Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Moontje, veel plezier op vakantie.

Benbri, zit jij gewoon op Facebook zonder dat wij vrienden zijn? Nou, lekker dan... ;-)

Ga zo richting Lelystad om mijn nagels te laten bijwerken, hoop dat ik daar niet in slaap val want ik ben mooeehhooee....

Fijne avond meiden :):)

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik vond die boxen 3 jaar geledn ook niet veel soeps, inderdaad veel folders, ik vraag deze keer ook niets aan.

Bij de vk krijgen we een koffertje met van alles en nog wat erin.

Lekker ff laten verwennen Melis, ik ben de laatste paar dagen ook verschikkelijk moe, zo moe was ik eerder nog niet. kan echt amper mn ogen open houden.

Morgen mn fysio voor mn bekken, zal me benieuwen wat ze zegt en wat ik moet doen

Geplaatst

ja, dat zei ik toch al medusa, hihi...jullie lopen echt synchroom...EN als ink nou de ex van jou man zou zijn met kinderen enzo of andersom...dan had ik hem nog gesnapt....maar jullie doen het er idd om, hihi....hoop dat je het kan regelen...ergens eind november, dat zou leuk zijn :) dan kunnen we toch allemaal denk ik...

en melis...heb je nog geprobeert te zoeken, maar zonder achternaam doe je zo weinig, whahahaaha....ja, ik zit op hyves en facebook. alleen met fb doe ik bijna niets, vind het eigenlijk een beetje saai daar, vind hyves leuker, maar ik lig nogal dwars geloof ik, want hoor iedereen andersom...sterker nog...mensen zeggen hun hyves gewoon op en zitten dan alleen op fb en dat snap ik echt niet, wil het liefst geen fb meer, zou het niet missen, maar ja...sommige levens hou ik bij via fb, whahahaha..want die zijn daar weer actiever, snap je hem nog? :) ik stuur wel een pbtje met mijn naam, want weet de site niet...hyves heb je niet toch?...

ik ga ook lekker naar bedje toe, slaap veelste slecht...en oh ja...nog 2 dagen :-)

veel liefs meiden

Geplaatst

Benbri, ik heb je toegevoegd op Facebook. Ik heb geen hyves, mijn man wel. Die is al vrienden met Medusa haha.. Ik ga ook lekker slapen, morgen een half dagje thuis werken en dan ff lekker ontspannen in de sauna met manlief. Sylvia, uit mijn hoofd heb jij morgen een echo/afspraak?! Iig succes en veel plezier :)Weltrusten meiden!!

Geplaatst

Moontje en Medusa; wat fijn dat jullie echo's goed waren!! Gefeliciteerd!

Ik mag morgen weer...spannend!:)

Ik heb de laatste tijd niet zoveel geschreven hier, beetje te druk gehad en 's avonds errug moe! Gaat verder wel goed hoor, ik krijg een buikje nu..hihi.. Heb gisteren een positiebroek gekocht want ik kreeg geen een broek meer dicht, knelde behoorlijk! Ben erg blij met mn aankoop, wat zit dat dan ineens lekker!:)

Melis veel plezier in de sauna morgen, en Moontje: hele fijne vakantie gewenst!! Geniet er lekker van!

Welterusten meiden!

Geplaatst

Sylvia, veel plezier vandaag bij de termijnecho. Laat je ons weten hoe het is gegaan?

Volgende echo:

1 September : Sylvia83 (2e echo, termijnecho)

2 September : ChrisH (echo)

​6 september : Sissy (echo)

6 September : Medusa (1e afspraak vk)

7 september : Caroline (controle bloeddruk)

12 September : Disi (12 weken echo)

13 September: Veer (controle vk)

14 September : Medusa ( gyn echo )

15 September : Melis25 (pretecho + geslachtsbepaling)

15 September : Pjessie ( 2e afspraak poli verloskunde)

20 september : Melis25 (3e afspraak verloskundige)

10 Oktober : Medusa ( gyn echo )

14 oktober : Melis25 (20 weken echo)

14 oktober : Ansje20 (20 weken echo)

17 Oktober : Moontje (20 weken echo)

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

19 oktober : Veers (20 weken echo)

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

7 November Medusa (vk in zh)

Uitgerekend op...

2 Maart : Veer

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline (2ling)

7 Maart : Lynn

9 Maart :
Melis25

9 Maart : Simonja

11 Maart : ChrisH (2ling)

11 Maart : Sissy (2ling)

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie (2ling)

25 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

29 Maart : Medusa

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

hee melis, ik zag het :) gezellie :) enne....sauna...kwou dat ik dat kon doen met manlief, maar die maakt momenteel weken van 50 uur, zie hem alleen met eten (en dan nog laat eten ook) en dan even bankhangen en dan gaat ie alweer naar bedje toe :( ach...kunnen we elkaar ook niet teveel zien enzo, hihi. we hebben iig zin in zaterdag :) kan bijna niet wachten (tis dat het moet, hihi) anyway, heeeeeel veel fun bij de zwaluwhoeve :) morgen en zaterdag word het gelukkig wat lekkerder weer.

oh ja...wat betreft de datums...we hebben dus nu 4 datums en ik heb verder geen emails of pbtjes gehad, dus degene die meewillen kunnen altijd mee (nog steeds supergezellig) alleen kunnen dan nietmeer mee beslissen over de datum als het eenmaal vast legt...maar goed, dat terzijde, we hebben er dus 4 en 3 zaterdagen, 1 zondag....dus we kunnen er 1 of 3 weghalen, word het de zaterdag of een zondag??

Geplaatst

Veel plezier bij de zwaluwhoeve Melis.

Silvia have met de echo.

Benbri ik heb mn kruizen aangepast in vraagtekens.

hahaha je heb mn hyves gevonden zag ik.... krijg je al een beetje indruk van me??

Ik moet elke ochtend overgeven bij het tandenpoetsen, ik ben niet misselijk of zo maar het gebeurd gewoon, ben het daarna ook "kwijt " zeg maar.

Maar nu had ik dus gister en vanochtend tijdens het overgeven toch mega bloedneuzen gehad, het druppelde aan 1 stuk door de gootsteen in, lekte gelijk door keukenrol heen, mn handen alles zat er onder. nou doet zeg maar rechter helft van mn gezicht in mn holtes lijkt wel ( die kant bloede ook ) best wel pijn.

Lekker opstaan zo he :-)

Geplaatst

De bovenste foto is met 12w1d en de onderste met 10w1d, maar die is niet helemaal recht van voren genomen...

Jullie al buikfoto's gemaakt?

[ATTACH=CONFIG]2190[/ATTACH]

Thanks Meduus...

Hoe gaat het met de groei van jullie buik?

Ik heb het gevoel elke dag meer uit te dijen, vooral op mijn heupen en mijn taille is totally G-O-N-E...

Zie hieronder het verschil tussen week 10 en week 12....

[ATTACH=CONFIG]2189[/ATTACH]

Geplaatst

jeetje melis...jij hebt idd ook al een lekker buikje hoor :) heb mijn zoon nog niet gezien dus ik heb ng geen buikfotos kunnen maken dus en mijn buik is net te groot geworden en armen niet meegegroeid om er een foto van te kunnen maken zelf...oh nee, ik zou in de spiegel doen he...ga ik zometeen doen dan :) enne...medusa...valt wel mee toch? je bent gewoon een hele aardige vrouw hoor, die toevallig van andere muziek hou dan waar ik van hou, maar een vriendin van mij is dan weliswaar niets in de buurt van gothic, maar houd wel weer van die muziek (en rammstein en weet ik veel) en ach...verschil moet er wezen toch? dat maakt het leven juist zo leuk (vind ik dan weer)...nou, ga zo buikfoto maken dan :)

en ooooooh ja...het word zaterdag 26 november of zondag....wat willen de meiden hier? zaterdag is denk ik leuker, dat als we nog wel willen stadden of zo...dat dat kan...weet iemand nog een leuk plekje voor high tea of lunch of iets dergelijks in utrecht of zal ik even googlen?

Geplaatst

Ja, erg he?! Vind het soms best genant.. Zeker omdat ik pas 13 weken zwanger ben, aan de andere kant ben ik er apetrots op!!

Caro, jij hebt er twee in je buik he ;-)

Benbri, ik ga voor de zaterdag! Heb er zin in................

Geplaatst

Mooie buik melis, ik zal manlief vragen of hij er ook 1 van mij wil maken.

jammer ben benieuwd naar je buik Benbri.

ja das waar houd het lekker kleurrijk, niet iedereen hetzelfde :-)

Lekker in de zwaluwhoeve melis??

uhhh zaterdag vind ik beter.

Geplaatst

Wauw Melis, wat een buik heb je al!! Je kunt het echt al goed zien! Leuk hoor!

Daar ben ik nog niks bij hoor, ga ook echt nog geen buikfoto's maken want er is nog maar erg weinig te zien..haha..merk het alleen aan mijn broeken.

Net voor de echo geweest: alles was goed met ons kleintje! Zo fijn! Lag lief te slapen en na 5 minuutjes begon er wat beweging te komen, alles lijkt er op en aan te zitten voor zover zichtbaar natuurlijk en het lag qua groei keurig op schema; 12 wk 2 dg. Dus we zijn helemaal blij hier!

Nu pas weer met 20 wk een echo, duurt nog weer lang! Ik begreep trouwens van vk dat na icsi de 20 wk echo in het ziekenhuis moet ivm iets verhoogd risico. Is dat bij jullie ook? Dus tegen die tijd maar afspraak maken hiervoor.

Fijne avond allemaal dames en chris: jij alvast heel veel plezier en succes gewenst voor morgen!!

Geplaatst

Joepie!! Vandaag 13 weken en aangekomen in het 2e trimester! Joepie!!

Zwaluwhoeve was erg relaxed, ondanks dat we niet in de sauna zijn geweest. We hebben een beetje gezwommen, gedobbert in de hottub, gegeten en voornamelijk op een ligbed in de zon gelegen :) Ik had manlief (na een nachtdienst, dus hij lag er pas om 8 uur in) al om 12 uur wakkergemaakt dus die heeft de halve dag liggen maffen, haha. Zijn daarna thuis als een blok in slaap gevallen.

Begreep ik nou goed dat het zaterdag 26 november is geworden voor onze date? Ik zeg; G-E-Z-E-L-L-I-G!

Benbri, morgen is het zover.. Ik denk nog steeds dat je een prinsesje gaat krijgen :):)

ChrisH, veel plezier vandaag bij de echo. Altijd weer spannend he?!

Alle andere meiden, fijne dag en geniet van het zonnetje!!

Liefs Melis

Geplaatst

*nog 1 dagje* heb er zoooooo'n zin in en ik weet het nog steeds niet....jongentje zou zoooooo leuk zijn, maar meisje natuurlijk ook....maar ALS ik een voorkeur zou hebben, dan eentje met een piemeltje, gun het mijn kerel wel, een mini hem waar hij mee kan ravotten en voetballen enzo....en vind het zo zielig als het een meisje word, die heeft geen leven dan, de jongens die aan de deur komen worden meteen weggetrapt enzo...sluier om, liefst zo eentje waarbij de ogen ook bedekt worden enzo, whahaha...arm kind....lol

Geplaatst

Wat zijn jullie toch allemaal nieuwsgierig! Ik vind het veel leuker om me te laten verrassen maar ik geloof dat ik (we, mijn vriend ook) daar een grote uitzondering in zijn... :-)

Geplaatst

Hahahahahaha Benbri... Oh, oh oh...

Manlief wil graag een dochtertje, lijkt hem zo bijzonder! Ik ga voor een jongetje, geweldig! Als ik zie hoe mijn zusje met haar zoontje is, helemaal super!

Maar het maakt mij echt niet uit, als het maar gezond ter wereld komt, dat vinden wij het belangrijkste.

Hoe laat moet je bij Babyfocus zijn?

Geplaatst

Ooooo benbri wat leuk en spannnnend dat je weer kan spieken en geslacht weet dan!!!!

Caroline, ja wij willen het ook weten, maar ik ken ze in mn omgeving die het ook echt niet willen weten hoor, maar jeetje zeg zeker met een 2ling knap dat je het niet weten wilt, zooooveeel makkelijker.

Vanmorgen weer een bloeneus, ik word er niet goed van ik ga toch niet nog 30 weken lang elke ochtend spugen en een bloedneus :-(

Geplaatst

He bah Medusa, die bloedneuzen, toch maar even langs de huisarts zou ik zeggen...

Het is niet knap hoor, we vinden het gewoon leuk om te speculeren... nu zeggen we steeds tegen mijn dochter: je broers en dan zegt ze: neehee, broer en zus! En ze heeft gedroomd dat het toch twee meiden zijn dus... is gewoon leuk zo. Maar ik weet niet of we het gaan volhouden hoor, in ieder geval tot de 20 weken echo.

En wat makkelijk betreft: voor meisjes heb ik nog heel veel kleren van mijn dochter en voor jongens: ach, je vraagt gewoon kleertjes en bovendien een rondje langs Zeeman en Hema en je bent voorlopig klaar, toch? En we zijn toch niet van plan om de babyklamer roze of blauw te maken, sterker nog, we weten nog niet precies wat de babykamer gaat worden! Geloof dat ik vrij nuchter ben...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden