Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bikkel en Eef - van harte gefeliciteerd met jullie kleine wondertjes!!!

Ja, gaat erg hard hier - nog maar de helft overgebleven!

Meezie - jij de eerste overtijd. Ben je het al zat aan het worden?

Ik ben gister maar gewoon naar België gegaan. Telefoon ging helaas kapot voor ik kon vertrekken, dus dat heb ik wel nog even geregeld via via, want om nou ook nog zonder telefoon alleen een eind weg te gaan leek me niet super handig...

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ink en gelukkig niks gebeurd en niet hoeven gaan liggen. Ik ben het nog niet zat, maarben wel heel nieuwschierig. Ik zit nog vol energie en heb alleen een buik die in de weg zit.

Marjan wat fijn dat hij gedraaid is en nou vastbinden zodat hij zo blijft liggen.

Fren, gewoon lekker rustig aan doen vandaag en vanavond optijd naar bed, laat je vanavond maar lekker vertroetelen door je mannetje.

Nofje fijn dat je goed geslapen hebt en dat je man zoveel voor je doet. Was het nog lekker even naar buiten?

Hier worden we helemaal suf van de telefoontjes smsjes berichtjes op hyves en facebook. Iedereen is nieuwschierig of de kleine er al is. Mijn oma had ik huilend aan de telefoon omdat ik nog steeds niet was bevallen en ze zich zo zorgen maakte. Is vast allemaal lief bedoeld maar soms wordt je er wel eens een beetje moe van.

Geplaatst

hihi...en dan zeker er vanuitgaande dat beeb nog 2 weken mag blijven zitten (oke, anderhalve week dan inmiddels) maar idd word je vaak gek gevraagd, terwijl als je bevallen bent mensen het heus wel horen. "vroeger" toen inet nog niet zo heftig bekend was werd ik ook helemaal gek gebeld (kan je nagaan. is nog geen 12 jaar geleden, haha) doodmoe word je ervan :)

wel fijn dat je je prettig voelt meez en dat alleen je buik in de weg zit :)

marjan, zo blij voor je dat het toch nog een "normale" bevalling mag wezen, hopelijk blijft hij nu zitten hoe hij zit :)

nofje, fijn dat je nu even lekker hebt bijgeslapen. wie weet zet het dan wel weer door. over het algemeen doet het lichaam alles wanneer het wat aan kan, dus hoop het voor je en wie weet doet de wandeling je weer zo goed :)

fren, balen dat je zo slecht slaapt, hopelijk slaap je vannacht beter dan. overdag slapen is idd niet een van de makkelijke dingen. als je maar genoeg je rust pakt, dan komt het wel goed.

inkie, goed van je dat je toch bent gegaan. je kan niet je hele leven nu een paar weken on hold zetten terwijl je vliezen misschien wel gebroken moeten gaan worden tijdens de bevalling. word anders zo'n saai leven tot die tijd :)

simonja, ja, gaat echt heel hard he ineens :) benieuwd wie bij jullie de eerste is dan :) (op sissy na dan) en of jullie ook zo snel gaan als wij februari dames :)

overigens blijven we toch wel hier kletsen toch? of maken we een nieuw forumiets aan dan? of gaan we verder in geboren 2012? of maken we een gezamelijke topic febr/mrt aan?

Geplaatst

Dat lijkt me ook echt heel irri als ze allemaal gaan bellen! Idd vast goed bedoeld, maar ze horen het vanzelf lijkt me...

Fren - lukt mij ook echt niet hoor, 's middags slapen. Heb het 1 keer geprobeerd, maar werd rusteloos dus er weer snel uit gegaan. Zat net nog wel ff te twijfelen of ik het weer even zou proberen, maar ben ook bang 's nachts dan weer minder te slapen, want lig dan toch al zoveel wakker, dus heb het toch maar weer niet gedaan...

Marjan - heerlijk dat tie toch gewoon weer gedraaid is! Die jongetjes van 17 februari hebben een eigen willetje hé?!? Als de jouwe nou mooi zo blijft liggen, dan krijgen we allebei hopelijk volgende week te horen dat ze mooi ingedaald zijn en er klaar voor liggen ;-)...

Nou, ik ga s verzinnen wat ik ga doen. Nou ja, weet wel genoeg dingen, maar heb eigenlijk nergens zin in. Vanmorgen al bakkie bij vriendin gedaan. Plan was zo naar de winkel te gaan met m'n kapotte telefoon en cadeautje voor zwager voor a.s. zaterdag te gaan halen... Of beginnen aan 1 vd fotoalbums die ik nog moet maken... Of muzieklijstje maken voor opde achtergrond op te zetten als de bevalling begint ;-)... Of spullen van zolder halen, zoals verf om het traphekje onder handen te gaan nemen... Of of of en ondertussen is de middag al bijna om en heb ik nog niets besloten...

Geplaatst

Oh ja, en Benbri - denk dat we gewoon hier kunnen blijven schrijven toch?

Of in het babbelhoekje onder "februari 2012 moeders" ofzo? Haha, zodat we niet meer onder "zwanger" vallen... Nou ja, nu nog ff wel voor de helft van ons, maar je snapt wat ik bedoel...

Geplaatst

bedankt meiden!!

slapen ja, dat gaat af en aan.

gister om half 11 op bed gegaan, heerlijk geslapen vannacht, vanmorgen om kwart over 6 er weer uit (elke morgen) om 8 uur in het zkh zijn, en net even een paar uurtjes op de bank geslapen, ik val zo in slaap, welk tijdstip dan ook, gelukkig mijn telefoon gezet ( die van mij doet het wel:D sorry Ink:)) want mijn zoon kwam weer met de taxi thuis en dan wil ik wel wakker zijn, dus voordat hij thuiskwam had ik al een lekker bakkie thee op.

heb wel de hele dag al wat hoofdpijn, dus goed drinken en lekker kalm aan.

oja dat doen ze bij mij ook wel een beetje, of via sms of whatsup.

van sommigen kan ik het wel hebben:) en ach ze leven mee..

ik hoop het Ink dat ie lekker gaat indalen, ik duim ook voor jou:)

Fren ik hoop dat je vannacht beter gaat slapen!

Geplaatst

hey allemaal!

Ja wandeling heeft wel goed gedaan. Neus was helemaal open en hoofdpijn was ff helemaal weg.. heerlijk. Alleen bij elke stap heb ik steken in mn vagina... auw! Af en toe zo erg dat ik ff moest blijven staan. Nou na de halve Hema te hebben leeggekocht zijn we ff ergens een warme chocomel gaan drinken, dat was wel ff lekker zo met zn tweetjes. Heerlijk gelachen om die mensen die om ons heen zaten te kijken. Toen we opstonden van het tafeltje flapte ik eruit.. Heerlijk he schat zon vluggertje lol... Schaamrood stond bij de oude mensjes naast ons op de wangen.. En nu sbel naar huis voordat ik hier ga bevallen hahahahah... En weg waren we.. Om eerlijk te zijn was ik wel een beetje bang dat het daar door zou zetten, want ik zat me toch een partij te zuchten en steunen.. En de stoel zat niet lekker dus ik weet niet hoe vaak ik ben gaan verzitten.. Misschien dat die mensen daarom zo zaten te kijken lol.. Maarja, ik heb een heerlijk dagje achter de rug en als ik het zo voel... dan denk ik stiekum dat het door gaat zetten. had nl nog niet eerder overdag van die steken en krampen... Blijft spannend!!

Geplaatst

oooooooooooooooh, nofje, wat spannend :) hoop het zo voor je, vooral omdat je je nu weer wat beter voelt en dan kan het lichaam het ook weer wat beter aan :) superspannend hoor. hou ons op de hoogte he :) tis dat het niet reeel is, anders had ik gezegt...om het uur een update, whahahaha :) nee hoor meid...hoop het voor je :)

Geplaatst

Nofje, misschien ff een goed orgasme creëeren?! Schijnt, als je lichaam er klaar voor is, weëen op te wekken ;-)

Wellicht kunnen we een jan/feb/mrt 2012 moeders topic openen om daar na de bevalling verder te schrijven met elkaar?

Geplaatst

vind ik helemaal een goed idee :) iedereen mag natuurlijk meeschrijven, maar vind het wel prettig om toch iets "intiems" te hebben, tenslotte kennen wij elkaar inmiddels al redelijk goed en ben zo bang dat als we alles gaan mengen (dus bv heel 2012) dat alles zo door elkaar heen gaat lopen. alhoewel het ook leuk kan zijn vind ik dit intiemere ook wel prettig moet ik zeggen, maar goed...kan ook aan mij liggen hoor. die fase heb ik zo af en toe :)

trap op en af rennen schijnt ook te helpen of douchen :)

Geplaatst

lol ja ik heb al heel wat afgelopen vandaag.. gek genoeg wilde aanstaande papa ineens het ledikantje opmaken.. Hmmmmm... En ja hoor ook de eerste chagerijnige onredelijke super kattige bui heb ik ook al achter de rug lol... Hij bleef heel lief en zelfs daar irriteerde ik me dood aan.. Ja schat zegt ie dat hoort erbij. Dus ik; wat weet jj er nou van? Hij; ja ik heb al twee bevallingen meegemaakt, dus ik weet wel een beetje hoe en wat.. Dus ik zo; nou als je het dan zo goed weet hou dan gewoon je kop dicht en laat me met rust lol...

Daarna wel ff heel erg sorry gezegd.. ik had er bijna meteen spijt van.. Maar ik verging van de pijn toen we in de supermarkt stonden.. En die kassajuf schoot niet op... en het was warm en koud tegelijk... en al die mensen met de chagerijnige harsens.. en dan die buik van me die nergens meer doorheen past... en....en.... en... pfff... Ik wilde echt alleen maar naar huis toe en niemand snapte me en ik was zow zielig.. Nu ik weer lekker thuis ben kan ik er wel om lachen.. maar net was t wel ff bloedserieus haha..

Geplaatst

Haha en bedankt Marjan... Sja, telefoon ligt nu bij de gsmdokter - eens kijken of ze er nog wat mee kunnen. Is maar n simpel ding (voor alleen bellen en smsen enzo - heb geen internet etc er op), maar alle telefoonnr's staan daar dus wel op (had ik opgeslagen op sim en telefoon, maar had dus 2 maanden geleden ander abonnement genomen - lees "andere sim-kaart" dus, waardoor alle tel.nr's alleen nog op de telefoon zelf stonden, dus die heb ik nu allemaal niet meer - niet handig!

Melis - ja, dat is wel een goede voor een vervolg topic, haha, maar ik voel me nog niet geroepen hem te openen- denk dat ik voorlopig nog geen mama ben...

Hihi, als ik dat zo tussen de regels door lees, sekst iedereen nu wat af om de bevallingen op te wekken. Wij vanmorgen ook weer s over de drempel heen gegaan, zegt manlief heel droog "ben je je zwangerschap zeker zat en staat dit nu elke dag op het programma?"... Nou, lekker romantisch hoor...

Geplaatst

Hahahahahaha!!

Wat een heerlijke droge mannen-opmerking.. Alsof ie dat erg zou vinden ;-)

Wie o wie gaat het jan/feb/mrt 2012-moeders topic openen?

Ik wil het best doen hoor, maar ben nog geen mama :(

Geplaatst

heb deze ook geopend en volgens mij was ik ook de eerste in januari en van februari, dus in het mapje geboren staat onze nwe topic en as topic :)

Geplaatst

whahahaa, meeeeiden, jullie zijn ingehaald door janis :) ze zal later denk ik wel zelf het verhaal doen, maar ze is vandaag (2-2-2012) dmv een spoedks bevallen van een hele knappe dochter genaamd s.anne a.ndrea van 2330 gram en 45 centimeter om 18.28 uur. mama en dochter maken het goed.

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar (en het is een babygirl :))

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 30 jaar (en het is een babygirl :))

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Jeanine: 4 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar (blijft een verrassing :))

Lianne: 6 februari, 1e en 2de kindje, 28 jaar. ( het blijft een verrassing!!! :-) )

Nofje: 10 februari, 1ste kindje, 31 jaar (het is een babyboy :))

Stiertje: 13 februari, 1e en 2e kindje, 35 jaar

Bikkel: 14 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babyboy :))

Ink : 17 februari, 1e kindje, 29 jaar (babyboy :-))

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (en het is een babygirl:))

Marjan77: 17 februari, 2de kindje, 34 jaar (en het is een babyboy :))

Janis: 18 februari, 1e kindje, 34 jaar (en het is een babygirl:))

Cjee: 25 februari, 2e kindje (en het is een babygirl!!)

Jrn: 25 februari, 1ste en 2de kindje, 30 jaar (het is een babyboy en nog een verrassing :))

BEVALLEN:

Jrn: 26 december van een jongen (P.) en een meisje (A.)

Benbri: 9 januari van een meisje (J.enna L.isara)

Jeanine: 16 januari van een jongen (Siem) en een meisje (Maria)

Lianne: 18 januari van een jongen (S.ven) en een meisje (L.ara)

Kiet: 19 januari van een jongen (M.ason)

Stiertje: 25 januari van 2 meisjes (G_iada en S_ofia)

Bikkel: 1 februari van eenjongen (J.arno)

Eef: 1 februari van eenmeisje (Yente)

Janis: 2 februari van een meisje (S.anne A.ndrea)

Geplaatst

What??? Zij ook al?!? Fijn te horen dat ze het goed maken. Weet je waarom een spoedkeizersnee?

Janis, als je dit leest - van harte gefeliciteerd met je dochter!

Jeetje zeg, dan zijn we nog maar met 6 meiden zwanger uit dit feb topic en februari is pas net begonnen?!? En het lijkt er op dat Nofje niet lang meer op zich laat wachten en ook voor Meezie zal het niet zo lang meer duren, dus dan zijn het slechts Fren, Marjan, Cjee en ik nog... Pfff...

Geplaatst

ja, gaat wel erg hard met dit tempo he :) hahaha.

ja, alles is goed met janis. ze was gisteren naar de gyn geweest, maar beeb deed het niet helemaal geweldig, dus die had besloten om haar vandaag in te leiden. na heel veel pijnlijke weeen (en geen pompje) had ze nog maar 3 cm ontsluiting waarop ze hebben besloten om er een ks van te maken. helemaal het preciese verhaal weet ik ook nog niet echt, want ze ging lekker eten toen ik haar sprak, dus ze zal het verhaal vast nog wel komen doen wanneer ze zin en tijd heeft :) anyway, gaat goed met haar en de beeb.

vind het wel spannend hoor. nofje zal idd vast ook niet lang wachten meer. meezie bevalt ook binnen 2 weken, dus het word wel spannend nu :) en dat terwijl februari nog maar 2 dagen oud is. ben benieuwd van het mrt topic of iemand daar ook nog haar datum haalt, hahaha...tot nu toe alleen meezie en die bevalt waarschijnlijk gewoon als laatste :) (zou ironisch zijn toch, de laatste van februari bevalt als eerste en de eerste als laatste (mij niet meegerekend dan) :)

ben benieuwd nofje. flink klaarkomen, werkt vast wel, bij mij braken de vliezen, dus wie weet, hahahaha :)

en inkie....das zeker niet heel romantisch, maar wel grappig :) en och....geef hem eens ongelijk, hihi.

Geplaatst

***breek ff in***

Zo dames, wat gaan jullie hard!!!

Iedereen die al bevallen is: gefeliciteerd!

Iedereen die nog aan het wachten is: succes.

Hhhmm, zou er ook een baby op mijn verjaardag geboren worden? 8 feb?? Zet 'em op, haha

Liefs Elke

*** breek weer ff uit ***

Geplaatst

He wat een babynieuws zeg!!

Proficiat meiden!!

Hier gaat het goed, gisteren had j.arno een moeilijke dag, doordat hij toch wat dieper lag hebben ze hem met de tang geholpen waardoor hij hoofdpijn had! Heeft gisteren pijnstilling gehad en de kinderarts is regelmatig geweest! Vanaf 23.00 dronk hij na een perfecte aanleg van de nachtdienst goed uit de borst en is dit blijven doen! Vandaag een heel tevreden mannetje, goed drinken, slapen en geen pijn meer! Pfff hakt er meteen goed in qua moedergevoel!

Merk dat ik enorm moet wennen en dat het besef er nog niet helemaal is dat hij echt van mij is haha...en vooral het leren kennen van je eigen kindje!

Verder gaat t met mij prima, alle toeters en bellen zijn vandaag verwijderd en heb op een gevoelige buik na geen pijn! Ben ook al uit bed geweest!

Succes voor de meiden die nog geduld moeten hebben!!

Veel liefs van een trotse wennende mama! Xxx

Geplaatst

Jee Janis ook al?

gefeliciteerd Janis met je dochter!!! mooie namen ook!!!

lekker bijkomen en genieten meid.

als deze weer net als zijn grote broer op zich laat wachten ben ik vast de laatste.

alhoewel ze me niet langer dan 41 weken willen laten lopen, dan hebben ze nog 3 week, of ik dat volhou is een tweede:)

Bikkel fijn dat het beter gaat!!

geniet ervan meid!!!

hoe zou het met G.iada van stiertje zijn??

Geplaatst

Hier dan maar even mijn bevallingsverhaal:

Op dinsdag naar de vk geweest en vanwege een hoge bloeddruk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar is besloten me woensdag in te leiden.

Om 7 uur moest ik me melden. Eerst aan de ctg gelegen en inwendig onderzoek gehad. Baarmoedermond was nog niet rijp. Geprobeerd te strippen, maar dit lukte nog niet.

Dit deed trouwens erg veel zeer.... Om 8 uur gel ingebracht gekregen om weeën op te wekken.

Om half 2 begonnen de weeën heftiger te worden en vond ik ze eigenlijk al niet echt leuk meer. Maar na onderzoek bleek ik pas 2 cm ontsluiting te hebben.

Rond half 3 werden de weeën zo heftig dat de hartslag van de baby opeens helemaal naar beneden ging. Er brak wat paniek uit en in een mum van tijd stonden er 5 man personeel om mijn bed die van alles deden. ZO kreeg ik snel een infuus met weeënremmers en extra zuurstof toegediend en werd ik direct naar de verloskamers gereden. Mijn man is zich rot geschrokken.

Doordat de weeën even werden afgeremd ging de hartslag van de baby weer omhoog. Na ongeveer een kwartiertje begonnen de weeën weer en kreeg ik het idee dat ik moest poepen. Maar die kon toch geen persdrang zijn? Net had ik nog maar 2 cm ontsluiting! Ze gingen toch even voelen en het was inmiddels opgelopen naar 4 cm. Toen braken ze mijn vliezen en was het gelijk 5 cm.

Ik heb toen om een ruggeprik gevraagd. Naar ongeveer een half uur kwam de anesthesist en plaatste de spuit (dit doet overigens echt geen zeer!). Om iets voor 4 uur werd het pompje aangezet en zouden de weeën minder gevoelig moeten worden, maar dat gebeurde dus niet. Hij dacht dat het misschien al persweeën waren. De verloskundige kwam kijken en ja hoor, ik had al 10 cm ontsluiting. Dus hup, pompje weer uitgezet (hier heb ik dus totaal geen plezier van kunnen beleven...) en ik mocht gaan meepersen. 30 tot 40 minuten later lag Yente op mijn borst.

Kortom, om 3 uur nog maar 2 cm ontsluiting en om 16.38 uur een mooie dochter in je armen. Heel snel allemaal opeens.

Ik was van te voren bang voor het persen, maar dat is me 100% meegevallen. De persweeën terwijl je nog niet aan het persen bent vond ik het meest heftig.

Hieronder een fotootje van onze mooie dochter net nadat ze geboren is en aangekleed is. Ze heeft een hele boos donkere haartjes, maar dat is door het mutsje nu niet te zien haha.

Ze lijkt op de foto lekker stevig, maar het is eigenlijk maar een klein hummeltje met haar 49 cm.

[ATTACH=CONFIG]3482[/ATTACH]

Geplaatst

WAT??? Janis ook al bevallen??? Het is echt niet bij te houden hier!! Van harte gefeliciteerd met s.anne!!

Eef, klinkt als een heftige start vd bevalling maar uiteindelijk is t je wel meegevallen dus? Prachtige meid overigens!!

Ik heb t gevoel dat kindeke aan t indalen is, heb de laatste twee dagen enorm last van m'n stuitje. Is al sinds ik 5 jaar geleden vd trap gevallen ben m'n zwakke plek, dus hoop niet dat ik daar nog meer last van ga krijgen...

Denk overigens dat nofje, Caroline en meezie nu nek aan nek gaan. Wie o wie is de volgende?? Ik ben t niet in ieder geval. Mijn kindeke heeft een nieuwe sport ontdekt: breakdancing...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden