Ga naar inhoud

Uitgerekend in juni 2012

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Mede JUni mamas !!

Hier weer eens een kort berichtje van mij over hoe het gaat .

Het is natuurlijk heel erg dubbel ,aan de ene kant ben je superblij met Lukas en aan de andere kant heel erg aan het rouwen om Niels .

Lukas is gisteren van de intensive Care op de gewone kinderafdeling gekomen .

Hij weegt op het moment al 1950 gram en is al 41 cm groot ,ook is ie uit de couveuse en ligt hij in een warmtebedje .

Dus met hem gaat alles heel goed hij heeft wel nog ondersteuning bij het ademen maar is niet meer geintubeerd .

Hoe gaat het met de andere mama s??

Liefs H

Geplaatst

Mommysoon jeetje wat een verhaal en ja wat dubbel je bent zo blij met lukas maar wat een verdriet om Niels

Ik hoop dat jullie mannetje snel naar huis mag en dat jullie alles een plekje kunnen geven

Heel veel sterkte

Mywish ik hoop dat alles goed bij jullie gaat

Liefs knuf x

Geplaatst

hee mommysoon wat fijn dat lukas het zo goed doet en het lijkt me ook heel dubbel gevoel ja als je toch ook 1 van je kindjes af moet geven

ik lig ook nog steeds in het ziekenhuis met gebroken vliezen vandaag zou ik eigelijk na utrecht gaan maar er was geen plek dus met veel moeite durven ze het tog aan omdat ik nog 2 dagen moet voor de 32 weken en vanaf 32 weken mag ik hier bevalle maar stel het gaat niet goed met ze worde ze alsnog over geplaats na een academisch ziekenhuis ik heb vandaag me laatste longrijp spuit gehad morgen om 3 uur smiddags zal ie optimaal werken het is nu gewoon afwachte het is nu wel zeker dat ik hier blijf en dat het een keizersnee word dat zijn 2 dingen die zeker staan ik hou jullie in iedergeval op de hoogte

en fijn om te lezen dat het zo goed met je kleintje gaat mommysoon geeft me tog ook een beetje moed

xxxx

Geplaatst

Mywish wat fijn dat ze nog bij je zijn nog even vol houden en dan mogen ze komen spannend zeg allemaal

Ik wens je heel veel succes en sterkte ik denk aan je

Liefs x

Geplaatst

Mommysoonihope wat fijn om wat van je te horen!! Denk veel aan jullie gezinnetje!

Fijn ook dat Lukas het zo goed doet en dat hij van de IC af is! Kan me voorstellen dat het erg dubbel is nu jullie Niels moeten missen. :(

Veel sterkte en geniet van de kleine Lukas!

Ik hoop dat je af en toe een updateje blijft plaatsen! ;-)

Mywish, wat een toestanden ook bij jullie. Ik hoop dat de kleintjes het nog even volhouden bij je! Hou je maar goed rustig ;)

Jij ook sterkte voor de aankomende tijd!

Geplaatst

Hier alles goed, de kleine lijkt het prima naar zijn zin te hebben in mijn buik. Voel em de hele dag door een beetje keutelen :)

Controles bij verloskundige zijn elke keer prima en slapen gaat ook goed.

Verlof van mijn vaste baan is deze week ingegaan maar werk nog wel als zzp er.

Vanavond dus de nachtdienst in voor 2 nachtjes.

Vandaag als voorbereiding om 11 uur wakker geworden, half 1 er pas uit en vandaag op een kleine boodschap na niets gedaan :)

Nu weer mijn bed in en hopen dat ik nog even lekker kan slapen tot een uur of 9 vanaaf.

Ben benieuwd hoe alle andere meiden van ons lijstje het allemaal maken en ervaren..

Fijn dat het bij jou ook allemaal goed gaat!

Geplaatst

Joekie ja de kleine heeft het hier binnen ook erg naar haar zin draaien en schoppen de hele dag door erg gezellig kan ik echt van genieten

Heb alleen veel pijn en een schommelende bloeddruk dan te laag en dan weer omhoog dus ben van de week niet goed geworden mag ook niet meer alleen met de auto op pad haha

Mag van de week weer na Vk ben benieuwd

Mijn vriendin is vandaag bevallen van een zoon iets meer dan 3 week te vroeg alles gaat goed zat zelf zo in spanning mee haha

Ik loop nog in mijn plunje haha slecht geslapen dus lekker lui dag en mijn mannetje heeft me heerlijk verwent met soepje

Dus lekker met verlof geniet er van nu nog mooi weer haha

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal!

Hier gaat het ook goed. Ondanks het slechte slapen, maar heb nu ook verlof bij mijn vaste baan. Heerlijk 

Het wordt wel zwaarder nu vinden jullie niet.

Moest wel weer even flink bijlezen, my wish nog in het ziekenhuis? Daar kunnwn ze je in ieder geval

Goed in de gaten houden! Mommysoonihope moet ook veel aan jullie denken! En hoe is het net testr? Ben je alweer een beetje beter in orde? Ik had hetzelfde als jij maar nu gaat het weer iets beter.

Zijn jullie ook zo benauwd?

En wat een vocht vast houden zeg ik hwb gewoon spektenen

Geplaatst

HOERA!!!! Mijn schoonzus is vandaag met 34.4 wk zwangerschap bevallen van een tweeling!!!

Ze had ook een juni mama moeten zijn die dus in april bevallen is biggrin.gif

Te tobt al heel lang, ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Eerst groeide één kindje niet, toen was dat beter maar kreeg ze zwangerschapsvergiftiging. Vanmorgen is daarom besloten ze te halen.

De kleinste is 1550 gram en de grootste 5 pond. De kleinste (meisje) is een pittig ding en doet het goed, de grootste (jongen) heeft een kapje met zuurstof.

Met moeders gaat het minder. Veel bloed verloren en moet misschien nog weer geopereerd worden. Maar dat komt vast goed! wink.gif

Spannend maar erg leuk!!

Geplaatst

Hee meiden

Hier een berichtje van mij

onze dochters zijn 28ste geboren met 32 weken ze wogen 1tje 1650 en 1tje 2270 gram ze hebben allebei een moeilijke start gehad

ze zijn in tilburg gehaald met een keizersnee en gelijk snachts overgebracht na utrecht dus was best erg hevy om te zien

ze liggen nu nog steeds in utrect ik ook sinds zaterdag we zijn dol gelukkig met onze prachtige dochters maar zijn ook een best verdrietig over hoe het is gegaan en om ze zo te zien

we hopen iedere dag dat het een beetje beter gaat maar het zijn echt 2 super mooie meiden om te zien

ik laat jullie snel meer weten

xxx mywish

Geplaatst

Mywish meid van harte met je twee prachtige dochters

Heel veel sterkte meid en dat het snel met jullie allemaal goed mag gaan

Liefs x

Geplaatst

Mywish gefeliciteerd met jullie 2 dochtertjes! Ik hoop dat alles goed gaat. Ben ook benieuwd naar de namen :) Geniet van elkaar en rustig aan.

Geplaatst

mywish, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters!!! hoop dat alles is goed gegaan!! nu uitrusten en gaan genieten!

Geplaatst

---- breek even in---

Mywish: gefeliciteerd met jullie twee dochters! Heel herkenbaar wat je schrijft over dat het erg verdrietig is hoe de start van je meiden is en hoe ze er nu bij liggen. Wat een verschil in gewicht trouwens met je meiden (mijn meiden waren 1700 en 1780 gram bij 32wk5). Ik hoop dat jullie snel mogen buidelen met ze of dat inmiddels al hebben mogen doen. Geniet van die momenten en de momentjes dat je even je hand in de couveuse kan leggen en hun lijfjes kan voelen. Dat vond ik zelf altijd zo fijn. Maar vooral het buidelen, want dat mogen alleen de papa's en mama's. En dat is zo belangrijk!

Hoop dat je zelf goed herstelt, fijn dat je nu in elk geval zelf ook in Utrecht ligt. Hopelijk zijn de meiden snel sterk genoeg om naar Tilburg te kunnen zodat ze dichterbij huis zijn. Veel sterkte meis en denk om jezelf en je partner, want je vergeet jezelf snel in deze periode.

Met onze meiden gaat het trouwens helemaal super, ze zijn na 6 en 7 weken thuisgekomen dus toen hadden we ze beide thuis. En nu groeien ze als kool, ze zijn al bijna 4 kilo! Vorige week was de kinderarts ook weer helemaal tevreden.

Veel liefs,

sissy

--- breek weer uit ---

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden