Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig nog 2 dagen en dan zullen we het zien ... afspraak hebben ze verzet na 10:00 dus we mogen nog eerder komen kijken

mij vriend zit nu weer heel erg te twijfelen of ie wel wil weten wat het word.. maarja ik wil het liever niet weten en ik weet niet of hij zijn mond wel kan houden :P

xxx

Geplaatst

Mywish gewoon verassing laten kunnen julie je ook niet verspreken haha

Wij mogen ook op tijd voor de 20 weken echo is ook wek fijn

We gaan week naar centerparks als er s'morgens 20 weken echo hebben gaan we smiddags weg heerlijk kan niet wachten

Liefs x

Iedereen fijne zondag

Geplaatst

Fijn dat je nu ook voelt!!! Bijzonder he???

Hier ook elke dag getrappel trappel. Men zegt dat een dag niets voelen kan komen, maar kan me dat nu niet voorstellen. Maar bereid me er maar wel op voor (anders gelijk stressen!). Morgen weer een extra check + echo bij de gyn in ons locale ziekenhuis.

Buik begint echt groots te worden! Bij jullie ook? Navel echt flink naar buiten enzo. Heel speciaal hoor. Gaat zo ook voor man echt leven.

We zijn ook wat vaker foto's aan het maken. Eentje zelf gemaakt in bad en daar heb ik met de iPhone een filter overheen gehaald. Best leuk geworden. Fren en Tobbert (geloof ik) bedankt voor de inspiratie!

[ATTACH=CONFIG]3457[/ATTACH]

(kwaliteit van upload niet zo heel fraai, ik overweeg hem op Facebook te zetten. Maar twijfel nog heel ff ;-))

Geplaatst

Sweetformy fijn dat je het ook voeld

Hier word het ook steeds harder schrik er gewoon van haha

Testr mooi hoor je foto mooie buik is ook normaal he na 20 week komt je navel er aan haha

Ja ze zeggen dat je het een dag soms niet voeld heb ik 1 x in het begin gehad bij 17 week kan me het haast niet voorstellen hou er wel rekening mee

Dus even op controle wij nog 2 week hebben wij 20 weken echo ben danb al bijna 21 ach maakt niet uit moet dan voor 2 echo's dus graag op 1 dag

Leven jullie nog in een witte wereld hier is het gelukkig weg brrr

Liefs

Geplaatst

Ja, hier ook alles met een dun laagje wit.. Bah..

Straks nog de eind de weg op wat ik zelf niet erg vind maar wel dat anderen gelijk de hele weg met een slakkegangetje voor je gaan rijden..

Mooie buikfoto's in bad trouwens!! Vind ze wel leuk hoor! Ik moet ook wat vaker foto's gaan maken... Doe het lang niet elke week..

Maar we gaan wel over twee weken op vakantie dus dan komen er vast en zeker een hoop foto's :-)

Geplaatst

Heey minoes

Nee morgen heb ik de 20 weken echo om 10 uur dus dat mag het van mij snel zijn.. ben echt super zenuwachtig en ook wat geirriteerd sinds gisteren weet niet wat het is ik ben gewoon te zenuwachtig denk dat ik niks kan hebben nu .. daarom zou zo fijn zijn als morgen alles gewoon oke blijkt te zijn

jullie voelen allemaal de kindjes al maar dat doe ik dus ook niet ik denk dat dat je meer gerust stelt maarja dokters zeggen dat dat komt door dat de placenta aan de voorkant ligt maar ik vind dat wel erg jammer dus hoop dat ik ze snel voel

hier trouwens ook wat natte sneeuw maar nog niet veel

xxx mywish

Geplaatst

Oo zat in de buurt mywish ja ik snap dat je onzeker bent maar het is heel normaal dat je ze nog niet voeld door je placenta zal nu wel niet zolang meer duren

Ja spannend morgen logies dat je niet veel kan hebben

Ik kan ook niet wachten pfff nog even sterkte om de dag door te komen

Liefs

Geplaatst

Mywish, ik voel mijn meisje ook nog niet zo heel veel hoor. Soms als ik s avonds op bed lig en mijn hand op mijn buik leg, maar overdag bijna niet en mijn placenta ligt achter. Maar bij de 16 weken en 20 weken echo zeiden ze dat ze wel heel beweeglijk was. Dus komt vast nog wel..

Heel veel succes morgen, ga duimen om 10 uur! Ben benieuwd wat jullie besluiten, wel of niet het geslacht weten.

Testr, mooie foto zeg. Leuk gedaan. Mijn navel komt ook meer naar voren..

Geplaatst

Mywish, nog even meis! Ik voel het ook pas echt sinds 21 weken sterker.

Ook benieuwd of jullie het geslacht willen gaan zien. Kunt evt ook vragen het niet te zeggen maar op een briefje te schrijven en in envelop te doen? Dan heb je nig even denktijd en kunnen jullie mooi moment kiezen als jullie het willen weten?

Wij morgen om 9u. Beter in de ochtend he? xxx

Geplaatst

Testr ook lekker op tijd morgen haha

Ja wel goed idee in een envelop

Allebij succes met jullie echo's ze zullen al weer flink gegroeid zijn

Liefs

Geplaatst

Leuke foto testr, zal het ook eens gaan proberen met mijn i phone.

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen foto`s gemaakt van mijn buik , oeps

Hihi , leuk idee van dat briefje in een envelop, hoorde het laatst ook al, ik denk alleen niet dat ik me dan zou kunnen beheersen hahhaha

Mywish, het komt echt goed met het voelen van de kindjes hoor, duurde bij mij ook even en dan ineens is het er!!!

Liefs sweet

Hier ook geen wit laagje meer, wel koudddddd

Wie heb ik nog niet op Facebook?

Geplaatst
Fijn dat je nu ook voelt!!! Bijzonder he???

Hier ook elke dag getrappel trappel. Men zegt dat een dag niets voelen kan komen, maar kan me dat nu niet voorstellen. Maar bereid me er maar wel op voor (anders gelijk stressen!). Morgen weer een extra check + echo bij de gyn in ons locale ziekenhuis.

Buik begint echt groots te worden! Bij jullie ook? Navel echt flink naar buiten enzo. Heel speciaal hoor. Gaat zo ook voor man echt leven.

We zijn ook wat vaker foto's aan het maken. Eentje zelf gemaakt in bad en daar heb ik met de iPhone een filter overheen gehaald. Best leuk geworden. Fren en Tobbert (geloof ik) bedankt voor de inspiratie!

[ATTACH=CONFIG]3457[/ATTACH]

(kwaliteit van upload niet zo heel fraai, ik overweeg hem op Facebook te zetten. Maar twijfel nog heel ff ;-))

Lieve Testr, wat gaaf!!!! zo mooi, niet twijfelen hoor!! posten en ook op canvas!!!!

Geplaatst

Dank je wel Babeth!!! Printen leuke optie idd. :)))

Denk over posten nog even over hoor. Zitten zoveel zakelijke contacten gelinkt aan mij op facebook. Werk ook in de online branche. Maar wie weet komt er weer een moment, net als met die kraamvisitefoto, dat ik toch gewoon losga. :-)

Geplaatst

My wish jij nu aan de beurt, benieuwd!!!

Joekie superrr!

Wij net geweest, extra check echo ivm antistoffen en potentieel bloedafbraak. Alles weer netjes binnen de marges, ook bloedsomloop.

Over 3 weken weer aan de beurt, tussendoor nog een gesprek bij een verpleegkundige en bloedprikken om bloedwaarde van onze bink weer te bepalen.

Hoe is het met de rest?

Geplaatst

[breek in]

@Testr; wow, wat gaaf gedaan die foto en ja, zo'n mooie buik!

andere meiden: op naar hele mooie beebjes in juni!

[breek uit]

liefs,

Lot

Geplaatst

Heey Dames.

de echo zag er goed uit !!! :confettistars::goodnews:

Alles zag er gewoon prima uit lekker lang na onze 2 schatjes kunnen kijken.. Mij vriend had gevragen wat het werd maar die arts is als nog vergeten alleen tegen hem te vertellen en nie tegen mij haha duss we weten het nog niet maar ben al lang blij dat alles goed is met de kleintjes was zo nieuwsgierigg.. Geen dvd helaas moet je aparte afspraak maken voor zon dvd bij medische echo's deden ze dat niet maar dat ga ik nog wel doen komt goed..

Ik moest ook weer urine test doen zeiden ze dat me eiwitte te hoog was.. nog test op nieuw gedaan was het tog niet zo gelukkigg.. !! schrok echt dacht begint al lekker maar nu is gewoon alles goed

14 feb valentijnsdag heb ik weer echo+ controle kan niet wachten ...

xxxx mywish

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden