Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Saba, gefeliciteerd met je ongi. Stom he, dat je zo blij kan zijn met een menstruatie.. @ Matroosje, fijn om te lezen dat de uitgangsecho goed was. Nu kan je weer verder en gonal gaan spuiten. Weet niet of je de deca vindt tegenvallen, maar gonal prikt veel makkelijker! Succes..Ik heb eigenlijk niet zoveel te melden, maar lees wel volop mee met jullie ervaringen. Morgen om 8.00 uur een bloedtest en 's middags bellen ze de uitslag door. Maar die weten we al, zwanger! Joepie.. :-) :-)

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Melis25: Het is voor mij de 2e IVF poging, en ik heb hiervoor ook 6 IUI behandelingen gehad waarbij stimulatie heeft plaatsgevonden. Hierdoor ben ik inmiddels een geroutineerd spuiter, en heb ik daar gelukkig weinig moeite meer mee :-) Ik kijk wel uit naar de scherpe Gonal naaldjes. Die zijn inderdaad veel fijner ;-)

Geplaatst

@ melis, thx ja echt stom dat je dan blij kan zijn,normaal zou je dat niet willen worden!! Wat klinkt dat goed :-) zwanger!! Ik zie je morgen wij hebben 10 over 8 de uitgangsecho, denk dat jullie er dan nog wel zijn?? De bloedtest voor jou! En voor ons de uitgangsecho, denk dat ik dan mag beginnen met de gonal-f :-) dan begint het eindelijk!

@ matroosje, jij gaat vandaag beginnen met de gonal- f dan lopen we echt bijna gelijk. Ook met Raba en pixel. Spannend hè!!

Liefs saba

Geplaatst

Saba, whoehoe!!! Nu mag jij ook beginnen met stimuleren! Succes morgen! :)

Melis, jij ook succes morgen!

Matroosje, die gonal/puregon naaldjes zijn echt een stuk fijner! Die deca pennen zijn soms echt onwijs bot, lijkt wel of ik er een BIC-pen probeer in te rammen hahaha

Morgen heb ik mijn 3e FM, ben benieuwd of ze groot genoeg zijn om de punctie in te plannen :)

Geplaatst

@ eve, ja hèhè eindelijk,je begint toch een beetje te twijfelen omdat het anders nooit zo laat is maar gelukkig me lichaam werkt mee so far so good :-) ben benieuwd morgen!

Voor jou de 3 de fm, hoop dat ze lekker gegroeid zijn en dat je snel de punctie heb,zie je er tegen op??

Liefs saba

Geplaatst

@ Sab. Morgen de uitgangsecho en je bent weer door de check-up heen! Zo wil je die rode duivels niets zien en zo zit je erop te wachten. Wat een tegenstrijdige wereld is die hele MMM toch!

Ik zie wel een beetje tegen morgen op. Maar merk nu wel meer van de hormonen dan begin van de week. Ben echt vreselijk verstopt! dat ik er meer van merk lijkt me een goed teken! We zullen zie wat de score morgen zal zijn....

De punctie vind ik (nu nog) niet zo erg. De vorige keer was echt een eitje ben wel ergere dingen gewend aan ingrepen! En ze hebben zelfs door de baarmoeder heen moeten prikken om erbij te kunnen. Hoop dat het dit keer ook zo makkelijk zal verlopen.

Geplaatst

@ melis, oké leuk!! Dan zien we elkaar toch nog hihi. En voel je je al zwanger ;-) echt super!!

@ eve, oké gelukkig viel de punctie mee! Hoop nu ook voor je! Geloof graag dat de hormonen wat met je doen! Zal het straks meemaken!! Succes morgen hoop op een mooi aantal!!

Liefs saba

Geplaatst

Heb slijmverlies, dit krijg ik altijd als mijn eisprong naderd. A.s zondag hebben we onze 1ste fm. Kan dit kwaad? Moet ik contact op nemen met zh?

Ga snel lezen! Zie dat er weer veel geschreven is

Geplaatst

Hoi Rican,

Dat kan geen kwaad, zelf ook last van en daar hoefde ik me geen zorgen om te maken.

Zondag dus je eerste FM, hoe voel je je?

Geplaatst

@ saba: jeeeeehhh je bent ongi! Gaat nu ook voor jouw beginnen.

@ eve: thanks! Voel me eierstoken wel en voel dat me lichaam aan het veranderen is. Ga proberen meer rust te nemen. Jij morgen veel suc6!

Geplaatst

@ saba...... jippie de pippe :-) proficiat met de vlaggetjes week :-) nu op naar de volgende stap. Suc6 meis

Ik heb a.s. woe mijn uitgangsecho, ben benieuwd. Grappig dat we zo achter elkaar aan gaan met de stappen. Op naar de pixels :-)

@Matroosje goed nieuws tot dus ver.... spannend!

@Eve, succes morgen.... duim voor je dat je snel de punctie mag plannen. Niet de fijnste stap in het hele gebeuren maar wel weer een spannende.

@melis en veer, hoe ist met jullie?

Nou dames ik heb ook niet zoveel te melden maar net als Melis lees en leef ik met jullie mee.

Leuk dat we allemaal zo vlak naar elkaar zitten.

Liefs Pixel

Geplaatst

Zo, wat staat er weer veel nieuws hier!

Saba; jeej ongesteld! fijn he, nu kan het echte werk gaan beginnen!

Eve: succes morgen met de 3e meting! hopelijk wordt de punctie nu afgesproken, heb je dat ook maar gehad!

matroosje: lekker he, ook stimuleren! het echte werk gaat beginnen. En ook al een doorgewinterde hormoonjunkie, wat moeten we toch allemaal ervoor over hebben he!

melis: morgen bloedtest, maar jij weet de uitslag al, heerlijk he meid! is het al een beetje bij je geland, of moet besef je het nog niet helemaal? Wat moeten jullie (en veer en man ook trouwens) gelukkig zijn!

Ik heb morgen de tweede fm, ben benieuwd! Had vanavond behoorlijke buikpijn, was even heel heftig. Had naar de stad gelopen en op de terugweg kreeg ik toch buikpijn... moest op de heenweg al plassen maar had mn neefje bij me en had me de tijd niet gegund. En op de terugweg kreeg ik buikpijn poehpoeh. en toen ik thuis ging plassen was het over... dus weer wat geleerd als je blaas vol is en je eierstokken zitten vol eitjes moet je op tijd gaan plassen, want anders doet dat veel pijn! Bij mij althans.

Geplaatst

@ saba, ik voel me nog niet zwanger hoor, lijkt mij een beetje vroeg met 4 weken ;-) Wel nog steeds last van lage buikpijn en met vlagen een beetje misselijk. We gaan zien wat de komende weken gaan brengen, ook die laat ik op me afkomen. Zenuwachtig voor de uitgangsecho? Ik was dat wel, was zo bang dat ik om welke reden dan ook niet mocht starten. Maar je ziet het, komt allemaal goed hoor mop. Tot straks, ga ff douchen! :-)

@ rican, spannend he zondag je 1e fm. Hoe voel je je? Merk je al verandering in je buik? Succes meid, laat ons ff weten hoe het is gegaan.

@ miesje1979, wij zijn i.d.d. heel erg blij met de positieve test!! Heel veel succes tijdens de 2e fm vandaag, hou je ons op de hoogte. Duim heel hard voor een goede score voor je/jullie..

Ik heb vanochtend maar weer een test gedaan en die was weer positief, de streep was al veel duidelijker zichtbaar. Ben dus echt zwanger, kan het amper geloven.

Misschien een gekke vraag hoor, maar vinden jullie het niet stom/vervelend dat ik nu nog bij deze topic meeschrijf? A heb ik geen IVF gedaan en B zit mijn behandeling er op. Ik vind het namelijk ontzettend leuk om met jullie te schrijven en te lezen hoe het met jullie gaat. Maar als niet iedereen zich daarin kan vinden, begrijp ik dat natuurlijk ook.

Hopelijk tot later ;-)

Geplaatst

Vandaag ongi geworden, voelt toch wel een beetje gek en ben er behoorlijk beroerd van. Heb eigenlijk helemaal een down gevoel vandaag en het huilen stata me nader dan het lachen :-( Hebben jullie ook ooit van zo een dagen? Zijn dat de hormonen?

Heb jij dat ook saba? Hoeveel dagen zat er bij jou tussen, tussen de laatste pil en de eerste vlaggetjesweek dag? Pff ik kan haast niet wachten tot dat het woensdag is..... Geduld is een schone zaak maar dat valt af en toe niet mee.

@Melis Wat een super nieuws Melis.... Uiteraard lijkt het mij geen probleem en ik vind het zeker niet erg dat je nog steeds mee schrijft. Je weet immers ook heel goed hoe het voelt en hoe spannend het allemaal is. Wat mij betreft ... blijf vooral lekker mee lezen en schrijven.

@miesje1979 Hey meid, hoe is de 2efm gegaan?

@Eve Hey meid, hoe ging de meting? Punctie gepland?

Liefs Pixel

Geplaatst

@ PixelEgelmeers, heel herkenbaar hoor mop die "jank-dagen" dat je overal wel om kan huilen. Maar dat komt echt door de hormonen, wil je niet bang maken maar het kán erger worden zodra je gonal-f gaat spuiten. Althans dat was bij mij het geval. Maak je er vooral niet te druk om en laat het gewoon gaan, dan ben jij er tenminste vanaf! :-)

Fijn dat je het geen probleem dat ik hier nog ff blijf plakken, want ik vind het hier heel erg leuk met jullie.

Is er iemand hier toevallig naar de forumdag in juni geweest? lk zou het leuk vinden om jullie eens te ontmoeten en "live" met elkaar te kletsen over onze ervaringen.

Geplaatst

Graag gedaan mop!!

Klinkt misschien maf, maar probeer ook (zeker samen met je partner) te genieten van deze periode. Het is een hele opgave zo'n behandeling en wij hebben geprobeerd om bij elke stap dichterbij een baby stil te staan en dankbaar te zijn voor hetgeen we al bereikt hebben samen tijdens de behandeling.

Heb zojuist ook een positieve bloedtest gehad met een hcg waarde van 175 op dag 11 na de TP. We zijn superblij!!

Meiden, jullie zijn toppers!! (mag ook weleens gezegd worden, toch?!)

Geplaatst

Melis, proficiat! Wat fijn voor jullie! En natuurlijk mag je mee blijven schrijven, gezellie :)

Pixel, ik herken het ook, rond de menstruatie was ik echt onwijs labiel. Moest overal om janken een drama was dat. maar in tegenstelling tot melis, heb ik er nu helemaal geen last meer van en ben nu al 2 weken aan het stimuleren. dus het kan ook beter worden!! gewoon lekker laten gaan ;-)

Mijn FM van vandaag ik helemaal goed gegaan, ze hebben er 7 opgemeten en 8 gezien!! Deze behandeling loopt zo anders dan de vorige keer. Bij de eerste poging liep ik bijna jankend de kamer uit en nu met een big smile!!

Maar ze waren nog niet groot genoeg en moet maandag weer komen voor een vierde meting, hopelijk kunnen we dan een punctie plannen. Ben die hormonsters meer dan zat. Kan al bijna een week niet naar de wc!! (sorry)

Meisje, hoe ik jouw FM gegaan?

En hoe is het de rest?

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f?

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne: -

Tobbert: -

Inge: -

Medusa : -

Veer : Zwanger!

Melis25: Zwanger!

raba: 4 juli

Droompje : 4 juli

Geplaatst

Melis: dankje dat we allemaal toppers zijn, hopelijk krijgen we ook allemaal toppers :) ! blijf maar lekker meeschrijven hier hoor, ik vind dat je er altijd weer een gezellige draai aan geeft! en idd je zegt het goed, je moet het allemaal stapje voor stapje doen en dan kom je steeds dichterbij het uiteindelijke doel.

Eve: wat fijn dat er nu 7 zijn opgemeten! Jammer genoeg kon je de punctie nog niet plannen, hopelijk weet je maandag meer. Mijn punctie staat voor dinsdag gepland, maar daarover zometeen meer!

Pixel : wat vervelend dat je je emotioneel labiel voelt. ik heb dat totaal niet ervaren dus ik kan er niet over meepraten. Tijdens de iui had ik dat wel telkens en zodoende zag ik enorm tegen ivf op. maar gek genoeg merk ik nu helemaal niks. Ben al anderhalve week aan het stimuleren en merk niks van moodswings of huilbuien. En ook voor het stimuleren en tijdens de menstruatie niet. Dus eigenlijk moet ik eerlijk zeggen dat ik ivf tot nu toe een eitje vind. Maar ik realiseer me ook heel goed dat ik er nog niet ben, er zijn nog wat stappen te nemen.

Rican: ik heb ook behoorlijk last van slijmverlies. Is heel normaal, heb het vanmiddag nog even nagevraagd. Dat wordt echt door de hormonen veroorzaakt. En het lijkt bij mij alleen maar erger te worden. Behoorlijk vies he.

Heb vandaag mijn tweede fm gehad. Baarmoederslijmvlies was al 14 mm, en er waren 2 eitjes van 18 mm en 6 van 14/15mm. Die 6 moeten nog even doorgroeien zodoende staat de punctie voor aanstaande dinsdag gepland. Dus nog 2 ochtenden spuiten joehoe!! En zondagavond de meest vervelende spuit, pregnyl. Die vond ik altijd al vervelend, en nu mijn buik een dartbord met blauwe plekken is zal het echt niet leuker worden.

Ben benieuwd hoe de punctie gaat. Zat vandaag naast een meisje in de wachtkamer die het reuze vond meevallen, dus daar houd ik me maar aanvast.

En als alles naar wens verloopt en we hebben emmys dan wordt er vrijdag eentje teruggeplaatst! Spannend hoor!

Geplaatst

Hallo meiden wat is er alweer veel geschreven!!

@ raba/miesje, joehoe inderdaad was echt super blij met mijn ongi, t is gelukkig een stuk minder door de pil had vandaag namelijk me teamuitje op t strand, maar gelukkig viel alles mee!!

@ pixel, bij mij zat er 4 dgn tussen, gelukkig was echt aan t twijfelen aan mijn eigen lichaam omdat het normaal veel eerder komt, had al gehoord dat het door de deca wat langer kan duren. Wat vervelend dat je je zo rot voelt,hou vol!! Straks heb je er wat moois voor terug ;-)

@ melis, mag morgen beginnen met de gonal-f. Ga 300 eenheden spuiten. Dus ben benieuwd, door de pil waren mijn eierstokken aardig rustig geworden, wat normaal is er waren er nu 4 te zien,dus nu lkkr gaan groeien en hopen op meer. Hoeveel had jij er bij de uitgangsecho na de pil?? Wat goed zeg, nu de bloedtest ook goed is, maar eigenlijk wisten jullie t al natuurlijk :-) wanneer krijgen jullie de eerste echo?? En tuurlijk mag je mee schrijven!! Vind het juist jammer als je dat niet meer zou doen!!

Vanmorgen uitgansecho gehad, ga morgen beginnen met de gonal-f en ga 300 eenheden spuiten ben super benieuwd hoe dat gaat lopen. 9 juli eerste fm. Zal straks of morgen het lijstje even aanpassen.

Hoop dat ik niemand vergeten ben,denk ook aan jullie!!!

Liefs saba

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb net voor het eerst deca gezet. Het plekje is behoorlijk opgezet en jeukerig. Hebben jullie daar ook last van? Of heb ik een allergische reactie?

Mijn eerste fm zag er goed uit. Vijf blaasjes boven de 10 mm. Zondag hebben we de tweede fm. Mijn eierstokken worden met de dag gevoeliger. Hoe groot moeten ze zijn voor de punctie?

Groetjes

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Medusa : 27 Mei puregon

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon

Veer : 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca

Miesje : ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f?

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli -

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Testen :

Roxanne:
-

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa :
-

Veer :
Zwanger!

Melis25:
Zwanger!

raba: 4 juli

Droompje : 4 juli

Lijstje voor mijzelf weer aangepast :-)

@ dederike, volgens mij moeten de eiblaasjes tussen de 20/22 mm zijn voor de punctie. Heb eigenlijk geen reactie van de deca, behalve dat de ene kant van mijn buik een beetje blauw wordt, maar goed dan gaan we aan de andere kant weer verder.

Heb jij korte protocol gedaan?? omdat je al met de hormonen ben begonnen en nu pas met de deca begint?? Spuit al bijna 2 weken deca en begin morgen pas met de hormonen.

Liefs saba

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden