test doen?

Geplaatst

Terugplaatsing

Danielle..: 17 April (1 blastocycste)

Ivfsh: 19 april (twee cryo's)

Sissy81: 19 april (1 emmy)

Dee: 25 april (1 cryo)

Andreana 27 april (1 emmy)

Essie:29 April (2 emmy's)

Daantje: 1 mei (2 emmy's)

Laloutje; 4 mei (2 emmy's)

Jellybean: 4 mei (1 cryo)

Daisydoo: 4 mei (1 cryo)

Tijgertje: 4 mei (2 emmy's)

Mo74: 9 mei

Wannabemom: half mei (nog onder voorbehoud)

Tulpie: 13 mei

Amy81: 3 mei (2 cryo's)

Meezie: Half mei

Testen:

Danielle..: 1 Mei

Ivfsh: 3 mei

Sissy81: 4 mei

Dee:
9 mei

Andreana 9 mei

Daantje:14 mei

Essie: 16 mei

Laloutje; 18 mei

Jellybean: 18 mei

Daisydoo: 18 mei

Amy81: 18 mei

Tijgertje: 18 mei

Mo74: 20 mei

Tulpie: 25 mei

Meezie: Eind mei

Ik heb het bankje weer eens naar voren gehaald. Misschien kunnen de nieuwe dames het bankje weer aanvullen.

Geplaatst

Hoi Essie,

In het ziekenhuis is het beleid dat ze maar 1 terugplaatsing doen, vanwege het risico van tweelingzwangerschappen.

Nu ben ik nog jong en heb ik al 2 kinderen dus vinden ze het (terecht, zeker in mijn geval) niet nodig om onnodig risico te nemen..

Ik ben het ene moment rete nerveus en het andere heel ontspannen..

De ongestelde dames: Super balen! Sterkte met verwerken en weer opkrabbelen!

Liefs Tulpie

Geplaatst
Terugplaatsing

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Testen:

Dee:
9 mei

Andreana 9 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Geplaatst

@ Mijnbaby: hopelijk nog geen bloed te zien? Of heb je de moed al helemaal opgegeven na de negatieve test.....

@ Daantje: durf je al opnieuw te testen? Wat voor test had je gebruikt? Hier goede ervaringen met KV 2 voor 5 euro, geeft al snel duidelijkheid. Spannend voor je hoor.....

@ Marlijnne: ik zag dat jullie laatste cryo niet goed ontdooid is, wat een tegenvaller. Succes en sterkte met de nieuwe poging!!

Ik vergeet nu vast heel veel mensen: jullie ook succes!

:gekruiste vingers 1

(kan de wave niet vinden?)

Geplaatst

He meiden,

Ik vroeg me af hoe snel jullie wisten na een terugplaatsing of de eventueel overgebleven embryo's geschikt waren om in te vriezen. Bij ons zeiden ze dat we na 1 of 2 weken dit schriftelijk thuis krijgen gestuurd maar dit weten ze toch al veel eerder? Heb woensdag de terugplaatsing gehad, en ben eigenlijk onwijs benieuwd. Omdat dit onze laatste poging is, hoop ik heel erg dat er in ieder geval cryo's bijzitten, het zou de spanning van het wachten tot de testdatum wellicht ook wat verminderen.

@Daantje; ben ook wel benieuwd, heb je nog een test durven doen?

Er beginnen spannende dagen aan te breken voor heel wat meiden hier. Of hebben jullie stiekem al getest? Hoe zit dat nou precies? Je kan geloof ik niet eerder testen omdat je een hormoon gespoten hebt wat ook hcg bevat toch? Of zit dat juist in de utrogestan bolletjes... Weet iemand dit?

Hoop dat ik mezelf heel erg in kan houden om niet eerder te testen. Punt is alleen dat we volgende week een feest hebben van mijn ouders waar we een heel weekend heen gaan, en die maandag mag ik testen. Zou het zo jammer vinden als ik het hele weekend alleen maar bezig ben met die test maandag. Het is nu al een ramp zeg!!! Juist in de periode dat er even heeel weinig werk voor me is, hahaha, het kan echt niet erger!!!

Nou, voor iedereen; heel veel succes!!!

liefs gabriella

Geplaatst
Terugplaatsing

Mijnbaby 2 mei Tp cryo

Gabriella: 11 mei

Testen:

Dee: 9 mei

Andreana 9 mei

Mijnbaby 17 mei testen

Laloutje; 18 mei

Gabriella: 23 mei

Geplaatst

Gabriella, in Nijmegen weten ze het al op de dag van terugplaatsing: maar idd, ieder ziekenhuis heeft een ander beleid dus het zegt niks! Ik hoop het voor jullie joh, het geeft idd weer extra kansen en dan nu wat minder stress!

Hier alles oke, zijn gangetje! A.s. dinsdag ga ik ws. testen al weet ik het nu stiekem al, natuurlijk hou ik hoop op een klein wondertje maar ik blijf reeël!

Hoe is het met de rest hier? Mijnbaby? Laloutje? Daantje?

Geplaatst

Hi meiden....slecht nieuws

Op de test stond'" niet zwanger".....ik ben zo verdrietig en teleurgesteld!

Na 3 miskramen en 2 keer een ivf ben ik even helemaal leeg...

Ik kan nu even niet de andere verhalen lezen..maar voor iedereen die nog aan t wachten is hoop ik op een hele mooie positieve test

Liefs Daan

Geplaatst

Daan bah wat een tegenslag.. je heb al zoveel mee gemaakt..

suc6 meid...

Ik heb hier geen test meer gedaan naar donderdag ( dag 10) ik zit nu op dag 12

en nog geen duivels.... wie weet??? ik had het opgeven toen ik negatief testen maar nu

zien we het wel.. ik test als ik niet ongesteld ben pas op zijn vroegst op maandag...

het kan nog alle kanten op...

Geplaatst

Daantje, dat is echt enorm balen. Geef jezelf even de tijd om het te verwerken.

Gabriella, in de VU werd gezegd dat ik binnen 2 weken een brief over eventuele cryo's zou krijgen. ik heb afgelopen maandag de terugplaatsing gehad en had vandaag al de brief in de bus! We hadden nog 11 embryo's over en alle 11 zijn ingevroren in 5 rietjes. Ben erg blij hiermee, het geeft me een soort van rust, omdat je dan nog een paar pogingen achter de hand hebt.

Mijnbaby

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden