Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ohjee! Mywish, hopelijk bij jou niet zo erg als bij je man. Sterkte en komt goed he, kleintjes hebben er geen last van!

Sweetfotmysweet, minoes, ook beterschap!

Wel fijn dat iedereen nu de kleintjes voelt (toch?)!

Xxx

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oja mywish is ook zo je man was zo heel erg ziek ik hoop niet dat jij dat hebt

Ja fijn hè testr dat we allemaal onze ukkies voelen geeft ook een stuk rust

Liefs

Geplaatst

Allemaal beterschap! Heel veel vitamientjes eten 

Ik voel ukkepuk wel maar nog niet ze heel vee, al een paar keer mijn man zijn hand gepakt als ik het voelde maar hij kan het nog niet voelen.

Liefsss

Ps heb ook nog heel veel slaap steeds

Geplaatst

Wat een ziekenboeg hier! Veel sterkte iedereen!!

Ik heb de kleine vandaag helaas ook nog niet echt gevoeld.. Vind dat wel heel erg jammer want wordt gelijk onzeker :-(

Ben de hele dag erg druk geweest dus misschien heeft dat er wat mee te maken.. Hoop het maar!

Geplaatst

Beterschap meiden! Goed uitzieken..

Testr de WE heeft helaas geen positiekleding. Is een jurkje wat net onder de borst getailleerd en daaronder wijd. Vind het op dit moment moeilijk om positiekleding te vinden. Nog veel opruiming en daar zit je maat weer niet tussen en de nieuwe collectie komt nu een beetje binnen.. En hier in de buurt zijn niet zo heel veel winkels te vinden met positiekleding.. Waar slagen jullie?

Ik ga eruit. Zo werken... Fijne dag dames! Hopelijk zijn jullie snel weer fit.

Geplaatst

Heb ik ook hoor joekie, al een paar dagen heel af en toe en heel licht. Ik word er soms ook onzeker van.

Nu zo naar het werk hoop dat het snel half zes is voel me belabberd. Vanavond voor het eerst zwangerschaps gym!

Geplaatst

Hee dames

Hier nog steeds doodziek .. blijf maar over geven en diaree me vriend ook nog steeds zo ziek net bij dokter geweest hij heeft medicijnen en ik moest AA-drank gaan drinken mayb dat dat wat helpt.. gisteren 38 graden vandaag volgens mij nog niks moet nog koorts meten maar echt een hell zoo ziek zijn hopen dat het hier snel beter gaat

xxxx

Geplaatst

Sweetformy en Joekie de ene dag is ukkie ook drukker dan andere komt goed

Jes werkse

Mywish gatsie dat klinkt niet best beterschap

Ik heb vraagje wat gaan ze doen met uitgebreider 20 weken echo zeggen ze ook alles?

Ik heb vanacht liggen spooken dus help haha

Geplaatst

hallo

nou hier drukke dagen!!! eerste mij vader op bezoek daarna de neefjes van mijn man en nu de broer hahaha.

minoes ik heb ook een uitgebreider echo maar ik weet niet precies wat ze allemaal gaan doen en kijken. ik heb wel zien in!!!!

ben af en toe nog bang ik heb vak pijn!!!best veel ze zeggen dat het banden pijn zijn maar ik maak me toch zorgen.ik hoop dat alles goed gaat!!

Geplaatst

Kvdfernadez ik heb ook veel pijn en dat zijn banden pijn echt waar heb dokter en vriendinnen gevraagd 1 heeft het nog erger met bloed verlies en is allemaal goed

Ik heb ook zin in de echo maar maak mezelf gewoon gek pff ben ook zo aan het dromen

Maar die banden moet je niet druk om maken

Oja testr zei steun band bij prenetal en dan heb je midder tot geen last

Drukke boek bij jou dus?

Geplaatst

Hee dames

pfff hier net terug vn het ziekenhuis ik hou het echt niet meer dat het maar snel over is... inwendige echo gehad en een gewoone zag er met de baby's amol goed uit gelukkigg.. !!! alleen mij urine zag er niet goed uit want waren tekenen van uitdroging maarja dat vonden ze nie zo raar met dat overgeven hele nacht maar moet het wel in de gaten houden en er zat wat bloed in me urine dus nu staat ie op kweek en word ik donderdag gebelt over de uitslag hopelijk valt het mee pff..

over de 20 weken echo die is zeker uitgebreid bij mij duurde het iets van driekwartier.. ze gaan alles checken in de hersenen kijken hartjes helemaal controlen echt heel veel ! ik was ook bloed nerveus hoor

ik hoop dat jullie een gezonde mooie 20 weken echo krijgen

xxxx

Geplaatst

Hè mywish vervelend dat je zo beroerd bent. Ik heb 2 weken geleden buikgriep gehad en hield ook niks binnen. Ook wel 20 keer boven de wc gehangen.. Had toen ook leuco's in mijn urine en moest van de vk aan de cranberrysap en sinasappelsap en proberen 2 liter vocht binnen te krijgen.. En aan de vitamine c pillen. En 2 a 3 dagen later moest ik mijn urine weer laten testen en was het goed.. Wie weet heb je er wat aan.. Hopelijk ben je snel weer fit..

Geplaatst

Minoes ja nog een weekje wachten. Spannend hè. Bij ons duurde het ook een uurtje. 45 min echo en 15 min uitwerken en uitleg. Tijdens de echo zei ze wel steeds dat het goed was. Ik heb de guo gehad en ze kijken alles na. Buik, rug, hoofd, niertjes echt van alles.. Bij ons meisje was alles tussen klein en gemiddeld, maar was goed. Ze was wel eigenwijs want lag met beentjes gekruisd dus ze konden niet zien wat het wordt, maar gelukkig hadden we de geslachtsbepaling al gehad. Jij hebt 2 echo's toch. Hoop voor je dat de week voorbij vliegt en dat het gauw weer maandag is..

Geplaatst

Mywish nee hè zo ziek meid ik hoop dat je uitslag goed is heel veel beterschap

Trouwens ben je getrouwd ? Leuk zeg

Jes oké ja ik heb de 3D echo gehad toen zei ze al dat hersenen en hartje en rug goed was dat is wel fijn

Ja heel spannend ben zo benieuwd hoe groot ze is nu

Ooo ik droom ook zo erg haha

Bedankt voor jullie reacties liefs

Geplaatst

Hee minoes

Ja klopt ben vrijdag getrouwd was heel leuk behalve dat mij man zo ziek werd van het eten bij preston palace dus de huwlijksnacht was niet zo leuk en het weekend zijn we allebei ziek :( maar verdr hele leuke dag gehad xxxx

Geplaatst

Van harte mywish leuk zeg alleen heel jammer van het eten je had er wel appart weer bij haha

Heb je het klein gehouden of alleen met Fam.

Ik hoop dat je snel beter bent

Liefs Xx

Geplaatst

Hee Minoes

Ja we hebben het wel klein gehouden alleen met familie erbij .. En het was zeker slecht weer dikke sneeuw hier in brabant.. maar verder was het leuk

nu alleen uitzieken pfff :P

xxx

Geplaatst

Mywish is ook leuk als je het intiem houd

Ja hier ook zo'n dik pak sneeuw bah haha

Had je ook iets speciaals aan?

Hoezo nieuwsgierig haha word allemaal zo echt nu getrouwd en straks twee kleintjes leuk zeg

En nu eerst beter worden is allemaal wel wat

Liefs

Geplaatst

Ik heb vanmiddag in ziekenhuis gezeten

Ik had zo'n last van menstu pijn en dachten blaas ontsteking

Dat was het niet hartje gehoord echo gehad heel mooi om te zien moeder koek zag er goed uit alles was goed

Heb zeer zware vorm van banden pijn en moet nu ook stappen ondernemen anders lig ik strak plat niet meer tillen geen zware huishoudelijke taken mama helpt me gelukkig

Wou ik even zeggen

Liefs Jessica

Geplaatst

Jeetje Minoes! Gelukkig alles goed, maar wel iets om echt gehoor aan te geven dan he? Makke an.

Hier beginnen de ongemakken ook, pff rugpijn en opgezwollen benen. Maar we weten waarvoor we het doen en dus met alle liefde!

Mywish, nog van harte! Iets opeknapt al en nog meer uitslagen binnen of had je alles al? Hier nog kwakkel, holtes. Heel kort even baar buiten geweest, maar echt seieus niet te doen die kou!

Geplaatst

Testr ja alles er voor over ben gewoon heel onzeker soms

Dus jij begint ook al haha steld me helemaal gerust

Ja neem me zelf nu echt in acht

Sweetformy dus ook klachten kunnen we daar ook lekker alles over delen;)

Ben wel blij dat ik hier mijn ei ook kwijt kan

Liefs Xx

Geplaatst

Jeetje minoes gelukkig niks ernstig .. !! ik heb dat ook weleens zon erge banden pijn dat het echt niet te houden is

die band van prenatal helpt wel je moet hem alleen omdoen als je iets doet zoals poetsen enz en als je op de bank ligt bijv dan niet want anders werkt ie niet goed zei de vrouw van prenatal tegen mij en hij helpt echt tegen banden pijn .. hij kost iets van 30/40 euro maar is het zeker waard !!

en doe het rustig aan verder dat probeer ik hier ook

xxxx

Geplaatst

Mywish ook die menstu pijn heb je ook?

Ik moet net oefening bezig om stevig tamaken maar ga die band wel halen

Ja ga proberen rustig aan doen haha nee ik moet

Hoest met je buikgriep?

Liefs

Geplaatst

ik heb ook erg veel pijn soms wil ik naar de eerstenhulp gaan,maar ik weit dat het bandenpijn zijn, toch ben ik iedere keer bang!!! en ik doe al geen zware taken toch al en tijd!!

morgen de 20de echo yipiii, ben blij heb zien om de 2 kleintjes te zien.

en ik zal langs mij vrinden gaan die ook zwanger is ze begon gisteren te bloeden!! en ze moet nog 6 weken.maar ze denken dat ze gewon te veel gedaan hebt de baby bevecht en de aartje klopt! gelukkig! het was efe schrikken!.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden