Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ELLIEIEIEIEIEIEIEIEIEIE! Wat zie ik nu? Meid meid wat gaaf! En heel duidelijk hoor! Echt geen twijfel over mogelijk, alle keren dat ik testte toen ik niet zwanger was, was de test witter dan wit op die plek waar bij jou een schattig roze streepie staat!

Je bent wel een beetje een stiekemerd he, net doen of je nog lang niet gaat testen en dan ineens heel droog: ik heb een tweede streepje gepiest! Nou, je weet wat je te doen staat he: elke ochtend testen tussen nu en maandag...

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhhhhhhhh mijn goddddddddddddddddddddddddddd ik laat mijn bezoek in de steek voor onze helmut en nu zit ik te huilen.

Kan nog niet naar beneden weet niet wat ik moet zeggen tegen mijn visite.

Jeemigggg ohh Ellie komt hier in mijn armen ik ga je dood knuffelen ohh Helmut is gewoon blijven plakken.

Ik zit te trillen...... Ellie ik ben helemaal emo....

Ellie van harte .....ellie ik ben hyper!!!!!

Geplaatst

Pfff zit nog te stuiteren. Heb mijn man net ff geroepen om uit te leggen dat hij ff de honeurs moest waar nemen.

Hij snapte niet waarom ik zat te huilen....ehhh jij snapte het verhaal Helmut niet en ehhh pfff laat maar zitten.

Ellie ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles goed blijft gaan. Hmm was de ingestraalde Puregon toch nog ergens goed voor. Geweldig!!

Noortje lieffie veel succes met de echo morgen! En je bent een schatje.......voor iedereen een kaarsje branden. Een dikke vette knuffel.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Geplaatst

Hahaha gekke Gabrie, wat ben je toch een topper en een lieverd en ja, het was vast jouw puregon die Helmut het laatste zetje heeft gegeven :-)

Sjees, jullie allemaal janken en ik alleen maar beduusd en what the f.... lopen zeggen haha.

Jullie straks ook.Beloven jullie dat? En we bekijken het per dag. Ik blijf hier bij jullie. Wil niet naar dat enge ' uitgerekend' forum. Brrr.

Xx

Geplaatst

Ellie heel duidelijk hoor die streep, ben er stil van. Test je vandaag weer? Die kleine Helmut..... :-)

Noor wat lief van je, bedankt!

Gabrie ben je nog naar je bezoek gegaan?

Geplaatst

Und? Hoe dik ist der streep heute?

Heerlijk he, dat iedereen zo met elkaar meeleeft. Terwijl ik mensen meestal een blauw oog wil slaan als ze vertellen dat ze zwanger zijn :-)

Geplaatst

Henne dat gevoel heb ik ook wel eens, niet bij iedereen. Hoop dat mensen jou ook snel willen gaan slaan!

Ellieeeeeeeee, dat avondje uit met je zuipschuitende vrienden, was het geloof ik, gaat dat nog door. Valt wel meteen op als je een wijntje laat staan.

Heb ooit nep gedronken op een verjaardag, hihi!

Geplaatst

Neeee, Syl, wie wil mij nou slaan? Iedereen gúnt het ons zo verschrikkelijk.... Sorry, beetje cynisch op de vroege morgen.

Hoe is het trouwens met jouw buik? Hier is het een en al gerommel de laatste week/weken en geen peil op te trekken. Niet echt prettig. Eten is en stuk minder leuk als je er de volgende dag last van hebt (beetje net als drinken dus, hmm...)

Geplaatst

Redelijk Henne maar wat is redelijk, nu nog maar 3 dagen in de wk diarree en maar 3x daags naar de wc maar bijna elke dag buikpijn.

En ik hou het een beetje bij wanneer ik last krijg maar er is geen pijl op te trekken. Iets wat ik maandag eet, geen last, vervolgens eet ik het donderdag weer en zit de hele avond op de wc???

Ik snap het niet.

Geplaatst

Sorry hoor, effe ego, ga net op veler verzoek nogmaals testen en niks, noppes, nada geen tweede streepje te zien. Heb wel veel gedronken vannacht en vanochtend maar dan nog. Bizar. Was het dan nog rest pregnyl? Geloof ik niet, 1500 ie binnen 6 dagen echt wel weg. Ik denk dat ik met een Henne te maken heb... Ga het vanmiddag nog eens proberen. Tot later!

Geplaatst

Nou wat is dit nou weer. Heb er een vette knoop van in mijn maag... Als je wat weet, laat je het dan svp even weten vrouwke?

dit is wel het laatste wat ik wil lezen...

Maar eerst even testen want hoe dan ook is het heel vreemd.

Ik hou nog even hoop hoor als je het er mee eens bent.

pffffff

Geplaatst

Ben net terug van het winkelen in Alkmaar. Was al vroeg op pad. Wat een hondenweer.

Wist ik veel dat vandaag Hare Majesteit Bea naar Alkmaar ging. Ivm het Alkmaars Ontzet of zoiets.

Ik vertellen aan een vriendin dat Helmut aan Ellie blijven plakken is. Haha mijn vraag komt soms vreemd over bij derden.

Ze kunnen niet bevatten dat je zo kan meeleven met een ander.

Affijn ik lees nu weer een ander verhaal......en daar kan ik helemaal NIETS mee. Ik ga nu echt niet weer een verhaal ophangen dat Helmut nu vermist is.

ELLIEEEE Je piest straks gewoon nog een keer en dan EIS ik een mooie roze streep!

Noor hoe was jouw FM??

Wat een toestand allemaal...... ik raak al helemaal in de stress kan mij niet voorstellen hoe Ellie zich voelt.

Tot laters maar weer.

Geplaatst

Nou hier was het ook nicht so viel.... links zijn ze of aan het krimpen of de meting van donderdag was niet goed. Dat zou kunnen want do zat de linker eierstok zo ongeveer onder mijn oksel. Ze moest flink porren duwen en duimschroeven om m in beeld te krijgen en ik weet nog dat ik dacht: het lijkt wel of ze alleen de hoogte meet en niet ook de breedte (als je snapt wat ik bedoel). Normaal moet de breedte ook en dan hoogte plus breedte gedeeld door 2. krijg je toch een iets ander getal meestal want perfect rond zijn ze ook weer niet bij mij.

Enniehow ik heb het doorgfaxt en gevraagd of ik morgen anders niet even in brussel mag komen meten. Heb er al zo weinig en als links niet meer mee doet weet ik niet of we 4300 euriefleurie moeten uitgeven. Rechts was wel goed, maar ja 2 stuks...

en voel me ook miserabel door ellies verhaal.

Plus amper geslapen want hummel was niet lekker. de eerste keer koorts en moeders vindt dat nog een beetje eng... ben nuchter genoeg om te weten dat het erbij hoort maar verkeer innerlijk toch in de hoogste staat van paraatheid...

al met al even een dagje om snel te vergeten. Tenzij Ellie nog met goed nieuws komt!

Geplaatst

Dag lieverds, bedankt voor jullie lieve berichten. Ik heb nog niets te melden want geen nieuwe test gedaan. Ik probeer niks te drinken maar dan krijg ik dorst en dan ben ik bang dat ik het hcg weer verdun en blaahhh.

O, ga even verder op de pc, dit schiet niet op zo xx

Geplaatst

Bah Ellie ik blaaahhh met je mee....

Noor voor jou ook een domper. Goed om even een extra fm te doen want het zou zinde zijn om geld weg te gooien. Ik hoop dat het niet voor niets is geweest de inspanningen tot nu toe.

Gabrie aan het shoppen geweest. Weer is ook blehhh.

Geplaatst

Zo, he he, daar was ik weer vanachter de pc, typt toch wat makkelijker.

@Caroline: Ik ga nooit meer testen, ik durf niet meer. Het liefst wacht ik een evt bloedtest af, maar die zal ik op z'n vroegst pas op dinsdag kunnen doen en dan alleen nog als de huisarts ermee akkoord gaat. Ik ga nml niet naar Dusseldorf voor een bloedtest. Ik ga nooit van m'n leven weer naar Dusseldorf.

@Noortje: Wwat is dat met jouw follikels? Had je er nu nog maar twee na die vijf eerder in de week, of heb ik het verkeerd gelezen? Wo sind die andere drei denn geblieben? Auf ins blauen Hinein mit Helmuttie-Kaputti? Vervelend gevoel is het als je het idee hebt dat ze maar wat doen met een echo en het niet secuur genoeg opmeten. Dat viel mij in DD ook op. Hup d'r in en d'r uit en alleen de lengte opmeten. In het ziekenhuis hier was het weer het andere uiterste, daar bleven ze rustig 10 tot 15 minuten met die echostaaf roeren of het een pan soep betrof. Excuses voor het praatje, maar je begrijpt wat ik bedoel. Wanneer hoor je of je naar Brussel mag voor je FM? En de kleine man koorts? Ach gottie. Is eng met die kleintjes want het kan zo snel stijgen, he? Hou m'n rustig en veel laten drinken en dan komt alles best goed.

Heb ook nog even goed je zwembadactie van gisteren gelezen, hahaha, vooral je conclusie "en zo verslons je met de dag". Ik had gisteren Hema sokpantoffels gekocht, ze zijn nu in de aanbieding. Toen mijn vriend thuiskwam en mij aantrof in fleecetrui, vieze joggingbroek en die sjofele sokpantoffels en mij zo eens bekeek, zei ik: Jahaaa, ik weet wat je denkt: Hoe kan ik in godsnaam nog meer van haar houden dan nu?

@Gabrie, liefie, dat jij nog niet bent opgepakt wegens openbare gekte.Nee heus, ik vind het ontzettend lief dat je zo meeleeft, jullie allemaal natuurlijk. Maar, zoals Noor al vroeg: Heb je nog wat gekocht in Alkmaar? Gek idee dat iedereen vorige week nog op het terras zat, he? Moest ik ineens aan denken omdat je toen schreef dat je zo veel geld uitgaf met mooi weer. Nou, dat is vandaag wel anders. Ik koop alleen maar zwangerschapstesten die ik dan toch niet durf te gebruiken.

@Sylvietje, daar was je weer, welkom terug meis. Dus het gaat beter met Kayla, heb ik begrepen? Dat is fijn om te horen. Las bij D&D meisjes dat je geen Bossche bollen lust, alleen aardbeigebak en ook liever geen thee of koffie. Wat ben je toch een vrouw naar m'n hart ;-) Wat je eigenlijk wilde zeggen, is: Ik wil een witte wijn en een bittergarnituur. Ik lust ook geen Bossche bollen, zo'n bek vol slagroom, bah.

Denk dat ik een mooi excuus heb om niet te drinken vanavond (want zo lang ik niet ongi ben leef ik wel of ik zwanger ben): We gaan met de auto en ik rij. Hopen op een goeie hoosbui tegen de tijd dat we wegmoeten, klaaarrrr... Op zich ben je namelijk in 15 minuten bij hun huis, op de fiets. Nou ja, ik geef er wel een draai aan. Maar alcohol en verkeer gaan niet samen, dus daar hoeven we niet eens over in discussie.

Ga even in bed liggen met een boekje. Tot later xx

Geplaatst

Net weer getest en in het kunstlicht zie ik een streepje dat mijn vriend niet ziet :-). Lijkt me hoe dan ook niet goed, of het is langzaam dalend hcg of het is langzaam stijgend hcg, maar dan echt veel te langzaam. Ik hoop dat debloedtest uitkomst zal bieden.

Ga straks brunchen met vriendin en vanmiddag quality timen met mijn vriend. Als het droog blijft misschien even fietsen. Vanavond lekker simpel soep met broodjes.

Xx

Geplaatst

Oh Ellie dat zal toch niet waar zijn??maar ook nog niet ongesteld? Je klinkt wel erg nuchter en stoer :)

Ik hoop nog op een wonder zolang er geen bloed is.

Veel plezier vandaag ijn ieder geval.

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden