Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heel veel succes vanmiddag, heb je al een afspraak staan??? meestal moet het op afspraak, maar alleen is niet erg hoor.

je moet het op een plek doen die jij mooi vind, is dat je lies/buik dan moet je hem daar zetten.

succes :-)

• Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kan zonder afspraak daar en het is vakantie dus verwacht niet dat het druk zal zijn.

Ga denk ik voor de schouder, teveel dubbele lagen rondom buik "tijdelijk".

Ga het daar ook nog vragen.

Mocht ik er mee doorgaan hoor jet het wel.

Gefeliciteerd met je zw Medusa ook nog spontaan zie ik, WAUW!!!

Geplaatst

Ik heb m op vlak boven mijn lies staan. Alleen manlief en ik zien het want bikini valt er over heen.

De pijn valt wel mee en het is echt super gaaf. Gewoon doen zou ik zeggen... maar... alleen als je zeker weet waar de tattoo moet komen!! Hij kan er niet meer af!!!

Succes

Geplaatst

Ze werken niet op afspraak. Om 13.00 gaan ze open dus zorg dat ik er op tijd ben.

Snap dat ook niet maar zo werken ze, staan wel goed aangeschreven en het is er ook druk, nu maar hopen dat ze ook kunnen tekenen, haha.....

Geplaatst

Hey, zie ineens dit topic weer langs komen! Wat leuk dat je straks gaat! Hopelijk dan minder druk... Wel apart dat als ze het zo druk hebben, ze dan toch niet met afspraken werken...

Ben erg benieuwd wat het gaat worden! En tuurlijk is t niet erg dat je alleen gaat - zou voor de zenuwen en geruststelling vooraf misschien wat fijner voelen, maar als je eenmaal op die stoel zit / ligt, doe je het toch alleen en zal je merken dat de spanning snel weg gaat, want zal heus wel mee vallen!

Ik zal voorlopig nog even moeten wachten inderdaad - had het nog nagevraagd bij de dame waar ik altijd heen gaat en die heeft als standaard protocol dat ze zwangeren niet tattooeerd. Heb ik tenminste nog genoeg bedenktijd wat ik zou willen denk ik dan maar ;-)...

Succes en geniet er van hahaha!!!

Geplaatst

Nou ik heb het overleefd, bij deze het resultaat.

Hij is iets groter dan plan 1 maar kleiner kwam hij niet mooi uit, het wordt ook nog lichter, de dikke strepen gaan weg.

Ben er erg blij mee en wat een aparte ervaring.

[ATTACH=CONFIG]1905[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1906[/ATTACH]

Geplaatst

Mooi hoor en eindelijk toch gedaan :-) viel mee met zeer doen???

Ja dat trekt nog een stuk bij en dat gaat vrij snel, alleen nu niet ermee in de zon zitten

Geplaatst

Ik vond het harstikke meevallen, het ene stukje was soms ook gevoeliger als het andere maar ik vindt een punctie pijlijker dus.....

Ze zei wel dat ik snel rood werd en veel bloedde maar dat is normaal voor mij.

Zon welke zon......?

Geplaatst

Een mooie tattoo!

Welke zon.......Het was net in de auto naar huis niet te harden!

Airco is van 2 weken geleden stuk gegaan, dacht laat het niet maken daar heb ik nu dus spijt van. Haha!

Geplaatst

Ja, hij is mooi hoor!!! Mag ik vragen hoe je hier zo bij gekomen bent? Is het een bestaand symbool of iets? Idd niet te vergelijken met n punctie hahaha!

Geplaatst

Ik wilde iets wat tweeling betekent dus ben plaatjes gaan zoeken op Google.

Je hebt de standaard tweeling symbolen maar dit is een aangepaste, zag iets soortgelijks zonder het rondje erachter en er staat een 2de streepje bij voor mk 2.

Die wilde ik erin verwerken dus heeft min man die erbij getekend.

In de tattooshop hadden ze dit ook nog nooit gezien, ze vonden het ook een mooi teken dus misschien staat de afbeelding binnenkort in het grote boek.

Hmmmm misschien patent op moeten aanvragen, haha.

Geplaatst

Trouwens helemaal geen last van, niet eens in de gaten dat ik moet opletten ofzo.

In de ochtend en avond wat vaseline dus so far so good.

Schoonmoeder heeft geen interesse om te kijken trouwens, jammer want het zouden haar kleinkinderen zijn waar het symbool voor staat.

Kijk eerst oordeel later denk ik dan maar.

Mijn mams vindt hem prachtig met de betekenis erbij.

Geplaatst

Syl, knuffel voor jou. Jammer dat je schoonmoeder niet in je mooie betekenisvolle tattoo is geïnteresseerd. Misschien komt het nog wel. Je moeder vindt m wel mooi, das heel fijn om te lezen!

can't wait to see it soon in real life!!! ;-)

Geplaatst

Syl, door jouw verhaal kijk ik nu anders tegen tattoo's aan, net wat je zegt, het is echt een mooi idee, dat verhaal er achter. John Irving heeft het onderwerp in een spannend boek laten terugkomen, het heet volgens mij de vierde hand of zoon van het circus, maar bottom line, is, ze kunnen dus je rug op ; - ) mooie plek heb je voor je tattoo uitgekozen, jouw kindjes zijn zo altijd dicht bij, knuffel van knuffelsmurf

Geplaatst

he Syl, het enige wat ik kan zeggen, probeer je er niet al te veel van aan te trekken. Jij hebt de tattoo laten zetten om een speciale reden die jij en J. belangrijk vinden en een speciale betekenis voor jullie heeft, die anderen dus helaas niet begrijpen of willen begrijpen. Dat is dan jammer voor hun. Ze moeten jou gewoon in je eigen waarde laten en als ze het niet eens zijn met je tattoo en de reden hierachter, dan moeten ze daar maar mee zien te leven.

word er zelfs een beetje pissig om hoe mensen zo kunnen reageren :mad:.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden