Ga naar inhoud

wie start er mei/juni

Aanbevolen Berichten

• Reacties 984
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Helaas meiden,hier toch slecht nieuws, de bloedtest was negatief,hcg waarde was maar 11 te weinig voor een zwangerschap. Ben echt zo verdrietig!!! Had al zo een voor gevoel.

Succes nog meiden,

Liefs saba

Geplaatst

saba wat erg meid! Ik wist niet dat de hcg waarde te laag kan zijn met een positieve test. Echt enorm klote, ik wens je veel sterkte en kracht om met een volgende poging te starten en geef je een dikke knuffel!

Geplaatst

Hoi meiden ( voor wie hier nog mee leest)

Vandaag een test gedaan en die was hartstikke positief!!! Door Saba's ervaring ben ik helemaal niet overtuigd of het ook echt zo is en of dat ik wel echt zwanger zou kunnen zijn, tis ten slotte pas wd10 na de tp wd 13 na de puntie..... Ben wel enig sinds een beetje happy maar durf nog niet blij te zijn!!!! Zou het kunnen, zou ik zwanger kunnen zijn?

Liefs Pixel

Geplaatst

Pixel een voorzichtige felicitatie van mij! Maar idd voorzichtig gezien het verhaal van saba. Wanneer moet je bloed laten prikken? Nog even spannend dus!!!

Saba hoe gaat het nu met jou? heb je het een beetje kunnen plaatsen of is het nog steeds moeilijk?

Geplaatst

Pixel,

Dat ziet er goed uit! Het is idd nog wel eventjes spannend maar het gaat de goede kant op :-)

Duim voor je!

Geplaatst

@ Pixel, een voorzichtige felicitatie met je positieve test. Wees niet al te onzeker meid, ik testte positief op wd9 na tp en ben inmiddels alweer de 9 weken voorbij :):)... Tip; test bijv. Om de dag met de testen van kruidvat, als de streep donkerder wordt, ben je gewoon hartstikke zwanger hoor!! :-)

@ miesje1979, hoe is het met jou? Ben ff kwijt waar en hoeveer jij in het traject bent (sorry)!

@ saba, hoe is het nou? Al een beetje bijgekomen van de teleurstelling?

Geplaatst

melis: ik ben nu 6 weken zwanger, aanstaande donderdag de echo! Voel me prima, wel erg moe en onzeker. Het is nog steeds heel onwerkelijk en denk steeds dat het een grapje is, hopelijk ben ik na donderdag niet meer zo onzeker en kan ik gaan genieten! Overigens groeit mijn buik al dus hoef eigenlijk helemaal niet onzeker te zijn als ik goed naar mijn lichaam kijk...

Geplaatst

Hoi meiden,

@ pixel, spannend hoop dat het voor jou beter uitpakt!! Je zou zeggen positief is positief en denk dat we daar wel van uit mogen gaan, wat er bij mij gebeurt is is gewoon super pech hebben, ben blij dat er wel een innesteling geweest is, daardoor heb ik meer vertrouwen in de volgende tp. Neem aan dat je anders geen hcg aanmaakt.

Morgen weer bloedprikken omdat de waarde voor het zh niet negatief is (bij hcg waarde 4 is het negatief,ik had een waarde van 11) Dus hoop ik dat hij nu weer nul is.

Ben al de hele week ongi geweest, dus hopelijk snel weer ongi, en me cryo teruggeplaatst krijg.

Heb er weer zin in!!!

Ben nog wel erg verdrietig, maar positief voor de volgende keer.

Voor mij in ieder geval geen testen meer, ik wacht tot ik de uitslag krijg met het bloedprikken.

Succes allemaal, ik zal weer meeschrijven als ik ook zwanger ben.

Ik lees hier teveel dingen waardoor ik me gek ga maken, en ga wel lekker meeschrijven in de ''uitgerekend topic,,

Tot dan!!!

Pixel succes, hoop dat de testen steeds duidelijker worden!!!

Veel liefs saba

Geplaatst

Raba, lees af en toe nog even mee, ben best wel een beetje nieuwsgierig ;-) hoe het met de rest van de meiden gaat.

Was zo super blij, allemaal positieve testen, en dan ineens valt het in deugen..... Ma ja we gaan positief naar de volgende keer, en hopelijk krijg ik me enige cryo teruggeplaatst!! En zelf nog aan 't klussen,wie weet door alle hormonen..........

Had jij ook positief getest??? Wd 7/8 negatief vanaf wd 9 positief. Zelf cb test gaf zwanger aan 1-2 weken. Vind het echt heel raar!!! Ma ja 't is niet anders!!

Hoe gaat het nu met jou???

Bedankt Medusa, en de rest van de meiden. T is maar WEER geduld hebben pfffff

Iemand nog iets gehoord van Pixel???

Liefs saba

Geplaatst

Hey Saba!

Wat leuk om een berichtje van je te lezen, hoe is het nu met je?

Moest gisteren nog aan je denken toen ik in het VU was, maar helaas was je er niet :-( Weet je al wanneer je mag komen voor de cryo tp (ervan uitgaande dat deze ene cryo natuurlijk goed ontdooit)?

Hoop je snel weer eens te zien/spreken!

Fijn weekend allemaal! :-)

Geplaatst

Hoi Melis,

Verwacht mijn menstruatie over ong. 2 wkn, zit nu op cd 12, heb een cyclus van ong 23/26 dgn, weet niet of het nu langer duurt vanwege alle hormonen.

En wie weet, zag in jullie uitgerekend topic dat er 2 meiden zijn die in de verplichte rustmaand zwanger geworden zijn......

Maar mag me weer aanmelden op cd 1, en dan krijg je weer echo's om je eisprong te volgen, die is bij mij altijd op cd 8 al, dan moet je weer pregnyl spuiten en 2 wkn later krijg je je cryo teruggeplaatst. Hoop dat hij goed ontdooit we hebben er maar 1 natuurlijk, maar ja die is gewoon ook super goed, anders wordt hij niet ingevroren

;-)

T is gewoon weer wachten, het is niet anders,baal er super van omdat ik ook een 8 cellige emmy hag teruggeplaatst, ma ja hij is wel ingenesteld omdat ik wel hcg heb aangemaakt(vandaar de positieve testen) maar daarna toch weer gaan afbreken helaas.

Dus het werkt allemaal wel gelukkig bij mij.

Maar hoe gaat het met jou??? Begint je buik al wat te groeien???? Ben heel blij voor jullie!!!

Heb jij nog iets gehoord van pixel??? Ze is wel groen gemaakt in het wachtbankje van augustus.....

Liefs saba en fijn weekend!!

Geplaatst

Hey Saba!

Kan me heel goed voorstellen dat je enorm teleurgesteld bent dat deze tp is mislukt, maar je hebt gelukkig nog een cryo.. Hoop voor je dat deze goed blijft plakken én zitten :):)

Hier gaat alles naar wens, af en toe misselijk maar hoef gelukkig niet over te geven. Naast de vermoeidheid ben ik helemaal happy! Gisteren de laatst echo in het VU gehad en we hebben het hartje gehoord, 178 x per minuut. Werd er stil van...

Succes met je cryo top en zou het leuk vinden om zo nu en dan eens een berichtje van je te lezen! :):)

Oh ja, ik heb ook niks meer gehoord van Pixel... :(:(

Liefs Melissa

Geplaatst

Hoi meiden,

Sorry sorry sorry dat ik helemaal niks meer heb laten weten.... zo een rare drukke twee weken gehad.... verhuizing op het werk, wat troubles in de familie nou goed anyway vandaar dat ik afwezig ben geweest.... maare WE ZIJN ZWANGER!!!!!!

Helemaal blij.... In het begin heel vreemd en bijna niet te geloven maar met de beginnende kwaaltjes is het overduidelijk. 29 aug eerste echo om te kijken of de vruchtzak goed zit enzo.

Super spannend allemaal!!!!

@Saba heel veel succes met de volgende tp van de cryo's... ik duim voor je dat het helemaal goed komt... tis je zo gegunt!!!

Liefs Pixel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden