Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee damess

Hier gaat het al stukken beter gelukkig .. hopelijk blijft dat ook zo een x :) morgen jariggg 23 :D

Dus zowat iedereen hier slikt vitamines haha maar wat ik voel is moeilijk te omschrijven ik denk wel dat het de kindjes zijn ..maar je voelt zoveel wat je nooit gevoelt heb als je zwanger bent :)

ik vind trouwens dat we allemaal best nog meevallen kwa gewicht tog ..ben benieuwd hoeveel we wegen op het einde van onze zwangerschap denk dat je mij dan kunt rollen

en testr ik ben ook niet meer zo vlug met de trap op en af eigelijk ben ik met niks meer echt vlug :) en ik heb het altijd erg druk dus is voor mij soms moeilijk om ff niks te doen

Tobbertt leuk dat je al zo bezig bent met de babykamer wij gaan hier binnekort beginnen heb al wel een leuke kamertje gezien die we willen en kinderwagen maxi-cosi-s hebben we al wat leuk dat je trouwens na disney land gaat ik ben er ook nooit geweest zou met nieuwjaar gaan maar door omstandigheden reis moeten annuleren en had geen anuleringsverzekering dus was zowat al het geld kwijt wil er over een paar jaar zeker na toe met de kleintjes lijkt me echt leuk daar

en vervelend zeg van je badkamer lijkt me een ellendee wij hebben zowiezo geen wc boven dus ik moet altijd snachts wel 3/4 x na beneden ook geen pretje :)

kvdfernandezz beterschap hoop dat je griep snel weg is!!

maar iedereen nog fijne zondagg

xxxx mywish

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kvdfernadez balen hè de griel hier is die bijna weg op snot na haha

Testr dat na de wc is hier ook heel erg

Ons ukkie draait aldoor eerst voelde ik haar onder in en nu ook naast mijn navel ongeveer haha

Tobbert ook druk bezig met de babykamer

Hier ook druk scheuren en van de week verven de babykamer komt over 2 week dus mag ook wel haha

Ooo geen badkamer vreselijk kan je wel in de buurt douchen? Ach je hebt er straks wel wat moois voor terug

Mywish dus druk gespartel in je buik heerlijk

Wij zijn in 2003 naar euro Disney geweest zo leuk als de kleine groot genoeg is willen we ook weer gaan voor de jurkjes haha

Ben blij dat we weer thuis zijn haha

Niet zo heel goed geslapen maar beter dan daar

Jullie nog wat gedaan? Het weekend

Wij lui lekker dag wij hebben geen carnaval

Liefs x

Geplaatst

Hey meiden.

Hier alles goed. Iedereen roept dat ik toch zo'n kleine buik heb :-)

Vind het niet erg. Hoef ik het ook niet allemaal mee te zeulen. Die dikke buik komt echt nog wel.

Kan alles nog doen en laten wat ik wil.

Geen idee hoeveel ik nu ben aangekomen maar denk zo'n 7/8 kg ofzo..

Zit nu met 35 graden in Thailand. Bevalt goed haha. Moet alleen een beetje op vocht en zout letten want had gister avond een bloeddruk van 88/55. Voelde me al zo vreemd in het hoofd...

Vriendlief ziet en voeld de baby nu dagenlijks trappen. Mijn hele buik kan ervan bewegen haha!

Erg leuk!

Wel veel bekijks als je in je bikini loopt maar na een paar dagen went het wel.

Nou, dat was de vakantieupdate :-) Spreek jullie later weer!

Reageer dan ook wat uitgebreider op iedereen!!

Geplaatst

Joekiee lekker hoor tailand geniet ervan en let op je gezondheid

leuk dat je vriend de kleine al voelt en ook ziet bewegen kan niet wachten tot dat hier ook is

xxxmywish

Geplaatst

Joekie lekker zeg op vakantie heerlijk warm

En dat de kleine zo aan het bewegen is leuk man

Geniet geniet

Hier druk met babykamer de muren zijn 1 x geverfd vandaag nog x weer en dan vloer en plafond en dam volgende week komt die

Heb ook een wiegje erbi besteld wou ik zo graag

Oja ik heb verbod mag niks meer doen alleen stoffen en wandelen

Volgende week weer Fysio kijken hoe ik het minst kan belasten gaat wel weer over de steken en alles horen er bij

Oja vrijdag naar 9 maanden beurs zijn er nog meer die heen gaan

Jessica

Geplaatst

Joekie, wat heerijk. Jullie zijn op een 'babymoon' :) Ondanks dat buik niet dik is toch veel bekijks in je bikini? Ik voel me ook extra mooi nu, maar brr bikini niet aan denken. :) geniet, goed blijven drinken! Ik laatst ook een bloeddruk van 85/55, dan inderdaad heel suf, flauw en moe.

Mywish, dat voelen komt nu gauw hoor!

Minoes, is dat op doktors voorschrift? Jeetje rustig aan hoor. Ik merk nu ook in de avond en vaker dat buik onderin best zeer doet. Niet in liezen of onderin, maar iets daarboven. Die kleine is dan ook best druk, dus denk dat die lekker op dingen zit te duwen ofzo. Moet soms in ene ook vaker plassen daardoor. :)

Hier ook de kamer aan het ontruimen, volgende week wordt er gestuct, dan schilderen en ons lijstje voor de kamer qua spullen is nu wel af. Wellicht veel bestellenop de 9 maanden beurs en anders in 1 klap bij Babypark (uiteraard kijken of dan onderhandeld kan worden).

Gaan jullie nog naar de beurs? Ik had kaarten voor overdag gekocht, maar heb vrijkaarten voor de avond gekregen. Wil de mijne wel extra voordelig verkopen, mocht iemand interesse hebben. Alleen even kijken hoe de overdracht dan slim en op tijd gedaan kan worden.

Geplaatst

Gister weer een check op bloeddoorstroming kleine. Mijn bloeduitslag en echo was weer goed, geen vocht ophopingen en bloedbaan in hoofdje als een speer. Mannetje wordt al zo groot, loopt echt perfect op schema! Nu al trots op hem ofzo. :) Over 3 weken nog weer zelfde check.

Morgen de 3 en 4 D echo, zo'n enorme zin in! Ouders en zus gaan mee, gezellige kermis. :) En ik geloof wel dat wij een record aantal echo's krijgen... Als die kleine dat maar niet erg vindt!

Hebben nog meer mensen een 3d echo? Mijn placenta ligt aan de buikwand, dus mogelijk zit het gezichtje dan verstopt daarin (begreep ik van anderen). Maar we mogen net zolang terug komen, tot we een goed beeld hebben.

Wie is wie:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet Verassing!! :binkybaby:

12 juni: Joekie BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert Verassing!!:binkybaby:

15 juni: Jes28 BABYGIRL!! :binkybaby:

22 juni: Mywish Verassing !!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)BABYGIRL!! :binkybaby:

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandezBABYGIRL en BABYBOY!!!!:speen:

29 juni: Joemie BABYGIRL!! :binkybaby:

Geplande afspraken/echo's:

23 februari: Testr/Miki 4D echo dr. Papa

28 februari : Mywish Echo

5 Maart : Minoes echo

12 maart: Joemie echo

12 maart: Miki/Testr echo + gyn

14 maart: Jes28 vk

17 maart: Jes28 3/4d echo

17 maart: Joemie 4D echo

31 Maart : Minoes/Jessica 4D echo

19 april: Tobbert 32 weken echo

Geplaatst

Testr ja dan schopt de kleine tegen je blaas heel vaak plassen haha

Ja op Vk en Fysio mag dus alleen kleine dingen doen

Oooo vise reageer zo meer

Geplaatst

Ben ik weer haha

Testr je buik word nu zwaar dus dat je last hebt onder in je buik is logies word alleen maar erger zeiden ze haha

Wat fijn dat alles bloedwaardes weer goed zijn

Ik ga vrijdag middag naar beurs

Ik heb placenta achter liggen wel fijn dat ze net zovaak echo maken tot je gezicht hebt

31 maart 3D echo kan niet wachten

5 maart echo 7 maart geboorte plan en pijn bestrijding praten weet ik toch nu nog niet haha

Oja man gaat mee cursus samen bevallen heb hem om haha

Liefs x

Geplaatst

Joekie fijne vakantie nog. Geniet ervan!

Testr fijn dat alles goed is en ben heeeel jaloers op jouw vele echo's haha. Nee hoor fijn dat ze de kleine goed in de gaten houden. Wij hebben 17 maart 3D echo. Ben zo benieuwd hoe ze er dan uit ziet. Heb haar dan al 2 maanden niet gezien. Voor het laatst 19 Jan met de 20 weken echo.. Hoop dat ze goed groeit. Ik wel iig haha.

Wij gaan misschien zondag naar de 9 maanden beurs. Willen jullie laten weten of het de moeite waard is?

Test veel plezier alvast met de 3D echo en op de 9 maandenbeurs. Ik neem trouwens ook beide moeders mee naar 3d echo en 2 schoonzusjes :)

Minoes lekker met de kamer bezig. Leuk! Wij zijn ook druk met klussen. Doen gelijk alles boven. Pff waar zijn we aan begonnen haha. Nee wordt vast heel mooi. Wat vervelend dat je niet zoveel mag doen. Heb je last van je bekken of is dat door de pijn in je buik. Hier wel last van buik vaak en heeeel moe, maar verder niet gelukkig. Heb ook maar de rovicee ferro gekocht. Hoop dat het helpt.

Minoes jij ook veel plezier op de 9 maandenbeurs.

Geplaatst

Jes laat je wel weten hoe het was

Ik heb zware vorm van banden pijn kan alleen maar erger worden kan er zelfs niet van slapen

Maar de ene dag gaat beter dan andere ook al doe ik niks maakt dan ook niet uit licht er denk ik aan wanneer de baby snel groeit

Ja waar ben je aan begonnen alles verven haha succes er mee ja jammer dat je dan niet zovaak echo krijgt

Hier ook elke x echo wel fijn

Liefs

Geplaatst

minoes ik heb ook zon pijn ik kan bekant niet fatsoenlijk lopen onder in me rug en onder in me buik ik doe bijna hele dag niks meer want gaat gewoon niet en zelfs met het niks doen nog pijn

Ga volgende week na controle dan ga ik er wel wat over zeggen ben soms echt bang dat ik ze gewoon niet kan houden dat ze zo zwaar zijn ofso.. klinkt raar..

wij zijn ook bezig de hele boven te verbouwen ja wij mij vriend eigelijk meer zal echt blij zijn als alles af is kunnen we genieten tot ze er zijn :) en van het kamertjee

ohh dus jullie gaan allemaal na de 9 maanden beurssss ik ben jaloerss ik kan echt niet ik kan niet lopen bekant en zon hele dag lopen en reizen dat gaat me niet lukken we wonen er ook helemaal niet in de buurt

me moeder gaat morgen met een vriendin na de huishoudbeurs en als ze iets leuks zag bij de 9 maanden beurs zou ze het meenemen :) maaar had het echt leuk gevonden om er heen te gaan ben ook benieuwd naar jullie reacties

ik wil ook een 3d echoo moet alleen me vriend nog overhalen.. anders wil ik het ook begin maart doen want het mooiste bij tweelingen is tussen 23./24 weken heb ik gelezen

xxx mywish

Geplaatst

Mywish ik denk dat je het zelfde hebt als mij

Heb je zo'n band? Ik zou toch afspraak maken bij Fysio misschien heb je er wat aan.

Hoe moeilijk ook wel blijven lopen ook is het maar even anders word alleen erger zou wel kijken al ik jou was helemaal omdat er twee zijn sterkte meid

Liefs x

Geplaatst

Joekiee geniet van jou vakantie!!

testr hier ook veel echo's iedere 2 weken kijk de gn efe.

minoes ik maag ook niet veel doen wel klote wat ik zie dingen dat gedaan moeten worden en word gek van hihihi!!!

ik moest dinsdag naar de spoed door de pijn in mij hoofd en oor het was niet meer te ouden!! eerste de griep en nu een oorontsteking!!! ik heb penicilline gekregen.

de baby's kamers s zou goed als af nog een par dingen zo als de klamboes en zou.baby-dump heb gebeld en de kinderwagen komt volgende mand.

2 sitters van mijn oma gekregen. 1 schommel gekocht.

en we hebben besloten tocht een tweeling box te kopen ik heb hier een staan van mij nicht dat ik mocht lenen maar ik heb met andere tweeling mama's gesproken en die raden toch en grote aan zeker als ze groter worden is dat nodig,dus toch maar een kopen uffffff wat en geld allemaal!!!!!

Geplaatst

Kvdfernadez dus ook niks meer doen kom je gezellig bij mij op de bank zitten haha wel gezellig de muren komen op me af

Babykamers ook bijna klaar lekker zeg

Mijn man heeft gister gezogen en gewijld dus kan even vooruit

Ik kan niet na wc buikpijn ik helemaal in paniek haha kon hef niet plaats geven haha nu dus wel

Liefs

Geplaatst

heey dames

hier weeeeeeeeeer hele nacht ziek geweest nu ook nog.. 3de x deze maand ben op ziekenhuis geweest maar alles is goed met de kindjes gelukkig alleen ik ziek dus maarja ze zegge met zwangerschap heb je minder weerstand en met tweeling dus nog erger marja het is voor een goed doel hier dus ook rustig aan doen

ik heb dat ook dat ik nog zoveel moet doen en zo weinig kan om gek van te worden en mij man is gewend nooit niks te hoeven doen in huiss dusja is ook wel ff wennen voor hem ik probeer het wel beetje zoveel mogelijk zelf bij te houden ..

hier ook druk bezig met de boven maar aan de babykamer moeten we nog beginnen kan niet wachten tot die af is

kvdfernandez wij nemen ook een tweeling box wou eerst ook voor 1 kindje pakken maar zag de kleine van mij vriendin die is 6 maanden in zen box ligge en ik zag er al 2 voor me da ging hem echt niet worden wij hebben mooie gezien van bopita brent twin ofso heet ie

minoess ik heb geen aanvullende verzekering dus dan in fysio duur om te doen maar wat voor tips en oefeningen krijg jij daar dan?

nou ik ga het rustig aan doen vandaag

xxxmywish

Geplaatst

Mywish ik hoor volgende week schrijf ze op en dan stuur ik je wel kan jij ze doen

Haha mijn moeder is bij me en die kreeg net trap tegen haar hand aan haha zo leuk

Liefs

Geplaatst

Knolletjes op, net terug van de 9 maanden beurs 

Weer wat dingetjes van mijn lijstje afstrepen.

Wel erg gezellig maar toch wel een stuk vermoeiender nu hoor!

Lekker met de beentjes hoog, wie weet krijg ik nog wel een voetmassage, haha

Geplaatst

Mywish vervelend dat je weer zo beroerd bent. Je weerstand is momenteel idd heel laag. Fijn dat de kleintjes het goed doen. Rustig aan!

Sweetformysweet en was het de moeite waard om naar de beurs te gaan?

Minoes veel plezier vandaag op de beurs.

Hier wakker geworden met hoofdpijn... Niet fijn..

Fijne dag dames!!

Geplaatst

Mywish stom van me wat vervelend zeg dat je zo ziek voelt zon en warmte hebben we nodig

Sweetformy was de moeite wel waard dus ik hoop dat je voet massage hebt gehad ;)

Jes dank je

Gatsie hoofdpijn hoop dat je daar niet dat je de hele dag last van hebt

Pfff wat vroeg haha niet meer gewent

Ik zit ja op toneel en mijn tegen speler die ik moet zoenen haha op wang lijkt niet zo die begon te kleuren gister haha zo schattig

Straks 3 uur in de trein pfff gelukkig wc anders moest dat op een fles haha

Liefs x

Geplaatst

Minoes, veel plezier! Buikband om? :) Tis veel lopen!

Sweetformysweet, nog veel gescoord gister? Wij liepen er ook. Alles zwelt dan een beetje op he daar?

Jes, hoofdpijn al gezakt? Hier ook vaak bij opstaan. Merk dat tranen laten het wat ontlucht. Elke ochtend inmiddels hier. :)

Mywish, pittig allemaal. Hopelijk hoef je niet teveel te werken en kun je echt je rust pakken?

Hier gister 3/4d echo, met mijn familie erbij. Nou helaas, voorliggende placenta zou niet het probleem hoeven zijn. Maar als bink met de rug naar de camera lgt met knieen en armen voor het hoofd wel! En na paar keer draaien door mij, lopen en al, bleef hij dit doen. Was wel lekker bewegelijk maar niet de goede kant op. :) Maar we mogen terug, 9 maart! Dan mogelijk ook familie man erbij, met nog een grotere kermis dus. Dan hopelijk niet weer voor niets!

Beurs was top, met name hal 8 met de grote merken. Wij vooral folders gescoord om thuis na te lezen, bijv geboortrkaartje waarin foto van de kleine in verwerkt kan worden! Maar ook de babycooker wel heel handig ding voor als ie iets ouder is.

We hebben ook nog retro pakkes gescoord, houden wij erg van. Super gave webwinkel, weet ff niet welke kom ik op terug. Nu alles voor de helft! Kan onze menneke super 'kek' mee naar huis straks. :)

Nu werken maar zo moe, denk dat eerst nog slapen wordt...

Geplaatst

Ohhh testrr wat jammerr dat je nog geen duidelijk beeld heb ik was al benieuwd hoe je 3d echo was gegaan.. ik heb ook een voorliggende placentaa weet niet of je hier wel terug mag komen als ze het niet zien ga als ik 25 weken ben een afspraak maken denk ik ..zal er dan ook eens na vragen hoe het zit

hier gaat het wel weer kan beter doe het rustig aan nu

xxx mywish

Geplaatst

Gruwelijk jeetje zeg wat een drukte ik heb echt veel gekocht haha gelukkig tante en mama mee als pak ezel ben kapot en last van mijn banden heb wel de band om gehad testr haha vol je raad op

Gelukkig gaat het wat beter met je mywish

Testr wel fijn dat e terug mag komen haha ons meisje lag ook met hoofd na benenden haha

Liefs xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden