Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb het ziekenhuis gebeld en mag vanmiddag gewoon gaan zwemmen. Moet alleen vanmiddag als ik de bolletjes inbrengt ook een tampon in brengen.

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ pixel, ja grappig ik de derde en voor jou de eerste, spannend he!!! Wat een fijn idee dat je nog zoveel kansen heb, hopelijk is 1 genoeg!! Had ook pas na ong 8 dgn de gonal gespoten te hebben last van mijn eierstokken, en de ene dag meer als de andere, er gebeurt vast wel iets ;-) succes morgen ben benieuwd!!

@ eve, helaas mogen wij ook niet kiezen voor een tp van 1 of 2, maar ja hopelijk is 1 genoeg!!!

Spannend he die ww,straks gaan mijn ww ook in......

@ dederika, toppers zijn we zeker, we moeten er veel voor doen al die spuiten enzo pfffff en wachten..... dat is zo in zo niet echt iets voor mij, ma ja geduld en dan krijgen we er wat moois voor terug!!!

@ rican, ja zeker een mooi resultaat, hopelijk doen de 7 andere ook goed mee nu, en heb ik er 13. Morgen weten we het. Thx hoop het ook, zondag zou een mooie dag zijn voor de tp ;-)

@ melis, hoe gaat het met jou??? Jou eerst echo komt ook steeds dichter bij!

Liefs saba

Geplaatst

@ saba: we zijn lekker wezen zwemmen. Alleen lees ik nu in topic wachtbankje juli dat sommige dames het niet adviseren, omdat hun ziekenhuizen zeggen 1 week na tp niet zwemmen. Sommige zeggen al helemaal geen tampon inbrengen. radboud zei tampon in brengen zodat de medicatie van de bolletjes er niet uit kan. Nu maak ik me toch wel zorgen. Maar het ziekenhuis zou anders toch wel gezegd hebben dat ik het niet moet doen. Als je natuurlijk zwanger ben dan weet je nu toch nog niet eens dat er iets in de buik zit en gaan ze soms ook zwemmen. Pffff! ben nu een beetje onrustig.

Geplaatst

@ saba, morgen alweer de 3e fm super hoor!! Hoop dat je vrijdag de punctie hebt, hoe kijk je daar tegenaan?

Met mij gaat alles goed, ik heb niks te klagen. Ben wel extreem moe en gevoelige borsten, maar gelukkig (nog) niet misselijk. Ik heb de 1e echo op 22 juli en zie er enorm naar uit.

Succes morgen mop, op een mooie score!

Geplaatst

lieve allemaal,

wou jullie even weten dat ik voor een nachtje be opgenomen ter observatie.

blijk overstimulatie te ebben, heb wel buikpijn maar voel me verder prima.

morgen hoor ik meer.....

Geplaatst

@ eve, sterkte hoop dat het goed met je gaat!!

@ rican, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken anders had het zk het wel gezegt dat je het beter niet kan doen.

@ melis, oke gelukkig gaat het goed,hoop op een mooie echo voor jou!! Ik kijk er niet tegen op zou wel heel erg zenuwachtig zijn denk!! Alleen staat in de folder dat je een t-shirt moet meenemen en sokken. Moet je dat dan aan?? Dacht dat je gewoon mocht aantrekken wat je wilt??? Hoe had jij dat gedaan??

Nou hier goed en minder goed nieuws, vrijdag de punctie joehoe en jawel 24 goede follikels te zien nu mag ik maar 5000 pregnyl omdat ze bang zijn voor overstimulatie. Die ligt al klaar voor vanavond.

Nou het minder goede nieuws, was in mijn baarmoeder vocht te zien,als dat bij de punctie ook het geval is dat krijg ik geen tp, de baarmoeder moet gesloten zijn terwijl me bms maandag al 12 was snap er niks van. Hebben hier nog meer meiden ervaring mee?? Het kan bij de punctie weer goed zijn zei ze wel.

Vanmiddag wordt ik gebeld hoelaat ik de pregnyl mag zetten en hoelaat ik de punctie krijg. En de uitslag van de bloedafname SPANNEND!!

@ pixel hoe was het bij jou??

Liefs saba

Geplaatst

@ Eve, jeetje meis wat vervelend!! Heel veel sterkte, ik denk aan je.. Liefs!!!@ saba, wel iig fijn dat je a.s. vrijdag de punctie hebt! En jeete, wat een hoop follikels, zeg!! Voel je je verder wel goed? Ik hadgewoon een soort longsleeve t-shirt aan die tot over mijn kont kwam. Sokken vond ik eerlijk, je moet nl. voor de punctie (als de medicatie gaat inwerken) ff in een zkhbed liggen en daar had ik het heel koud. Dus mijn tip; trek zeker sokken aan!! Succes mop, komt helemaal goed!!

Geplaatst

@ eve: jeetje zeg, wat vervelend. Hopelijk is het maar voor 1 nachtje! Heel veel sterkte.

@ saba: Heb gisteravond ff de spoed lijn opgebeld. Ze hebben me gerust gesteld. Jij heel veel succes vandaag! Hopelijk krijg je te horen dat je vrijdag de punctie heb!

Gister ochtend heb ik overgegeven en gisteravond 3 uur na avondeten naam ik een slok van mijn lievelingsdrankje binnen 5 minuten. Lag alles eruit. Zijn er nog meer meiden die zo reageren op de bolletjes?

Geplaatst

Eve wat een naar nieuws dat je overstimulatie hebt en in het ziekenhuis bent. Hopelijk voel je je gauw weer beter!

Rican: zwemmen wel/niet na een tp heb ik nog nooit van gehoord. Ik ben in de veronderstelling dat je na de tp alles weer mag doen , behalve seks. Dat hebben ze in het zknhuis tegen mij gezegd.

saba: poeh meid, wat veel follikels. vervelend dat je tegen overstimulatie aanzit, hopelijk gaat het goed en heb je gewoon een punctie en tp! Ik denk dat je je niet zo heel erg lekker zult voelen he als je tegen overstimulatie aanzit.

Hier alles goed, zit lekker af te wachten. Gaat nog goed, af en toe word ik supernerveus en zou ik willen dat ik het al wist maar over het algemeen kan ik mn gedachten best goed verzetten en geniet ik van het kleine embryootje in mn buik. Heb zondag en maandag een paar keer erge menstruatiekrampen gehad en daarna nietmeer, dus óf de embryo heeft zich lekker ingenesteld en heb ik dat gevoeld, óf hij vindt het niet fijn bij mij en is niet gaan innestelen. Je kunt er dus geen pijl op trekken hihi.Mijn borsten doen mega zeer en ik ben supermoe maar dat kan ook allemaal van de bolletjes komen.

Geplaatst

Rican; wat vervelend dat je zo op de bolletjes reageerd. Ik heb er geen ervaring mee, ik heb wel de eerste dagen last van mn buik rondom mn navel en een beetje hoger gehad en dat kan van de bolletjes zijn maar ook van de punctie. eigenlijk zou je er niet misselijk van hoeven worden aangezien je ze vaginaal gebruikt. Hopelijk gaat het snel weer over, misschien heb je wel een buikgriepje onder de leden?

Geplaatst

@Eve, jeetje wat naar meid. Ik hoop dat je snel weer het ZH uit kan en dat je snel weer opknapt.

@Rican, vanaf zaterdagochtend gebruik ik ook bolletjes en ik ben alle dagen heel moe en heel erg misselijk geweest. Op internet heb ik gevonden dat het bijwerkingen kunnen zijn omdat je lichaam aan het hormoon moet wennen. Vandaag moet ik zeggen voel ik me een stuk fitter dan gisteren. Ik hoop dat je je snel weer wat lekkerder voelt.

@Saba hoe voel je je nu? Ik ga voor je duimen dat het goed komt en dat je gewoon straks een tp krijgt van een top emmy.

@Miesje fijn dat je het wachten allemaal nog aan kan. Door computer problemen kan ik al drie dagen niet werken en ik moet zeggen de dagen duren echt super lang. Ik hoop voor ons allemaal dat we volgende week allemaal goede berichten hebben.

@Pixel hoe was je eerste fm? Bij ons in het eramsmus mc mag je helaas niet zelf kiezen hoeveel er teruggeplaatst worden. Volgens mij doen ze standaard 1 tp en als je ouder bent dan 40 jaar of je doet een poging voor de 3de keer dan mogen er in overleg 2 teruggeplaatst worden. Ik duim gewoon voor ons dat onze enige emmy lekker blijft zitten.

Geplaatst

@Eve: Jemig meis wat een ellende. Hoop dat het snel weer beter met je gaat..

@ Rican: ik ben ook behoorlijk moe en ben een paar dagen een beetje misselijk geweest, maar nu gelukkig niet meer. Wel nog erg moe.

@ Saba: bij mij zat er ook wat vocht in mijn baarmoeder bij de punctie. Toen ik de tp had, hebben ze inderdaad eerst gekeken of het weg was. Dit was gelukkig het geval.

Ik heb zelf mijn terugplaatsing afgelopen zaterdag gehad. Er is 1 top embryo teruggeplaatst. En er waren 5 goede om in te vriezen. Dus daar ben ik wel heel erg blij mee.

Vandaag is de eerste dag dat ik me weer wat beter voel. Het is nu een week geleden dat ik de punctie had en heb daarna nog behoorlijk wat last van mijn beurze eierstokken gehad :-)

We hadden vrijdagnacht het nachtconcert van Prince, dat heeft natuurlijk ook niet geholpen. Maar ja was wel bijzonder. We lagen 's ochtends om 5 uur in bed. Half 7 wekker gezet voor de bollen en om half 9 op weg naar het ziekenhuis... Ach heb het daarna lekker rustig aan gedaan..

Nu wordt het wel weer heel spannend. Ik moet donderdag de 21ste naar het ziekenhuis om bloed te prikken en 's middags wordt ik gebeld voor de uitslag. Die zaterdag de 23ste gaan we lekker op vakantie. Dus met goed of slecht nieuws, heb ik in ieder geval afleiding genoeg.

Geplaatst

Hoi meiden, ben vanmiddag gebeld, de punctie staat gepland voor aankomende vrijdag om 9u dus super spannend!! Heb morgen ook lekker vrij genomen, ik voel me eigenlijk voor de rest prima, geen last van de hormonen af en toe last van mijn buik, heb vandaag gewoon gewerkt. Buik wel opgezet,pijn bij het plassen soms maar voor de rest mag ik niet klagen!!

@ melis, zoiets heb ik niet eens liggen in de kast liggen denk. Na ja komt wel goed!! Oké helemaal een ziekenhuisbed in? Nou ben benieuwd! Thxx ;-)

@ rican, gelukkig maar ben je toch weer gerust gesteld! Ja de punctie gaat door,nou hopelijk de tp ook! Wat vervelend dat je je zo slecht voelt,hopelijk gaat het snel beter!

@ miesje, het valt me echt heel erg mee, gelukkig gaat de punctie gewoon door! Bloed was ook goed! Nog even en dan weet jij het! Spannend hè!!

@ dederika, voel me goed wel erg zenuwachtig, maar ja morgen weer een dagje vrij genomen dus kan ik lekker doen waar ik zin in heb! Hoop het ook, een tp van een top Emmy ;-)

@ bird, gelukkig ben ik toch een beetje gerust gesteld!! Hoop dat het gewoon weg is tijdens de punctie of tp!! Wat een goede score!! En 5 cryo's, super!! Hopelijk zijn die nog niet nodig!!

Nog even geduld,dan weet je het,hoop op veel groen hier!!

Liefs saba

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb vandaag echt mij dag niet... sorry dat ik nog niet heb gereageert op jullie berichtjes :-)

Ben echt een beetje teleurgesteld uit het ziekenhuis gekomen. De gene die onze 1efm meting deed was heel kortaf en kort door de bocht.

Na de meting typte ze wat in de computer en zei dat ik door moest naar de verpleegkundige voor de bloedafname.

De ivf verpleegkundige zei dat we hebben 3 follikels en een aantal kleintjes die voor spek en bonen misschien ook mee doen. A.s. vrijdag hebben we de 2e meting en als het blijft zoals het nu is gaat de dosering omhoog. Zo irritant grrr ik heb geen idee of het voldoende is, of dat er nog meer kunnen groeien... hoe zat het bij jullie?

3 zijn er toch 3 maar is natuurlijk wel het minimale aantal. Moet ik nu toch blij zijn en is mijn teleurstelling niet terecht????

Hmmmmm geen fijne dag vandaag

x Pixel

Geplaatst

Hoi pixel, ik zou me nog maar geen zorgen maken! Ze zei bij onze 1e meting dat we niet teleurgesteld moesten zijn als er zelfs nog helemaal niets te zien was,

en had er toen 6 die meededen en mischien nog 7 die ook nog mee konden doen. En kijk nu ze doen allemaal mee en zelfs 24 waar die ineens vandaan komen?? Die waren bij de 3e fm pas te zien.

Maar wel vervelend dat ze zo bot tegen je doen!! Dat heb je toch niet verdiend!!

Zou het gewoon zeggen en alles vragen de volgende keer!!

Liefs saba

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca / 27 Mei puregon

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon / 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca / ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli - 6 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli - 11 Juli - 13 juli

PixelEgelmeers: 13 juli - 15 juli

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

Meisje1979: 5 juli

Dederika: 6 juli

Eve: 6 juli

Appel:6 juli

RICAN: 8 juli

Saba26 : 15 Juli

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Dederika: 9 juli

Eve: 10 juli, 2 verse emmies

RICAN: 11 juli

Saba26: 18 Juli???

Testen :

Roxanne:
-

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa :
-

Veer :
Zwanger!

Melis25:
Zwanger!

raba:
-

Droompje : 4 juli ????????

Dederika, 21 juli

Eve: 24 juli

RICAN: 26 juli

Geplaatst

Hey Saba, thanks voor je lieve woorden.

Las jou berichtje net...... SUPER dat je vrijdag je punctie hebt..... weer een stapje dichterbij. Ik heb vrijdag de 2e fm, we gaan er gewoon vanuit dat het helemaal goed gaat komen. Positief blijven denk ik dan maar, dat werkt t beste :-)

Liefs Pixel

Geplaatst

Bird: jij hebt de test dmv bloedprikken. pfft dat had ik bij de iui ook altijd. supersupersuper spannend vond ik dat. zat je de hele dag te wachten tot je mocht bellen (was altijd vanaf 14 uur) voor de uitslag. echt spannend hoor.

saba: wat fijn dat het gewoon doorgaat morgen! veel succes alvast, denk niet dat ik voor die tijd nog kan reageren hier. ik zal aan je denken, en hopelijk valt het je net zoals mij, mee!

pixel: poeh wat een nare toestand in het ziekenhuis. daar zou ik niet tegenkunnen, zo`n botte arts. ik zou net als jij uit mn doen zijn. je hebt toch recht op wat duidelijk heid zeg, het is al moeilijk genoeg allemaal. ik zou er als ik voor de volgende fm ga toch wat van proberen te zeggen. om je gerust te stellen, ik had bij de eerste fm 6 follikels en bij de tweede of derde (ik weet het nu al niet meer haha alzheimer light) waren het er 8. dus er kan nog vanalles gebeuren. bij mij is de dosering niet verhoogd overigens maar misschien dat ze dat bij jou wel doen. Veel succes bij de volgende fm meid, en vraag om duidelijkheid als je daar behoefte aan hebt. daar zijn ze voor, en niet weggaan voordat je alles hebt gevraagd. misschien moet je je vragen even opschrijven, dat doe ik ook altijd.

Geplaatst

Wat is er veel gebeurd de afgelopen dagen.... Wel grappig dat we allemaal een beetje in de zelfde fase zitten. (rond de punctie & terugplaatsing)

Vandaag had ik de TP. een 6 cellige klasse 2 en een 5 cellige klasse 2. Geen idee wat het betekent, dus als iemand mij dat kan uitleggen....

We hebben geen cryo's, wat ik erg teleurstellend vind. We hadden 17 follikels, 10 eitjes, 5 bevrucht, en dus maar 2 die goed genoeg waren voor een terugplaatsing. Ik snap ineens waarom we geen kinderen kunnen krijgen als de kans op een bevruchting 2 op 17 is, dan kun je lang zelf proberen....:mad:

Maar goed, ik ga even lekker onder een deken verder liggen mokken...

Ik realiseer me heel goed dat deze TP een goede kans van slagen heeft, maar ik heb er even de pest in, gaat wel weer over ;-)

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb een beetje een baal dag. De moed is een beetje in mijn schoenen aan het zakken.

Gisteren voelde ik me eindelijk weer een beetje fit. En vandaag totaal niet. Als ik moet plassen brandt het enorm en de bolletjes in brengen is echt niet fijn. Ik heb ook veel kramp in mijn linker zij en nu ben ik bang dat het niet gelukt is.

Hebben jullie ook last van deze klachten?

Dikke knuf dede

Geplaatst

Start hormonen:

Roxanne: 4 Mei Deca 11Mei GONAL F 225

Medusa : 15 mei Deca / 27 Mei puregon

Raba : 20 mei deca/ 4 juni Gonal f 225

Tobbert : 20mei Gonal F / Cetrotide

Melis25: 23 deca / 4 juni Gonal-F 150

Inge : 26 mei gonal-f/cetro cide

Rican : 11 juni deca / 25 juni Gonal f 112,5

Saba : 19 juni deca / 2 Juli Gonal-F 300

Veer : 06 Juni Puregon / 07 Juni orgalutran

Matroosje: 10 juni Decapaptyl; 30 juni Gonal-f

Miesje : 08 Juni Deca / ?? 21 Juni ?? Puregon

Droompje: 9 juni gonal-f/cetrotide

Appel: 9 juni deca en 22 juni puregon

Eve: 4 juni deca en 18 puregon 250E

PixelEgelmeers: 22 juni deca en 6 juli gonal-f

FM:

Roxanne: 23 en 28 Mei

Tobbert 28 mei

Inge : 30 Mei - 6 Juni

Matroosje: 8 juli

Medusa : 3 Juni - 6 Juni - 8 Juni

Natas : 4 Juni

Veer : 9 Juni - 12 juni

Raba 12 Juni- 14 juni

Melis25: 12 & 15 juni

Rican : 3 juli - 6 juli

Droompje: 16 juni ws

Appel: 1 juli

Eve: 27 juni - 29 juni - 1 juli - 4 juli

Saba: 9 Juli - 11 Juli - 13 juli

PixelEgelmeers: 13 juli - 15 juli

Punctie :

Roxanne: 31 Mei

Tobbert : 31 mei

Inge : 6 Juni

Medusa : 11 Juni

Veer : 15 juni

Raba:16 juni

Melis25: 17 juni

Meisje1979: 5 juli

Dederika: 6 juli

Eve: 6 juli

Appel:6 juli

RICAN: 8 juli

Saba26 : 15 Juli

Matroosje: 11 juli

TP :

Roxanne: 4 Juni

Tobbert : 4 Juni

Inge: 9 juni

Medusa : 14 Juni => 2

Veer : 18 juni

Raba: 19 juni => 2

Melis25: 20 juni

Droompje : 20 Juni escape IUI

Dederika: 9 juli

Eve: 10 juli, 2 verse emmies

RICAN: 11 juli

Matroosje: 14 juli => 2

Saba26: 18 Juli???

Testen :

Roxanne:
-

Tobbert:
-

Inge:
-

Medusa :
-

Veer :
Zwanger!

Melis25:
Zwanger!

raba:
-

Droompje : 4 juli ????????

Dederika, 21 juli

Eve: 24 juli

RICAN: 26 juli

Matroosje: 26 juli

Geplaatst

@ miesje, bedankt!!! Hopelijk val het mee, ben wel zenuwachtig!!!

@ matroosje,wat jammer dat er gen cryo's zijn met zoveel eitjes, maar mischien is het niet nodig en blijven ze lekker zitten!! Succes met wachten.

@ dederika, kan nog niet meepraten over de klachten na de tp. Kom op blijf positief!!! Het is een gedoe met al die spuiten en bolletjes maar het is voor een goed doel!! Nog even volhouden en hopelijk een positieve test straks!! ;-)

@ pixel, heb je al wat vragen op papier gezet?? Gewoon alles vragen wat je wilt vragen!! Ben je benieuwd naar wat er morgen te zien is??? Wie weet is er alweer veel meer te zien, en anders bij de derde fm net als bij mij!!

succes morgen!!!

Hier beginnen de zenuwen te komen, ben zo benieuwd naar hoeveel eitjes er uit komen en hoeveel er bevrucht gaan worden!! En of de punctie meevalt.

Laat het jullie weten :-)

Liefs saba

Geplaatst

Lieve Saba,

Heel veel succes morgen met de punctie, je zal zien dat als je goed ontspant het enorm kan meevallen... Zet 'm op meis! :-)

Fijne avond allemaal...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden