Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Syl, ook als je negatief bent blijf je van harte welkom!

Peuter liga? Ehh oh ik snap je bent je aan het voorbereiden voor als de kleine er zelf aan moet geloven.

Kunnen jullie fijn samen smikkelen.

Nah voor mij geen liga, een evergreen gaat nog net.

Wel zielie voor Kayla arm beest. Arme Syl die haar slaap moet missen.

Vanmiddag is hier Mac gehaald en ik heb echt wel meegedaan. Alleen gekozen voor een groentenburger. Geen frietjes, geen Cola.

Ik vond dat dat wel kon en vanavond ga ik weer ff 45 minuten sporten. Een soort van compensatie.

Noor morgen moet je lekker voor gemakkelijk gaan. Een pan boerensoep met balletjes en broodjes gezond erbij.

Ik zelf eet morgen lasagne met lekker veel groenten. Eigenlijk vind ik de lasagne een dag later pas echt lekker.

Een cursus dat gaat nu niet Noor. Over een paar weken ben je zwanger en dan kun je dit er niet bij hebben!!

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou Gabrie wat een goed idee! Ik ben vandaag alleen dus ik maak het vandaag. Niet tot morgen wachten bij nader inzien. Heerlijk!!!

Echt zin in!

Thanks

Geplaatst

Ja klopt van die Liga krijg je een echte plakmond, lekkerrr.

Altijd lekker gevonden, dingen gingen ook altijd mee op vakantie. Sylvie in NY met haar Liga op de foto :-)

Hier wordt het denk ik wen frietje met een laatste drupje SD. Leuk dat jij deze wijn ook kunt Noor.

Beetje alcohol voor ontspannen eierstokken, ik zweer het ik voel ze van mij soms een dikke zucht van ontspanning geven als ik een wijntje drink.

Groentesoep lekker met chilipoeder!

Geplaatst

STOM!!! dat ik van spierwitte vlekkeloze tshirts hou en dan toch altijd pastasaus maak of zoals net een blikje tomatenpuree voor door de groentensoep naar mezelf toe openmaak, zonder eerst een schort om te doen! Aaaarghhh!

Geplaatst

Oooh wat erg Noor, hihi moet er wel een beetje lachen.

Ik heb ooit een blikje gehad dat "ontplofte" was niet leuk vooral niet met blond haar :-(

Geplaatst

Daar was ik weer. Typt toch makkelijker dan via telefoon. Even kijken of ik alles onthouden heb: Gabrie heeft een groenteburger gegeten en gaat vanavond weer sporten, heel goed!

Noor smeert zichzelf onder de pastasaus en zoekt een cursus. Hmmm. Is moeilijk om een ander een suggestie te doen, want ik vind je een topwijf maar verder ken ik je helemaal niet ;-)

Zelf wil ik graag op een fotocursus (heb mezelf een dure digitale camera beloofd als Wiedergutmachungsgeschenk voor t geval Helmut afhaakt), maar architectuur spreekt me ook aan, of het nou binnen of buiten is, misschien een vervolg op de wijncursus die ik al gedaan heb, een cursus Italiaans en/of Italiaans koken, bij een leesclub gaan, niet echt een cursus maar stimuleert de geest wel, of een cursus 'declutteren', als jullie weten wat dat is. Daar leer je andermans rotzooi op te ruimen, kortgezegd. Orde scheppen in chaos. Ja, ik ben zo iemand die T-shirts op kleur in de kast legt, nooit haar sleutels kwijt is, nooit een rekening te laat betaalt en altijd wc-papier in huis heeft. Als ik rotzooi zie, ook bij anderen, gaan mijn handen jeuken. Ik raak zelfs opgewonden van het recyclen van afval. Hoe pathetisch is dat, hahaha. Ik ben gewoon een heel geordend mens. Okeeee. Verder ben ik volkomen normaal, hoor.

O, vriend komt thuis, even snel eten, later meer! xx

Geplaatst

Astronomie? Is dat wat? Tektonische platen? Of een heel andere richting?

Syl, jij klinkt weer beter. Fijn, maar hier mag je gerust chagrijnig zijn.

Gabrie, je klinkt lekker vrolijk. 13 oktober is al snel, zeg!

O ja Noor: ik gebruik pregnyl naast utro op aanraden van de arts, hoe meer hulp hoe beter. Pregnyl schijnt menstruatie niet uit te stellen, maar dit is de eerste keer dat ik het beide gebruik dus we merken het wel.

Nu toch wel erg ongi gevoel in onderbuik. Er gebeurt van alles maar of het positief of negatief is...

Latorr!!

Geplaatst

Woeha alcoholmisbruik hihi!! Maar echt? Witte wijn? Gewoon erover gieten? Helaas is hier niet meer te vinden. Alles opgemaakt voor start van de poging. Heb nog wel een flesje matahiwi maar das rood...

Een fotocursus... heel leuk. Er lukken hier steeds meer foto's en het is leuk om er complimentjes over te krijgen maar het is puur gebaseerd op geluk. Heb geen idee wat ik aan het doen ben. Architectuur ook heel leuk. Italiaans koken heeeeel leuk, lezen....ook heel fijn. Zie je ik vind gewoon heel veel leuk. Maar aangezien ik ooit weer zal gaan werken dacht ik dat ik misschien beter mijn hbo af kon maken waar ik ooit eens mee gestopt ben omdat ik een heeeeel leuk baantje kon krijgen...en feesten daarnaast ook iets leuker vond dan in de klas zitten. Maar ja, das ook weer zo een heel serieuze studie... denk er nog even over.. misschien idd eerst even een leuke cursus doen en als ik dan definitief gestopt ben met dit circus wat zwaarders kiezen.

ik ben ook wel heel netjes hoor maar opgewonden van recyclen Elliebellie? Serieus? hihi

Wij krijgen als eerste de 4 nieuwe afvalbakken in nl.... als je er echt van van je stoel glijdt zal ik er een foto van maken voor je!!

Geplaatst

Bij de Open Universiteit bieden ze ook korte cursussen aan. Toch iets minder vrijblijvend dan de cursus Koken zonder pan in het buurthuis. Mag ik vragen welke hbo-studie je nooit hebt afgemaakt? Ik heb Engels en Frans nooit afgemaakt ;-)

Hahaha EN OF ik van m'n stoel glij bij de aanblik van vier geile vuilniscontainers. Bring It On!!!

Dat was dus een geintje, he. Serieus.

Geplaatst

hahhaaa!!! zit hier te hikken achter mijn groentensoepie, nog steeds in tshirt met 35 kleine tomatenpureevlekjes waarbij sommige gestempeld zijn omdat ik zit. Dus die op mijn rol zitten zitten nu ook nog een keer gespiegeld een stuk hoger. Ach ja...

ik deed heao EL economisch linguistisch.. economische opleiding met 4 talen. Bestaat nu niet meer volgens mij.

Morgen big day voor Claus? Is pregnyl er dan echt uit?

Ga nu maar even de vlekken van vandaag doen. Staan hier elke avond standaard emmertjes in de bijkeuken met vlekkenspul. Ben er niet echt heel goed in. Heb inmiddels meer poetsdoeken dan ik aan kan.

Geplaatst

Wat een taal hier, haha! Staat net mijn dochter mee te lezen... Ze moest wel lachen om de tomatenpureevlekjes en vroeg: "35? Heeft ze die echt geteld?"

Geplaatst

O ja, de HEAO, das war einmal. Ik had een vriendje die op de heao zat. Ik heb 'm onlangs nog gezien. Hij is net 46 geworden...

Anyway: witte kleding en morsen gaan niet samen. Heb je wel een keukenschort? Dat scheelt al vee. En anders gewoon slab om van je zoon.

O,Nog iets over die fotocursus, die worden vrijwel altijd 's avonds gegeven. Is dat handig qua oppas?

Meiden, ga morgen nog niet testen. Dat is twee weken na de punctie en het was al zo'n slome drol, al zou ie er nog zitten, dan maakt ie nog niet genoeg hcg aan. Vrijdag denk ik. Ben ik ook vrij dus in alle rust de stadionverlichting op te stellen om het streepje te kunnen zien. Of niet.

Xxx

Geplaatst

Ellie omdat jij zo opgeruimd bent en je handen jeuken.....Kun je misschien bij mij thuis komen opruimen.

Mijn man is heel geordend maar ik ben echt een sloddervos.

Ellie ohhhh laat Helmutie het niet horen slome drol?!

Noor misschien een management cursus? 35 vlekken damn kun jij nou nooit een blikje normaal open trekken??

Fijn om te lezen dat Sylvie ook weer een beetje lol heeft.

Ik ga ff koffie zoeken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden