Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kvdfernadez ik ging ook steeds niet maar was er nu klaar mee en wilde zekerheid wat het is en wat ik kan doen en of alles goed is en dat is het gelukkig

Mijn vriendin die is net zover heen als ik

Die heeft ook zware banden pijn als die rent of wat verkeerd doet gaat ze bloeden ook heel eng

Liefs

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoe was 20 wkn echo, Kfernamdez?

Minoes rustig aan he?

Mywish al wat beter? Leuke site.

Hier ook naar ziekenhuis geweest, steken rechts bovenin buik die steeds erger werden. Dacht eerst maag, maar nu zo erger werd begon ik te twijfelen. Ze wilde me zien in verloskamers, heel luxe daar. Alles gecheckt, bloed en urine hoor ik nog, kleine doet goed verder. Mijn pa was mee, dus die boft dat ie mee kon kijken. Als bloed en urine goed zijn, krijg ik iets zwaarders voor maag.

Hoe is met de rest?

Geplaatst

Gezellig hè testr in ziekenhuis haha we worden straks vaste klant.

Fijn dat alles goed is

Ik begin ook met mijn maag had ik vanmorgen last van maar zakte

Trouwens doe menstruatie pijn kennen jullie die ook?

Mywish zal vanaf even op pc kijken naar kaartjes

Hoest met jou?

Ik word alleen maar zieker keel dik haha en we gaan weer op vakantie altijd zo haha

Mijn mama is hier om me te helpen lieve schat

Liefs Jessica

Geplaatst

Testr Gelukkig is alles goed ik heb ook veel last van me maag gehad tijd terug al

Minoes jij ook al ziek aant worden gaat echt lekker he ik ben bijna beter voel me al wel stuk beter maar nog niet 100%

ik heb trouwens niet echt dat menstruatie pijnen soms wel pijn in me onderrug erbij en in me liezen

Kvdfernandezz ben heel benieuwd na je 20-weken echo of alles goed was !!!

Vandaag gebelt dat er niks vreemds was te zien aan me urine gelukkig !!! weer zorg minder nu snel beter worden gelukkig kan ik dinsdag weer ff kijken kan niet wachten !

Geplaatst

Ja ik ben ook benieuwd, hoe was je echo kvdfernandez. Hoop dat alles goed is!

Fijn dat alles goed is met de kleine Testr. Wel vervelend die steken. Hoop dat het snel over is..

Minoes ik heb ook die menstruatie achtige pijn. Heb het al vanaf het begin, dus maak me er niet zo heel druk over..

Bijna 20 weken echo he. Spannend!! En op vakantie, heerlijk hoor.

Hier gaat het goed. Lekker weekend en vanavond verjaardag. Maandag weer naar de vk. Ga vragen of ik ook nog echo's krijg. Heb nog geen een bij de vk gehad, alleen in het zh. Zou het wel leuk vinden om nog een keer te mogen kijken...

Heb me ook opgegeven voor een 'borstvoedingscursus'. Is 2 avonden in maart. Ben benieuwd..

Geplaatst

Oja vergeten kvdfernadez hoe was het ???

Mywish ik begin het weekend al met spierpijn en nu keel en hoofd enz haha gaat wel over voor ik oud vrouwtje ben haha

Jes ja ik heb het ook al vanaf begin de menstu krampen maar niet aldoor tegen mijn periode wanneer ik normaal ongie word heb ik die last

Kleine is vandaag lekker druk aan het mee doen met toneel haha lachen word nog wat als de uitvoering er straks is haha

Liefs x

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3575[/ATTACH]

hallo dames;

hier een foto van ruben. nadia die is een echte meisje al!!!!die wou echt niet op de foto!!!

met de baby's gaat echt geweldig ze zijn zelfs stuk groter dan gemiddeld!!!

het was best leuk om te zien.

met mij gaat iets minder blijkbaar is mij motor te klein om zo veel te dragen zo vertelde de doctor :).

ik heb medicijnen gekregen voor de hogerbloeddruk en de hart die harder moet pompen voor de kleintjes!!

dus ik moet ruste en naar mij lichaam luisteren als die zegt dat genoeg is dan stopen!!

maar ja het gaat wel hoor.

volgende week op controle en daarna iedere 2 weken omdat een tweeling is.

oo en ik voel ze echt bewegen!!!!en hele bul!!

ik heb ook dat ongi gevoel blijkbaar is dat normaal als je niet vertrouw gewon naar ziekenhuis bellen je kant beter een par keer te veel gaan dan te weinig, dat zegt ook mij dokter.

Geplaatst

kvdfernadez wow mooi hoor gelukkig is alles goed

Dus je motor te klein denk goed om je zelf j kan het nu doen straks lig je plat

Ja de dokter zei dat het door de banden kwam de pijn maar vroeg me af of jullie de zelfde hebben

Liefs

Geplaatst

Wow, goed nieuws kfernandez! En lekker dat je ze zo goed voelt!

Hier ook vandaag tijdens de extra echo, kick! Ik schrokenrvan en mijn vader en de vlos zagen het.

Wel rustig aan doen dan nu he! Is ook niet nix, 2.

Minoes, hier elke dag die band en ondergoed. Valt nog me qua steken en krampen. Bij mij eerder rug en maag dus. Maar ach, hoort erbij niewaar. :)

Fijne vakantie!

Jes, ik ook 2 avonden borstvoedles. Wij in april. Dan ook bevallen in Spaarne. Begint in zicht te komen.

Mywish fijn dat uislag goed was. Snel betrr worden! Hier nog steeds niet "de oude" ook.

Geplaatst

kvdfernandezz wow wat een leuke foto ! en mooi dat je kinderen zo goed op schema liggen

en wel fijn dat je om de 2 weken mag komen hebben wij ook :)

Nou minoes jij bent de volgende met 20 -weken echo :) op naar maandag en dinsdag want dan ben ik aan de beurt :P

Testr hopelijk zijn we allemaal snel weer de oude gelukkig gaat het met je kleine wel goed !

xxx mywish

Geplaatst

Testr Haha nou hier ook last van darmen hele nacht op de pot gezeten klinkt grappig ;)

Och ja de klachtjes horen er bij vind ook niet erg

Flinke schop op de echo lachen zeg

Ik mag niet meer op me zei liggen haha

mywish Ja spannend he 20 weken echo zie er wel tegen op moet het maar gewoon op me af laten komen heb jij ook de medi echo?

Oook jij veel plezier bij 20 weken echo

Nog even en dan komt mijn mannetje thuis en hebben we samen vakantie lekker is al weer zo lang geleden

Maandag echo's en dan op naar centerparks joehoe

Oja heb neusspray van dokter gekregen nou ja twee 1 zout en 1 voor onsteking nou die neem ik niet meer mijn neus staat in brand haha

Liefs en iedereen fijn weekend

Geplaatst

Kvdfernandez wat fijn dat alles goed is! En wat een prachtige foto.

Voor de meiden die nog ziek zijn, beterschap, hopelijk zijn jullie snel weer fit!! Hier gister weer een beroerde dag gehad. Lijkt wel of het 1 keer in de 2 weken raak is steeds. Vandaag gaat het gelukkig wel weer. Vanavond gaan we naar een concert van blof..

Fijn weekend allemaal!!!

Geplaatst

Minoes Veel suc6 vandaag bij je 20 -weken echo geniet er van en hopelijk alleen maar goed nieuws ! en veel plezier bij centerparcs deze week lekker relaxen

ik heb morgen echo maar is geen 20 -weken echo heb ik al gehad gewoon controle maar kan wel lekker ff kijken :) kan niet wachten

xxx mywish

Geplaatst

Dank je mywish vind het wel spannend pff

Half 11 de eerste half 12 de tweede ben wel even zoet

Ooo ik heb ook zo'nu zin om weg tegaan zat er zo door ben echt blij vandaag spanning weg

Jij veel plezier morgen

Ik heb vorige week ook nog grondige controle gehad Inc echo was ook allemaal goed

Liefs Xx

Geplaatst

Testr dank je ben onderweg haha met de zenuwen tot aan mijn keel haha moet er van genieten!!!

Het is dooi joehoe op naar de lente

Liefs Xx

Geplaatst

Joehoe alles was goed ben zo blij we krijgen nog steeds meisje binnen kwartier stond ik weer buiten

Blijkt bij die vrouw heb ik 3D echo gehad

Liefs Xx

Geplaatst

Haha nee eerste was uitgebreid maar tweede was gewoon routine ook geen echo haha

Zulke mooie foto's gekregen ze deed echt haar best

LIefs dat je reageerd José

Op naar centerparks

Oja 5 maart echo kan iemand tussen zetten?

Liefs Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden