Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Melis, wat rot hoe het gesprek verlopen is...volgens mij voel je je helemaal niet serieus genomen hè...maar begrijp ik nou goed uit je verhaal dat ze je vraag van -2 uur wel ingewilligd hebben? dat je van 5X8=40 uur naar 5x6=30 uur gaat werken voor de eerste 3 weken? want dat zou dan toch prima zijn? dan doen ze wat jij aangegeven hebt graag te willen "als alles mocht". Balen dat je je er niet prettig bij voelt, bij het gesprek.

Vandaag de nekplooimeting gehad en we hebben geen verhoogd risico dus positief nieuws. Verder maar liefst zo`n half uur naar ons kleintje kunnen kijken (maar dat mocht ook wel na bijna een uur gewacht te hebben op onze afspraak...) het lag lekker rustig te dobberen en was af en toe even wakker. We hebben 3 mooie plaatjes meegekregen. Ze heeft wel even genoteerd dat de placenta achteraan en laag ligt, nog voor de uitgang zeg maar (dat heb ik al eens eerder gehad en is toen vanzelf door de groei weggetrokken)

Nou het weekend over en dan mogen we weer gluren op de fert.afd. voor de laatste controle daar.

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hele kindje in beeld, links zie je een handje naast hoofdje[ATTACH=CONFIG]2241[/ATTACH]

links buikje rechts beentjes gekruist over elkaar[ATTACH=CONFIG]2240[/ATTACH]

met duimpje in de mond:[ATTACH=CONFIG]2239[/ATTACH]

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

JOEPIE!!! Vandaag (alweer) 14 weken.. Nog 6 dagen en dan horen we of er een prinsje of prinsesje in mijn buik zit, spannend... :-)

Hoop dat jullie lekker hebben geslapen, althans beter dan ik. Ik viel pas om 01:00 uur in slaap en werd om 06:00 uur alweer wakker :-( Moest de hele tijd aan dat stomme gesprek denken en hoe e.e.a. nu verder moet.

Ga vandaag van 8.00 - 14.30 uur werken, daarna ff een slaapje doen thuis en weer terug naar het werk om mijn gezicht op de BBQ te laten zien. Ik ben leidinggevende dus voel me ergens wel 'verplicht' om i.i.g. even aanwezig te zijn.

Jullie nog plannen voor vandaag?

Disi, fijn om te horen dat de nekplooimeting goed was. Weliswaar moest je lang wachten op je afspraak, maar zo te lezen is je geduld wel beloond met spieken naar je wondertje. A.s. maandag alweer een echo, heerlijk vooruitzicht.

Meiden, wil jullie ff laten weten dat ik jullie enorm waardeer. Een luisterend oor, samen lachen, elkaar steunen waar nodig, tips/adviezen uitwisselen, een dikke buiken date.

Jullie zijn te gek!

Geplaatst

Melis, heerlijk hoe je dingen gewoon uitspreekt zoals je het voelt :-)

succes en toch misschien beetje plezier op de bbq.

Disi, lang moeten wachten maar mooi resultaat en een half uurtje mogen gluren, das errg fijn.

Geplaatst

Melis, wat een gezeur zeg. Bij ons op het werk heb ik wel eens meegemaakt dat zwangeren op een gegeven moment in de ochtend werkten en 's middags naar huis gingen en als ziek werden geregistreerd. Nu weet ik niet hoe exact de medische situatie van die collega's is geweest en hoe ver ze waren. Ik had wel begrepen dat de ene ischias had en de ander iets met haar bekken. En ongetwijfeld zullen ze wel een medische verklaring van hun gyn of vk hebben gehad en ging het in overleg met de bedrijfsarts. Misschien dat jij een verklaring van je vk kan krijgen? En anders meld je je toch ziek? Ik vind het zelf ook lastig. Ik merk dat ik mijn bekken en onderbuik ook al voel in de middag. En ook moe. Ik begrijp je wat dat betreft helemaal.

Disi, wat fijn dat de nekplooimeting goed was. Echt een opluchting, althans zo heb ik het ervaren bij mijzelf. De laatste echo bij de fertiliteitskliniek is dan niet erg spannend meer, maar natuurlijk wel heel erg leuk.

Geplaatst

Medusa, thanks voor je leuke reactie. Ik ben nogal spontaan en een flapuit, alles wat ik zeg komt meestal ook mijn mond uit. Soms niet altijd op de beste manier, maar vaak wel met de beste bedoelingen. Ben net thuis van de BBQ, was op zich wel gezellig. Veel belangstelling voor mij, ons wonder en mijn 'dikke' buik voor 14 weken.

ChrisH, ik vind het inderdaad een vervelende situatie. Vandaag nog een gesprek met alleen mijn leidinggevende gehad want hij wilde weten hoe ik het gesprek van gisteren had ervaren. Ik heb heel duidelijk (daar ben ik nogal goed in, zonder onbeschoft te zijn) geweest en aangegeven dat ik er geen vertrouwen in heb en mij niet serieus genomen voel in deze kwestie. Aangegeven dat ik het evaluatiegesprek over 3 weken best met hun wil voeren, maar elk moment dat ik mij lichamelijk minder voel en dus minder wil werken, ik alleen overleg met een bedrijfsarts. Had e.e.a. ook op de mail gezet naar de vk om haar te informeren en zij belde mij meteen vandaag. Ze was erg verontwaardigd over de gang van zaken en steunde mij voor de volle 100%, een enorme opluchting voor mij. Iemand met verstand van zaken die mijn belangen behartigt, ik voel me weer sterk. Heb inmiddels een ik-heb-schijt-aan-wat-mijn-werkgever-vindt gevoel opgebouwd want IK en MIJN BABY gaan voor alles. Punt uit!!

Lieve meiden, door 3 uur te vertoeven op de BBQ heb ik mijn buik en bekken gestraft, dus ik ga tv kijken in bed.

Wens jullie een fijne avond verder en een leuk weekend toe!

Dag toppers! :))

Geplaatst

Melis, ik ben het helemaal met je eens. Hopelijk krijg je een gesprek met de bedrijfsarts. Ben je inmiddels weer wat uitgerust?

Gisteren vroeg naar bed gegaan om 21:30 uur, nog even wat gelezen en daarna het licht uit. Heerlijk. En vandaag begint het zonnetje door te breken hier. Straks wat boodschappen doen en dan zien we wel weer.

Geplaatst

Melis, als je zo vroeg echt zo last van je bekken heb moet je er echt rekening mee houden.

Hopelijk krijg je de arts zelf te spreken.

Ilona had vannacht haar luier af gedaan en was gaan slapen had ze in dr bed geplast, kon ik om half 2 de boel gaan verschonen, vanmorgen kom ik op haar kamer had ze dr luier weer uitgedaan nadat ze gepoept had, zij zat er onder dr bed dr dekens dr kussen de vloer de kast alles zat onder de aangekoekte poept.

En dan kunnen we dus niet douchen jeeetje wat erg, was ook super boos op dr, heb dr goed afgeschrobt en vanmiddag ff onder de douche bij mn pa.

Lekker Crish al het zonnetje, hier nog niet maar het is niet koud.

Geplaatst

WHAHAHAHAHAHAHA...medusa....leuk he :) daar begint het mee hoor, volgens mij doen alle kinderen dat minstens 1x, al moet ik zeggen dat dani dat nog nooit gedaan heeft, demi daar in tegen wel weer, *grijns* ik moest keihard lachen erom iig :)

melis...bekken heb je ook langer nodig, ben het met medus eens hoor, heb er zelf ook last van en heb met mijn dochter en nog 3 jaar na bevalling last van gehad en medusa geloof ik nog langer, tis echt "gevaarlijk" voor je lijf (je gaat er niet van dood of zo, hooguit van de pijn, maar je kan wel in een rolstoel belanden als je er niet naar luistert)

you go girl....schijt en zeker aan de werkgever!!

veel liefs

Geplaatst

Nou Benbri, ik kon er vanmorgen niet echt om lachen :mad:

ja veel kinderen schijnen dat te doen.

Zo vanmiddag ff bij de kapper geweest ( 3 uur ) mn haartjes zitten weer mooi :-)

vanavond lekker in mn uppie bank hangen, dat vind ik altijd heeeerlijk, de weekenden dat manlief er niet is de zaterdagavond lekker, de zondag daarin tegen is niets aan, die gaat altijd traag voorbij.

Geplaatst

nou dames iedereen weg dit weekend???

ik heb bijna de hele dag geslapen en ben nog moe,jeutje word er niet goed van.

Vanmorgen was het weer zover de hele kamertje onder de poep, weer luier uitgedaan...

Geplaatst

hallo dames,

Zo daar ben ik ook weer eens...heb het de laatste tijd zo druk gehad dat ik maar slecht aan het forum toekwam. Sorry.

Er is al weer een boel bij te lezen want jullie zijn allemaal erg actief. hihi, gezellig hoor.

Alles gaat trouwens wel heel goed met mij. Afgelopen vrijdag moest ik weer naar de verloskundige en hebben we voor het eerst het hartje horen kloppen. Wat een bijzonder moment was dat. Het hartje gaat zo snel, echt ongelooflijk, maar supermooi en weer een mooie bevestiging dat alles goed is.

Het enige is dat ik al zo'n 5 kilo ben aangekomen. Best al veel voor de eerste 3 maand. Ik dacht gezonde tussendoortjes te eten zoals sultana's en liga's enz.

Ook ben ik zo'n beetje verslaafd aan roosvicee, niet in die pakken maar in de flessen die je aan moet lengen met water. Maar overal schijnt ongelooflijk veel suikers in te zitten.

Hebben jullie nog tips wat je het beste tussendoor kan eten of drinken? Ik hoor het graag.

Medusa, wat een mooie buik heb je al! Wat gaat dat snel zeg, je lijkt echt al veel verder.

Wat een gedoe dat je dochter alles ondersmeert doordat ze haar luier afdoet. Daar zou ik ook niet blij van worden. Hopelijk kun je haar uitleggen dat dat niet de bedoeling is. Kinderen......haha

Melissa wat fijn dat je nu in ieder geval 3 weken een paar uurtjes minder per dag kan werken. Gelukkig luisteren ze dus wel, maar ja de manier waarop was niet zo leuk.

Je kan de ene zwangerschap ook niet met de andere vergelijken, dat slaat inderdaad nergens op. Maar goed naar jezelf luisteren hoor, als het niet gaat dan gaat het niet en je moet ook zeker niks forceren hoor. Ik vind het sowieso al knap dat je fulltime werken volhoudt.

Ik werk zelf 28 uur waarvan 2 hele en twee halve dagen. Ik vind dat af en toe al echt zwaar worden, vooral de hele dagen. 's Avonds heb ik regelmatig last van mijn banden en een zeurend gevoel in de onderbuik. Nu werk ik in de kinderopvang dus je ontkomt niet aan veel tillen, bukken enz. maar goed het is wel iets dat je in de gaten moet houden.

Disi, wat fijn dat alles goed was en leuk dat je fotootjes hebt geplaatst.

Hoe is het verder met de andere meiden?

Liefs Ansje

Geplaatst

Ansje, wat fijn om weer een berichtje van je te lezen!! Heb je genoten van je vakantie? Aankomen doen we uiteindelijk allemaal, zo lang je baby goed groeit zou ik me niet teveel zorgen maken. Door de weeks drink in eigenlijk alleen maar water en één glas frisdrank per dag, in het weekend ben ik iets losser qua eten. Ik kan niet veel eten, hoe graag ik ook zou willen. Heb weleens een lijstje gezien wat je allemaal per dag moet eten als je zwanger bent (o.a. 6-8 boterhammen) en dat krijg ik echt niet weg. Net gegeten bij de snackbar, na een grillburger en een halve frikandel ontplofte ik bijna :s. Ik ben dan ook nog niet aangekomen, sterker nog in mijn gezicht zelfs afgevallen. Maar ik heb al wel een enorme buik.

Wat leuk dat je het hartje hebt gehoord, bijzonder is dat he?! Ik heb een doppler gekregen van een collega, we luisteren om de dag ff 10 seconden naar ons kindje, wat een prachtig moment is dat weer.

Disi, veel plezier morgen bij de 12-weken echo :):)

Meiden, fijne avond allemaal..

Volgende echo/afspraak:

12 September : Disi (12 weken echo)

13 September: Veer (controle vk)

14 September : Medusa ( gyn echo )

15 September : Melis25 (pretecho + geslachtsbepaling)

15 September : Pjessie ( 2e afspraak poli verloskunde)

15 september : Disi (eerste controle vk)

20 september : Melis25 (3e afspraak verloskundige)

22 september: ChrisH (1e controle gynaecoloog)

27 september: Caroline (controle en echo gyn)

4 oktober : Medusa ( vk )

4 oktober: Sissy (controle + echo gyn)

10 Oktober : Medusa ( gyn echo )

14 oktober : Melis25 (20 weken echo)

14 oktober : Ansje20 (20 weken echo)

17 Oktober : Moontje (20 weken echo)

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

19 oktober : Veers (20 weken echo)

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

7 November Medusa (vk in zh)

Uitgerekend op...

2 Maart : Veer

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline (2ling)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25

9 Maart : Simonja

11 Maart : ChrisH (2ling)

11 Maart : Sissy (2ling)

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie (2ling)

25 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

Disi fijne echo vandaag :-)

Ansje wat mooi he het hartje horen, is heeel bijzonder, dat is echt een teken dat er iets levend in je buik zit.

Ik ben ook al 3 kilo aangekomen, voornamelijk in de 1e paar weken, ik sta gelukkig nu al wel een weekje of wat stil maar ik baal ook als een stekker van die 3 kilo.

Ik heb toen voornamelijk soepstengels gegeten :-S

ja echt de beste tussendoortjes is toch wel fruit en komkommer en tomaat dat soort dingen, van rauwkost achtige dingen mag je onbeperkt eten, het komt alleen wel je keel uit als je dat veel eet.

Ilona heeft dr kamertje schoon gehouden deze keer , ik heb haar weer in de trappelzak gedaan en de rits achter.

fijne dag meiden

Geplaatst

Meiden, ff een fabeltjesvraag aan jullie.

Ik lees op diverse sites/forums dat als de baby een hartslag hoger dan 140 heeft het 9 van de 10 keer een meisje is, weten jullie (mogelijk uit ervaring) of dit juist is?

Geplaatst

Ja dat verhaal ken ik ook, of het waar is .... ik denk dat al die dingen baker praatjes zijn.

maar Ilona had een hele hoge hartslag en het is een meisje, maar ilona was ook een jogging foetus dat houd in de je baby de hartslag heeft van iemand die hard loopt, dus ja dat is niet echt reeel om daarmee te zegen boven de 140 en ze is een meisje.

Ik denk dat al die dingen bakerpraatjes zijn, maar wel leuk vind ik het,dan zou jij een meisje krijgen Melis....

Ik zal ook eens aantal hartslagen vragen, dat weet ik niet en dan benieuwd of dat overeenkomt met jongetje of meisje.

O ja, ik zal ook eens ff bij de chinese kalender kijken, heb ik ook nog niet gedaan.

Volgens de chinese kalender krijg ik een meisje

Geplaatst

Haha Melis, wacht nou gewoon een paar dagen, nieuwsgierig aagje!!! Ik weet het niet meer, ik meen me vaag te herinneren dat die van mij inderdaad een hoge hartslag had, maar het is 8 jaar geleden dus zeker weten doe ik het niet.

Je wil toch graag samen met Benbri meidendingen shoppen? Of ben je in de war omdat je dacht dat het een jongen zou worden? Pfff... ben blij dat ik die stress niet heb, wacht lekker rustig af tot ze eruit komen... nou ja rustig... maar dat heeft niets te maken met geslacht.

Geplaatst

Medusa, ben benieuwd of de voorspelling van de Chinese kalender klopt.. Wil jij het geslacht weten?

Caroline, sorry.. Ben inderdaad supernieuwsgierig!! Vind het zo knap van je dat je kan/wil wachten tot de bevalling :):) Ga inderdaad met Benbri shoppen aangezien we dichtbij elkaar wonen :)) Het is geen stress hoor, jongen of meisje... Beide zijn uiteraard meer dan welkom!

Disi, laat je ons ff weten hoe de echo is gegaan? Veel plezier :))

Geplaatst

meliiiiiiiiis...accepteer nu maar dat het een meisje word, hahahahahaha (ahum...en toen was het wel een jongetje, whahahaha, mag je bij mij komen shoppen :))

kissiekisss

Geplaatst

Ik wil ook graag weten wat het geslacht is van mijn tweeling. Ik zal nog even moeten wachten. Het is vooral handig voor het gericht kunnen shoppen voor de baby's.

Vandaag drukke dag gehad. Ik zit nu eindelijk een half uurtje op mijn bank thuis. En vandaag erg last gehad van mijn hormonen, snel geirriteerd over vanalles en nog wat. Geen beste dag dus. Morgen hopelijk beter. Gelukkig niet veel last van mijn rug nu.

Geplaatst

Ach, ik denk maar zo: voor meisjes heb ik alles in huis en voor jongens zijn kleren zo gehaald voor de eerste tijd, toch? Ik vind het veel te leuk, die spanning! Kreeg trouwens wel de tip voor een paar dingen in maat 44, omdat ze toch vaak kleiner zijn, daar heb ik niks van...

Ik geloof dat ik ook een kort lontje begin te krijgen: dit weekend een akkefietje met mijn zus, vanmorgen met een moeder van school en vanmiddag viel ik uit naar mijn dochter, die schrok zich rot want ik ben bijna nooit boos op haar. En snel janken, pfff...

Geplaatst

Melis, nog even een paar daagjes geduld hihi,

Ik heb er trouwens wel eens van gehoord, dat van die hartslag, maar of het waar is...er gaan zoveel bakerpraatjes rond dat ik zoiets heb van ik zie het wel met de 20 weken echo.

Medusa, bedankt voor de tip wat betreft tussendoortjes. Mijn verloskundige noemde dat ook. Dus maar flink rauwkost in gaan slaan dus.

Gelukkig dat je dochter haar luier met rust heeft gelaten.:laugh:

Caro, dat korte lontje herken ik heel erg. wat kunnen hormonen toch allemaal met je doen he? Je kan er niks aan doen maar vervelend is het wel.

Ik had vandaag een k*t dag. Echt alles zat tegen en dat kun je dan even niet hebben als de hormonen door je lijf gieren.

Gelukkig maar dat niet elke dag hetzelfde is pffff

Geplaatst

Disi, hoe was je echo gister??

Volgende echo/afspraak:

13 September: Veer (controle vk)

14 September : Medusa ( gyn echo )

15 September : Melis25 (pretecho + geslachtsbepaling)

15 September : Pjessie ( 2e afspraak poli verloskunde)

15 september : Disi (eerste controle vk)

20 september : Melis25 (3e afspraak verloskundige)

22 september: ChrisH (1e controle gynaecoloog)

27 september: Caroline (controle en echo gyn)

4 oktober : Medusa ( vk )

4 oktober: Sissy (controle + echo gyn)

10 Oktober : Medusa ( gyn echo )

14 oktober : Melis25 (20 weken echo)

14 oktober : Ansje20 (20 weken echo)

17 Oktober : Moontje (20 weken echo)

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

19 oktober : Veers (20 weken echo)

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

7 November Medusa (vk in zh)

Uitgerekend op...

2 Maart : Veer

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline (2ling)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25

9 Maart : Simonja

11 Maart : ChrisH (2ling)

11 Maart : Sissy (2ling)

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie (2ling)

25 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Disi, we hebben helaas nog niks van je gehoord. Hoe is de 12-weken echo gegaan?

Ansje & Caroline, gefeliciteerd met jullie 15-weken mijlpaal. Herken heel erg wat jullie schrijven over de hormoon-uitbarstingen. Gisteren was ik bevallingsverhalen aan het kijken, heb zitten huilen als een meisje van 4. Prachtig vond ik het!

Gaan er nog meer meiden mee naar de dikke buiken date in novemver? Ik heb er i.i.g. zin in :))

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden