Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jij ook al zo levendig gedroomd dus! Ik ook, voor het eerst.

Mijn zwangerschapsyoga dame zei ook dat vanaf rond de 20 weken de kleine echt een identiteit wordt (een "ziel" heeft) en dat je dan ook meer diepgaand contact kan krijgen, wat deels wordt geuit in dromen. Nou bij mij precies op de dag nauwkeurig. Vandaag 20 weken!!!!!!!

Van de week ook op kraamvisite, voor het eerst sinds jaren. Heb een foto van mij met kleine, waar man verrukt naar ons kijkt en ik zo hard straal. Ik geef bijna licht! Jeetje, wat ongelooflijk, overweldigend heeeeerlijk!

Benieuwd naar Minoes, enjoy!

Joemie: een meissie. Gaaaaf, ook weer meer in balans hier! Kunnen we ze al gaan uithuwelijken? ;-)

En Sweetformysweet, herkenbaar hoor van fb. Toch wil ik op een gegeven moment wel iets publieks plaatsen. Ben zo verrukt! Wat voor wagen heb je, foto?

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou dames ik hou de boel ook in evenwicht we krijgen een MEISJE met een eigen wil haha ze wou haar gezicht niet laten zien de rest wel haha

in de wolken ik regageer meer ben bij opa in spe

Liefs

Geplaatst

Jaaa, gaaf Minoes!!!! Van harte met jullie girrrrrl!

Klinkt goed Sweetformysweet.

Ik heb die foto toch op facebook durven plaatsen. Mijn "coming out". :)))

Geplaatst

W
i
e
i
s
w
i
e
:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

U
i
t
g
e
r
e
k
e
n
d
e
d
a
t
u
m
:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope
TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki
BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet

12 juni: Joekie
BABYBOY!!:binkybaby:

14 juni: Tobbert
Veras
sing!!:passifier:

15 juni: Jes28
BABYGIRL!! :binkybaby:

22 juni: Mywish
Veras
sing !!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)
BABYGIRL!!
:binkybaby:

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez
BABYGIRL
en
BABYBOY
!!
!!
:speen:

29 juni: Joemie
BABYGIRL!!
:binkybaby:

G
e
p
l
a
n
d
e
a
f
s
p
r
a
k
e
n
/
e
c
h
o'
s:

21 januari: Jessica 3D echo

23 januari: Tobbert 20 weken echo

31 januari: Mywish 20 weken echo

31 januari: Testr/Miki echo + controle gyn

8 februari: kvdfernandez 20 weken echo en controle

13 februari: Jessica 2 x 20 weken echo

13 februari: Jes28 vk

13 februari: Joemie 20 weken echo

25 februari: Testr/Miki 4D echo dr. Papa

Geplaatst

Minoess ook een meisje !!!!!!!!!!! zoo we zijn bijna weer in evenwicht haha leuk !!! had je er zelf al een gevoel over of dat niet?

Sweetformysweet wil je me pb sturen kan ik je toevoegen op facebook .. en jij wil het dus ook niet weten .. af en toe moeilijk he .. nog paar maanden .. als het maar gezond is ik vind beide leuk .. mij vriend ook eerst wou ie jongens maar iedereen zegt het worden meisjes dus nu zei ie gisteren ja meisjes zouden ook leuk zijn haha het maakt me echt niet uit ben al blij dat het ons gelukt is om kindjes te krijgen.. half jaar geleden zag ik me zelf echt kinderloos voor me en dan voelde ik me weer zo schuldig tegen over me vriend omdat hij niks mankeerde en we allebei nog jong zijn dacht ik echt straks gaat ie bij me weg maar integendeel heel de ivf behandeling heeft ie mij geholpen met o.a iedere dag spuiten zetten want ik durfde dat nie ;) en nu worden we als alles goed blijft gaan dit jaar ouders van een tweeling :)

marja zo zie je maar weer !!

Testr hele leuke foto van jou hoor staat je goed haha

Geplaatst

Wie is wie:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet Verassing!! :binkybaby:

12 juni: Joekie BABYBOY!!:binkybaby:

14 juni: Tobbert Verassing!!:binkybaby:

15 juni: Jes28 BABYGIRL!! :binkybaby:

22 juni: Mywish Verassing !!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)BABYGIRL!! :binkybaby:

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandez BABYGIRL en BABYBOY!!!!:speen:

29 juni: Joemie BABYGIRL!! :binkybaby:

Geplande afspraken/echo's:

21 januari: Jessica 3D echo

23 januari: Tobbert 20 weken echo

31 januari: Mywish 20 weken echo

31 januari: Testr/Miki echo + controle gyn

8 februari: kvdfernandez 20 weken echo en controle

13 februari: Jessica 2 x 20 weken echo

13 februari: Jes28 vk

13 februari: Joemie 20 weken echo

25 februari: Testr/Miki 4D echo dr. Papa

Geplaatst

De lijst is zo goed als compleet volgens mij heb van de andere dames niet veel meer gehoord op het forum ben wel benieuwd hoe het met ze zou gaan

xxx

Geplaatst

Testr, zie dat je een 4D echo gaat doen bij dr. Papa.. Hij is zo geweldig goed!! Wij hebben bij hem de geslachtsbepaling met 14 weken gedaan en een 4D echo met 25 weken.

Geniet ervan!!

Geplaatst

Mywish is ook zo als het maar gezond is vind ik ook

Ja mijn gevoel zei ook meisje

Testr mooie foto van jou op fb wow wat ben je mooi vrouw staat jullie goed baby

Wij krijgen ook 4D echo op mijn man zijn verjaardag 31 maart

Jullie ook testr wel appart om te zien

We hebben nu al een eigenwijs kindje gezichtje bedekken haha zwaaien tussen de benen door alles zag er trouwens goed uit baby hartje 4 kamers hersen zagen mooi uit en ze loopt 2 dagen voor

Ben ik iemand vergeten toetevoegen op fb heb zo'n idee

Iedereen fijn weekend

Liefs

Geplaatst

Ja gaaf he! Gaan er ook precies met 25 weken heen. Kijk er erg naar uit! Benieuwd of we dan zien wat voor type binkie is. Wel fijn qua naam kiezen :) Alhoewel zijn kickgedrag ook wel een karakter verraadt :)

Thanks lieverd!

Testr, zie dat je een 4D echo gaat doen bij dr. Papa.. Hij is zo geweldig goed!! Wij hebben bij hem de geslachtsbepaling met 14 weken gedaan en een 4D echo met 25 weken.

Geniet ervan!!

Geplaatst

Benieuwd naar de andere danes inderdaad ook.

En Minoes, heb je foto's nog of was het echt te lastig te zien? Moest je niet even rondje lopen tussendoor? Maar meid, wat zul jij blij zijn.

Dank voor lieve reacties op foto. Toch wel mijn "coming out"! Voel me er ook zo stralend, diep van binnen en van buiten.

Fijn weekend lieverd!

Geplaatst

Testr ja je ziet er ook gelukkig uit echt heel mooi

Ja ik heb alles op cd mee gekregen

En Oo wat duidelijk nu al handen voor gezicht ruggengraat echt zo appart

Ze drukte flink op mijn buik en heel even zagen we haar gezicht en ik moest draaien op mijn zei haha boefje

Ik zet ze morgen wel op fb

Liefs

Geplaatst

Hee dames ik kan niet meer via de pc op ivfmoeders komen staat iets over hacken met zwart beeld ga het morgen weer proberen maar is al een paar uur xxx

Geplaatst

hoi gefeliciteerd met de goede echo's en de meisjes!!!!

ik ga zo meten mijn vader hallen bij de vliegveld ik heb hem al 1 jaar niet gezien hij woont in Spanje.ben blij dat ik hem weer ziet en hij weet nog niet dat een jonge en een mesje is, dus ik krijgt drukke week!!

gr

xxxx

Geplaatst

Kfernandez, have fun. Bijzonder moment voor jullie!

Mywish, de homepage was gehackt. Maar je kon hem nog wel bereiken op de dieperliggende pagina's. Als je bijv. rechtstreeks naar deze topic kwam. Gelukkig opgelost!

Geplaatst

Kvdfernadez jeetje wat leuk dat je je vader weer gaat ziet zal wel emotioneel worden. Heel veel plezier

Jeetje mywish gelukkig dat je pc het weer doet

Wij hadden gister verjaardag iedereen was door het dolle heen haha

Er hebben roze Adidas pakje gekocht zo cute haha

Hebben jullie al dingen gekocht?

En bah wat een rot weer we willen zon

Iedereen fijne zondag

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden