Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi allemaal,

Testr, heb je al gedacht aan een osteopaat?

Ik heb ook een zenuw bekneld gehad, eerst dachten ze ichias daarna zelfs hernia. Ik heb al heel lang bij de fysio gelopen maar iemand heeft mij toen doorverwezen naar osteopaat en het gaat nu zienderogen beter :)

Misschien dat er toch een hernia zit maar daar kan ik nu toch verder niets mee, behalve de pijn in rug bil en been verlichten. Je moet maar eens kijken of je er iets mee kunt.

Wat spannend my wish weer een echo!

Hihi ben benieuwd of het roze blijft :)

Mojn navel zit nog steeds aan de binnenkant trouwens :)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja heb echt zin in de kamer kan niet wachten de rest komt donderdag ook

Wieg is vrijdag al gekomen zo mooi

Wij hebben vanille kamer met glas en lood lijkt het zal morgen wel foto's op zetten

Mijn navel zit ook binnen haha klinkt wel grappig

Liefs x

Geplaatst

Mooie buiken Minoes en Testr!! Zal binnenkort ook een foto maken en proberen te plaatsen. Hier komt navel wel naar voren en soms ook gevoelig..

Testr, goed dat je hebt gebeld en fijn dat alles goed is met binkie. En wat heb je mooie babyspullen gekocht. En wat leuk dat je de kinderwagen in de zomer kan veranderen. Zo is het weer een hele andere wagen. Ben niet meer naar de 9maandenbeurs geweest. Las overal dat het zo druk was in het weekend en ben lekker de stad in geweest. Heb een hoes voor de maxicosi gekocht en een babyfoon, deze was in de aanbieding bij prenatal. Heb er niet een met camera.

Minoes oh donderdag de kamer al. Leuk! Ik heb gelukkig ook nog geen strepen op buik. Heb ook de bio oil gekocht. Was vorige week in de aanbieding bij de etos. Daarvoor gebruikte ik zwitsal mamma..

Mywish veel succes vandaag weer met de echo. Hopelijk weten jullie het vanmiddag zeker..

Sweetformysweet ook al bijna het kamertje klaar. Heb klinkt heel mooi. Ben benieuwd naar de foto ;)

Wij hebben witte meubeltjes gekocht. Ledikant, commode en kast. Heb geprobeerd om net als testr plaatjes erop te zetten, maar krijg het niet voor elkaar. Verder hebben we ook een spijkerstof kinderwagen gekocht, maar dan van bugaboo. Zijn nog druk met klussen.. Wij hebben hebben behang van pip besteld, cross stitch roze/wit en dots roze.. Ben heel benieuwd.. Als het klaar is zal ik ook een fotootje plaatsen. Alle kleine dingetjes moeten we nog kopen..

Ik heb nog een bon van de Veluwse bron geldig tot 2 maart. Wil vanavond even gaan met mijn man. Weten jullie of je gewoon in die baden mag als je zwanger bent.. De sauna sla ik denk ik over..

Fijne dag dames!!

Geplaatst

Hee dames

Ik kom net terug van het ziekenhuis de echo zag er goed uit de controles gingen minder sochtends moest ik eerst me ochtend urine in leveren die was gewoon schoon ik woog 73.9 kilo donderdag en nu nog 72 dus ben afgevallen ik ben sinds 31 jan niet meer aangekomen ik maak me daar best druk over ik kan niet eten en als ik eet gaat het er met diaree uit (sorry voor de uitleg )overgeven is al wel een paar dagen gestopt .. maar voel me eigen nog steeds niet optimaal ben nu al een maand ziek .. met de verloskundige over gehad zei wou dat ik nog een urine test deed op uitdroging nou dat had ik niet maar toen kwamen er lupos of iets uit me urine ik weet nie eens wat dat is want dat hoorde ik aan de balie van de vrouw waar ik de nieuwe afspraak mee moest maken echt raar dat binnen een uur 2 verschillende uitslagen kan hebebn ze waren daar in iedergeval niet blij mee bloed laten prikken en urine staat nu weer op kweek voor een week dus afwachten word vanmiddag wel gebelt over de bloeduitslagen ik hoop maar dat het allemaal mee valt maar word hier zo onzeker van van dat ziek zijn en ik hoop dat de kleintjes maar gezond blijven

we weten trouwens nog niet wat het word als ik meer weet van de uitslag laat ik het wel weten

xxx mywish

Geplaatst

Vervelend mywish dat je niet fit bent. Kunnen het geen leuco's zijn in je urine. Heb ik vorige maand gehad. Kan beginnende blaasontsteking zijn. Moest toen zeker aan de 2 liter vocht komen per dag. Moet eigenlijk altijd.. En cranberrysap en sinasappelsap drinken om de blaas zuur te houden. Verder vitamine c slikken en toen was het bij mij na 2 dagen weer urine testen weg. Sterkte!

Geplaatst

Heb net maar even de vk gebeld en mag lekker badderen zei ze alleen beter niet in dompelbaden. Ga vanavond hopelijk lekker relaxen, en daarna hopelijk lekker slapen.. Nu maar weer werken. Nog even vraagje over werk. Mijn collega werkte altijd een uur minder ivm extra pauze die je schijnt te hebben als je zwanger bent. Heb dit nog niet gedaan maar merk wel dat ik 's middags moe ben. Hoe doen jullie het op het werk?

Geplaatst

Mywish lieve schat wat een toestand ja allemaal weer

Maak je niet te druk makkelijk gezegt maar ik kom ook haast niet aan zolang de kleintjes het goed doen is belangrijkste

Jes ook mooi wit past alles bij dus druk aan het kopen geslagen ;)

Ja donderdag de kamer kan niet wachten

Ik heb nog binnen navel haha

Liefs x

Geplaatst

Mywish verwarrend en nu dus even geduld. :( Beterschap lieverd, het gaat goed met de kleintjes ondanks dat jij je zo rot voelt. Beterschap!

Jes ik had ook leuko's in urine, maar dit weekend weer weg. Kan ook van een beetje afscheiding erin komen, zei mijn gyn. Inderdaad voor de zekerheid extra gedronken.

Je hebt recht op minder werk dacht ik, maar weet niet precies. Ik werk freelance, dus kan meer zelf indelen.

Geplaatst

Oh denk dat het leuco's zijn dan dus dat is niet ernstig voor de kinderen ? ik ga zowiezo maar wat meer sinasappelsap drinken en wat is granberry sap ? welk merk kan ik daarvan kopen ? ik laat julli straks nog weten wat de dokter zei van de bloed uitslagen

xxx mywish

Geplaatst

Als er veel leuko's zijn dan kan het een (beginnende) blaasontsteking zijn. Die is an sich niet schadelijk, wel als hij verwaarloosd wordt en uit zou groeien tot een nierbekontsteking. Daarom checken ze er zo vaak op. Maar ik had ook kort achter elkaar wel/niet en bij mij zeiden ze us kan ook van afscheiding komen. Maar omdat ik wat kage buikpijn had en licht brandend bij plassen ben ik glazen wter gaan gieten, cranberrysap, camille thee en vianine c bruis. Heeeeel vaak geplast toen en ging gelijk beter. :)

Hoop op snel antwoord voor jou!

Geplaatst

Ik had cranberrysap van healty people. Kan je bij de supermarkt halen. Ik heb bij ah gehaald. Staat bij de versproducten.Wel heeel zuur maar goed Voor je blaas. Verder was het niet erg zei mijn vk behalve net als wat testr zei dan wel natuurlijk. Hopelijk is de uitslag zo goed. Beterschap meid!

Geplaatst

Ik heb tijdens mijn zwangerschap maar liefst 5 (!) keer een blaasontsteking gehad ondanks de liters vocht die ik op een dag dronk. Elke keer weer aan de antibiotica.

Ondanks dat heb ik 10 dagen geleden een gezonde jongen op de wereld gezet! :-D

Belangrijkste is dat je er tijdig bij bent en laat behandelen. Preventief cranberrysap is ook goed!

Geniet van jullie zwangerschap meiden!!

Geplaatst

Hey meiden

K*t man allemaal bij jou mywish ik hoop dat je je snel beter voeld liefs

Hier gaat ook niet zo lekker heb net mezelf ontdekt bij Fysio en ben heel erg geschrokken moet meer met me zelf bezig gaan en op mijn lichaam vertrouwen moet elke dag tijd voor mezelf vrij maken en met mijn ademhaling bezig gaan

Sorry voor mijn klaag bericht maar wou graag even melden

Liefs

Geplaatst

Minoes vervelend. Wel belangrijk inderdaad, maar is zo lastig soms hè. Je wilt gewoon doorgaan en denkt dat gaat wel, maar is een hele opgave (lichaamlijk en geestelijk) zwanger zijn. Goed op jezelf en de kleine passen. De rest komt wel..

Iedereen die het nodig heeft een hele dikke knuffel!!! Ben trots op jullie!!

Geplaatst

Jes wat lief ja we hobbelen gewoon door en nu kom ik mezelf tegen en wie wel en niet belangrijk zijn of wel

Mywish al wat gehoord ???

Ik ben heel blij in dit topic te zitten

Xx

Geplaatst

Jes je bent lief!

Minoes, ik gister ook terug gevloten door de fysio.

Ook hier wordt het zwaarder. Alles doet zeer. Heb echt teveel gedaan en merk ook dat het nodig is mij meer terug te trekken. Tijd voor mijzelf en de kleine. Jij ook doen inderdaad!

Sweetformysweet, thanks voor de tip, ik ben veel bij een osteopaat geweest ook. Vooralsnog weet de fysio precies de zere plek bloot te leggen en behandelen. Inderdaad zenuw lijkt het.

Melis, thanks voor de info!

Mywish al nieuws?

Geplaatst

Hee dames

Jaa heb arts net gesproken .. de uitslag was iets beter als vanochtend mar ze zag nog die luckos erin maar niet hoog genoeg om nu al een antibiotica voor te schrijven ze zei donderdag me urine afwachten die staat op kweek dan hoor ik meer en ze zei ook die cranberry sap drinken dus die ga ik drek halen ik ken healty people wel dronk daar altijd granaatappel van dus zal zo ff kijke of is cranberry kan vinden

rare is dat ik helemaal geen pijn heb bij plasse of veel moet plasse maarja kan ook beginnende blaasonsteking zijn ik ga in iedergeval veeeeel drinken en plasse :)

tnx melis voor je infoo gelukkig kan het geen kwaad en lijkt me erg vervelend zoo vaak ik ben normaal gesproken nooit ziek he sinds in zwanger ben krijg ik alles tegelijk is ook wat of niet

ik heb me voorgenomen extra veel te gaan eten ook ook al komt de helft eruit blijft tog de andere helft zitten .. :) ik krijg 13 maart een nieuwe echo dan gaan ze ook de lengte op meten hoop zo dat ze goed groeie da ik afval is nog nie zo erg op zich zolang hun groeie is het goed maar nu maak ik me toch best zorgen of ze wel genoeg krijgen

minoess ja soms is het moeilijk he om echt tijd voor je eigen te maken toch proberen te doen hoor had je nog veel handige tips gehad van je fysio ?

ik ben ook blij met dit forum iedereen weet wel een antwoord op iets als je ergens mee zit en je kunt af en toe lekker klagen wat ik de afgelope weken denk al veel gedaan heb pff :)

weet je ik zat laatst te denken is het niet leuk om straks ooit een x met zen alle af te spreken in het echt mischien met de kindjes of zonder lijkt me echt leuk om te weten hoe jullie in het echt eruit zien en zijn aangezien we al zoveel van elkaar weten weet niet of jullie dat ook zien zitten

dames probeer allemaal rustig aan te doen en aan onszelf te denken nog paar maandjes zijn we gelukkig met onze kindjes en weer van alle kwaaltjes af :)

xxx mywish

Geplaatst

Mywish gelukkig was alles nu goed hopelijk donderdag ook en plas ze haha

Je bent klagen we moeten toch ons ei kwijt vind ik, ik vind me zelf ook een zeur maar niemand om me heen begrijpt me en jullie wel

Ja lijkt me leuk om x ergens af te spreken

Ja testr alles word zo zwaar en ja ik ben ook een zenuw pees dus slaat het er nog sneller op maar we komen er wel moet meer vertrouwen hebben dat het goed komt

Oja ik heb ineens weer moeite met eten snaai wel de hele dag door haha

Oja je bekken kantelen dat is ook heel goed dat kan staant liggend en zittend volgende week krijg ik meer was nu meer met ademhaling bezig

oja ik heb bad uitzet en alles wat nog moest bijna gekregen van opa oma tante oom een broertje gekregen ook hemeltje denkens noem maar op

hoef zelf haast niks meer te kopen haha

hier nog foto's is niet bij ons maar in de winkel haha[ATTACH=CONFIG]3684[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3685[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3686[/ATTACH]

Geplaatst

Mywish fijn dat de uitslag al iets beter was. Hopelijk donderdag helemaal goed.

Minoes wat een mooie meubeltjes en mooie wagen hoor. Goed uitgekozen :)

Hier weer vroeg wakker, ondanks het lekkere badderen van gisteravond..

Geplaatst

Jes ik ook altijd vroeg wakker de laatste tijd. :)

Mywish, fijn dat het beter was maar wel door blijven drinken dus!

Minoes, heel cute! En fijn dat je zoveel krijgt ook.

Vanavond weer yoga, dit keer met man. Zin in! Vandaag ook 8 jaar samen, elkaar leren kennen op schrikkeldag. Heel lief, mooie armband gehad. :)

Geplaatst

Jes was dus lekker badderen gister ;)

Bah ook al zo vroeg wakker

Testr ja we hebben zelf genoeg op zei gezet maar hoefd niet had ook niet verwacht maar zo lief maar dank zei mij hebben ze nog wel korting gekregen en mocht ik van hun nog meer uitzoeken ze kregen overal nog 25% korting op alles

8 jaar haha op schrikkel jaar hoe krijg je het voor elkaar dus jullie vieren het ook 1 x in de 4 jaar haha

Leuk zeg van harte gefeliciteerd wat voor armband ook niet nieuwsgierig

Liefs x

Geplaatst

Heel lief van ze Minoes!

En dank voor de felicitaties meiden. Heb een twee kleuren gouden armband gehad Minoes, geel en wit. Bijpassend bij trouwring en horloge...

Deze site hadden wij op de beurs allemaal kleren van gekocht, van baby tot tiener daar: http://www.4funkyflavours.eu/collections/spring-summer_2012/baby/ Denk dat we vaste klant worden. :)

En ohja, ik dacht dus dat ik cup B had nog. Kwam voor zoogcompressen net bij Prenatal, borsten lekker al ietsje. Nou mevrouw, die maat is helemaal niet goed. Blijk ik 3 maten groter te zitten of eigen 5 tov van wat ik voor de zwangerschap had! Van AA naar E, ohjeeeeee!!!

Hoe is dat bij jullie? Dat wordt nog wat straks als het melk erin schiet....

Geplaatst

Mooi ja testr dus zelfde ring en horloge mooi hoor

Haha ja ben ook groter gegaan haha grappig hè

Oja ik heb mijn buik gister voor het eerst zien bewegen normaal zit ze onderin te schoppen maar nu naar mijn navel appart gezicht haha

Oja ik heb smerig probleem ik verlies echt meer urine ze zit echt op mijn blaas elke x haha kennen jullie dat?

Dus testr lekkende borsten lijkt me ook niet alles haha

Liefs x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden