Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gister de echo gehad en het hartje zien kloppen. Wat bijzonder zeg! Uiteraard helemaal happy. Nu afspraak maken bij ons in de stad bij het zkh voor volgende echo. Dan wordt daar besloten of ze onder controle blijven in het ziekenhuis of bij de verloskundige. Nog even afwacht op datum voor echo 2. Gister maar eens even wezen shoppen voor wat rokjes die ik aan kan. Mijn huidige rokjes paste al niet meer. Echt leuk!!

Sweetkilly welkom hier en vanharte met je zwangerschap!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey dames van harte gefeliciteerd met jullie goeie echo's

Ooo ik heb vannacht zo liggen dromen het ging weer mis jeetje wat kan je er veel me bezig zijn.

Werd huilend wakker toen mijn moeder gebeld ze zei ook je bent zo met de vorige x bezig wat heel normaal is pfff nou hoeft van mij niet hoor.

Iedereen fijn weekend liefs Jessica

Geplaatst

dames! gefeliciteerd met de mooie echo`s!!!!

hier vandaag 5 weken!!!ufff duurt allemaal lang als je wacht!!ik ga deze week toch en andere broek kopen, die van mij past niet meer!!!! hebe jullie dat ook????zou snel????

Geplaatst

JUNIMAMA'S

Wie is wie:

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Kvdfernandez:26 jaar, zwanger van 1e kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door ?

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

sweetskilly 30 jaar zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope

06 juni: Purple82

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie

15 juni: Jes28

22 juni: Mywish

28 juni: Minoes (Jessica)

28 juni sweetskilly

29 juni: kvdfernandez

Geplande afspraken/echo's:

24 oktober: Roseflower 1e echo

25 oktober: Joekie 2e echo

26 oktober: Purple82

26 Oktober :MommySoonIHope 2e echo om te kijken of het er 1 of 2 worden

28 oktober: Sweetformysweet 1e echo

28 oktober: Tobbert 1e echo

31 Oktober :1e afspraak bij de gewone gyneacoloog en 3e echo

31 oktober: Tascha 1ste (vroege) echo

4 november sweetskilly 1e echo

8 november: Joekie 3e echo

8 november: Mywish 1e echo

9 november: minoes 1 e echo

9 november: Jes28 2e echo

16 november: kvdfernandez 1e echo

Geplaatst

Mischien krijgen we er allemaal wel twee haha;)

Ik heb ook alleen maar rokjes aan ik heb wel positie kleding wacht er nog even mee.

Ja en mijn (.)(.) Die groeien ook als kool.

Oja en dat enge dromen komt voor mij zwangere vrouwen dan lopen ze er overdag niet mee goed he haha.

Ik had nog een test liggen van de vorige x maar die zijn niet zolang houdbaar dus die was nog goed tot volgende maand dus die heb ik vanmorgen maar even gedaan.

Nou de plus was er nog eerder dan de controle streep joepie.

Iedereen fijn weekend liefs Jessica

Geplaatst

Ik droom ook heel veel, maar een uur later weet ik het al niet meer. Het schijnt er allemaal bij te horen. Ook ik kan mijn broeken niet meer aan. Leggings en rokjes. Gister wel een leuk spijkerrokje gekocht positie kleding. Zit toch een stuk lekkerder haha.. maar inderdaad wel al erg vroeg dat we nu de kleding niet meer aan kunnen. Ik zei het in het ziekenhuis, maar door de punctie en de hormonen klopt dat helemaal. Je lichaam maakt zelf hormonen aan en die fantastische witte bolletjes die je 2 weken moest gebruiken zijn ook hormonen. Dubbel op dus extra gauw dik.

Geplaatst
ik moet die witte bolletjes gebruiken tot de echo tenminste de moment! niemand meer dat ze gebruik tot 7 weken??

Ik moet de mutsebollen tot de 12e week gebruiken .

Hoe gaat het met de misselijkheid van de rest van de dames?

Hier gaat het nog altijd kl... maar dat ligt er aan dat het er twee worden volgens het zh ,ben intussen al meer dan 8 kilo afgevallen

Liefs en proficiat aan alle nieuwelingen H

Geplaatst

Ja dat dromen hoord er bij pff werd huilend wakker ze zeggen ook als je dat in je slaap doet heb je er overdag geen last van.

Ik gebruik geen medicijnen meer ik moest na de tp 3 x pregnyl spuiten.

Hebben jullie ook zo'n last van jullie buik en rug?

Ja ik geef ook elke morgen over.

Nog anderhalf week hebben we ook echo joehoe ondanks dat ik soms zo onzeker ben ben ik wel positief.

Liefs Jessica

Geplaatst

Ik gebruik de bolletjes ook tot de 12 e week.

Maar eigenlijk is het wel logisch dat we sneller dikker worden zoals tobbert zegt klinkt dat helemaal niet gek.

Ik ben sinds begin deze week misselijk maar vooral 's ochtend spugen bah

Ik heb trouwens ook al positie kleding gekocht hoor ik draag veel rokjes en jurkjes, ze hebben mij de zwangerschaps panty 's ook al aangeraden maar die heb ik nog niet.

Passen jullie je ondergoed nog?! Mijn bh 's gaan strakker zitten maar mijn slips ook al.

Mijn moeder zei vanmiddag je begint je taille al kwijt te raken??!!

Geplaatst

hier gisteren een zwangershap bh gekocht.die van mij waren echt te klein.

ik heb ook last van mij rug.maar spugen nog niet hoor meschien heb ik gelukt!!!maar het kan nog komen.mijn zus zag gisteren mij buik en ze kon niet geloven dat het al zou diek was!!ze eft 3 kinderen.volgens mij komt toch door de ivf dat we al buik hebben.

Geplaatst

JUNIMAMA'S

Wie is wie:

Kvdfernandez:26 jaar, zwanger van 1e kindje bij 2e icsi poging

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Tascha: 32 jaar, zwanger van 2de kindje (1ste kindje overleden), spontaan in wachtmaand

Uitgerekende datum:

28 juni: sweetskilly

31 Oktober :1e afspraak bij de gewone gyneacoloog en 3e echo

4 november sweetskilly 1e echo

Geplaatst

MommySoonIHope: Gefeliciteerd met de zwangerschap van een TWEELING!! Wauw!!

Sweetformesweet: Ik heb de lijst geupdate maar wanneer is jou tweede echo dan? Dan kan ik je erbij zetten

Ik lees van vele meiden dat ze een goede echo hebben gehad!! Wat super fijn!!! Geniet van jullie beebjes meiden!!

Hier alles rustig. 's avonds een dikke buik, 's morgens weer zo plat als een dubbeltje :D

Pas alle eigen kleding nog en voel me eigelijk gewoon goed! Wel wat extra moe en futloos..

Ik ga pas shoppen voor zwangerschapskleding als ik mijn eigen kleding niet meer pas.

Ik heb trouwens al wel een week last van het gebied rond mijn stuitje! Kan soms uitstralen naar mijn rechterbeen. Dacht eerst aan een kou maar dat duurt nu wel te lang terwijl ik het goed warm hou... Herkenbaar??

Geplaatst

Lieve meiden,

Voorzichtig durf ik mij hier ook aan te melden. Vandaag 8 weken en 1 dag zwanger. Uitgerekend 9 juni!

Op 7 weken 2 dagen een goede echo in het VU gehad. Wow... Onze geschiedenis is een lange, maar alles is nu vergeten. :-))

Hier had ik ook al vroeg een dikke buik (alleen gebruik ik geen hormonen vanwege de cryo tp, dus of het echt daaraan ligt bij jullie?) en grotere borsten. Loop ook al in positiebroeken, ook al duwen die brede banden soms in mijn gevoelige maag. In de avond is mijn buikje echt dik, in ochtend valt het nog best mee (zijn dus toch die darmen ;-)).

Verder minimaal misselijk. Af en toe ff en het helpt dat ik altijd wat eet voor ik opsta. Joekie ik heb ook van alles gevoeld onderin, bij mij meer aan voorkant (schaambeen) en voelde ook als koude rillingen. Maar wordt al wat minder. Heb het idee dat buik langzaam omhoog komt al.

Moeheid komt in vlagen. Ik ben vooral heel traag met alles. :-)

Iedereen van harte, met de mooie testen, echo's en zelfs al een tweeling (wow). Dat we maar gezellig vanaf juni 2012 mogen babbelen over onze babies!

Geplaatst

JUNIMAMA'S

Wie is wie:

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e kindje bij 2e icsi poging

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Uitgerekende datum:

09 juni: Testr/Miki

28 juni: sweetskilly

31 Oktober: 1e afspraak bij de gewone gyneacoloog en 3e echo

4 november: sweetskilly 1e echo

14 november: Testr/Miki 2e echo

(Als jullie het goed vinden, ik heb sommige dingen niet meer dik gedrukt gemaakt. Volgens mij beter leesbaar zo!)

Geplaatst

En ohja, ik heb af en toe wel krampjes. In het begin 1x heel erg, maar nu af en toe zeurderig. Ik lees dat het erbij hoort. Daar gaan we dan maar vanuit. :-))

Geplaatst

Testr van harte meid.

Ja pijn in stuitje en buik ook last van hoord erbij.

Zeggen ze.

Wij gaan lekker naar de markt in zuidlaren gezellig.

Iedereen fijne zondag

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden