Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry..Via de computer op m'n werk kan ik geen berichtjes plaatsen, vandaar test. Als ik de inhoud daarvan wil wijzigen krijg ik ook een foutmelding :sHoe is het?

Geplaatst

Ik heb net een elektrisch lattebodem besteld voor mn bed, waardoor ik hopelijk betere nachten krijg met mn bekkenpijn dan mn vorige zwangerschap.

Ben erg benieuwd of het gaat helpen.

Ik heb bij Ilona paar x in het zh gelegen, en daar kon ik mn bed ook verstellen en kon ik vrijwel pijnvrij slapen, en thuis kon ik niet slapen van de pijn

Dus hopelijk gaat het helpen.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ben nog op vakantie maar vandaag een dagje minder goed weer: 22 graden en dus een dagje niet zoveel doen. Het gaat hier prima. Wel veel last van duizelingen, dat komt door de medicijnen. Heb mijn afspraak van volgende week bij de gyn verzet naar as vrijdag. Kan ik gelijk de muppet weer eens bekijken en dan kan manlief een keer mee.

Ik heb vooral een tik met waterijsjes (vooral die staafjes/kinderijsjes) en verder drink ik niet zo veel fris. Maar nu met dat warme weer op vakantie heb ik twee keer cola gedronken. Heb hier op vakantie niet zoveel honger, dus ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen. (voor de vakantie 3 a 4 kilo) Het gaat wel hard met mijn buik. Ben nog steeds te zwaar, was begonnen met lijnen bij een dietiste voor mijn zwangerschap en dat had al 4 kilo opgeleverd. Al mijn zwangerschapskilo's waren eraf. Dus dat ga ik volgend jaar weer doen. Verder tennis ik nog 1 a 2 keer per week, goed voor de beweging. Ga nu ook naar zwangerschapsyoga denk ik, even uitzoeken hoe duur en wanneer.

@Melis: gefeliciteerd met je prinsje, nu kun je gaan zoeken voor een naam en allerlei leuke dingen!!!

@ Caro: Vriendinnetje van me was ook maar 8 kilo aangekomen bij de zwangerschap van de tweeling en daarna heel snel afgevallen. Misschien heb jij dat ook wel. :-)

Donderdag zijn we weer thuis en dan volgende week weer aan het werk. Poeh dat zal wel weer wennen zijn.

Geplaatst

Het lijkt bij mij of elke maandag rot begint, vorige week en nu ook al. Vandaag superdruk gehad. Gelukkig helpt mijn kamergenoot met het tillen van de zwaarste dossiers, die vandaag wel 3 tot 5 kilo waren. Gelukkig zijn er ook dossiers die veel minder zwaar zijn. Alleen is de werkdruk op dit moment voor iedereen hoog, alleen nu ik zwanger ben, vind ik het allemaal nog wat zwaarder. Als ik enige tijdsdruk voel, kan ik al wat pijn in mijn liezen voelen.

Afgelopen weekend veel last gehad van mijn onderrug. Donderdag ga ik dit allemaal maar eens bespreken met mijn gynaecoloog.

Hoe is het verder met jullie? Wel goed de maandag doorgekomen? Hoe gaan julie om met werkdruk?

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties, als ik het zo lees dan zijn er dus wel meer vrouwen die een paar kilo zijn aangekomen. Ik nu in totaal 4,5 en ik ben woensdag 14 weken.(ik moet mijn ticker nog aanpassen) ik ben 4 dagen vooruit gezet :). ik heb ook af en toe zin in koolzuur, dan neem ik ook gewoon lekker een glaasje.

Geplaatst

Chris, kun je niet zo'n trolley meenemen? Beetje tuttig misschien maar dan kun je het achter je aan slepen?

Ik heb een eigen bedrijfje (tekstbureau) maar op het moment geen opdrachten. Aan de ene kant heel balen, wat zwanger zijn betreft natuurlijk ideaal... kan 's middags plat als ik wil etc. Ik wilde eigenlijk weer een baan gaan zoeken maar nu er een tweeling aankomt wacht ik daar nog maar even mee...

Succes in ieder geval! en al jullie andere hardwerkende dames ook!

Geplaatst

Medusa, veel plezier morgen bij je echo. Hoop dat de gyn weer een paar mooie plaatjes voor je kan schieten van je baby ;-)

Vlinder, veel plezier/succes morgen bij de vk.

Ansje & Caroline, morgen alweer 16 weken, de tijd vliegt he!?

ChrisH, leuk dat je ook mee wil gaan met de dikke buiken borrel. Uiteraard onder de voorwaarde dat je je natuurlijk goed voelt, helemaal goed.

Net een vriendin op visite gehad met haar zoontje van 4 maanden, geweldig! Voelde zo echt en goed, en dan te bedenken dat ik ook zo'n mooi mannetje in mijn buik draag. Sinds ik ons mannetje op 3D heb gezien, zit ik op een blauwe wolk, ben zo verliefd op 'm! Zal nog wel erger worden als hij geboren is..

Morgen naar de fysio voor mijn rug/bekken en dan einde van de middag naar de verloskundig.

Fijne avond meiden, ik ga lekker slapen!

Volgende echo/afspraak:

20 september : Melis25 (3e afspraak verloskundige)

20 September : Medusa ( afspraak gyn/echo )

20 september : Vlinder_1976 (2e afspraak verloskundige)

22 september: ChrisH (1e controle gynaecoloog)

27 september: Caroline (controle en echo gyn)

4 oktober : Medusa ( vk )

4 oktober: Sissy (controle + echo gyn)

10 Oktober : Medusa ( gyn echo )

12 Oktober: Simonja (controle vk)

14 oktober : Melis25 (20 weken echo)

14 oktober : Ansje20 (20 weken echo)

17 Oktober : Moontje (20 weken echo)

17 oktober : Sissy (20 weken echo)

19 oktober : Veers (20 weken echo)

24 oktober: Simonja (20 weken echo)

26 oktober : Pjessie (20 weken echo)

7 November : Medusa (vk in zh)

25 november : Melis25 4D-echo (dr. Papa)

Uitgerekend op...

2 Maart : Veer

4 Maart : Moontje

6 Maart : Ansje20

6 Maart : Caroline (2ling)

7 Maart : Lynn

9 Maart : Melis25 (een babyBOY!)

9 Maart : Simonja

11 Maart : ChrisH (2ling)

11 Maart : Sissy (2ling)

14 Maart : Sylvia83

15 Maart : Pjessie (2ling)

25 Maart : Sharon

26 Maart : Disi

28 Maart : Vlinder_1976

29 Maart : Medusa

31 maart : Rican

31 maart : Wen78

Geplaatst

Caroline, we hebben al karretjes op het werk waarop we dossiers kunnen leggen en vervoeren. Gelukkig heb ik een fijne kamergenoot die de zware dossiers voor mij van het karretje tilt en erop legt. Vandaag heb ik mij ziekgemeld en morgen heb ik mijn vaste vrije dag. Even tijd om bij te komen.

Ik vind het alleen vervelend dat ik nu al last heb van mijn onderrug op bepaalde momenten en eigenlijk vind ik het erg lastig om dit bespreekbaar te maken. Ik ben bang dat ze me al gauw als een zeurpiet gaan zien, zeker nadat ik al zoveel ruimte heb gehad tijdens mijn ICSI-traject. Maar ik heb besloten dat het toch moet. Dus nadat ik bij de gyn ben geweest vraag ik een gesprek met mijn manager aan en maak ik ook een afspraak met de bedrijfsarts. Want dit kan niet zo doorgaan. Anders wordt het een erg onplezierige zwangerschap en dat wil ik niet. Ik moet even flink zijn en het gesprek aangaan.

Morgen ga ik maar eens zwangerschapsbeha's kopen. Mijn normale beha's zitten steeds minder lekker. Ik dacht eraan om naar de Hunkemoller te gaan. Daar kunnen ze mijn maat opnemen. Heeft iemand nog tips? Normaal gesproken heb ik 75d / 80d. Dus misschien een cupmaat meer?

Geplaatst

Oh gelukkig, die karretjes zijn er al. Leek me al zo'n gesleep ook als je niet zwanger bent...

Ik heb geen ervaring met zwangerschapsbeha's, omdat mijn borsten eigenlijk niet of nauwelijks groeien tijdens mijn zwangerschap. Ze zijn al groot genoeg van zichzelf denk ik :-). Ik heb alleen voedingsbeha's, nog van de vorige keer maar moet wel nieuwe hebben. Maar eerst afwachten of borstvoeding lukt met die twee...

Geplaatst

Crish, dat in je onderrug is je bekken, daar moet je goed mee oppassen.

Mijn borsten groeien ook amper hoef niets anders te kopen, geen advies dus.

beeb was weer fiks bewegelijk, lag lekker te zwaaien.

nu over 3 weken weer en dan wordt de ks besproken.

Geplaatst

Hoi Chrish,

Het hangt ervan af hoevaak je nog een nieuwe BH wilt kopen.

Ik zou 5 cm in omvang erbij nemen + een extra cupmaat, of je moet een tussenstukje kopen, dan verruim je je BH met 5CM.

Voor mijn zwangerschap had ik 85E, ik zit nu op 85F, maar je omvang gaat natuurlijk nog toenemen, bijna iedereen zit nu in het 2e trimester.

Dan is het niet lekker als het knelt, zelf ben ik niet zo'n hunkermoller fan, ik ga altijd liever naar Livera, meer keuze en de BH zijn steviger.

Door mijn grotere borsten ben ik een fan van het merk Prima Donna, ze zijn stevig en je zult hierdoor bijna geen last hebben van je nek.

Vandaag heb ik mijn 2e afspraak gehad bij de Verloskundige, ze heeft naar het hartje geluistert, maar kon deze jammergenoeg voor haar niet goed vinden.

De kleine was veel te bewegelijk, leuk voor mij want dan krijg je een echo, het is nu 6.8 cm op 12.6 weken.

Alles verloop voorspoedig, ik ga 19 oktober weer terug.

Geplaatst

Vlinder, ik kan ook naar de Livera gaan, die zit ook in Zwolle. Ik ga morgenochtend maar weer eens even de stad in en dan laat ik mijn maat eerst maar eens opnemen.Is de Livera ook een aanrader voor een badpak? Ik wil namelijk op zwangerschapszwemmen gaan. Overigens heb ik vorige week bij de Prenatal ook beha's gezien, alleen vraag ik mij af of de verkoopsters daar wel echt verstand hebben van beha's.

Medusa, mijn onderrug voel ik dus geregeld en soms ook precies mijn stuitje. Ik voel het allemaal met name bij het werk (werkdruk, lopen naar de printer en fax, dossiers verplaatsen e.d.), maar ook thuis bij het bukken.. En na een uurtje winkelen in de stad en lange stukken zelf autorijden. Mijn man en ik hebben al een nieuw bed besteld, maar die komt pas in week 49, dus aan het begin van mijn 3e trimester. We slapen nu echt op oude bedden en matrassen en dat zal ook niet goed zijn. En nu heb ik wel spijt dat we niet eerder een nieuw bed hebben aangeschaft...

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Nou... de fysio van vanmiddag stelde weinig tot niets voor, ik ben exact 15 minuten binnen geweest. Haar conclusie was; slappe bilspieren.. in de auto onderweg naar huis moest ik er nog om lachen. Maar goed, ik ga volgende week nog een keer en dan zien we wel verder. Ze kan overigens verder niks voor mij betekenen zei ze.

Ben net terug van de verloskundige. M'n baarmoeder groeit perfect en ligt 2 centimeter onder mijn navel. Toen we naar meneer z'n hartje wilde luisteren, begon hij meteen druk te doen. Tussen de hartslagen door een paar flinke schoppen, superleuk! Ze zei dat ik nog maar ff van me 'rust' moest genieten, dit is en blijft een druktemakertje, haha. Ook heb ik met haar m'n rug/bekkenklachten besproken en ze wil dat ik per direct halve dagen ga werken. We hebben het even over de bevalling gehad en vanaf 4 cm ontsluiting blijft ze bij ons, een fijn idee. Ook zei ze alle vertrouwen in mij te hebben m.b.t. bevallen zonder pijnstilling. Oke, ik ben 1m90 lang maar of ik een kindje kan baren zonder pijstilling? We gaan 't meemaken.

Al met al een opluchting dat iemand (naast jullie en manlief) mijn klachten serieus neemt, ben benieuwd hoe ze er morgen op reageren op mijn werk.

Ik ga ff eten, misschien tot straks! :-)

Geplaatst

Hé meiden,

zo weer terug van weekendje Parijs en weer dagje werken achter de rug. Jeetje, moest wel behoorlijk wat berichtjes teruglezen zeg. Zal proberen kort te reageren op iedereen, maar weet niet of het lukt ;-)

Trudy: welkom hier! Fijn, de 12 weken grens gepasseerd.

Chris: verstandig dat je gaat aankaarten hoe het met je gaat en hoeveel je volhoudt op je werk. Ben benieuwd wat je kunt regelen. Ik heb zelf wel al vrij snel een grotere maat beha gekocht, pastte echt niet meer in mijn oude beha's. Toen ik ook las dat jij nog gaat kijken voor een badpak, dacht ik, oh ja, dat moet ik natuurlijk ook nog aanschaffen. Wil namelijk ook gaan zwangerschapszwemmen ivm mijn rug en bekken. En kan natuurlijk echt niet meer in mijn oude bikini haha

Melis: die buikpijn herken ik ook. Heb er veel last van en kan er soms ook onzeker door worden. Maar houd mezelf maar voor dat die twee ukkies flink groeien. Ga je trouwens nu met je advies van de vk naar je werk dat je halve dagen moet gaan werken? Ben benieuwd hoe dat op je werk gaat. Ik heb morgen afspraak met de bedrijfsarts en wil ook bij hem aankaarten hoe het gaat. Houd hele dagen nu al lastig vol door teveel pijn en vermoeidheid.

Caro: vervelend dat je last hebt van vocht vasthouden. Ik herken het gelukkig (nog) niet.

Sharon: goed om van je te horen. Vervelend dat je zo lang last hebt gehad van de misselijkheid. Fijn dat het nu iets beter gaat, ik merk dat dit me ook zo goed doet. Eindelijk die misselijkheid weg, voel je je echt een ander mens door.

Grappig om van jullie te lezen hoe jullie specifieke dingen willen zoals cola. Ik drink zelf eigenlijk bijna geen cola, vooral heel veel thee en sapjes. Verder heb ik inderdaad ook af en toe echt behoefte aan chocolade of chips. Probeer wel een beetje te letten op wat eet ondanks dat ik nog niets ben aangekomen. Mijn buik groeit wel flink nu, op mijn werk blijven meerdere mensen dat nu ook zeggen dat ze me met de week zien groeien. Echt wel grappig. Ben wel benieuwd waar dat heen gaat... Ben gewoon niet zo groot van mezelf, dus ja, het kan eigenlijk maar één kant op: vooruit!

liefs,

sissy

Geplaatst

he meiden het is alweer een tijdje geleden dat ik jullie verhalen heb gelezen. heb net wel alles even terug gelezen maar er is weer zo veel gebeurt bij iedereen dat ik niet weet hoe ik op iedereen kan reageren.

Merk dat er toch al een aantal last hebben van rug en bekken, wel vrooeg hopelijk valt het mee en is het maar tijdelijk.

Las ook iets over vocht vast houden dit had ik bij mn vorige zwangerschap ook maar dan helemaal op het eind heb hier dan ook geen ervaring in.

Wat betreft zwangerschapsbeha's bij de hunkermuller hebben ze zo ie zo niets specifieks voor de zwangerschap bij ga altijd naar een lingerie zaak met het gevolg dat ik er heel wat meer voor moet betalen.

Over willen weten wat het wordt is hier in huis nog een discussie. Mijn man wil het heel graag weten alleen ik echt niet zit er nu aan te denken om het wel tegen hem te laten vertellen. En dan hopen dat hij zn mond houd haha.

Melis leuk dat jullie een zoon krijgen en super dat je voorgevoel ook klopte, nu lekker gericht gaan shoppen veel plezier daarmee.

Zelf ben ik de afgelopen weken niet helemaal lekker geweest het begon met buikgriep in ieder geval het leek erop heeft bijna een week geduurt. Toen zijn we een weekend naar Brugge geweest en ik was alles behalve lekker. Moest zo vaak zitten en iets eten of drinken was zo slap en duizelig lag ook elke avond vroeg op bed. Gelukkig moest ik toen dinsdags naar de verloskundige en die zei het hoort bij de zwangerschap en je hebt ook een wat lage bloeddruk. Jammer genoeg bleef het hier niet bij en heb ik ook nog eens de hele week flinke last van hoofdpijn gehad kon mn ogen niet meer open houden. Hebben meer van jullie last van hoofdpijn nu?

Van het weekend bukte ik in de stoel en had echt het gevoel alsof er iets knapte in me vanaf dat moment ook echt last gehad van mn buik. Zondag kon ik amper staan of lopen van de pijn. Voor de zekerheid gisteren maar even de verloskundige gebeld was toch wel heel erg onzeker en kon gelijk komen. Toen ik mn verhaal gedaan had zei ze dat dit echt leek op banden/spierpijn. Hoogstwaarschijnlijk had ik met die beweging een spiertje verrekt. Kreeg toen ook nog een echo meer om mezelf gerust te stellen en de kleine was lekker aan het slapen en de hartslag was helemaal goed wat een opluchting is dat dan zeg. Jammer genoeg merk ik nog wel steeds dat als ik te veel doe dat ik echt weer last krijg van mn banden gelukkig weet ik nu waar het vandaan komt. Moest ook iets meeer rust nemen van de verloskundige alleen daar ben ik nooit zo goed in.

Zo weer genoeg geklaagd over mezelf ga vanaf nu weer proberen om vaak te reageren vind het namelijk wel super fijn om hier mn verhaal te kunnen doen bij jullie en om jullie ervaringen te lezen. Las ook iets over de 'dikke buike date' ergens in november samen met de meiden van februari. Zal kijken of het mij lukt om dan ook te komen we zitten dan namelijk midden in de verbouwing hier. Er moet namelijk nog een kamertje bij komen voor maart 2012 en daarvoor gaan we de zolder verbouwen.

Zal zo ook nog even het lijstje aanpassen met mijn volgende afspraak bij de verloskundige.

Iedereen een fijne avond

Geplaatst

Volgende echo/afspraak:

20 september : Melis25 (3e afspraak verloskundige)

20 September : Medusa ( afspraak gyn/echo )

20 september : Vlinder_1976 (2e afspraak verloskundige)

12 Oktober : Veer (verloskundige)

14 oktober : Melis25 (20 weken echo)

19 oktober : Veer (20 weken echo)

Uitgerekend op...

Geplaatst

Volgende echo/afspraak:

12 Oktober : Veer (verloskundige)

14 oktober : Melis25 (20 weken echo & verloskundige)

19 oktober : Veer (20 weken echo)

Uitgerekend op...

Geplaatst

Hoi Veer,

Hoe ga je dat dan doen. Een veel voorkomende situatie, je gaat samen winkelen of je loopt op het strand of in het bos.

Zegt je man ineens, ook leuk zo'n rose truitje.

Volgens mij is het onmogelijk, als je er niet uitkomt, moet je het beide niet willen weten.

Wij willen het wel weten (09 november om 09.15 uur komen we het te weten 20-wkn echo), maar mijn schoonmoeder vertelde mij vanavond, dat ze het pertinent niet wil weten wat het wordt.

Dat vertel je mij eind maart maar.

Groetjes en een hele fijne avond.

Nu ben ik wel heel erg benieuwd of de overige maart 2012 uitgerekende het willen weten..

Melis weet het, hoe komt het dat zij het zo vroeg in de zwangerschap al weet.

Geplaatst

Hè vlinder

M'n man zegt dat hij het echt voor zich kan houden en op zich denk ik ook wel dat hem dat lukt we moeten nog maar even kijken hebben nog een paar weken tot de 20 weken echo

Geplaatst

Vlinder, de Livera was een goede tip van jou. Ik ben vanochtend zowel bij de Hunkemoller als de Livera geweest. De Hunkemoller had eigenlijk niets en de Livera had wel keuze. Het zijn niet de spannendste beha´s, maar ze zitten nu wel erg lekker. Ik heb thuis er meteen een aangetrokken.

Verder alles goed hier. Ik ga even goed uitrusten en genieten van mijn vrije dag. Zometeen komt mijn schoonmaakster. Ik ben zo blij dat ik zelf niet hoef te stofzuigen. :)

Geplaatst

Ik had laatst zwangerschapsslips gekocht via internet omdat ze in de aanbieding waren... Helaas wel wit, terwijl ik eigenlijk alleen zwart ondergoed draag, maar goed, who cares? Ik heb ze nog niet gedragen, wacht nog even tot het echt nodig is...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden