Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh yes, hiep, hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....Lianne en man wat super, jullie wondertjes zijn er, gefeliciteerd! Geniet, geniet, geniet!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja!!!! Een berichtje van Lianne en wat voor een! Gefeliciteerd met je 2 kanjers en wat een leuke namen!

Geniet lekker en we horen graag snel wat uitgebreider van je.

Ik ga gauw het lijstje er weer bij halen.

Geplaatst

Yeah! Lianne, van harte gefeliciteerd met je zoon & dochter!!

Een natuurlijke bevalling en een keizersnede, zwaar hoor.. Rust lekker uit en geniet van je wondertjes!

Het verhaal, de gewichten en uiteraard een foto van je kindjes vinden we altijd leuk :-)

Who's next??

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Jea
nine
: 4 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Eef
: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne:
6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar.
( het blijft een verrassing!!! :-) )

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink
:
17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar
(het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jongen (P.) en een meisje (A.)

Benbri: 9 januari van een meisje (J.enna L.isara)

Jeanine: 16 januari van een jongen (Siem) en een meisje (Maria)

Lianne: 18 januari van een jongen (S.ven) en een meisje (L.ara)

Geplaatst

Jaaaah Lianne, gefeliciteerd meid!! goed gedaan!! Heftig hoor, eerst een natuurlijke bevalling gevolgd door een spoedkeizersnede. En wat een prachtige namen! Nu eerst lekker bijkomen!

Enneuh..had ik het weer goed he met dat voorgevoel....hihi Jomanda.

Ik ben nu inderdaad de volgende..pfff zenuwachtig hoor. Zowiezo ff spannend want mijn bloeddruk kruipt omhoog ook met de pillen en voel me daardoor niet echt happy, onderdruk was nog redelijk dus ze gaan nog niet ingrijpen.

Liefs stiertje

Geplaatst

Lianne - van harte met je zoon en dochter! Leuk hoor! Hihi en die jongensnaam twijfelden wij nog over tot 2 weken geleden - toen hebben we pas de knoop doorgehakt voor de andere naam, anders had je over een paar weekjes hier al een naamgenootje gehad ;-)...

Klinkt pittig - een gewone bevalling en dan alsng een spoedkeizersnee!

Fren, balen dat er wederom een beschadiging was aan het bedje - zijn ze dus voor niets gekomen...

Marjan - ik heb zin in een lekker oud bruin biertje, goed glas rode wijn, lekker mals biefstukje en op mijn buik slapen! Verder nog niets - hoop dan ook nogsteeds even van het getrappel in m'n buik te mogen genieten, alhoewel hij vandaag de hele dag erg rustig is geweest. Heb m wel gevoeld, maar slechts heel licht en zachtjes, maar we horen morgen bij de vk wel hoe het met m gaat...

Geplaatst

Mij. Vriend heeft beloofd dat ie zodra da mogelijk is naar de slager gaat voor een broodje filet americain. Hmmmm, als ik e aan denk! En een glaasje port met een kaasje gaat er dan ook wel in :-)

Ink, ze zijn niet helemaal voor niets geweest, het voeteneind is vervangen, het hoofdeind was wederom beschadigd. We wachten weer af!

Verder druk geweest vandaag, maar wel in m'n eigen tempo, dus ben niet super kapot. Morgen weer aan de ctg, ben benieuwd... 'S middags komt m'n schoonzusje de babykamer bekijken.

Ik denk niet dat ik bang hoef te zijn voor een naamgenootje hier op het forum. In de twee en half jaar da ik hier nu rondhang heb ik onze naam nog niet langs zien komen...

Geplaatst

Joepie Lianne!! van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter.

en heftig hoor en gewoon bevallen en daarna keizersnee.

ben benieuwd naar je verhaal!

Stiertje jij de volgende he? zet hem op meid!!

ik denk dat onze naam ook verder niet voorkomt hier.

heb er hier nog niet op gezocht maar tegengekomen ben ik hem nog niet, sowieso is het een naam die in 2010 maar aan 51 jongens is gegeven in nederland.

Geplaatst

jeetje lianne...blij dat je frummels het goed doen hoor en dat jij ook weer een beetje bij komt :) klinkt idd ook zo lekker zwaar, zou iemand uberhaupt een "lekkere normale" bevalling krijgen of zullen het allemaal zware bevallingen wezen (niet dat een bevalling licht zal wezen hoor, haha)(vooral om jullie enthousiast te maken voor jullie aankomende bevallingen grinnik, nu kan ik het zeggen, heb het toch al achter de rug ;) nee hoor lieverds, gun jullie allemaal een "makkelijke" bevalling. maar vooral gefeliciteerd lianne

zal op het andere topic even sissy feliciteren, was niet echt gepland geloof ik he? tenminste niets van gehoord in ieder geval.

stiertje...niet zenuwachtig zijn, komt allemaal goed. zolang het met jou maar goed gaat :) en zodra de kleintjes erzijn is vaak het hellp ook wel "over"

nog een paar daagjes :) en daarna gaan we beginnen aan de "1lingmama's" behalve ik dan....en het maart topic kan ons nog inhalen he, qua 2lingmama's, kijk maar naar sissy :)

anyway...fijne avond mensen knufknuf

Geplaatst

Er is geen peil op te trekken hier: januari, februari, maart... het lijkt wel of niemand zich aan haar uitgerekende maand houdt! Wat zijn er veel vroeggeboortes, of is dat altijd zo en let ik er nu op omdat ik ook zwanger ben?

Vluchttas is nog niet helemaal klaar, morgen! Word er een beetje zenuwachtig van, Sissy liep een week op mij achter!

Geplaatst

Jeetje meiden, de eerste maart mama!

Eerlijk gezegd voelt het voor mij nog steeds best ver weg om te gaan bevallen, maar goed, ik ben dan ook pas over ruim 3 weken uitgerekend, dus heb als het goed is nog steeds even...

Vandaag wel de laatste was met kleertjes opgehangen. De spullen die ik de kleine in t begin aan wil doen, hang ik even over de verwarming - dan kan ik die ziekenhuistas in ieder geval vast klaar zetten - alvast weer wat van m'n to do lijstje af ;-)...

Over een uurtje controle bij de verloskundige. Ben benieuwd of hij verder ingedaald is. Ik zag gisteren trouwens zijn hartje door m'n vel heen kloppen! Was echt een heel raar gezicht - hebben jullie dat ook wel eens gezien bij jezelf? Weet zeker dat het niet mijn eigen hartslag was, dus was best een vreemd idee!

Vanmiddag denk ik even het dorp in voor de laatste dingetjes te halen.

En vanavond laatste zwangerschapsles...

Geplaatst

Hoe gaat het met alle kleintjes? Jrn, Benbri, Jeanine en Lianne?

Zijn jullie al gewend aan geen buik meer hebben? En erge gebroken nachten? Geven jullie allemaal eigenlijk borstvoeding of flesvoeding? En lukt dat een beetje?

Haha, hier nog zo druk bezig met het zwanger zijn dat ik me zit te bedenken dat jullie nu gewoon echt al in die andere fase zitten en met hele andere dingen nu bezig zijn, zoals jij al schreef Benbri...

Geplaatst

Ink succes zo bij de vk, hoop voor je dat ie verder is ingedaald!

lekker joh straks alles klaar staan, hoef je daar niet meer om te denken.

mijn mannetje heeft nu wel veel vaker de hik, gister lag ik tegen mijn man aan te slapen en die maakte me op denk duur wakker, zo van joh draai je eens om:) hij voelde dat aldoor in zijn rug:D

ja was ook wel benieuwd hoe het met de kleintjes gaat, precies wat jij ook zegt Ink.

Benbri die wandelt er denk ik al lustig op los om met de kleine J.enna te pronken.

daar heb ik ook wel zin in, lekker in het lentezonnetje straks ( over een paar weken) lekker te wandelen.

genieten hoor meiden!!! ze zijn zo weer groot:)

ik ga onze slaapkamer even schoonmaken, overal even met een natte doek bijlangs en even de stofzuiger erdoor.

en dan is het wel weer klaar.

Geplaatst

Lianne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en dochter. Geniet ervan.

Meiden, ik zag dat Kiet ook op jullie lijstje staat maar die is inmiddels ook alweer mama geworden, zie mei &juni moeders 2010.

Geplaatst

Ctg was prima. Vrijdag weer terug.

Net enveloppen helemaal klaargemaakt. Mis nog een handjevol adressen, maar dat komt wel. En... Tas staat klaar, dus daar geen stress meer over.

N me een broodje op de bank, vanmiddag kot m'n schoonzusje, dus ff rustig aan.

Geplaatst

Fren fijn dat ctg weer goed was en lekker om dingen van je lijstje af te strepen. Die dingen liggen hier ook al heerlijk klaar en te wachten op de kaartjes zodat ze op de bus kunnen. Maar eerst moet de kleine meid komen.

Lianne gefeliciteerd met je kleine frummels!!!

Ink hier nog niet het hartje zo zien kloppen, ik ga maar eens kijken naar mijn blotebuik, lijkt me wel grappig om te zien.

Ik kom ook net bij de vk vandaan, alles weer goed met de kleine en met mij. Hihi heerlijk zo'n saaie zwangerschap.

Ik zet Kiet er even bij op het lijstje ik zag dat ze een topic had geopend met geboren januari 2012 dus misschien dat alle januari mama's daar nu wel heen gaan en we daar kunnen zien hoe het met hun en de kleintjes gaat.

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Jeanine: 4 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 33 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jongen (P.) en een meisje (A.)

Benbri: 9 januari van een meisje (J.enna L.isara)

Jeanine: 16 januari van een jongen (Siem) en een meisje (Maria)

Lianne: 18 januari van een jongen (S.ven) en een meisje (L.ara)

Kiet: 19 januari van een jongen (M.ason)

Geplaatst

He Kiet ook al bevallen? Gefeliciteerd! Ik weet niet of je hier nog wel eens mee leest....

En Sissy van het maarttopic ook al? Ook van harte meid!

Het gaat wel hard zo!

Misschien een stomme vraag: maar wat is de reden dat er tussen de namen van de kindjes door veel meiden een punt wordt gezet? Omdat je het anders te makkelijk op internet kunt vinden ofzo?

Ik heb het in het lijstje steeds maar overgenomen als de moeder dat zelf ook op die manier had gedaan, maar het waarom is me nog niet helemaal duidelijk.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden