Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Morgen meiden, nou ik ben er definitief vanaf gevallen, gelukkig dat ik gisteren getest had en de teleurstelling samen met mijn vriend heb kunnen "beleven, delen".

Afgelopen zaterdag was ik ouderwets bloed chagrijnig en toen had ik het al kunnen weten (dan word ik binnen 2 -3 dagen ongi ) anyway ik heb vanmorgen met het EMC gebeld

en donderdag wordt besproken hoe nu verder. Aangezien ik alleen maar "oud" ben (net 42) gaan we ervan uit dat we volgende maand weer een poging mogen wagen, dit was onze eerste IVF poging.

Lieve schatten ik blijf jullie lekker volgen want ben zooo benieuwd naar jullie eerste echo resultaten en natuurlijk naar alle andere die nog in de super spannende fase zitten, ik duim nu voor jullie.

(ps ga de volgende ronde echt om een inbrenghuls voor die bollen vragen, ik weet nu dat ze bestaan)

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

spijt me om te horen eer, maar wel goed dat je er zo positief tegenover staat :) en "oud" klinkt altijd weer zo naar he...terwijl je nog best jong bent. zoiezo stom dat mannen veel langer kinderen kunnen maken, eigenlijk zijn wij vrouwen niet mee ge-evoleerd of zoiets....maar hoop dat je volgende maand gewoon weer mee kan doen. heb alleen even niet meegekregen, zie dat het jullie eerste ivf poging was, hebben jullie wel cryo's? of moet je echt opnieuw de molen in?

vind het echt super hoe je er mee om gaat hoor! petje af, want het blijft toch zwaar! hoor het graag hoe nu verder :)

veel liefs

Geplaatst

Balen Eer, knap dat je er alweer zo positief in staat! En inderdaad wat is oud. Ik word over een half jaar 40, maar voel me beter dan toen ik 30 was!

Je bent zo oud als je je voelt toch??

Ik ben vandaag zwakke mina...heb vandaag vrij genomen en heb een boterkoek gebakken. Comfort food.... Momenteel een rare pijnlijke schoot. Weet geen andere omschrijving.

Geplaatst

nee heb geen cryo's ... had maar 2 grote follikels en 1 iets kleinere die ze bij de punctie hebben weggehaald, alle drie waren ze bevrucht maar kleine was niet mooi genoeg om in te vriezen.

mijn vriend en ik kennen elkaar nu bijna 2 jaar, dus we hebben vanaf het moment gezegd dat we begonnen "met klussen" lukt het ons dan zullen we super blij zijn, is het ons niet gegund /lukt het niet, dan maken we er met zijn tweeen een feestje van.

Volgende maand hoop ik dat we weer mogen ...ik vond de spuiten niet erg, de punctie heb ik zelfs zonder verdoving gedaan en vond t niet pijnlijk (wel morfine trip gehad ..haha) alleen de 2e week van het wachtbankje vond ik wel slopend...je voelt van alles ... en je weet niks.

Nou ik blijf in de buurt om jullie te volgen en mee te kletsen want dat ervaar ik wel als een heerlijke uitlaatklep.

Geplaatst

joleasa...lekker aan toegeven hoor zijn boterkoek "moment"... en ik voel me idd geen 42 hoor, trouwens wanneer mag jij testen, overmorgen?

benbri bedankt voor je lieve woorden.

fren ik weet niet of ik je al officieel had gefeliciteerd maar bij deze hoor, super !

Geplaatst
Morgen meiden, nou ik ben er definitief vanaf gevallen, gelukkig dat ik gisteren getest had en de teleurstelling samen met mijn vriend heb kunnen "beleven, delen".

Afgelopen zaterdag was ik ouderwets bloed chagrijnig en toen had ik het al kunnen weten (dan word ik binnen 2 -3 dagen ongi ) anyway ik heb vanmorgen met het EMC gebeld

en donderdag wordt besproken hoe nu verder. Aangezien ik alleen maar "oud" ben (net 42) gaan we ervan uit dat we volgende maand weer een poging mogen wagen, dit was onze eerste IVF poging.

Lieve schatten ik blijf jullie lekker volgen want ben zooo benieuwd naar jullie eerste echo resultaten en natuurlijk naar alle andere die nog in de super spannende fase zitten, ik duim nu voor jullie.

(ps ga de volgende ronde echt om een inbrenghuls voor die bollen vragen, ik weet nu dat ze bestaan)

Hahaha oud.. wat is tegenwoordig oud.. en ik vindt eigenlijk mag er niks in de weg staan om een kleintje te krijgen, geen leeftijd, maar ook zeker geen regering die bepaalt dat je maar 3 ICSI betaald krijgt..

Er is natuurlijk een grens aan leeftijd, want laatst die vrouw van 62, vindt ik een beetje te ver gaan.. als dat kind 20 is haar ma.. jaja 82 ..

Heel veel succes hoor EER.. en indd die inbrenghuls is fantastisch..

-----------------------------------------------------------

Fran kweenie of ik het al gedaan had maar gefeliciteerd.. MAMA .. :preggers:

Pff NOI .. voel jij wat of niet? Kunnen jullie het volhouden tot zondag??

Hier niets te bespeuren van krampen of buikpijn, alleen wel wat ik altijd heb tegen me menstruatie aan.. want soepelere ontlasting.. hahah lekker praatje.. :laugh: maar ja zal maar denken dat dit er ook bij hoort dan..

Geplaatst
joleasa...lekker aan toegeven hoor zijn boterkoek "moment"... en ik voel me idd geen 42 hoor, trouwens wanneer mag jij testen, overmorgen?

benbri bedankt voor je lieve woorden.

fren ik weet niet of ik je al officieel had gefeliciteerd maar bij deze hoor, super !

@Eer : Volgens ziekenhuis protocol 19 juni....maar in eigen cyclus, morgen. Vorige keer bij mijn cryo tp had ik een positieve test en werd 3 dagen later toch ongesteld. Ben nu voorzichtiger.... weet niet of ik het tot zondag red maar ik houd jullie op de hoogte ;-)

Geplaatst

Alle krampen zijn weg. Heb een hele dikke buik en voel me zwanger!!! (ben ik nooit geweest, dus weet niet hoe dat voelt, maar geniet ervan!) Nu op werk, dus hou het kort!

Geplaatst
Alle krampen zijn weg. Heb een hele dikke buik en voel me zwanger!!! (ben ik nooit geweest, dus weet niet hoe dat voelt, maar geniet ervan!) Nu op werk, dus hou het kort!

Wow goed nieuws ben benieuwd hoor.. hopelijk beide goed nieuws te vertellen.. succes!

Geplaatst

Hallo dames,

Even onder de zwangere onder ons ik zit met een vraag heb sinds een paardagen flink last van steken in mijn linke lies.

Vanavond moest ik een paar keer achter elkaar poepen en had daar ook best veel last van links in mijn lies........

Zijn dit de voortekenen voor de ongi grrrrrrrrrrr Zit op wachtdag 7

Alvast bedankt voor een reactie

Geplaatst

nee, dat vroeg ik me ook al af...had haar nog een pb gestuurd, maar ook geen reactie, dus ik weet het ook niet :( hoop dat alles goed gaat met haar...en mirjana ook trouwens....allemaal spannend...

Geplaatst
Hallo dames,

Even onder de zwangere onder ons ik zit met een vraag heb sinds een paardagen flink last van steken in mijn linke lies.

Vanavond moest ik een paar keer achter elkaar poepen en had daar ook best veel last van links in mijn lies........

Zijn dit de voortekenen voor de ongi grrrrrrrrrrr Zit op wachtdag 7

Alvast bedankt voor een reactie

Jammer dat je vraag nog niet beantwoord is.. hopelijk wordt hij snel beantwoord..

Ik kan je helaas niet helpen.. maar je zit dus op wachtdag 7.. dus je weet niet of je nog zwanger bent..?

Meestal geeft bij mij aan makkelijk poepen en veel.. dat ik ongesteld moet worden.. maar ja.. of dat bij jou zo is.. ??

Om nog even het lijstje naar voren te halen: Hoe is het met Neel, weet iemand dat? En wat veel mensen die op de 19e mogen testen.. jeetje ben benieuwd!

Hier niks meer van ongsteldheid ofzo te merken, en ik heb gelezen (corrigeer me als ik fout ben) dat het vruchtje meestal na 8 tot 12 dagen afkomt en dat als

je na 14 dagen niet ongesteld ben geworden, dat je er dan een beetje vanuit mag gaan dat je zwanger bent.. ??

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embro's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Helaas een miskraam....

Evelyn: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 8 juni (1 embryo)

Stiertje: 9 juni

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Do76: 10 juni (2 cryo's)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: 19 juni (2 embryo's)

Roxanne: 19 Juni (1 embryo)

Noi: 19 juni

Tobbert: 19 juni (1 embryo)

Liedje: 20 juni (bloedtest, 22 juni plastest)

Anne: 22 juni (wo 8 juni TP 2 embryo's)

Inge35: 24 juni (1 embryo)

Sharon76: 26 juni(1 cryo)

mama27(Marjon): 29 juni (1 cryo)

[/indent]

Geplaatst

Lieve meiden,

Sorry dat ik even niets van me heb laten horen -was dagje pinkpop en daarna helemaal versleten. Gisteren dan ook echt helemaal niets gedaan, behalve slapen en nog maar eens een zwangerschapstest: hij kleurde dit keer gelijk dik en fel, dus er groeit blijkbaar echt iets in me!!! Heb het ZH gebeld en die bevestigden ook dat het bloedverlies niet erg hoeft te zijn. Volgende week vrijdag de echo al, dus dan krijg ik meer bevestiging gelukkig. Want had maandag echt een inlegkruisje vol helder rood bloed! Dus erg eng vond ik! Gister ook nog, maar leek iets minder. Nu vandaag maar weer afwachten... Elke dag is er weer 1 verder denk ik dan maar...

Alle wachtenden hiero - ik hou jullie in de gaten en duim ontzettend hard voor jullie dat jullie ook groen mogen worden!

Eer- balen meid, maar jeetje wat kom jij sterk over! Succes met je volgende poging!

Geplaatst

scoop....eigenlijk zijn er geen tekenen waarbij je WEET dat je zwanger bent...het is en blijft gewoon allemaal heel moeilijk. ik deed zelf vroegtesten om te weten dat de pregnyl uit mijn lijf was en gewoon mdat het mij hielp met weer een paar dagen ongeduld doorkomen, maar de laatste keer schrok ik ook gewoon...want de test was positief na 7 dagen en toch voelde ik mij niet zwanger...ja...na week 4 wel ja...(misselijkheid, bleh)

roxana....nee, je mag er nooit zomaar stiekem vanuit gaan dat je zwanger bent, want dat kan zoveel teleurstelling veroorzaken bij je (oke, staat er heel naar, maar bedoel het eigenlijk heel lief)...over het algemeen gesproken word je 14 dagen na je eisprong/punctie ongesteld, maar er zijn altijd factoren waardoor je later bent, oa die bolletjes die de meesten na een punctie gebruiken. soms pregnyl die de boel verlaat etc etc...je kan heus wel een test doen op dag 14, want dan zit je meestal toch een paar dagen voor de officiele test. maar echt symptomen zijn er gewoon niet, lijkt allemaal op ongi symptomen, dat maakt het zo moeilijk...de eerste 2x heb ik mezelf echt zwanger gepraat met alle symptomen erbij en toch was ik het niet, dus vandaar ik probeer te vertellen dat je je zeker niet zwanger moet "praten" :) maar als je zo ongeduldig bent...je kan altijd een test doen, negatief zegt nog niets, want meestal zie je het pas later (dus te vroeg) en mss helpt het je om geduld op te brengen (die van kv zijn 2 voor 5 euro, ben je ook niet meteen een godsvermogen kwijt), alleen oppassen met hoe vroeg je het doet en de pregnyl natuurlijk he. er zijn zat dames die het om die redenen niet eerder testen.

anyway...die ww blijven gewoon ontzettend ***

Geplaatst

het lijstje dat door roxanne en marcel is geplaatst klopt niet !!

ik ben namenlijk niet zwanger ! en ik geloof dat lianne ook negatief getest had ? maar dat weet ik niet zeker ?!

x monika

Geplaatst

Lianne: 4 juni (2 embryo's

Wendy: 7 juni (2 embryo's)Helaas een miskraam....

[/indent]

Geplaatst

Hoi meiden,

Was ookal benieuwd hoe het met je is Ink...het blijft spannend zeg!

En inderdaad hoe is het met Neel??

En Noi? Je voelde je helemaal zwanger schreef je gisteren, dus je had ookal getest neem ik aan?? Jij "moet" ook de 19e toch?

Roxanne; Het kunnen inderdaad die bollen zijn maar natuurlijk ook een zwangerschap...hoe je het vol tot zondag???

En Tobbert, hoe staat het bij jou???

Hier gaat er vanmiddag (tegen beter weten in) een testje tegenaan. Ik veeg roze/rood en blijf die vage krampjes hebben. Ik kan het nog geen menstruatie noemen.

Wellicht houd de utrogestan het tegen of misschien.....hahaha, ook ik zit mezelf weer gek te maken.

Als ik vanmiddag maar genoeg kan piesen, ik moet namelijk wel 20x per dag hele kleine beetjes.

Veel hoop heb ik niet, maar ik moet het gewoon zeker weten. Mocht het negatief zijn dan kunnen we door...nu is het allemaal maar twijfel.

Dus als de man vanmiddag thuis komt heeft ie er ff twee gekocht, dan zullen we het weten.

You'll be the first the know...

Liefs J

Geplaatst

Joleasa - kan je niet beter wachten tot je ochtend urine? Want die is beter geconcentreerd, zeker met een vroege test! Toen in n keer 's middags testte (na een goede ochtend test) was de streep amper te zien! Zeker als je veel plast, want ze adviseren geloof ik minstens 2 uur er voor af gaande niet te plassen ofzo... Haha, maar kan me je nieuwsgierigheid goed voorstellen hoor meid! Spannend!!! Hopelijk mag je jezelf ook snel groen maken en doorstromen naar de februari bank ;-)!

Mijnbaby is trouwens helaas echt ongesteld geworden, dus die is helaas rood. Echt jammer! Neel weet ik ook niets van?

Geplaatst

Mmm, je hebt wel gelijk Ink...

Overigens ga ik wel steeds meer vloeien, nog steeds roze en geen helder rood alleen geen echte buikpijn...

Ik denk dat zelf dat het over is hoor. Ik ga er nog even over verzinnen over dat testen.

Krijg net een rouwkaart binnen, alle drie de terugplaatsingen zijn gepaard gegaan met overlijdens in onze directe omgeving...CREEPY!!!

Bah!

Ik zag trouwens in een eerder lijstje dat Veer rood stond en Lianne groen?? Dat was geloof ik ergens op 7 juni.

Nou, ik ga wat doen! Wil dit weekend er even tussen uit met de vent. Heb Lille op het oog. Dus ga me er even in vast bijten!

Liefs J

Geplaatst

Lianne: 4 juni (2 embryo's

Wendy: 7 juni (2 embryo's)Helaas een miskraam....

[/indent]

Sorry had het laatste lijstje overgenomen!

Geplaatst
Hoi meiden,

Was ookal benieuwd hoe het met je is Ink...het blijft spannend zeg!

En inderdaad hoe is het met Neel??

En Noi? Je voelde je helemaal zwanger schreef je gisteren, dus je had ookal getest neem ik aan?? Jij "moet" ook de 19e toch?

Roxanne; Het kunnen inderdaad die bollen zijn maar natuurlijk ook een zwangerschap...hoe je het vol tot zondag???

En Tobbert, hoe staat het bij jou???

Hier gaat er vanmiddag (tegen beter weten in) een testje tegenaan. Ik veeg roze/rood en blijf die vage krampjes hebben. Ik kan het nog geen menstruatie noemen.

Wellicht houd de utrogestan het tegen of misschien.....hahaha, ook ik zit mezelf weer gek te maken.

Als ik vanmiddag maar genoeg kan piesen, ik moet namelijk wel 20x per dag hele kleine beetjes.

Veel hoop heb ik niet, maar ik moet het gewoon zeker weten. Mocht het negatief zijn dan kunnen we door...nu is het allemaal maar twijfel.

Dus als de man vanmiddag thuis komt heeft ie er ff twee gekocht, dan zullen we het weten.

You'll be the first the know...

Liefs J

Ik moet wel.. wachten.. ik mag eerder geen test doen van mijn man!! Hahaha.. hij wilt het perse op vaderdag doen.. maar jij ook zondag.. spannend hoor..

Geplaatst

joleasa, ik ben zo benieuwd...die druk op je blaas (hela dag door??) vind ik wel een goed teken (20 jaar geleden ben ik ooit n paar weken zwanger geweest en die druk op je blaas herken ik).

roxana , ik ben het wel eens met benbri (ook lief bedoeld) ...ik had ook continu krampen, zegt allemaal niks ... probeer gewoon nog ff vol te houden en fingers crossed.

Geplaatst
scoop....eigenlijk zijn er geen tekenen waarbij je WEET dat je zwanger bent...het is en blijft gewoon allemaal heel moeilijk. ik deed zelf vroegtesten om te weten dat de pregnyl uit mijn lijf was en gewoon mdat het mij hielp met weer een paar dagen ongeduld doorkomen, maar de laatste keer schrok ik ook gewoon...want de test was positief na 7 dagen en toch voelde ik mij niet zwanger...ja...na week 4 wel ja...(misselijkheid, bleh)

roxana....nee, je mag er nooit zomaar stiekem vanuit gaan dat je zwanger bent, want dat kan zoveel teleurstelling veroorzaken bij je (oke, staat er heel naar, maar bedoel het eigenlijk heel lief)...over het algemeen gesproken word je 14 dagen na je eisprong/punctie ongesteld, maar er zijn altijd factoren waardoor je later bent, oa die bolletjes die de meesten na een punctie gebruiken. soms pregnyl die de boel verlaat etc etc...je kan heus wel een test doen op dag 14, want dan zit je meestal toch een paar dagen voor de officiele test. maar echt symptomen zijn er gewoon niet, lijkt allemaal op ongi symptomen, dat maakt het zo moeilijk...de eerste 2x heb ik mezelf echt zwanger gepraat met alle symptomen erbij en toch was ik het niet, dus vandaar ik probeer te vertellen dat je je zeker niet zwanger moet "praten" :) maar als je zo ongeduldig bent...je kan altijd een test doen, negatief zegt nog niets, want meestal zie je het pas later (dus te vroeg) en mss helpt het je om geduld op te brengen (die van kv zijn 2 voor 5 euro, ben je ook niet meteen een godsvermogen kwijt), alleen oppassen met hoe vroeg je het doet en de pregnyl natuurlijk he. er zijn zat dames die het om die redenen niet eerder testen.

anyway...die ww blijven gewoon ontzettend ***

Oh ok..:gekruiste vingers 4 .. dacht het helaas .. wat een pest zeg.. dat je door die bolletjes ook niet ongesteld kan worden.. pfff .. grrrrrrrr kan het ook niet maken om te testen zonder me man.. als hij dan positief is kan ik dat niet voor me houden.. en had dan graag gehad dat hij erbij was geweest..

MY GOD wat een hel .. :eekk:

Geplaatst

@ Eer, ja zoiets ik drink en moet plassen zeg maar, het is een druk en steken achter mijn schaambeen. Maar dat bloed, zit me niet lekker hoor.

Straks zijn jullie allemaal teleurgestelder dan ik!! Hahahaha.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden