Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb deze x de punctie gehad op de verjaardag van mijn vader en tevens eerste sterfdag van m'n schoonvader. Dan liggen leven en dood ook wel dicht bij elkaar...

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gister eind vd dag was het eindelijk weg. Vanmorgen ook niks gezien. Maar heb gister echt va 3 uur op de bank gelegen... Nu nog steeds vreselijk pijn in m'n heup, snap echt niet waar dat vandaan komt, zelfs lopen is een crime!

Benbri, heb toch je advies gevolgd en bij de prenatal 2 broeken en een jurkje gescoord voor in totaal 30 euries!! Als ik die broeken aan doe, lijk ik ook al echt zwanger. Idioot zeg...

Geplaatst

fren wat fijn dat het weg is,

leuk joh dat je al wat gescoort hebt, ik ga straks met man en kind even naar duitsland, wonen we 7 minuten vandaan ongeveer en daar even winkelen, en dan van de week hier in de buurt maar even kijken.

mijn kleine manneke moet ook wat nieuwe kleding hebben en in D hebben ze ook wel leuke winkels.

vanmiddag aan het einde een BBQ van de zwemvereniging dus dat is wel gezellig!!

nou fijne dag allemaal.

groetjes marjan

Geplaatst

leuk he fren :) ik heb het ook hoor, heb nu een zwangerschapsspijkerbroek aan, lijk echt wel 4 maanden zwanger, maar goed...voor nu vind ik het niet erg, tenslotte zijn we toch ook zwanger :) :) maar super he :) 30 euro kwijt...en je kan het vast ook doordragen met een iets toch? :) jurkje zoiezo wel. longsleeve en legging, whalla, klaaaaaaaar is klara :)

Geplaatst

Wat een rust hier!

Gister heel leuke dag gehad met 3 vriendinnetjes. Allemaal kleine cadeautjes gekregen, raa hoor, dat ik nu degene ben die zwanger is!!

Wel helemaal gesloopt toen ik thuis was, en ng steeds wel, maar wat heerlijk allemaal!

Nog 3 nachtjes tot de echo...

Geplaatst

Ook hier vanmiddag wat bruinverlies. Pffff, ik word hier wel erg onzeker van hoor! Laten we hopen dat het hier bij blijft en niks betekent.

Geplaatst

Pff Eef, wat k*t dat je bruinverlies hebt gehad. Is het veel? en nog steeds? Hopelijk is het eenmalig en een klein beetje.Heb je binnenkort nog een echo zodat je even kan gluren?

Fren, voor jou is het ook bijna zover!! Leuk he om cadeautjes te krijgen. Heb gister van mijn broer ook kleertjes, een 9 maanden dagboek en een boek Vader worden voor hubbie!

Erg leuk.

Hier verder weinig te melden, een heerlijk lui weekend gehad en heerlijk aan het bijtanken geweest voor de nieuwe werkweek!

Geplaatst

wel naar hoor al dat bruinverlies, sterkte dames, maar tis vast gewoon een superdoorbloede baarmoeder, iig oud bloed :)...hier ook een lekker weekend gehad, voelde mij weinig misselijk, zo af en toe een vlaag, behalve in de avond, komt het in alle hevigheid terug en slapen word ook steeds slechter, ik lig gewoon wakker...van helemaal niets. en nu ben ik wel weer ****misselijk, dus het zal me een dagje worden.....zucht..... anyway, tis flink rustig hier op het forum in februari, hoop dat alles goed gaat met allen :)

veel liefs

ps...ink, hoe heb je het gehad bij die welcher gebeuren?? heb je nog beroemde sterren gezien? hihi

Geplaatst

hey dames, ik had me onlangs al op het lijstje gezet,

maar ben er bij een nieuwe kopi weer afgevallen. Kan iemand mij er weer bijzetten. Dit lukt niet vanaf mn telefoon. Uitgerekend 27 feb. Eerste echo 11 juli. Dan is de kleine precies 7 weken.

Ik lees hier al geregeld mee, maar doe nog niet echt mee met de gesprekken. Ik denk dat ik gewoon eesrt de eerste echo gehad moet hebben.

Meiden succes en geniet van al jullie nieuwe kleding :)

Geplaatst

Eef, hoop dat je bruinverlies al weer gestopt is!

Wat goed dat er al gescoord wordt in de uitverkoop, zal me er van de week ook in storten.

Jrn, je staat er weer bij hoor! Welkom.

Hier vandaag gestart met MvM. Was echt verbaasd toen de consulente me vertelde dat ze zoveel moeilijkheden hebben om genoeg vrouwen te krijgen die mee willen doen! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht. De vorige keer heb ik ook meegedaan en het viel me eerlijk gezegd ontzettend mee. Ben blij dat er zoveel hier meedoen. Moet er toch niet aan denken dat er op een gegeven moment tekort is aan plas om Hcg te maken en daarmee de IVF en ICSI behandelingen minder zullen worden! Brrrr.

Heb ook nog even nagevraagd hoe dat nou zit met dat verhaal dat het ook gebruikt wordt voor afslankdieten enzo. Het is zo geregeld in NL dat artsen de medicatie mogen voorschrijven, net als de onze. Echter als duidelijk is dat dit gebeurt voor afslankdoeleinden (ook als ze daar later achterkomen) krijgt de voorschrijvend arts een boete van duizenden euro's! Dus in praktijk gebeurt het zeer zeer zelden. Goed om te weten toch? Elke liter plas die we inleveren telt mee, dus ook de kleine beetjes. Kan je nagaan hoe hard ze het nodig hebben.

Dat maakt me ook wel weer een beetje trots dat ik dit mag doen eigenlijk ;-)

Uitgerekend:

Benbri: 1 februari, 3e kindje, 33 jaar

Meezie: 1 februari, 1ste kindje, 29 jaar (2 cryo's teruggeplaatst gekregen)

Kiet : 2 februari, 2e kindje

Eef: 6 februari, 1e kindje, 33 jaar

Lianne: 6 februari, 1e kindje, 28 jaar (2 embryo's)

Jeanine: 6 februari 2de en 3de! kindje, 34 jaar (2 embryo's gekregen)

Liminous: 10 februari - helaas bbz - sterkte toegewenst!

Nofje: 10 februari, 1ste kindje + (2 stiefdochters van 8 en 15), 31 jaar

Stiertje: 13 februari, 1e kindje, 35 jaar ( 2 emmys teruggeplaatst gekregen)

Bikkel: 13 februari, 1e kindje, 32 jaar

Do76: 15 februari, 1e kindje, 35 jaar (2 cryo's teruggeplaatst)

Ink : 17 februari, 1e kindje (en 2e?), 29 jaar (2 terug geplaatst)

Fren: 17 februari, 1e kindje, 32 jaar (echo bij 7w5d)

Marjan77: 17 februari, 2de kindje 33 jaar

Cjee: 25 februari, 2e kindje spontaan zwanger na eerdere ICSI

Jrn: 27 februari

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Benbri: 15 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt)

Eef: 16 juni (het is 1 kindje en het hartje klopt!)

Nofje: 20 Juni ( 1 kindje en het hartje klopt!)

Jeanine: 22 juni (2 kindjes!!!)

Ink: 24 juni

Stiertje: 28 juni

Do76: 28 juni (1 kindje)

Lianne: 29 juni

Marjan77: 30 juni

Bikkel: 1 juli (1 kindje, hartje klopt!!!)

Fren: 6 juli

Cjee: 6 juli

Jrn; 11 juli

Tweede echo:

Benbri: 22 juni (heerlijk zon knipperlichtje :))

Eef: 5 juli

Jeanine: 7 juli

Marjan77: 12 juli

Do76: 14 juli

Bikkel: 8 augustus, 12 wkn echo, tevens 1e controle nieuwe gyn!

Derde echo:

Meezie: 23 juni 3D

Kiet: 23 juni

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo

benbri: 20 juli, 12 weken echo, laatste in het zh (hoop ik)

Vierde echo:

Meezie: 30 juni 3D

Kiet : 6 juli

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerste echo:

Yvonne: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Stiertje: 28 juni ( Tweeling!!)

Jrn; 11 juli

Tweede echo:

Derde echo:

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo

Vierde echo:

Geplaatst (aangepast)

lijstje maar weer weggedaan, 3x achter elkaar is een beetje teveel van het goede he, hahahahaha :)

ik doe niet meer mee met mvm, maar das meer omdat ik echt veelste misselijk ben daarvoor. heb wel de eerste 2 weken mee kunnen doen en ik heb nog kannen, voor het geval ik me de laatste weken wel goed genoeg voel. heb met de eerste 2 kinderen wel meegedaan, volledige weken, dus ik voel me nu ook niet zo heel schuldig, afgezien van het feit dat ik het gewoon ook niet trek nu hoor :)

aangepast door benbri
3x lijstje word teveel van het goede
Geplaatst

Goedemorgen Dames,

Zo even het lijstje bijgevuld.

Ik voel me sinds gisteren minder misselijk, super blij natuurlijk maar dan rijst er gelijk weer de twijfel of het nog wel goed zit..zucht.. wat doen we onszelf toch aan met die onzekerheid!!

Zit ook te wachten op de oproep van het ziekenhuis voor de tweede echo, daar mogen ze nu ook wel es mee opschieten dan heb ik tenminste een datum!

Eef wat vervelend zeg van dat bruinverlies, kan me voorstellen dat je daar onzeker van wordt, is het al gestopt?

fijne dag allemaal!!

liefs stiertje

Geplaatst

hee stiertje :) ik heb het toch gelukkig niet hoor, dat onzekere, ik heb echt nu zo'n idee van...de kans dat het nu nog misgaat is toch echt zo klein..meestal gaat het mis doordat er iets in de ontwikkeling fout gaat, maar frummel is toch al bijna ontwikkeld....nou ja...ik voel me gelukkig niet zo onzeker meer, ondanks dat het heus nog wel fout kan gaan steek ik lekker mijn kop in het zand, hihi...

enne..misselijkheid, heerlijk dat het juist wat minder word, behalve vandaag dan...vandaag lijkt het wel een inhaalslag van het weekend :(, nog anderhalve week mag ik naar de vk en nog twee en halve week...dan ben ik alweer 12 weken, dus vind het gelukkig eigenlijk best snel gaan :) word jij trouwens nu al wat dikker? ik voel me echt superdik al, en ik heb er nog maar eentje in de buik drijven :) en jeanine?? jij??

voor alle dames een knuffel en eef....het komt vast heus wel goed :) dat moet gewoon! :)

Geplaatst

Uitgerekend:

Eerste echo:

Nofje: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Jrn; 11 juli

Tweede echo:

Derde echo:

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo, Prachtig gegroeid!!! Bloeding helemaal weg!

Vierde echo:

Nofje : 15 juli, 10 weken

Ook maar weer even aangevuld, gecorrigeerd en op volgorde gezet. hihihi.

Fijn Stiertje dat je minder misselijk bent. Ik merk dat ik het vooral ben als ik honger heb. Ik probeer echt kleine dingen te eten tussendoor.

Maar soms lukt dat niet. Zo had ik zaterdag een hele drukke dag en savonds laat werd ik me toch een partij misselijk. Gelukkig niet overgeven. Maar mijn god wat is dat vervelend zeg... pffff. Gelukkig is het nu allang weer weg, maar het is niet alleen vervelend, maar ook nog dood vermoeiend om je zo te voelen..

Eef: Dat bruinverlies had ik dus ook, maar veel vroeger. Bij mij lag het aan een goed doorbloedde en gevoelige baarmoeder. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is. En dat het nu langzaam minder is geworden of zelfs helemaal weg is....

Zo nu moet ik weer aan het werk. Korte week deze week voor mijn gevoel. Woensdag trouwt mijn schoonbroer en donderdag en vrijdag zit ik voor mijn werk in Engeland... Heerlijk uitslapen daar aangezien het een uur vroeger is daar. Dus als het daar 7 uur is is het hier 8 uur..... Hmmmmm. I love my job!

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Zou iemand mij ook op het lijsje willen zetten?

Uitgerekend 18 februari 2012 1e kindje

1e echo 30 juni kloppend hartje

22 echo 14 juli

Hoe gaat het hier verder?

Stiertje, ik had dat ook hoor, vorige week was ik ook minder misselijk, en dan krijg je ook twijfels, nou die zijn nu weer weg, want ik ben nu dus weer misselijk, en volrige week dezen mijn boobs ook minder zeer, nou die doen nu dus ook weer enorm zeer.

Eef wat vervelend van dat Bruinverlies, heel veel succes.

Verder gaat het hier oke.

Liefs Janis

Geplaatst

Hoi allemaal,

Hier lijkt de misselijkheid ietsjes minder. alhoewel ik zondag nog bijna de hele dag in bed heb doorgebracht. Druk op het werk, dus ik kan ook niet goed ziek zijn nu. dik was ik al van mezelf, nog dikker van de hormonen, en nu nóg dikker van de zwangerschap. Ik merk echt dat ik moet eten als ik misselijk ben. En dan eet ik teveel boterhammen, of slechte dingen.

Ik ben ook niet heel onzeker. Mijn moeder heeft de neiging om me dat wel te maken. Bij alles wat ik wil kopen, bedjes, of een auto aan het kijiken zegt ze elke keer: wacht daar maar mee tot alles goed gaat. Daar word ik onderhand schijtziek van! Ik heb blijkbaar erg last van de hormonen, want ik zie heel erg de negatieve kanten van alles. Vorige zwangerschap heb ik ook minder contact gehad met mijn ouders, omdat het wel lijkt alsof de kanten die ik niet zo leuk aan ze vindt helemaal worden uitvergroot.

groet,

Jeanine

Geplaatst

hier alles prima, wel erg moe, slecht geslapen vannacht. Misselijkheid komt en gaat, maar is met crackertjes onder controle te houden.

Wbt MvM; ik had zaterdag een etentje met vriendinnetjes, waarvan er 1 net bevallen is, en zij had NOG NOOIT van MvM gehoord. Was helemaal verbaasd!

Nog 2 nachtjes slapen...

Geplaatst

Hier is het bruinverlies inmiddels weer weg. Dat is natuurlijk wel een opluchting. Mijn gevoelige borsten en opgeblazen buik zijn echter ook verdwenen. Maak ik me daar weer druk over..... Pfff, ik word gek van mezelf. Gelukkig morgen weer een echo, maar het wachten daarop duurt erg lang..... En eigenlijk vind ik het ook doodeng om daar naartoe te gaan.

Geplaatst

hihi...eefje...het komt heus echt wel helemaal goed joh :) en wacht maar, morgen heb je dat opgeblazen gevoel weer....hormonen schommelen ook weer he :) nog een heel klein dagje :)

fren....nog nooit van mvm gehoord??? huhhhhh....das zeker heeeeeeel apart, ik wist het 13 jaar geleden al (zoonlief word donderdag 12, zoooooo hard gaat de tijd).

jeanine....ik begrijp helemaal wat je bedoelt...en ik zou meer zo'n idee hebben...hee, gewoon stil, ik koop wanneer ik wil en ik ben overigens nu eventjes uitgeshopt en komt vanzelf wel weer, tis juist leuk om jezelf te verwennen de eerste maanden, juist omdat ie al zo onzeker zijn....*zucht...ouders, je hebt ze, je hebt er niets aan* hahahaha...en wel rustig aan doen he, ook al is het druk op je werk. goed luisteren naar je lichaam, overigens knap dat je kan werken met die misselijkheid, ik heb mij ziek gemeld...kan geen 3 stappen doen. overigens ook heeeeeel erg last van kortademigheid, trap op lopen is al crisis, moet ik eerst 5 minuten uitrusten (overdrijf echt niet, ok..mss een minuutje dan) maar loop helemaal te hijgen dan en zoooo misselijk...hebben jullie dat ook, of ben ik daar zo'n uitzondering in?

janis...ik laat iemand anders dat doen denk ik, wilde nu al een paar keer een schema kopieren, waren ze mij voor en een paar schemas achter elkaar schiet niet zo op he, hahahaha, je kan het zelf ook doen hoor, als je wilt, gewoon laatste berichtje met schema pakken en dan op "met citaat reageren" drukken. wat je niet erbij wilt hebben haal je gewoon weg :)

veel liefs weer

Geplaatst

Hier gaat het ook al wat beter met de misselijkheid, wel merk ik als ik te lang doorga dat ik door de moeiheid mij ook slecht voel, heel naar gevoel krijg ik dan....dus vandaag gaanw e vroeg ons mandje in haha!

Dit is trouwens nog de echofoto van vrijdag!

1345525596_5_35H9.jpeg

Geplaatst

Uitgerekend:

Janis: 18 februari, 1e kindje 34 jaar

Eerste echo:

Nofje: 14 juni (ivm bloeding met 5 weken en 4 dagen)

Janis: 30 juni (hartje klopt)

Jrn; 11 juli

Tweede echo:

Janis: 14 juli

Derde echo:

Nofje: 30 Juni, 8 weken echo, Prachtig gegroeid!!! Bloeding helemaal weg!

Vierde echo:

Nofje : 15 juli, 10 weken

Hoop dat het gelukt is,

Liefs Janis

Geplaatst

Benbri ik voel me ook superdik en eigenlijk baal ik ervan (stom heh) Ik ben namelijk iemand die haar leven lang op dieet is en voordat ik aan de behandelingen begon was ik 14 kilo afgevallen, toen ik klaar was met de behandelingen was er 16 kilo bijgekomen en sinds ik zwanger ben nog 3 extra...Ik weet wel dat er een tweeling in me groeit maar ik kan de klik nog niet maken met het zwanger zijn...wat een muts ben ik toch! Net mijn tankini gepast voor de vakantie en wat dacht je...te klein!! dus nu kan ik ook nog op zoek naar een nieuw badpak!!

Bikkel mooi echo!!!

Eef morgen echo, is vast allemaal goed meid!! toi toi toi

Janis leuk dat je je hebt aangevuld op het lijstje, hoe gaat ie? heb je ook al een zwangerbuik?

Jeanine vervelden dat je moeder je onzeker maakt zeg, familie moet je juist helemaal ophemelen op dit moment haha. Mijn moeder is op vakantie en wil elke dag een sms hoe het met me gaat anders maakt ze zich zergen..ze zegt" je zorgt wel goed voor mijn kleinkinders heh??!!"

Nofje het si inderdaad zo dat als je te weinig eet overdag dat je dan s avonds echt beroerd bent dat heb ik ook! Leuk dat je voor je werk naar engeland gaat! Ik ben al blij als ik na 9 uur werken weer thuis op de bank zit haha. knap hoor dat je dat nu vol kan houden!

ga zo es kijken of ik een badpak kan scoren!

liefs stiertje

Geplaatst

stiertje, hier hetzelfe... ben net bijna 20 kilo afgevallen en heb ook moeite met het aankomen. Zo stom, tis immers voor een goede zaak :-)

Ik pas dus ook geen enkele broek meer. Maar moet zeggen, ben tot op heden max een kilo aabgekomen, dus dat valt reuze mee.

Enne, heb hetzelfde probleem met bikini; pas mn nieuwe ook niet meer. Gelukkig heb ik mn oude nog liggen die me veel te groot was, maar die waarschijnlijk nu wel weer ok zit :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden