Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Testen :

Roxanne: 19 Juni (vaderdag)

Tobbert: 20 juni (?)

Inge: 24 juni

Medusa : 29 Juni

Veer : ????

raba: 3 juli

Melis25: 1 juli (bloedtest)

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Na een dag gehoopt te hebben op een innestelingsbloeding, is het vandaag echt te veel.. dat was het dan.. Poging 1 mislukt. Kan alleen nog maar huilen.. ;-(

Zal me morgen wel weer bij elkaar rapen, vandaag lukt me dat even niet zo goed..

Tobbert, hoop dat jij een positieve test hebt vandaag..

X

Geplaatst

Ben nu in het gelukkige bezit van 2 emmys.4 juli td

Jeetje inge weet zo goed hoe je je voelt dikke digiknuf en veel sterkte

Geplaatst

Ik moet contenu plassen en het was ook net rood bij het afvegen en een druppel bloed in de wc. Net of ik een blaasonsteking heb. Heeft iemand dit na de tp ook gehad. Word er gek en onzeker van.

Geplaatst

@ Medusa, krijg morgen te horen hoeveel eicellen er van de 10 bevrucht zijn, we zijn ontzettend benieuwd! Hoe gaat het tot nu toe met jou? Lekker aan het broeden?

@ miesje1979, thnxxx voor je lieve woorden! Geen idee wat ik van de terugplaatsing moet verwachten, maar ik laat het (net als de punctie) gewoon weer op me afkomen.

@ Inge35, jeetje meid wat een domper! Kop op..

@ Tobbert, positieve test?

@ Raba, pffff... vervelend dat je continu moet plassen. Kan dat niet komen doordat je de terugplaatsing met een volle blaas moest doen?

Laat je niet gek maken, het hoort er vast bij...

Ben net ff bij m'n vader geweest voor vaderdag. Op de terugweg in de auto merkte ik dat ik toch nog wel last van mijn buik heb, is dat normaal 2 dagen na de punctie? Ik heb tot nu toe vanaf de punctie nog geen pijnstilling genomen. Ze hebben best met veel geweld 12 follikels uit mijn rechter eierstok gehaald (flink in mijn buik lopen duwen).. Heb geen bloedverlies en koorts o.i.d. (gelukkig!)

Liefs xxx

Geplaatst

Ben nu toch onderweg naar het zh urine inleveren mis wel blaasonstek. Of het komt door de tp. Dat willen ze weten en wij ook.

Geplaatst

inge wat een grote teleurstelling meid. Huil maar lekker uit, neem de tijd om deze teleurstelling te verwerken en hopelijk kun je daarna de kracht weer vinden om een nieuwe poging te wagen.

Raba van jou ook al vervelend nieuws. Hopelijk is het 'gewoon' een blaasontsteking.

Melis geen idee of die buikpijn nog met de punctie te maken heeft, lijkt me op zich wel vrij logisch....hopelijk gaat het snel over!

Geplaatst

Raba al iets meer bekend welnof geen blaasontsteking

Melis buikpijn kan best van punctie zijn had zelf ook langer dan andere keren last van m'n buik zelf nu nog af en toe

Geplaatst

Hallo Meiden,

@ Tine, hoe is de punctie gegaan??? Viel het je mee of niet??

@ Melis, wat een goed nieuws??? MOrgen tp echt spannend!!! Dan de spannende ww in!!

Wij zijn vanmorgen naar 't VU geweest voor de instructie en de eerste spuit deca, waren we niet eens aangemeld, was fout gegaan, wij zaten daar maar en wachten en wachten,

toch maar even vragen, o exuses, er stond niemand op voor vandaag maar morgen, dacht hallo moet vandaag de eerste deca spuiten, gelukkig heeft zij ons alles uitgelegd en kon ik mijn vragen stellen, weet jij of de fm altijd in de ochtend zijn?? vergeten te vragen.

@ Raba, wat goed in het bezit van 2 emmy's nu lkkr broeden en dat ze maar lekker mogen blijven zitten!!!

@ Miesje, heb ook gevraagd of ze voor mij de pregnyl willen maken,dat had ik van Melis gehoord dat hadden ze voor haar ook gedaan, dus bij de 2de fm mag ik de pregnyl meenemen, net zo makkelijk!!

succes morgen met de echo!!

@ Inge, wat een rot nieuws, echt super jammer!!! Sterkte!!

Nou wij dus vanmorgen de eerste Deca spuit gezet, het viel me reuze mee, ondanks de stres de heenweg omdat we terug moesten keren omdat ik mijn boekje vergeten was en we daardoor in tijdnoot waren(had vragen op papier gezet, en dat was ik vergeten en wist de vragen niet meer uit mijn hoofd!)

Achteraf hadden we rustig aan kunnen doen aangezien we voor de volgende dag erbij stonden.

Maar ja de eerste spuit is gezet, en het viel me reuze mee!

Liefs Saba

Geplaatst

Saba fijn om te horen dat de eerste prik deca is meegevallen. Nu bellen als je ongesteld bent toch?!

Mijn fm's waren op zodag 's ochtends vroeg (8.50 en 9.20 uur) maar de dag is natuurlijk afhankelijk wanneer je ongesteld wordt. Fijn he dat ze in het VU de pregnyl voor je klaarmaken.

Heb zo'n zin in morgen, krijgen we ook meteen te horen hoeveel eicellen er bevrucht zijn en of de we na de tp nog cryo's hebben. Een enorme opluchting voor ons, aangezien we alleen nog maar ingevroren zaad hebben en het natuurlijk altijd afwachten is hoe eea zich ontdooit. Morgen ga ik in het VU ook een andere forum-vriendin in het VU zien, we hebben de tp precies na elkaar.

Liefs

Geplaatst

Saba; wat fijn dat de eerste spuit erin zit en dat het je meegevallen is! En nu morgen zelf.... dat zal wel even met bibberende handjes gaan maar overmorgen weet je al niet meer beter. Fijn dat ze de pregnyl voor jou klaarmaken, zeker als je je er al een beetje onzeker over voelt. Ik heb al 7x pregnyl gespoten *iui* dus voor mij is het appeltje-eitje.

Raba; en weet je al wat meer? Hopelijk valt het mee en voel je je inmiddels weer wat beter!

Tine hoe gaat ie met jou?

Medusa hoe is het op het wachtbankje, is het nog vol te houden?

Tobbert: en bij jou dan? heb je vandaag getest of wacht je nog even?

Hebben jullie allemaal 'maar' 2 keer een fm gehad voor de punctie? Ik heb begrepen dat je om de dag moet gaanvoor een fm, maar als het maar 2x is dan scheelt dat weer een hoop! Vind het namelijk vervelend om te vaak van mn werk weg te moeten. Krijg alle begrip en medewerking hoor, maar ben juf en het einde van het schooljaar is in zicht en ik vind het jammer om mijn groepje dan zo vaak in de steek te moeten laten. Als ik pech heb ben ik zelfs in de laatste week niet meer op school dat zou ikheel jammer vinden. maarja dit gaat wel echt even helemaal voor! Maar je weet nooit hoe het loopt, tijdens de iui ging ik altijd heel snel en had ik op de 10e dag al vaak een inseminatie dus wie weet hoe het nu gaat....hopelijk lekker snel dan heb ik dat maar weer gehad.

Morgen uitgangsecho ben toch een beetje nerveus moet ik eerlijk zeggen.... al weet ik eigenlijk best wel dat alles goed is en dat we het groene licht krijgen. Zou niet weten waarom niet. De vorige keer had ze al even gekeken of de pil zijn werk deed en was er niks vreemds te zien dus dat verwacht ik nu ook niet. Spannend is het ook omdat dan de volgende stap genomen gaat worden.

Geplaatst

Melis: dat is dan zeker spannend morgen he! Ben benieuwd of je cryos hebt. Als ik aan jouw verhaal hoor danmoet ik meteen denken hoe mooi het is dat dit allemaal kan. Zaad invriezen en dan uiteindelijk een kindje proberen te maken. Echt mooi. Is jouw man overigens helemaal hersteld? Moet toch een vreselijk moeilijke periode geweest zijn lijkt me. En nu is het misschien nog steeds zo nu en dan.

Geplaatst

Miesje1979: Mijn man is gelukkig helemaal hersteld, na overigens een ontzettend zware en onzekere periode. Ondanks dat zaadbalkanker één van de best te genezen vormen van kanker is, had mijn man een uitgebreide vorm; 5 tumoren in zijn buik.

Toen de 1e serie van Babyboom begon zagen wij daarin een stel waarvan de man zaadbalkanker had (ik was toen net één maand met de pil gestopt i.v.m. onze kinderwens) en toen zeiden we tegen elkaar; wat is dat vreselijk zeg, 't zal je gebeuren. De volgende dag stonden we bij de internis-oncoloog die ons meedeelde dat manlief zaadbalkanker had. Alsof de grond onder mijn voeten wegzakte. Heel egoïstisch, maar ik vreesde direct voor mijn kinderwens, ik was tenslotte pas 21 jaar.

Na 6 chemokuren én een 8-uur durende operatie kwam de meest vervelende mededeling; om de tumoren te verwijderen was het noodzakelijk geweest om zijn zaadleider door te snijden. Aha, vandaar dus geen sperma meer bij een orgasme, alles viel ineens op z'n plek.

Vandaar dat wij extra blij zijn met de bevruchtingen, het had zo anders kunnen lopen.

:-) Liefs

Geplaatst

Raba, weet je al of je blaasontsteking heb???

Ik heb in andere topic gelezen dat tobbert ongi geworden is.

Ik heb 3 x fm gehad, het hangt er van af hoe snel het groeit.

Saba de 1e spuit gezet, fijn dat het meeviel, vreemd dat je verkeerde dag ingepland stond maar fijn dat ze toch hielpen.

Tine, hoe is je punctie gegaan???

Ik voel af en toe wel wat in mn buik, maar heb totaaaaaal niet het idee dat ik zwanger zou kunnen zijn.

Geplaatst

Melis poeh echt heftig hoor. Je mag echt blij zijn dat er op deze manier nog een optie is om kinderen te krijgen en ik hoop van harte dat je zwanger wordt! Ik zet mijn duimen een versnelling hoger!

Medusa: onzeker he als je van alles in je buik voelt en niet denkt dat je zwanger bent. Ik herken dat. Ik voel ook altijd vanalles in mn buik vooral tijdens de iui en opeens 'weet' ik dan dat het niet gelukt is. Hopelijk klopt jouw gevoel niet en ben je zwanger. Ook voor jou gaan mijn duimen nog een versnelling hoger.

Tobbert: andere topic heb ik nog niet gelezen maar wat ontzettend balen zeg. Huil maar lekker uit, neem de tijd voor jezelf om deze teleurstelling te verwerken en hopelijk kun je dan vol goede moed nog een keertje beginnen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden