Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gezellig buik beweging!

Hiet lek ik al urine vanaf heel vroeg in de zwangerschap. :) Heel fijn idd! Maar moet er wel om lachen (niet te hard, dan gaat het zeker mis!)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja maar nu wel wat meer ze zit ligt echt veel op mijn blaas of schop er tegen aan haha

Draag dan inleg of maandverband ?

Ja nu is ze ook heen en weer in mijn buik o leuk

Je mag dus niet meer lachen nou ik ben giegel kont haha plas straks gewoon in mijn broek haha bah

Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag testr ?

Liefs x

Geplaatst

Hee testr Gefeliciteerd met jullie speciale dag 8 jaar alweer :) en wat leuk dat je een armband heb gehad.. hopelijk hebben jullie met zen 3en een leuke dag gehad bij de volgende dag dat jullie samen zijn hebben jullie een kleine van 4 :)

Minoes ook jij een mooie kinderwagen paars is wel jullie kleur of niet? kamertje ziet er ook echt lieff uit

hoe doen jullie dat foto's plaatsen ik weet niet hoe dat moet

hier gaat alles wel goed ik kan al weer goed eten das al iets hopelijk blijft het zo !! :):) morgen belt het ziekenhuis me weer voor me urine die op kweek staat .,, ik voel zelf niks van die blaasontsteking heb vroeger weleens gehad dan deed plassen zeer en leek het of ik hele tijd na wc moest maar dat heb ik nu niet maarja als het uit me urine komt zal het wel ik hoor morgen wat ze gaan doen ik drink al wel heletijd cranberry ranja en had nog een fles cranberry gehaalt en zowiezo drink ik heel veel

maar ik wil liever zelf nog een test doen om te kijken of het weg is of over is voor dat hun morgen zeggen dat uit die ene test van dinsdag nog teveel inzit is tog 2 dagen geleden morgen mischien is het minder..

maarja jullie horen het well hebben jullie trouwens al namen en zo ja willen jullie ze noemen of houden jullie dat prive

wij hebben voor meisjes wel namen ik twijfel nog heel erg zijn zoveel leuke namen maar mij vriend blijf heletijd bij die 2 we hebben allebei 1 gekozen dat is dan wel weer handig met een tweeling :)

voor jongens nog geen idee maar als het goed is krijgen we meisjes of het moet nog veranderen :)

mischien dat ze het bij de 26 weken echo wel goed kunnen zien je zou zeggen van wel tog.. maar nu doen ze met zon raar echo apparaat heletijd die echo;s die zijn nie zo goed maar met 26 weken krijg ik groei echo die is als goed is wel op dat goeie apparaat dus mischien zijn we dan uit de onzekerheid

xxxx mywish

Geplaatst

Mooi zo Mywsih, gelukkig!!!! En leuk vooruitzicht bracht je mij en mijn man, volgende keer dat we dit vieren is die kleine alweer bijna 4 jaar!

Hopen dat de volgende keer de echo wel duidelijk genoege is. Echo apparaten verschillen nogal idd. Qua naam zijn we er zo goed als uit. Maar houden we graag nog voor ons. :)

Minoes ik draag inlegkruisje, maar wel zonder luchtjes en zo. Gewoon Kruitvat eigen merk, daar krijg ik het minst last van.

Geplaatst

Mywish wat fijn dat je urine weer goed is!! En lekker blijven drinken. Drink nu ook meer jus dan anders en heb standaard die cranberrysap in koelkast.

Minoes ik lek ook haha.

Heb gelukkig nog geen last van mijn bekken (afkloppen) heb wel af en toe een druk van onderen. Dan lijkt het net of er, heel gek, iets uitkomt ofzo.. Maar is niet zo. Heb ik weer haha.. De vk zegt dat ze dat wel vaker hoort na veel staan of lopen, dan lijkt het zo, maar komt omdat dan waarschijnlijk mijn bekkenbodemspieren niet zo stevig zijn ofzo.. Als ik het goed begrepen heb. Kennen jullie dit, zal wel niet haha..

Nog een paar uurtjes en dan weekend hmmm..

Geplaatst

Oké ik ook inleg s'nachts niet van krijg ik last van

Jes jij lekt ook haha bah hè

Mywish gelukkig is alles goed

Veel blijven drinken

Pfff kamer komt joehoe

Liefs x

Geplaatst

Foto Minoes!

Mywish, als je foto op computer opslaat dan kun je bij je bericht op het goto icoontje klikken en de foto selecteren + plaatsen.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]3691[/ATTACH] dit is de kamer die wij willen [ATTACH=CONFIG]3692[/ATTACH]en dit is de kinderwagen alleen dan in het aqua blauw :)

Geplaatst

Wie is wie:

Ceece: 36 jaar

Jes28: 32 jaar, zwanger van 1e kindje door 4e ICSI

Joekie: 29 jaar, zwanger van 1e kindje door 2e ICSI, 1e tp

Joemie: 29 jaar, zwanger 1e kindje door 3e ivf

Kvdfernandez: 26 jaar, zwanger van 1e en 2de(tweeling)kindje bij 2e icsi poging

Minoes: 26 jaar, zwanger 2e 1 ste 12 week mk 1 ste tp icsi

MommySoonIHope: 37 jaar ,zwanger van 1e en 2e kindje(tweeling )bij de 3e IVF poging (cryo)

Mywish: 22 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf

Purple82: 29 jaar, zwanger van 2e kindje middels ICSI

Roseflower: 25 jaar, zwanger van tweede kindje door 1e ICSI

Sweetformysweet: 40 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e IVF 1e tp

Sweetskilly: 30 jaar, zwanger van 1e kindje door 1e ivf 1e tp

Testr/Miki: 36 jaar, zwanger van 1e kindje 4e ICSI cryo

Tobbert: 36 jaar, zwanger van 1e kindje bij 3e ICSI poging 1e tp

Uitgerekende datum:

01 juni: Ceece

01 juni: Roseflower

02 juni: MommySoonIHope TWEELING BABYBOY!!:speen:

06 juni: Purple82

09 juni: Testr/Miki BABYBOY!! :binkybaby:

10 juni: Sweetformesweet Verassing!! :binkybaby:

12 juni: Joekie BABYBOY!!:binkybaby:

15 juni: Tobbert Verassing!!:binkybaby:

15 juni: Jes28 BABYGIRL!! :binkybaby:

22 juni: Mywish Verassing !!:speen:

28 juni: Minoes (Jessica)BABYGIRL!! :binkybaby:

28 juni: sweetskilly

29 juni: kvdfernandezBABYGIRL en BABYBOY!!!!:speen:

29 juni: Joemie BABYGIRL!! :binkybaby:

Geplande afspraken/echo's:

5 Maart : Minoes echo

12 maart: Joemie echo

12 maart: Miki/Testr echo + gyn

13 maart : Mywish echo

14 maart: Jes28 vk

17 maart: Jes28 3/4d echo

17 maart: Joemie 4D echo

31 Maart : Minoes/Jessica 4D echo

19 april: Tobbert 32 weken echo

Geplaatst

Ziet er prachtig uit! Mooie meubels/wagen!

Ik ben weer terug van vakantie. Alles was heerlijk maar ik ben blij dat ik weer thuis ben.

Qua zwangerschap gaat alles goed. De baby is actief, hij reageert heel erg als mijn vriend zijn hand op mijn buik legt.

Hij kruipt helemaal tegen zijn hand en dat voelen we beide goed.

Mijn borsten lekken ook iets. Het is maar heel weinig maar ik zie het smorgens wel in mijn nachthemd.

Morgen maar weer eens een keertje wegen! Ben benieuwd hoe het daarmee staat!

Nu naar bedje. Even bijkomen van de jetleg :-)

Geplaatst

Joekie welkom terug haha mooi weer gehad

Gelukkig heb je het leuk gehad

Fijn hè dat de kleine zo op je handen reageerd

Ik heb gister bingo gehad zo leuk heb ook leuke prijzen gewonnen mijn tante organiseerd het dus prijzen zijn leuk

Tot mijn man me kwam halen breekt wiel niet af ben me rot geschrokken gelukkig ANWB gebeld bleek steur kogel los geschoten te zijn lag pas tegen 3 uur op bed pfff

Nou hopen dat die weet snel klaar is

Liefs x

Geplaatst

Jeetje minoes wat een gedoe met dat wiel!

Joekie welkom terug. Klinkt alsof jullie het zalig hebben gehad.

Van die hand hebben wij niet zo, ik voel door de buikwand liggende placenta alleen aan zijkanten, soms erboven of onder. Maar als menneke aan 't duwen is, en we (zachtjes!) terug duwen dan is het zeker een festijn!

Fijn weekend, xxx

Geplaatst

Oh heerlijk de vakantie joekie, vast lekker genoten.

Soms vind ik het wel wat zwaarder worden lichaamlijk, jullie ook? Af en toe ook harde buiken.

Verder gaat alles goed 

Toch reageerd iedereen anders op je buik, de een zegt mooie buik, de ander zegt oh je moet niet lang meer hè?! Of worden het er twee? Weer een ander zegt oh zo n buik had ik op het laatst, weer een ander zegt beschaafd buikje, ik moet daar zo aan wennen dat iedereen zo ongevraagd zijn mening geeft hoe dik of dun ik nu moet zijn. Zo dat moest ik even kwijt 

Hihi volgens mij zijn mijn vriendinnen iets van plan moest al een data vrij houden. Zo leuk!

Morgen het hele huis vol met vrienden en Kids verlate nieuwjaars borrel of iets in die trend. Ga zo beginnen met de hapjes, ging ik net even naar de visboer om

Zalm daar te kopen ivm lekkere zalm wrap mag ik

Die ook niet!!!!

Misschien iemand nog een ander lekker ideetje met een wrap?

Mooie kamertjes en kinderwagens zie ik trouwens voorbij komen!!!!

Geplaatst

Mmm..ik ben niet zo'n kookwonder dus kan je niet helpen hiermee. ;-)

Ik vind het nu ook zwaarder worden lichamelijk hoor! 's Nachts kan ik steeds minder mijn lig vinden. Draaien gaat wel maar veel moeizamer als dat ik altijd deed.

Overdag merk ik ook dat ik met regelmaat even moet gaan zitten en alles rustiger aan moet doen.

Op vakantie lag ik in mijn ligstoel en ik draai richting mijn buik met 1 been omhoog zodat mijn buik wat meer ruimte heeft en ineens hoor ik achter me.: That's not good for your baby!

Wist niet wat ik hoorde!! Ik kan toch zeker zelf wel aanvoelen of het goed gaat met mijn buik!!!

Uit reactie draaide ik me om maar maakte me zo pissig dat ik na 10 minuten weer gewoon ben gaan liggen zoals ik lag...

Iedere Thaise vrouw wilde aan mijn buik zitten. Eerst vond ik het maar niks maar inmiddels ben ik er helemaal aan gewent haha.

Geplaatst

Testr gelukkig is de auto weer klaar Ooo wat was ik flauw haha

Sweet ja iedereen geeft maar commentaar ook al vraag je er niet op grrr hier net zo

Ik weet ook niet wat lekker is met wrap haha ja die zalm en daar onder kruiden boter mm maak me maar lekker haha

Joekie grappig dat ze aan je willen zitten

Ik voel me ook soms net een oude vrouw haha

Ik heb nu weer moeite met wc doet auw haha

Had ook rare plekjes in mijn hempje van slapen l dacht wat is dat haha lekken mijn borsten beetje haha maar droogt ook weer raar???

Iedereen fijne zondag morgen weer ziekenhuis echo joehoe zin in

Liefs x

Geplaatst

Sweetformysweet, ik krijg precies dezelfde uiteenlopende reacties. Laat maar kletsen. :) Veel plezier met wrap dinetje! Ik altijd kip en gehakt met veel komkommer, tomaat, kidney bonen, mais en koriander. Maar nu met gevoelige maag rustig gekruid.

Joekie, heftig iedereen aan je buik. Vind ik ook wel leuk, maar geen wild vreemden uit ver land denk ik. :) Ik draai me snachts ook wel eens best ver om tot tegen de buik. Gevoel zegt ook dat dit kan. Rug word ik accuut draaierig van en zijkant gaat snel zeer doen aan heupen. Slaap wel met een voedingskussen, voor tussen benen, onder buik en armen. Heel knus, maar wel lastig omdraaien. :)

Gezellig, Minoes je lekt lekker mee. Nu ook van boven. :)

Hier ook rustig aan, wordt inderdaad best zwaarder nu. Even wennen en aanpassen wel. Gelukkig man vol aan de klus. Gister is boel afgestuct, nu inbouwkasten netjes maken en dan volgend weekend al schilderen waarschijnlijk. Verf is bij onze Gamma 20% goedkoper volgende week geloof ik, dat scheelt! Verder van de week een moodboardje gemaakt qua kleur en stijl. Man zo fijn handig daarmee! Vloertje, spullen erop, kleurtjes en stickers op de wanden en schuiven maar.

Minoes, staan jouw spullen al???

Hoe is met de rest, nog echo's van de week? Ik vrijdag herkansing, duimen dat bink nu wel lekker ervoor ligt.

Geplaatst

Wat een gelek hier ahah. Hier nog geen last van lekkende borsten.

Joekie fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Lijkt me best vreemd als onbekenden aan je buik zitten of zich bemoeien met hoe jij op je stoel ligt..

Mywish hoe gaat het met je. Houd je nog steeds je eten binnen? Hoop dat het beter met je gaat.

Sweetformysweet, en wat is het uiteindelijk geworden (wrap). Ik dacht dat je verse gerookte zalm van de visboer wel mocht hebben.. Maar niet dus..

Minoes en schiet het kamertje al op? Heb je de meubeltjes al in elkaar gezet. Veel succes morgen weer!!

Testr bijna de 3d echo. Leuk!! Hoop idd dat binkie zich goed laat zien vrijdag :) Hij zal nu nog meer gegroeid zijn. Dat is wel leuk.

Hier geen echo's of afspraken deze week bij de vk. Moet wel naar het ziekenhuis voor mijn halfjaarlijkse controle woensdag. Vind het altijd wel spannend, maar voel me goed.

En as zaterdag ben ik jarig, alweer 33 :)

Wij hebben de 17e de 3d echo. Ben zo benieuwd hoe ze er nu uit ziet en ga voor de zekerheid even vragen of ze nog steeds een meisje is haha. Heb natuurlijk alleen met de 16 weken echo bevestigd gehad, met de 20 weken echo kon ze het niet zien.. Spannend...

Fijne avond nog dames!

Geplaatst

Haha lek lekker me ja klinkt leuk van boven en onder lijkt wel een spel misschien idee ?? Haha ben in lollige bui

Plinten tegen wand moet geverfd worden dis meubels zijn er helaas nog niet morgen maar aan de wandel verven ze er maar op een haha

Nieuwe vloer is echt heel mooi en de radiator ombouw ook

Ben ook heel benieuwd hoe groot ze nu is kan niet wachten haha de bobbels op mijn buik zijn wel leuk en grappig nu ik haar harder voel verneem ik ook dat ze best veel slaapt kennen jullie dat ook??

Fijne avond ga lekker met mannetje douchen kan die mijn rug lekker doen gaat daarna masseren haha heb ik weer geflikt ;) haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden