Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier ook weer terug van controle, bloeddruk, urine en gewicht oke, 2 ons bijgekomen deze week dus dat is echt niks haha!

We zijn woensdag als 1e aan de beurt dus zoals het er nu uitziet 7.30 melden en 8.30 keizersnede! Als er spoedjes komen tja dan moeten we wachten!

De gyn was er klaar voor en wij ook!!!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zo, eindelijk even een momentje om even op het forum te spieken. Heb nog niet de tijd om een stuk terug te lezen, maar dat zal ik hopelijk komende dagen proberen te doen. Nu eerst even een kort verhaaltje over mijn geweldige tweeling!!

Op 17 jan. dus opgenomen in het zh. De vliezen konden toen nog niet gebroken worden, ze gingen mij dus primen. Dit houdt in dat ik 3x per dag een tablet cyotec ingebracht heb gekregen om de baarmoedermond week te maken. Om 17.00 uur had ik 1 cm ontsluiting, en af en toe wel wat harde buiken maar niet het vooruitzicht dat er echt iets op gang zou komen. Dinsdag weer verder kijken hoe het dan zou gaan. In de avond heb ik heerlijk op bed gelegen en mijn mannetje is heerlijk bij me geweest. Om 22.00 uur is hij weg gegaan, met de boodschap dat ik hem wel zou bellen dinsdag ochtend hoe het met me gaat.

Om 22.30 uur dacht ben ik nog even naar het toilet geweest om me klaar te maken voor de nacht. Weer terug bij mijn bed voelde ik ineens iets knappen en wat warms...... Vliezen gebroken!!!!! Ahhhhn dat had ik niet verwacht. Gelijk begonnen de weeën ook op te zetten en heb manlief maar gebeld dat hij weer kon komen ( lag net in bed ). Om 23.30 uur ben ik naar de verloskamer gegaan. had nog steeds 1 cm ontsluiting. Anderhalf uur later zat ik al op 4 cm ontsluiting en om 03.00 uur op 8 cm. Ik dacht toen, nog een uurtje en dan zijn ze er wel!! Helaas..... De laatste 2 cm duurden erg lang, en ik ze wilden ook dat ik een goede 10 cm ontsluiting zou hebben. Ik heb ongeveer 2 uur lang persweeën weg zitten puffen, gelukkig wel met een pompje pijnbestrijding.

Om 06.10 uur mocht ik dan eindelijk gaan persen! Wat een opluchting zeg!!! Om 06.39 uur is onze prachtige zoon S_ven geboren en hij woog 2700 gram. Heel even heb ik hem op de borst gehad, en moest toen gelijk verder. L_ara lag mooi met haar hoofdje naar beneden, beter zou niet kunnen. Helaas lag ook haar armpje langs/boven haar hoofd waardoor ze niet door het kanaal heen kon. Er is meerdere malen geprobeerd om inwendig haar armpje te draaien, wat niet lukte. Ze lag al wel gedeeltelijk in het kanaal en was best spannend toen haar hartslag van 130 in eens naar 80 ging!! Toen was het rennen naar de OK. Om 7.00 uur ben ik daar heen gebracht en om 7.09 uur was ze er dan eindelijk en woog 2660 gram.

Alles is dus super snel gegaan, en ook nog best heftig. In totaal ben ik 1.5 liter bloed verloren, en heb nog een bloedtransfusie gehad. Ben erg slapjes geweest, en nu knap ik gelukkig elke dag een beetje op! Moet nog wel rustig aan doen, en merk ook snel dat ik toch wel moe ben en niet veel aan kan. Hebben ook nog niet veel visite gehad. Eerst maar goed bijkomen en aan mijn eigen herstel denken.

De kids doen het goed, L_ara is vandaag precies 2660 gram, S_ven 2630 gram. Ze groeien dus goed! De nachten zijn soms wel kort, vannacht voor het eerst van voeding naar voeding geslapen zonder dat ze echt wakker waren tussen door. Overige nachten toch veel in de weer geweest, met het gevolg dat je maar 3-4 uur per nacht slaapt... Dat is wel zeer vermoeiend moet ik zeggen..

Gister hebben ze een echo gehad voor de niertjes, hier hebben we over 2 weken de uitslag van. Ben hier ook zeer benieuwd naar.

Ik ga nu even heerlijk plat, ben ik wel weer even aan toe!! Tot snel...

Geplaatst

Eef - hier hetzelfde qua bloeddruk en de opdracht me te melden als ik klachten zou krijgen. Maak me er zelf niet zo druk om, want voel me verder oké en ga er van uit dat als er wel wat was, m'n lijf het wel aan zou geven... Wat was je bloeddruk? Bij mij 150-80, terwijl hij telkens rond de 125-65 zat...

Idd veel verschillen tussen de ziekenhuizen - bij mij wel standaard elke x urine check, maar slechts 1 x bloed (op ijzer alleen dacht ik) geprikt. Geloof ook nog nooit een ctg gehad of iets dergelijks. Weet niet waar dat dan precies voor is? En gewicht van mij controleren ze standaard, maar van de kleine geven ze ook nooit door, behalve dan het geschatte gewicht de vorige x voor als tie er uit komt ;-)...

Bikkel - lekker alles weer goed bij je! Spannend nu de datum dichterbij komt, maar je bent er klaar voor schrijf je?

Lianne - fijn van je te horen en dat de kleintjes het goed doen! Rust lekker uit en geniet van je kleintjes!

Nofje- hoe gaat het bij jou?

Net uurtje wezen wandelen in t zonnetje (nee Benbri, niet onder het mom van de bevalling opwekken, maar om er gewoon weer even lekker samen uit te zijn ;-)), maar merk dat ik dan toch snel last begin te krijgen van m'n onderrug en dat ik dan ook begin te waggelen! Hou het dus niet zo heel lang meer vol... En slapen 's nachts gaat ook niet echt lekker meer - voel allemaal kleine pijntjes waar ik wakker van word - moet dan echt ff m'n bed uit om alles in m'n rug en bekken weer op de juiste plek te laten zakken ofzo!

Geplaatst

hahahaha...mafkees jij inkie ;) nou ja, je weet maar nooit *big grijns*

jeetje lianne...wat een bevalling he :) blij dat alles goed is. geef je ook bv of doe je toch fles (lijkt mij met een 2ling toch handiger, tis met 1ling al alsof ik een wandelende melkfabriek ben, wat ik natuurlijk voor haar ook ben, hahaha) maar de gebroken nachten herken ik wel ja :) dat maakt niet zoveel uit of je er 1 of 2 hebt, hihi. heb jij ook dat mensen zeggen dat ze zo klein zijn, terwijl jij denkt...echt niet, kijk hoe groot ze al zijn (of in mijn geval is)....

jeetje nofje....ben toch nieuwsgierig of je nou stiekem toch bezig bent. ik vind dat je 24/7 aanwezig moet wezen hier om te vertellen dat je nog niet bezig bent (of wel) whahahahaha...nee grapje. leef gewoon met je mee en vind het gelukkig weer spannend en toch ook fijn dat iedereen nu langzaam gaat bevallen (de 1lingen dan, 2lingen hebben we nu niet meer toch?) en ben idd nieuwsgierig naar alle verhalen enzo :) jeetje...ik wil bij iedereen op kraambezoek komen :) allemaal baby's bewonderen :)

dochterlief had vandaag een jurkje aan :) een echte meisjesjurk, hihi.....maar ze heeft zulke megavoeten dat haar maillot niet lekker zat bij haar voeten en sokken zitten trouwens bij haar ook nooit goed. te groot of te klein, hihi...

nou ja...probeer straks nog een blikje te werpen en anders morgen weer. Nof, succes voor vannacht en zet hem op mocht het doorzetten :). blijf lekker ontspannen en ik vond het heerlijk om te puzzelen totdat ik echt niet meer kon (bij de eerste 2 dan, de laatste uiteraard niet)

veel liefs en fijne avond meiden xxx (wie weet ga jij wel voor nofje ink :)

Geplaatst

Ben het met je eens Bri; vind dat iedereen nu gewoon dagelijks meldplicht heeft haha, ben zo nieuwsgierig hoe het met iedereen gaat / is zo'n gek idee dat het bij iedereen nu elk moment kan gebeuren! Hihi, maar heb het idee dat Nofje nu toch echt gewoon wel voor gaat hoor en dat mijn mannetje nog gewoon een weekje of 3 blijft zitten.

Volgens mij heeft tie t er nog best naar z'n zin: trappelt nog flink en heeft 1 a 2x per dag de hik (vandaag zelfs al 3x!)- de gulzigaard! Hoop dat dat niets gaat zeggen over hoeveel hij straks gaat spugen ofzo...

Je krijgt het nog druk dan, als je bij iedereen op kraamvisite wilt komen! Heb je ook nieuwe auto nodig ;-)...

Manlief krijg het benauwd in ons huisje - had ik paar dagen geleden last van. Zitten nu met vragen als wanneer we ons huisje te koop moeten zetten als we er bijv over 2 jaar uit willen - zou het dan handig zijn om nu al te doen omdat de verkoop zo langzaam gaat? Maar wat als het dan ineens wel al verkocht wordt? Haha, leuke vragen zo net voor de uitgerekende datum hé? Hebben dan ook afgesproken dat we in ieder geval tot het voorjaar nog niets besluiten, maar spookt wel door onze hoofden...

Geplaatst

Benbri - hoeveel setjes kleding van 1 maat heb jij? Is nu misschien wat anders omdat ze nog zo klein was doordat ze vroeg wilde komen, maar ongeveer als idee hoeveel je in 1 perido nodig hebt...

Ik heb 10 shirtjes van mt 56, waaronder een paar reserve die ik eigenlijk niet zo leuk vind, maar heb me echt voorgenomen niets meer te gaan halen... Heb ook nog meerdere mt 62 al liggen ;-)...

Geplaatst

Op de dag dat wij hoorde dat we zwanger waren hadden wij 's middags een bezichtiging van een ander huis, we hebben toen ons huis te koop gezet! Het andere huis is niks geworden maar we hebben ons huis wel nog steeds in de verkoop!

De tijden zijn slecht maar wij hebben geen haast dus laten we het zo, komen er kijkers dan beslissen we dan hoe of wat want met een klein beebje verhuizen zie ik niet zitten!

Kreeg vandaag een mailtje van forumlid van een dierenforum, ze hadden gegoogled naar geplande keizersnede en kwamen mij per ongeluk tegen en tja hier is de datum bekend haha dus ze wenste me veel succes woensdag haha...

Ach ja niet het einde van de wereld, kon er wel om lachen!

Heb wel even de afbeelding veranderd voordat meerdere mensen per ongeluk mij tegenkomen haha

Geplaatst

Nee, verhuizen met een kleine lijkt me ook niet ideaal nee, maar idd omdat de tijden zo slecht zijn, moeten we misschien wel al op tijd gaan nadenken wat we willen gaan doen. Misschien ook maar gewoon in de verkoop zetten en kijken wat er gebeurt...

Pff, manneke heeft nu voor de 4e keer vandaag de hik!!! Voel het dan echt helemaal vanaf m'n schaambot tot m'n ribben door m'n hele buik!

Geplaatst

Breekt even in: Fren, heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes! Eindelijk is het voor jullie ook bijna zover! Komen af en toe eens kijken of jullie wonder er al is!! Lfs Femke

Geplaatst

Onze 2e cryo poging is deze week helaas mislukt! Dus hier even heel erg slikken en doorgaan! Gelukkig hebben we ons kleine mannetje, en dat is al een wonder en een rijk bezit! Verder gaat het goed!! En jij, zet hem op!!

Geplaatst

Hihihi... ik ben ook 24-7 online. Alleen vandaag had ik dus een gigantische poetsaanval. Ik heb samen met mn moeder de hele keuken onder handen genomen.. Mijn god wat was die eigenlijk vies! En nu heb ik helemaal poetskriebels.. Ik zie overal vuil! Morgen ga ik de bovenverdieping aanpakken en nog wat kleine dingen opruimen beneden (zoals een la uitruimen en de ramen wassen.. denk ik). Nee de baby mag nog niet komen hoor. Niet nu ik zo lekker op dreef ben! Eerst moet en zal alles schoon zijn! Hihihihi.... Wel wat last gehad van weeen vandaag maar omdat ik zo bezig was ben ik daar doorheen gefietst. Nu ben ik wel helemaal stuk moet ik zeggen. Dus ik ga zo naar mn bedje toe! Ik denk zelf dat de baby ergens volgende week gaat komen. Misschien zelfs pas volgend weekend ofzo. Maar zeker weten doe je dat toch niet, dus we gaan gewoon verder en doen waar we zin in hebben. Weltrusten allemaal!

xxx

Nofje

Geplaatst

ik had de ochtend toen mijn vliezen braken ook een poetsaanval, hihi...dus wie weet :)

en ink. ik had 2 of 3 dingetjes in maat 50 (je weet maar nooit en in mijn geval dus zeker weten) en een heleboel in maat 50/56 (omdat het dubbele maten zijn) en een boel in 62, maar uiteindelijk heb ik net na de geboorte mijn man een maatje 44 laten halen (omdat ze dus maar zo mini was) maar dat is maar 1 setje en romper geweest, die zou ik ook niet halen, kan altijd nog :). en naar het ziekenhuis had ik 2 pakjes ingepakt...een maatje 50 en een maatje 56. omdat baby's voor de eerste keer toch vaak wel een van die maten heeft en 62 niet (gemiddeld zit een baby tussen de 50 en 56 cm, dus daar zit je zeker de eerste dag(en) wel safe mee.

weltrusten voor nu....dochterlief slaapt lekker eindelijk...tot zometeen, want dan wil ze weer eten, haha

xxx

Geplaatst

Benbri - wat is "een heleboel" van mt 56 en 62?

Haha, ik zou niets meer gaan kopen, maar twijfel nu toch of 10 shirtjes wel genoeg is ;-), aangezien we alles op de waslijn moeten laten drogen en dat dus wat langer duurt voor de kleine het weer aan kan... Heb een vvv bon van iemand gehad en die brand in m'n tas om er mee naar de hema of prenatal te gaan hihi, kan manlief niets zeggen, want dat heb ik dan voor mezelf gekocht ;-)...

Net naar verjaardag geweest. Zou vanmiddag nog n verjaardag hebben van n vriendin, maar haar vriend werd vanmorgen met buikgriep wakker, dus ze heeft iedereen afgebeld. Zit nu dus voor het eerst sinds m'n verlof gestart is op de bank te bedenken wat ik eens zal gaan doen. Heb wel allemaal ideetjes, maar tegelijkertijd nog niets ondernomen...

Gaat alles goed verder bij iedereen meiden?

Enneuh Nofje - je hebt het gister wel spannend gehouden hoor hihi, ik dacht echt dat je bezig was! Nou ja, dat was je ook, maar ik bedoel dus met de bevalling ;-)...

Haha, ik geloof overigens niet dat ik nog zo'n erge poetsdrang ga krijgen dat ik echt elk kastje en laatje uit ga ruimen, maar ja, zeg nooit nooit...

Geplaatst

nou ja...nofje heeft meldplicht en ze heeft zich nog niet gemeld en aangezien ze gisteren alles al schoongepoetst had, hahahahha ;)

nou ja, ik had idd wel iets van 10 setjes of zo, veel gekocht hihi. maar gaat vrij snel hoor dat drogen. kachel doet wonderen (althans, ik droog gewoon haar kleding op de droger, is het zo droog (uurtje)

en wat ik nog wilde zeggen over de hik....dat had J.enna ook, zo'n 3x per dag de hik in mijn buik en ik overdrijf echt niet. maar dat heeft ze nu ook. erg lachen dus, vooral omdat ik die bewegingen nog zo herken van in mijn buik :)

lekkere hapjes gehaald voor morgen. weer eens visite sinds een lange tijd, gezellig en heb er zin in :)

veel liefs

Geplaatst

hihihi ja meldplicht! Ik ben present! tis vandaag een hele vage dag! Ik heb gewoon tot half 2 op bed gelegen en voor het eerst in maanden gewoon doorgeslapen! Kan het nog steeds niet geloven. Normaal elk uur wakker maar nu gewoon 15 uur achterelkaar geslapen?!?!?! Ik snap er niks meer van. En de honden zijn erg raar aan het doen.... Teefje loopt al meer dan een uur rondjes door de kamer een beetje te jammeren... Buiten wil ze niet. Ze wil bij mij blijven.... Word er een beetje gek van. lief, stom, hypergevoelig beest! En manlief heeft mijn poetstik overgenomen haha! Ik kan uit bed en alles was gedaan! Wasjes gewassen en gevouwen, gestofzuigd, gestofd, gedweild, ramen gedaan... En vluchttas in mijn handen gedrukt met de mededeling die moet je vandaag maar eens volgooien met vanalles hihihi... Morgen zou hij de bovenverdieping en de slaapkamers aanpakken, want dat heeft hij een paar dagen vrij. De schat! En ik... ik hoef dadelijk alleen maar even wat kleine boodschappen te halen en dan kan ik lekker gaan bankhangen... Heerlijk! Zoals gezegd.. het is echt een hele vage dag vandaag....

Geplaatst

Hmm nofje, ik heb wel eens gehoord dat honden een soort zintuig hebben waarmee ze bijv een bevalling aanvoelen komen... Ben benieuwd!

ik heb ook een rustig dagje. Vanmorgen naar de kapper geweest. Commentaar vriendlief; zit wel een beetje oma-achtig!! Bedankt schat, ik ga zo wel ff onder de douche zodat ik het op mijn manier kan föhnen. Dan zit het wel beter... Daarna boodschappen gedaan en zit nu al een uurtje of twee lekker op de bank met een koppie thee, radio aan en een nieuw breiproject. Hoe Burgerlijk, maar wel heerlijk ontspannend! Vanavond nog naa een verjaardag nl, dus ff rustig aan vandaag.

Geplaatst

Ja, heb ook wel eens zoiets gehoord, dat dieren zulke dingen aanvoelen! Blijft spannend dus Nofje en wat lachen dat je man je poetsdrang zo heeft overgenomen zeg! Haha, was dat hier ook maar zo. Zowel ik als m'n man hebben er momenteel geen zin in, dus dat schiet niet op. Ach, een luierdag mag ook wel eens praat ik dan gelijk weer goed voor mezelf ;-)...

Lekker Fren, jij ook al naar de kapper geweest.

Melis- was jij dit keer nu wel echt geweest? En Marjan ook al fris koppie van de week. Haha, is dat onderdeel van de nesteldrang ;-)?

Ik wil denk ik ook nog wel ff binnnekort...

Benbri - veel plezier vast met de visite voor het geval je hier niet meer voor die tijd bent ;-)... Ben benieuwd of ons manneke straks idd ook nog zoveel de hik heeft. Duurt soms ook echt zó lang, dat het lijkt of tie er in blijft hangen!

Geplaatst

ik ben present...moest natuurlijk even kijken naar nofje he, hahahaha....idd erg spannend nof, ben benieuwd :) hoest met je voorweeen dan? wel apart met je hondjes idd :)

dank je wel. heb zin in visite, voor ons en niet voor de baby :) en ben al eenzaam genoeg geweest de laatste maanden, dus vind het wel prettig :) en haar man is beste maatjes met mijn man, dus we hebben elkaar helemaal gevonden even hihi...

kindlief wil nog steeds niet in haar bedje slapen snachts, dus probeer haar overdag ook maar even in bed te leggen, maar ze ligt nog oh zo lekker bij mama en papa *zucht*...zou dat komen omdat ze te vroeg geboren is? merk het toch wel dat verschil dat zij toch nog meer behoefte heeft aan "in de buik" wezen, maar mss is dat mijn eigen onzekerheid :)

nou, ik probeer het in de gaten houden, moet dochterlief weer even aan de tepel hangen (;))

Geplaatst

oh ja, die hik blijft wel hangen hoor inkie, die herken je nog wel als hij uit je buik is, dat is echt grappig en oh zo zielig *grijns* schijnbaar heb je gewoon net zo'n slokop als ik :)

Geplaatst

Mag ik vragen hoe je dat doet - bij je in bed laten slapen? Want dat lijkt mij namelijk best een beetje eng:

In het midden lijkt me niet fijn voor het geval een van ons zich omdraait / bovenop hem rolt of de dekens hoog optrekt (wat we meestal ongemerkt doen in onze slaap). Kan hem ook niet hoger dan onszelf neerleggen, aangezien we zelf maar net in ons bed passen haha, is een bed van 2.10m, maar ik wil altijd gestrekt kunnen liggen, dus lig altijd helemaal bovenin, zodat ik ruimte over hou bij m'n voeten. Maar aan de zijkant van het bed ben ik bang dat ik hem er uit zou duwen ofzo...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden