Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

oh, wat grappiiiiiiiig :) tis nog wel een beetje slecht te zien, de rechts boven echo was voor mij het duidelijkst, maar jeeeeeeeeeh, wat grappig :) en dat het al beweegt...zoooo leuk :) en zo groot al, ik lees ook heel veel van zwangerschap week tot week en het zou idd deze week rond de 3 cm moeten eindigen, das al zo groot ------------ :)vergeleken met een paar weken geleden, toen was frummel nog maar zo groot -- super meezie :) leuk he, ik heb zelf de echo niet, dus leef ik maar met jou mee :) tenslotte schelen we niets :) en oh ja...ik moet ook naar de vk over 2 weken, ook met 11 weken, heb alleen de termijn echo nog in het ziekenhuis :) en ik moet met 34 weken naar het ziekenhuis, uitstrijkje maken geloof ik, omdat ik drager ben van streptococcus aegilus type b of zoiets, dus de kans is dat ik in het ziekenhuis moet bevallen, maar goed..zien we dan wel weer :)

ik ga maar weer eventjes mijn bedje in, moest manlief wegbrengen naar het werk (hij heeft nog geen rijbewijs en toevallig moest ie ergens heen waar hij niet gehaald kon worden of ov), maar manohman...voor het eerst vanmorgen over mijn nek gegaan (overdag nog wel eens een keer, maar ochtend is meestal wel redelijk doordat ik rustig aan doe) heb dus wel gemerkt dat hoe drukker ik doe, hoe misselijker ik word. morgen ga ik met het gezin lekker naar hellendoorn, mag dus alleen maar in de draaimolen of zo...maar ja...rustig aan en niet misselijk heb ik liever dan heel druk alle leuke attracties ingaan en kotsmisselijk :)

tot straks lieve meiden en anders werkse of dergelijke....hebben jullie al vakantie eigenlijk? nee, zeker? (voor de mensen die al kinderen hebben dan, de rest heeft nu nog de "luxe" dat ze zelf mogen "kiezen", MAAAAAAAR meiden...das afgelopen over 4 jaar :) :) :)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ow jee benbri spugen smorgens vroeg, ik ga tegenwoordig al express eerder mijn bed uit en zit dan eerst een half uur driekwartier met de laptop wat boterhammen en een kopje thee op de bank. Als ik dan ga douche ben ik nog een beetje bibberig, maar tegen de tijd dat ik moet werken gaat dat alweer beter. Spugen heb ik ook een paar ik gedaan 's morgens, maar het blijft meestal bij kokhalsen.

Vakantie?? nee voor ons duurt het nog een poos blech, nog 12,5 week. vanaf nu zullen een hoop meiden van mijn werk gaan, maar aan de andere kant, wij hebben daarna nog wat tegoed. Heerlijk 2 weken egypte, maar natuurlijk eerst de 20 weken echo om naar uit te kijken!!!! ennnnn natuurlijk alle andere echo's

Geplaatst

hahaha....dat vooruitzicht is toch ook heerlijk :) wij zouden wel op vakantie gaan, maar hebben besloten niet te gaan, ten eerste omdat ik zo misselijk ben en we zouden kamperen, dat zie ik dan toch niet zo zitten voor nu en ik heb bij mijn laatste zwangerschap bekkeninstabiliteit gehad, dus dan ga ik het niet expres opzoeken door 3 weken op een luchtbed te gaan kramperen :). verder hebben de kiddies hier pas over 3 weken vakantie. kweet dat het midden en belgie wel vakantie hebben vandaag, de mazzelaars :)

en meezie...geloof me, ik kijk ook uit naar jouw echos :) ik moet nog 3 weekjes wachten...en dan weer 7 weekjes en dan....krijg ik er geen een meer zolang er geen redenen zijn, bovendien is dat dan toch minder leuk....zie je alleen maar een hoofd of zo :)

Geplaatst

hier stress! Vanmorgen ietsiepietsie bruin bij het afvegen, net wat meer, wel nog steeds bruin. En wat krampjes in mn schaamstreek. ZH zegt dat ik gewoon moet afwachten. Pfff, IK WIL EEN ECHO!!!

Geplaatst

och arme meid....het zit je ook niet mee he? onthou nou wel dat het helemaal niets hoeft te wezen, toevallig las ik het gisteren nog dat vrouwen daar nou eenmaal last van kunnen hebben en schijnbaar heb jij gewoon een gevoelige baarmoeder...maar ik begrijp wel dat het stom is dat ze geen echo doen, wat maakt het voor hun nou uit, die paar dagen (oke, tis wel een week, maar toch, als ze jou daar mee kunnen geruststellen toch?) gelukkig is mijn ziekenhuis iets schappelijker. probeer je niet te druk te maken fren (kweet het...makkelijker gezegt dan gedaan)

Geplaatst

fren: ik hoop dat het niks is en gewoon wat oud bloed wat wegmoet, maak je niet teveel zorgen stress werkt zeker niet mee.

en nee ik heb geen last van mijn stuitje.

sterkte meid!

wij hebben pas 22 juli vakantie, mijn zoon dan ik heb de hele maand augustus lekker vrij.

we gaan niet weg, ja mss een weekendje familie/vrienden en zo af en toe een dagje uit, mijn zoon wil nog heeeeeeeeeeeeel graag naar dolfinarium en we gaan sowieso een dagje naar een pretpark, verder moet hier thuis nog heel veel gebeuren, mijn man moet zijn hobby kamer afstaan aan de baby en daar staat ook alle administratie dus daar moet een oplossing voor worden gevonden en ik wil heel graag voor oud en nieuw alles klaar hebben ( lukt toch niet maar tis een streven:icon_smile:)

was gister met mijn man in een stadje in de provincie en zat te kijken naar positiekleding, een broek wilde ik sowieso, en nergens te krijgen, ik naa de c&a en dacht daar hebben ze het zeker weten, nee dus, die vrouw zei dat nergens in dat stadje dat soort kleding was te vinden, dus maar naar de eigen stad en anders via internet.

heb wel van die soort 3 kwart trainingsbroeken maar die draag ik alleen thuis dus moet wel wat anders hebben.

nou ik ga maar eens douchen:happy: we hadden een pyjama ochtendje, mijn zoontje is lekker vrij vandaag dus lekker kalm aan.

groetjes marjan

Geplaatst

ik wacht wel 'braaf' en 'geduldig' af...

ik heb overigens niet gevraagd om de echo te vervroegen hoor, we moeten 1,5 uur rijden naar nijmegen, dus dat lukte vandaag toch niet meer, en als het na het weekend is, nou ja, dan maken die 2 dagen ook niet meer uit.

zit er ook over te denken een zw.broek te kopen. mijn eigen broeken zitten echt niet lekker meer... Maar vind het zo snel!

Geplaatst

fren: nee dat zou ik dan ook niet doen. het hoeft helemaal niks te betekenen meid.

ik vind het ook al snel hoor maar als het niet meer lekker zit gewoon doen hoor.

al mijn leuke spijkerrokjes voor de zomer zitten ook niet meer lekker en de korte broeken, neem gewoon iets van streth ofzo.

groetjes marjan

Geplaatst

hee marjan en fren :) bij de miss etam hebben ze nu uitverkoop. toevallig heb ik daar gisteren een rokje gekocht (spijkerrok) die ik nu draag met een legging. de band is wel iets omgevouwen nog, want uiteraard nog veelste groot, maar de rest pas ik toch niet meer en zit veel ste strak, en je zou eens naar prenatal of zo kunnen gaan (met kleding) alles is uitverkoop en de meeste dingen heb je niets aan, maar sommige spijkerbroeken zijn wel uitverkoop, makkelijk voor de winter en mss wat shirtjes/tuniekjes/rokjes die je kan dragen met een longsleeve of zo, iig dingen die je kan doordragen. en ondanks dat ik een zw.kleding ook erg vroeg vind moet ik toch wat en ik vind een joggingbroek ook weer zo wat. voel me al belabberd genoeg met de misselijkheid enzo, dus dan wil ik er wel een beetje goed uitzien, anders voel ik me helemaal zo ellendig...hoop dat jullie wat aan de tips hebben (heb zelf altijd in een kledingzaak gewerkt, vandaar, hihi)

liefs

Geplaatst

Thanks benbri! Heb de mazzel dat tov vorige zomer bijna 20 kilo ben afgevallen.. M'n broeken heeft m'n moeder wel ingenomen, maar rokjes genoeg :-)

Heb dus alleen een broeken probleem!

Geplaatst

dankjewel benbri.

zal daar komende week eens even kijken, als het dan nog geldt, ja een jogging broek is ook niet charmant, ja thuis lekker op de bank maar niet als je gaat boodschappen doen of naar je werk moet, ze zien me aankomen:icon_smile:

heb alleen nog een paar broeken in positiemode van mijn zoon maar das 9 jaar geleden en dat zijn lange broeken en die heb ik nu even niet nodig met de zomer.

ga nu even stofzuigen en wat andere dingetjes, heb geen zin , doe het liefst mijn oogjes even dicht, mijn zoon is even 2 uurtjes weg die moet ik om 16.00 uur weer halen dus kan ik mooi even wat doen in tussentijd.

fijne middag nog!

Geplaatst

graag gedaan hoor :) nee, er is volop uitverkoop nu, begint meestal in juli en loopt af in de 2e week juli of zo, dus juist nu kan je koopjes scoren. heb zelf ook nog wat kleding (jurkjes en tuniekjes) gekocht die heel soepel vallen, dus geen katoen of zo, want dat rekt idd niet zo mee, maar ben blij dat ik nu 3 tuniekjes heb die ik in de winter over een longsleev heen kan trekken en een rokje en broek (spijker) :)

Geplaatst

Sorry dat ik ff kom inbreken hoor, maar kom net bij Prenatal vandaag voor een cadeautje voor een vriendin, maar SALE all over the place!

Zeker de moeite waard om daar (heel goedkoop) kleding te scoren. Van huispakken, tot nette kleding, tot lingeriesetjes, tot aan rokjes. Alles is in de aanbieding!!!

Kreeg er zelf bijna koopdrang van, maar dat is nog wel erg vroeg vind ik zelf haha ;-)

Oh ja, wellicht hebben jullie het al gedaan hoor, maar gaan jullie je ook aanmelden bij Moeders voor Moeders?

Ik kan niet wachten om urine in te leveren zodat we wellicht weer heel veel andere vrouwen kunnen meehelpen om zwanger te worden..

Liefs

Geplaatst

ik ben er mee gestopt, ik werd er veelste misselijk van, hopelijk kan ik na 12 weken nog eventjes meeplassen, maar anders heb ik deze ronde gewoon overgeslagen, tis niet anders. bij de andere 2 heb ik wel voor mvm gepiest, dus tis niet dat ik niets doe :) enne...melis, tuurlijk is het niet te vroeg, want je kan juist nu koopjes scoren die je van de winter aan kan, desnoods gelaagd (dus meerdere laagjes over elkaar heen,) ik zou zeggen...wees lekker koopziek, want 10 euro voor een shirtje of 30 euro voor een shirtje zit een heel verschil in en ik heb 25 euro voor een broek betaald die normaal 50 euro is (mamalicious) en een rokje voor 12 euro, normaal 30...voor die 9 maanden dat je het aanhebt vind ik de kleding zo prijzig normaal, hihi...maar mss ben ik gewoon een gierige vrek of zo, kan ook nog, wat dat betreft ben en blijf ik toch echt die "gierige nederlander" :)

Geplaatst

@ fren-1976; wauw, goed zeg!! Ben trots op je, haha ;-)

@ benbri; je hebt me overtuigd.. Morgen ga ik terug naar de Prenatal en ga ik los, haha.. Gierig zou ik het niet willen noemen, eerder verstandig inkopen. Zo probeer ik mijn koopbuien ook altijd uit te leggen aan manlief.

Gaat er iemand mee shoppen, haha?!

Geplaatst

whahahaha,....normaal had ik gezegt, joh, ik ga mee...woon toch in de buurt en shoppen is altijd leuk :) maar ik ga met het gezin naar hellendoorn morgen, hoop dat ik het trek met die misselijkheid die erger lijkt te worden, maar goed...mss een opleving van de misselijkheid en word het daarna minder....(moet toch een beetje positief blijven he) en melis...zo doe ik het altijd...het is een sport geworden om hele dure dingen voor "wibra" prijzen te krijgen, geweldig is dat :) en je hebt het toch uiteindelijk nodig...dus manlief kan kiezen...of nu 50 euro en een paar setjes of later in het seizoen 100 euro en alleen maar een broek en shirtje of zo, toch? :)

Geplaatst

Ja hoor, ben ook al ruim een week aan het plassen voor MvM.

Ik durf eerlijk gezegd echt nog geen zwangerschapkleding te kopen hoor. Nu pas ik alles ook gewoon nog, dus heb het nog niet echt nodig.

Maar in het verleden heb ik een keer vrij vroeg een positieshirtje gekocht en toen kreeg ik vervolgens een week later een miskraam. Niet dat dat iets met elkaar te maken had natuurlijk, maar wil de goden toch maar niet verzoeken haha!

Geplaatst

Lieve Limi,

Toen ik jou verhaal las, kwam alles weer bij mij naar boven. Precies hoe jij het hebt omschreven zo heb ik het ook ervaren.

Ik heb met tranen in mijn ogen gelezen en het gedicht is echt prachtig.

Ik wens jou en je man heel veel sterkte toe de komende tijd, en neem ook de tijd om te herstellen.

Liefs Janis

Geplaatst

Hallo iedereen,

Van af nu ga ik toch proberen om jullie ook beter te leren kennen.

Ik heb niet alles terug gelezen, maar ik heb wel het idee dat er in 2012 veel tweelingen geboren zullen worden hihi.

Ik ben nu ook bijna twee weken aan het plassen voor MvM, en dat geeft me toch wel een goed gevoel.

Wat betreft shoppen, ik heb alleen een lekker zittende zomerbroek gekocht en voor de rest normale kleding zoals leggings, en lange shirtjes. Tegen de tijd dat het nodig zal zijn dat ik daar allemaal echt niet meer in kan lopen, hebben mijn schoonzusjes ook nog wel kleding voor me. hihi (scheelt mij ook weer, kan ik dat geld voor de beeb uitgeven hihhi)

Wij hebben gister ook onze eerste echo gehad en we zagen ook een mooi kloppend hartje, over twee weken mogen we weer voor een echo.

Het was gister wel een emotioneel moment, maar tegelijk ook een geruststellend moment, ik voel me nu iig een stuk rustiger.

Meiden, fijne dag.

Liefs Janis

Geplaatst

Hier vandaag ook een kloppend hartje!!! Beebje is nu 1,2 cm haha en 7,5 week oud dus we liggen op schema!!

@limi, meid wat heb ik met je te doen, potverdikkeme zeg!! Voor jou en je partner een hele dikke knuffel en heel veel sterkte, neem je de tijd om alles een plekje te geven want dit is niet niks wat je hebt meegemaakt!!! Nogmaals een hele dikke knuffel

Geplaatst

jeeeeeh, welkom janis, hoop dat je het leuk vind bij ons :) en bikkel....jippie :) ik vind het zo apart he...als je even logisch nadenkt....krap een centimeter, dit dus --> ---- zo klein en het hartje klopt gewoon al, hoe bijzonder :)

eef...goed zo dat je je kleding nog aanpast :) ik echt echt niet meer hoor, heb al een 15 weeks buikje, maar dat had ik met die andere 2 ook, dus waarschijnlijk heb ik gewoon aanleg daarvoor of zo en ik heb ze beiden naar voren gedragen, deze waarschijnlijk ook wel, dus word nog wat. bovendien ben ik ook gestopt met roken...komen de kilo's er natuurlijk ook nog aan, vraag me af hoeveel ik aanmag komen dan, was het niet iets van 5 kilo als je stopt met roken en ca 12 tot 15 kilo tijdens zwangerschap? nou ja...ik eet amper wat, ja, kleine beetjes over de hele dag en dan een bakje yoghurt 0% en crusli of zo.....dus daar kan het allemaal niet van komen, maar voorlopig ben ik al 3 kilo aangekomen zo ongeveer, maar de (.)(.) zijn volgens mij al een kilo per stuk aangekomen, hahahaha

Geplaatst

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar (2 embryo's)

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst!

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari, 1e kindje, 35 jaar (2 cryo's teruggeplaatst)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Marjan77: 17 februari, 2de kindje 33 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje spontaan zwanger na eerdere ICSI

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Benbri: 15 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Nofje: 20 Juni ( 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni (2 kindjes!!!)

Ink: 24 juni

Stiertje: 28 juni

Do76: 28 juni (1 kindje)

Lianne: 29 juni

Marjan77: 30 juni

Bikkel: 1 juli (1 kindje, hartje klopt!!!)

Fren: 6 juli

Cjee: 6 juli

Tweede echo:

Benbri: 22 juni (heerlijk zon knipperlichtje :))

Eef: 5 juli

Jeanine: 7 juli

Marjan77: 12 juli

Do76: 14 juli

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo, tevens 1e controle nieuwe gyn!

Derde echo:

Meezie: 23 juni 3D

Kiet: 23 juni

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Vierde echo:

Meezie: 30 juni 3D

Kiet : 6 juli

Geplaatst

wauw bikkel en janis, gefeliciteerd, en wat een wonder he?

ik heb het gister ook niet droog gehouden hoor, na 7 jaar proberen, 4 miskramen en vanaf december ivf en icsi en eindelijk een mooi kloppend hartje en dan nog geen cm groot daar mag je ook een gelukstraan om laten toch?

mijn schoonzus zei tegen mij als jij zwanger bent dan mag je mijn positiekleding wel gebruiken, hebben hetzelfde postuur maar ja zij is 10 weken zwanger dus ja het gaat niet door maar krijg er wel een prachtig neefje of nichtje bij dus dat is al helemaal geweldig en ook superleuk dat we samen zwanger zijn, mijn vader zal erg blij zijn dat ie ipv 1 mss wel 2 kleinkinderen erbij krijgt:D

en zij is uitgerekend op de sterfdag van mijn moeder dus dat was helemaal bijzonder toen mijn broer en zij het hoorden van de gyn.

mijn moeder is overleden op haar eigen vaders verjaardag en mijn schoonzus is dan uitgerekend, hoe bijzonder?

groetjes marjan

Geplaatst

Marjan dat is zeker bijzonder zeg!! Zouden ze ook blij zijn wanneer ze op die dag bevallen? Kan me voorstellen dat het wel een dubbel gevoel geeft. Je bent blij met de geboorte, maar verdrietig omdat het de sterfdag is. Aan de andere kant kan het je ook een fijn gevoel geven, en weten dat je moeder er dan op die dag altijd bij is.....

Ik pies al 2 weken voor MvM. Vindt het een mooi gebaar, maar soms denk ik wel pffff..... Maar ja gewoon doorzetten...

Ga lekker mijn bedje opzoeken!

x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden