Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

spannend allemaal, Lianne, Jeanine en Stiertje...

zet em op meiden.

Benbri fijn om even wat van je te lezen!

en wat vinden je andere kindertjes ervan?

hebben ze al getrakteerd op school of doen jullie dat niet?

ik wil eigenlijk wat anders dan beschuit met muisjes laten trakteren maar heb gewoon geen puf om iets te regelen.

ik voel me verder prima, ja huishouden moet echt in etappes, blij dat ik verlof heb zie mezelf nu niet meer aan het werk in de thuiszorg hoor.

zat ben ik er niet van, dat was ik bij mijn zoon ook niet.

liever dat ie nog even blijft zitten en hopelijk nog wat groeit.

en wat betreft het missen van de buik?! dat had ik bij mijn zoon ook heel erg, miste vooral het bewegen van de baby in mijn buik, de schopjes enzo, daar ben ik heel lang verdrietig om geweest, benieuwd hoe het nu zal gaan aangezien dit onze laatste baby is.

zal nog even foto's van de babykamer plaatsen.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Stiertje, gefeliciteerd met je 36 weken mijlpaal! Vervelend van je zoutarme maaltijd :-( Kunnen ze je al vertellen wanneer ze je kindjes gaan halen?

Lianne, heel veel succes morgen!! Ik wens je een voorspoedige bevalling, dat je maar 2 gezonde kindjes op de wereld mag zetten, toi toi toi!

Jeanine, ik denk aan je. Hoop dat alles voorspoedig verloopt/is verlopen en dat alles goed is (gegaan) met je kindjes!

Geplaatst

Jeanine: hoop dat alles goed is gegaan/goed gaat. Denk aan je!

Lianne: spannend, nog 1 nachtje slapen, althans ik hoop dat je een beetje kan slapen. Heel veel succes morgen en dat je maar snel jullie 2 wondertjes in je armen mag houden.

Jrn: wat fijn om even van je te horen en wat goed dat jullie kleintjes het zo goed doen. Vervelend dat jullie kleine meisje ziek is geweest waardoor die nog achterloopt met haar gewicht. Hoop dat ze nu snel een groeispurt maakt. Het doet me wel weer beseffen dat ik blij moet zijn met elke dag dat ik ze nu bij me heb.

Stiertje: vervelend dat het eruit halen van het pessarium pijnlijk was. En een zoutloze maaltijd, hmm, dat is minder. Sterkte meis en houd nog even vol. Wel super dat je 36 weken bent. Daar ga ik ook voor!

Geplaatst

even een vraagje tussendoor.

autorijden na een ks..lees dat je verzekeringstechnisch de eerste 6 weken niet mag auto rijden.

dat word lastig voor mij hier is niks op loop en fietsafstand aan winkels, dokter, noem maar op.

wisten jullie dit?

lees dingen op internet dat sommigen van niks wisten en anderen na 3 weken weer auto gingen rijden.

ik ga dit even navragen bij mijn verzekering denk ik.

als je wel wat krijgt dan ben je niet verzekerd.

Geplaatst

Hoi, w.b het autorijden, dat ligt inderdaad aan je verzekering! Ik mocht met mijn buikoperatie 6 wkn niet autorijden! Als je een ongeluk krijgt ben je niet verzekerd dus het heeft niks te maken met hoe je je voelt!

Ik zou even je polis nalezen! Succes!

Geplaatst

Lianne - succes vannacht en morgen!

Bikkel, welke datum moet jij ook al weer precies? Ik had morgen of vrijdag in m'n hoofd zitten, klopt dat?

Ben benieuwd naar Jeanine!

Meezie - nee, heb het niet laten blijken aan m'n zus. Ze belde me vandaag nog enthousiast over iets in de zwangerschap. Ze vertelde dat iedereen zo leuk reageerde en ik vroeg terloops of ze m'n reactie gisteren niet raar vond, waarop ze direct "helemaal niet, hoezo?" antwoordde, dus blijkbaar kon ik t goed verbergen...

Gister ook geprobeerd uit te leggen aan manlief, maar die begreep t niet echt en was bang voor n postnatale depressie ofzo zodra de kleine er is. Sja, hoe leg je dat nou uit?

Net laatste dag op 1 woning gehad. Nu donderdag de andere woning nog en dan klaar!

Verder voorlichtingsavond gehad, haha, dat je gezond moet eten, houding tijdens zwangerschap, zwangerschapsgym enzo, sja, lekker op tijd dus voor mij ;-)!

Vorige hadden we gemist - viel in onze vakantie in oktober... Beetje nutteloos dus...

Jrn en Benbri - fijn ook weer wat van jullie te lezen en te horen dat het met de kleintjes goed gaat!

Geplaatst

Ink, 1 februari wordt ons mannetje gehaald dus nog 2 weekjes wachten! We moeten nog 2 vrijdagen op controle en dan woensdag 1 feb om 7.30 melden in Leuven!

Geplaatst

Oh, dan zat ik er wel heel erg naast! Sorry! Dan ben je dus w.s. de 1e uit het feb topic die in feb bevalt ;-).. Nou, dat ga ik nu wel onthouden dan hoor!

Geplaatst

Even heel kort:

Hier zijn een jongetje Siem en een heel klein meisje Maria geboren na een hel van een bevalling. Ondanks dat ze zich nog moeilijk warm kunnen houden en Siem lage bloedsuiker heeft gaat het goed met ze en zijn ze prachtig! Liefs, Jeanine, Ruud en Tuur!

Later meer bevallingsverhaal.

Lianne, heel veel succes, sterkte en weinig pijn!

Geplaatst

Lieve Jeanine, Ruud & Tuur,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon (broertje) Siem en dochter (zusje) Maria.

Geniet van/met elkaar, je hebt een zware prestatie geleverd Jeanine!

Slaap lekker!

Geplaatst

Jeanine, gefeliciteerd met Siem en Maria, geweldig!! Lekker uitrusten nu, en genieten van de wonders!!!

mijn voorgevoel toch uitgekomen!

liefs stiertje

Geplaatst

Jeanine gefeliciteerd! Wat leuk een jongen en een meisje! Nu herstellen en beginnen met genieten, het hele verhaal horen we nog wel.

Lianne sterkte vandaag!

Stiertje, wat zegt jouw voorgevoel over mij? :-)

Geplaatst

Ja!!! Jeanine, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter! Rust lekker uit en ga heerlijk genieten meid. Je hebt een topprestatie geleverd!

Lianne, jij heel veel succes vandaag. ik hoop dat je vannacht een beetje hebt kunnen slapen, zodat je enigszins fit aan het hele gebeuren kunt gaan beginnen.

Geplaatst

Jeaninne gefeliciteerd met jullie dochter en zoon geniet van je twee wonders!!

Liannen je leest het niet meer voor de ks maar hoop voor jou ook een mooie dag en twee mooie gezonde kindjes!!

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Jeanine: 4 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jochie en een meid :)

Benbri: 9 januari van een meisje (J.enna L.isara)

Jeanine: 16 januari van een jongen (Siem) en een meisje (Maria)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden