Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noortje is hier net geweest met heerlijke wijn, was supergezellig. Had ook niet anders verwacht. Gaap en Syl, we gaan zo met z'n viertjes afspreken. Als we online elkaars matties zijn, komt dat in real life ook zeker goed. Xx

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

FF heel snel voor alle MATTIES XXXXXXXXXXXXX en nog een fijne dag.

Morgen helaas weer werken. Dames maak er wat moois van en niet alleen met de kerst!!!

Geplaatst

Jij ook, Gaapje! Ik moet morgen ook weer aan het werk. Ben al zo de kluts kwijt want ik denk steeds dat het zondag is. Vanochtend er een uur op uit geweest om foto's te maken en straks nog even shoppen want de economie moet draaiende gehouden worden. We moeten iets met de logeerkamer doen. Er staat nu een tweepersoonsbed, ik wil die eruit hebben, daarvoor in de plaats een hoogslaper zodat we werkruimte eronder kunnen creeeren. Vriend wil liever een slaapbank maar die zijn knetterduur als je normaal wilt kunnen liggen en nemen nog net zoveel muurruimte in beslag. Voor die paar keer per jaar dat wij loge's hebben vind ik het zonde om er een kamer aan op te offeren. Ach, uiteindelijk beslis ik toch, hahaha.

Fijne dag mopjes xxx

P.S: Glunder nog steeds na van die wijn die Noortje heeft meegebracht. Jeminee, wat was dat een topwijn zeg. Ga 'm zeker onthouden.

Geplaatst

Heeee even een berichtje uit het zonnige zuiden voor mijn mede snoepkontjes

Eerste kerstdag weigerde hummel helemaal te slapen omdat er knallen van vuurwerk waren steeds met tussenpozen van een half uur. Dus net als hij weer in slaap dreigde te vallen.... BOEM!! Und wieder wach! Ik dacht echt dat ik gek werd op een gegeven moment... tweede Kerstdag moesten we dus met een uur slaap naar t vliegveld en een mannetje dat totaal van slag was. Normaal zou ik de boel geannuleerd hebben maar ik weet dat ze in ons dorp in spanje niet knallen en vanaf nu is het in Nl echt prijs met vuurwerk. Dus maar even door de zure appel heenbijten. Maar ook in het vliegtuig steeds pech... zodra hij zijn ogen dicht deed ging of de piloot vertellen waar we vlogen of een stewardess van 80 jaar ging in een heftige discussie met onze achterbuurman. Dus best veel traantjes gelaten onderweg. Gelukkig zaten er mensen om ons heen die zeiden het geen probleem te vinden... vind het altijd rot om andere mensen tot last te zijn, maar je kunt er niets meer aan doen op zo'n moment. En mijn hummel nog twee weken laten schrikken van knallen zag ik ook niet meer zitten... had al een giga slaaptekort met gemiddeld 3 uurtjes per nacht de laatste maand en zat er behoorlijk doorheen.

De nacht van aankomst ben ik in het logeerbed op zijn kamer gaan liggen, hij was nog erg onrustig en twee keer een uur wakker geweest. Uiteindelijk plop bij mij in bed getrokken en toen snurkte hij in een keer door. Vannacht ging ook goed, dus voor het eerst in lange lange tijd weer meer dan 3 uur geslapen!

De batterij van de weegschaal is leeg. hihi komt dat even goed uit!

Eerst even beetje bijtrekken en dan ga ik weer energie in het afvallen stoppen want ik wilde niet meer afvallen maar vlak voor ik wegging was er na de x-mas laat je gaan eetmarathon toch weer 1,7 kg bij. Die moeten er af voor ik terugkeer.

Het logeerbed dat ik hier heb is van ikea ellie een soort witte bak met streepjes en je kunt m uittrekken tot 2 bedden... misschien iets voor jou of wordt het een hoogslaper?

Ps niet steeds je hubbie slome drol noemen hoor, volgens mij is het een lieve schat van de bovenste plank!

Gaap ben je aan het werk?

Syl ben je weer thuis na al je kerstuitnodigingen? hoe gaat het met kayla? En met je gewicht?

Tool hoe was de x- mas workout? gezellig zeker?

Las ergens je posting weer een zwangerschap. Oh meid ik weet goed hoe het voelt... kan het niet uitleggen maar als het bij jou net zo'n pijn doet als bij mij vroeger dan heb ik met je te doen. Al gun je ieder het zijne, dan nog.... bleh!!!

Sandra heb je ruben weer zo'n mooi pak aangetrokken voor kerst? Wat chique stond het zeg. Hoe is het met jouw gewicht?

Oh ik moet stoppen ze komen zo voor het internet( werkt niet) en de lunchboel staat nog op tafel. Manlief is de auto wassen en naar de schadehersteller. Opeens stond er een paaltje.

Doei

Geplaatst

Heee Noortje, jij bent echt een slanke den, hoor. Ik snap niet dat jij wilt afvallen.

Wat fijn dat je kleintje nu beter lijkt te slapen. Hoop echt dat hij dat volhoudt en jij ook weer wat bij kunt tanken. En dat jullie niet geweerd worden op de terugreis ;-)

Ik wens jullie rustige dagen daar en niet tegen paaltjes knallen.

Hier knalt het ook alweer maar ik bel iedere keer de politie, hahaha. Helaas zijn die strontzakjes steeds net weg als Oom Agent langs komt rijden. Misschien moet ik die huftertjes (waarom zijn het toch altijd jongens?) vastbinden aan een boom tot ze ingerekend kunnen worden.

Slome drol is inderdaad een dikke schattenbout, maar hij is net een tandje liever voor anderen, lijkt het wel. Ik noem hem altijd met recht mijn betere helft, maar zijn nonchalance en net even iets te laid back attitude is mij soms een doorn in het oog. Hij kan ook nooit een beslissing nemen. Nu ook weer over die logeerkamer. Het scheelt als je beiden je eigen inkomen hebt. Degene die betaalt beslist, als we de kosten delen komen we tot een compromis.

Heb inmiddels wel een redelijk normale bedbank gezien dus denk dat we die maar gaan aanschaffen. De reden dat ik de logeerkamer wil inpikken is omdat ik verder wil met de fotografie (vervolgcursus gaat 17 jan van start) en ik heb een goede ruimte nodig om de foto's te kunnen bewerken op de computer. Boven op zolder staat een gammel bureau onder een schuin dak maar met weinig licht en het is er of te koud, of te warm. Ondertussen staat er een ruime kamer van 14m2 vrijwel leeg met zeeen van zonlicht want een enorme raampartij op het zuiden, dus ik wil daar graag mijn werkruimte maken. Maar iedere beslissing leidt weer tot andere beslissingen die genomen moeten worden, o.a. een nieuwe computer (nu alleen twee laptops waarvan er 1 permanent bij vriend op schoot ligt), en dan eigenlijk het liefste een iMac want het design is zo mooi. Dus een make-over, nieuwe slaapbank, nieuw bureau en een nieuwe computer, kechinggggg.... Ach, zeg ik altijd maar: Wat denk je dat een kind kost. Maar laat ik verstandig zijn en eerst die vervolgcursus doen, kijken of ik het daarna nog steeds leuk vind en dan ben ik wel bereid dergelijke investeringen te doen.

Sjees wat een enorm ego-verhaal weer. SORRY!!!

Hoest met de andere meisjes?

xxx

Geplaatst

Lekker ego schrijven Ellie en daarbij is het afleiding voor ons en kunnen we onze mening opdringen...dus ik zeg iMac, ben helemaal fan, En kijk eens naar al die kosten die jullie uitsparen omdat er geen poepfabriek in huis komt. Ook al doe je de vervolgcursus niet een goede pc is altijd nodig!

Noortje vannacht wel geslapen met hummel misschien weer langer als 3 uur, zou heerlijk zijn. Maar lekker weg met oud en nieuw, groot gelijk.

Die vervelende paaltjes komen opeens uit de grond, dus ja jij kan er niets aan doen toch :0.

Kayla gaat redelijk, mag niet klagen en ze slaapt wat beter, meestal wel rond 06.00 buiten maar niet meer telkens tussendoor gelukkig.

Werknemer was gisteren aan het klagen omdat ze bezig zijn met slaaptraining, productdatum baby september 2010. Klagen dat hij al 3 nachten slecht had geslapen en er wel 2 x uit moet voor het kind, denk ik niet zeiken man, wij zijn erger gewend en daarbij ik moet naar buiten, lekker in de regen.

Eikel!!! ik ga je ontslaan....

Weegschaal was een ramp, 91,2 dus mijn streven is niet gelukt, ook niet gek als je Herman den Blijker runderstoofvlees kroketten luncht, zucht....

Wel voorgenomen om dadelijk wat fanatieker door te gaan.

Nu schoonmaken, mis de werkster wel maar ik blijf wel bezig zo.

Geplaatst

Ellie die kamer is sowieso voor jou. tuurlijk vind je die vervolgcursus nog leuk. Is echt te gek als je mooie foto's kunt maken toch?! en echt een leuke hobby hebben is ook goed. Ik heb vroeger alleen maar op een knol gezeten 24/7 en mensen die op de manege opgroeien kunnen zich vaak totaal niet vermaken. nooit geleerd jezelf bezig te houden met knutselen of schaatsen of hoelahoepen ofzo alleen stront scheppen en nog meer paarden proberen te regelen om op te rijden. Nee het is zeker de moeite waard om te kijken of je het leuk blijft vinden. En die imac.... ook doen! Je werkt nu toch extra...paar maandjes sparen en dan komen al je financiele wensen in 2012 vast wel goed. Kijk eens wat je virtueel al gespaard hebt door je trouwjurk! Dat had heel anders af kunnen lopen.

Syl ik lach me rot om jou... ontslaan! hihi!! Goed zo, zet je collega er maar uit. Wat een flauwekul zeg 3 nachten 2 keer eruit.... lucky bastards!! Laat jullie maar een nachtje ruilen, dan slaap jij ook eens goed! Maar moet je perse mee met kayla naar buiten, kun je niet de deur openzetten en dat ze het in de tuin doet? Even oprapen de volgende dag, dat wel...

Hier iets minder vannacht maar toch nog prima te doen. Twee keer eruit dat doe ik met mijn vingers in mijn neus inmiddels...

Manlief is onze zoon met een vriend ophalen vd luchthaven. Ik weet niet waarom die twee bevriend zijn want het is als dag en nacht... misschien wel juist daarom. Ik noem hen in mijn hoofd al heel de week dum and dummer en vanochtend versprak ik me abusievelijk en vroeg hoe laat d&d aankwamen. Zoonlief is niet dom maar zegt door gebrek aan interesse in alles in de wereld behalve zijn games, echt de meest domme dingen zoals het kremlin, waar ligt dat land eigenlijk... en t vriendje heeft werkelijk het diepe bord niet uitgevonden... pfff.... gelukkig slapen ze een dorp verder want we hebben niet voldoende slaapkamers. ik een, man een en hummel een en dan zijn ze op. Bovendien zullen ze hummel's nachtelijke wekpartijen ook niet echt waarderen. Als je t niet gewend bent is een gebroken nacht nog erger denk ik. En deze twee slapen rustig tot 14 uur 's middags.. hebben echt veel slaap nodig nog.... rond die tijd zitten wij al bijna aan de avondmaaltijd!

Vandaag is dat macaroni.. ga nu alvast alles ff snijden en bij elkaar mikken, dat komt de smaak alleen maar ten goede als het wat langer staat toch...

Adios amigas

Geplaatst

Ja ook vanuit t zonnige zuiden iedereen een leuke avond toegewenst!

Ik heb net oliebollen gekocht, kan er iemand mee doodgooien volgens mij... Misschien eten de jongens ze wel op. Ik in elk geval niet want hubbie en ik zijn echt super slank bezig hier. Vandaag voor het eerst wat te snoepen en wat lekkere dingen gekocht maar de andere dagen echt niets lekkers gegeten. Alleen wat sonja bakker zoutjes, soort soya crackers zijn dat. Honger maakt rauwe bonen zoet...

Rubster meende ik nou trouwens ergens gelezen te hebben dat jullie een pleegzoon hebben? Wat leuk joh! Hoe gaat het? Is het fulltime, of alleen af en toe of? Ben jij nog stug aan het lijnen? Hoe is het met de badkamer?

Syl als jij op 1 januari nou je gras gaat maaien of de tuin opruimen dan heb je vast zo weer je tussenstreefgewicht te pakken als de tuin zo groot is! Of is het slecht weer en Hollande? Of ga je een kater hebben morgen? Dan adviseer ik een paar leuke dvd's, stokbroodje met smeersels en 's avonds Chinees. Om op 2 januari weer fris en fruitig te starten. Je hondje gaat t nog heel lang volhouden hopelijk, ze had gewoon niets met 2011 vandaar dat ze een dipje had.

Gaapje krijg jij veel mesnen over de vloer? Of ga je zelf lekker op visite en hoef je niets te organiseren? Wanneer is het offerfeest? Binnenkort toch? En dan al weer de februari poging in het vizier. Maar eigenlijk verwacht je meer van gent dus daar ga je dit jaar zwanger worden inschallah!

Elliebellie, spannend... morgen kun je zeggen dat je dit jaar gaat trouwen! Een grote stap gezien het feit dat hubbie eventueel remigratieplannen heeft. En je gaat semi professioneel fotograaf worden, zodat je in 2013 je baan kunt opzeggen en van je foto's kunt leven. Maar alleen foto's die je gaat nemen als je er met de fiets of trein kunt komen, want autorijden doet Ellie alleen met prive chauffeur!

Sandra voor jou en de jouwen wens ik vooral een heel mooi rustig en bovenal gezond jaar toe. Misschien ga je zelfs wel een cryopoging doen in 2012 waarvan je prompt zwanger wordt.

Tool jij gaat die vieze blikjes laten staan en uiteraard zwanger worden van poging 5. En dan ben jij hopelijk heel snel eindelijk aan de beurt om ook eens met dikke buiken nieuws naar buiten te mogen treden! Het gaat lukken daar moet je van uit gaan. Denk maar gewoon, waarom een ander wel en ik niet?! Je kunt het! Je moest even wachten tot het geluk op je hand was.

Gaap, Syl, Elliebellie, Sandra, Rubster, Tool en iedereen die mee afvalt in 2012: een heel slank maar bovenal gelukkig 2012 gewenst waarin bijna al jullie wensen mogen uitkomen. Bewaar een paar kleintjes voor 2013 want anders heb je dan niets meer te wensen, da's ook zo saai!

Liefs

Noor

Geplaatst

Mijn wens is dat ik volgend jaar bij jou in Viva Espana zit in de zon en de stilte en niet hier in de mist en de takkeherrie. Ben de hele dag al strontchagrijning van dat k-vuurwerk. Kom eens door met dat verbod. Het is toch van de gekke dat je in nota bene een democratie de hele dag last hebt van bontkraagjestuig die prullenbakken en putdeksels opblazen. Hah! Daar kwam mijn telelens mooi van pas. Heb foto's gemaakt, geupload naar de politie met een adresvermelding erbij.

Ieder jaar neem ik me voor naar een beschaafd land te gaan waar vuurwerk verboden is maar ja, die arme zieke oude poes van mij, he? Hoewel ze niet echt bang is, vindt ze het absoluut niet leuk. Nou ja, vroeg naar bed met oordopjes in.

O en dan maandag afvallen. Yeah, right. Nee, ik ga nu wel wat doen. Eind januari weer beginnen met hardlopen (ahem). Er moet echt wat van die pens af. Ik voel me ook helemaal leeggelopen, heb echt totaal geen energie meer. Komt natuurlijk door drukte op het werk, maar ook door ongezonde leefstijl en te veel drank. Vriend heeft dat net zo. Die arme schat is natuurlijk helemaal van de wap want waar hij vandaan komt, geven ze op Oudjaarsavond feestjes buiten aan het zwembad.

Ik wens jullie alles wat jullie voor jezelf wens en dan nog ietsje meer. En mijn wens is dat we elkaar snel zullen zien. Eind januari, Noor? Komt dat een beetje uit voor jou, linksom danwel rechtsom?

xxx

Geplaatst

Ik heb ook een lunch met D&D rond die datum dus als we daar omheen kunnen plannen graag.....

Ik lees met plezier jullie uitgebreide postings.

Ellie goede actie met dat tuig en succes met je troeteldier.

Noortje ik heb geen achtertuin, bewust voor gekozen maar nu spijt.

Wij waren vorig jaar bezig met ons droomhuis maar dat is natuurlijk door de ellende niet doorgegaan, daar zit een gigantische tuin bij.

Fijne avond meiden.

Geplaatst

lieve meiden,

een hele fijne avond, geniet van het gezelschap waarin je je bevindt en geniet ook lekker van het wijntje, frisje, biertje of whatever je drinkt en van het eten!

hier begonnen aan mijn voorlaatste blikjee energy drink. straks mijn laatste.

meiden, ik wens jullie het allerbeste toe voor 2012 en ellie, we kunnen morgen allebei zeggen dat we gaan trouwen in 2012, hihihi.

Veel plezier met je fotografiecursus!!!

Syl, lekker, chinees voor morgen! wij gaan bij paps en mams eten...geloof coq au vin.

Noor, goed bezig meid...geniet lekker van het beetje snoepgoed dat jullie hebben ingeslagen en een fijne jaarwisseling in espana!!!

gaapje, veel plezier vanavond...

word hier ook gek van het knallen, net als een van onze katten, die rent maar door de woning en gaat uiteindelijk in een hoekje in de muurkast zitten...echt heel zielig...

zoals we hier zeggen: inne jouwe roetsj en ing jelukziëlig nuijoar!!!

dikke knuffels!!

Tool

Geplaatst

O ja, Tool, jij gaat ook trouwen! H

opelijk pakken jullie het wat grootser aan dan wij. Ik zou mezelf een schop onder de kont moeten geven om een en ander te regelen maar kan me er niet toe zetten. Zolang we niet eens een datum kunnen prikken... en m'n aanstaande schoonmoeder aan de andere kant van de wereld reageerde met: Oh well, I missed my daughter's wedding (zij is effe hup getrouwd in Engeland), I might as well miss my son's. NOU DAN KOM JE TOCH NIET, OUWE HEKS. Anyway... Hoorde ook net dat lieve vrienden van ons uit elkaar zijn, en die wilden we uiteraard ook op onze bruiloft. Pfffft. Gedoe allemaal. Maar... de jurk is binnen. Noortje heeft 'm al gezien. Joh, ik kan niet eens afvallen want dan hangt ie als een tent om me heen en valt ook mijn huidige imposante decollete helemaal weg.

Noortje, ik kan ook de 28e maar we wachten Syl en Gaapje wel even af.

Tooltje, wat fijn dat je de kracht weer hebt gevonden voor nog een poging. Alles mag en alles is goed, zolang jullie je er maar goed bij voelen. Ga je weer naar DD? Ik had het er met Noor over, de laatste tijd hoor je toch steeds meer verhalen dat het in DD niet eens tot een bevruchting komt wegens onrijpe eitjes. Ik weet niet wat ze daar aan het doen zijn, maar het lijkt niet zo lekker te lopen. Ik heb anders nog wel gegevens van de kliniek waar ik naartoe ging. Ook in DD, overigens. Noortje is erg tevreden over Brussel.

xx

Wij eten vanavond hutspot en morgenavond geroerbakte biefstuk met noodles. We krijgen bezoek, vandaar ;-)

Geplaatst

he Ellie,

de datum staat al bij ons: 12-10, maar verder is er nog niets geregeld, ringen, kleding, gasten, hihihi. We willen het niet al te groot houden, we weten het nog niet, hahahaha. wel een feestje, maar het mag voor mij ook klein blijven.

We gaan idd weer in DD doen, met prednisolon en intralipid proberen we het. dr. S. heeft het ook nog gehad over de embryoscope, maar dat weet ik nog niet. we willen denk ik wel Assisted hatching doen en als je de embryoscope hebt, dan kan dat niet meer, AH dan.

jammer dat je schoomoeder zo reageert. en nog jammerder van je vrienden. zal natuurlijk lastig worden om ze toch allebei op de bruiloft te hebben of niet?

Geplaatst

O, 12 oktober, nou dan heb je nog wel even te gaan, toch? Wij 'moeten' trouwen binnen een bepaalde termijn, 6 maanden na afgifte toestemming Vreemdelingenpolitie. Die toestemming is vast al lang en breed binnen, maar de complete echtscheidingsakte van mijn vriend nog niet. En zolang die niet binnen is, mogen we niet in ondertrouw maar dat gaat wel allemaal van onze tijd af. Vandaar mijn frustratie.

Ik heb de laatste keer ook AH gedaan en omdat ik toch een dag of twee - wuhahaha - zwanger ben geweest, geloof ik wel dat dat geholpen heeft. Bij mij speelde de leeftijd ook een grote rol. We hebben ook expres icsi laten doen - ondanks de topzwemmers - omdat de eischil zo hard en taai is bij oudere eitjes. Ik hoop echt voor je dat het gaat lukken. Ik heb mijn laatste poging ook gedaan met het oog op: Als het nu mislukt, hoef ik mezelf nooit iets kwalijk te nemen en dat heeft zeker geholpen bij het verwerkingsproces.

O, we hebben meer vriendenstellen die ruzie hebben met elkaar. Een broer en zus bijvoorbeeld. Maar ik denk dan: Doe normaal tegen elkaar of kom anders maar niet. Ja toch? Van dit stel weet ik het niet want ze wonen in Engeland. Ik heb 'hem' een mailtje gestuurd toen ik het hoorde van 'haar' en uit zijn verhaal blijkt dat hij niet snapt waarom het over is. Helemaal lullig. En echt zonde, want ze zijn zo leuk. Echt een van de weinige stellen waarbij man en vrouw allebei even leuk zijn. Meestal vind je de ene leuk en accepteer je de ander, maar snap je niet wat hij/zij ermee moet. Oke, ik ben aan het ratelen.

Syl, nog even over het roken van J. Is het misschien een idee als je hem vraagt om drie maanden te stoppen? Drie maanden is aantoonbaar de periode waarin het zaad zich vernieuwt. Hij hoeft dus niet voor altijd te stoppen, maar voor een afzienbare periode en voor een goed doel? Of althans minderen tijdens die drie maanden? Misschien werkt dat wel bij hem. kan ie zich daarna weer helemaal lens roken. En anders is ICSI nog een optie, als ie sowieso te weinig zwemmers heeft. Het is maar een idee, hoor, maar ik weet hoe het voelt en drie maanden is een stuk beter te behappen dan 'voor altijd'. En wie weet is ie er daarna toch al vanaf...

Geplaatst

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Tool, jij ook trouwen! Van harte meid, dat is een heel leuk vooruitzicht!

Elliebellie ik denk dat je schoonheks het niet zo rot bedoeld hoor. er zit vast wat anders achter deze opmerking. Kun je niet in je hubs country trouwen en meteen op honeymoon gaan daar? Of zeg ik nu iets heel geks...Waarschijnlijk wel... maar iedere moeder houdt van trouwpartijen volgens mij dus er moet iets achter zitten. Of vindt ze jou niet zo leuk? hihi Neee dat kan gewoon niet!

Oh wat snap ik goed wat jij zegt met dat ze van een stel allebei leuk zijn endat je normaal alleen de ander accepteert... heel goed verwoord. Het is idd vaak zo!

Syl ben je gaar? Was t gezellig?

Nou dames een lekker rustig dagje gewenst

liefs

noor

Geplaatst

Voor alle gezellige mede-afvallers: Een spetterend, gezond, gelukkig en zeer vruchtbaar 2012!!

Voor afspraken roep maar een aantal dagen.

Ellie en Noor jullie wil voor op dit moment hartelijk danken voor de uitgebreide postings.. leuk om te lezen.

Ik had het gisteren ook waanzinnig druk. Alle broers+zusjes+aanhang over de vloer en heb ook nog eens zelf oliebollen gebakken.

Heb daar nu ook pijn in mijn rug van.

Voor Noor ehhh offerfeest??!! Dat was in november................................. mis je geen schaapjes in je tuin?!?!?!

Sylvie hoe is het met je hond. Heeft die geen last van vuurwerk?

Dames pas goed op jullie zelf en take care!!

Geplaatst

Hihi nou je het zegt... een schaap minder!! whaha ben ik nou zooo in de bonen? sufkop ben ik! Is er dan geen ander feest in januari? Of was het eens in januari en schuift tvsteeds op net als de ramadan? Sorry hoor meis ik dacht t echt.. Maar als je maanden niet slaapt gaat er (te) veel langs je heen. Komt erg ongeinteresseerd over maar dat ben ik normaal echt niet hoor! Blame in on the sheep eh... sleep

Geplaatst

lieve dames allereerst een heel gelukkig, gezond en vooral slank (hihi) 2012.

Hier een gezellige avond gehad en net op de weegschaal gestaan. 89.3 kg dus met de feestdagen niet aangekomen, ok ook niet afgevallen, maar er hoeft niet extra wat af omdat ik teveel gesnoept zou hebben. Vanaf nu moet het gewoon weer gestaag naar beneden.

Die cryo poging hier gaat er waarschijnlijk niet komen. We praten er regelmatig over en het bij alleen Ruben houden neemt steeds meer vormen aan. We vinden het goed zo en zijn gelukkig met zijn 3-tjes. Soms wilde ik stiekum dat we de keuze niet hadden en dus geen cryo's meer. Nu ik dit schrijf besef ik hoe hard dat over moet komen. Wij vernietigen waarschijnlijk onze cryo's die over zijn en andere zouden er een moord voor doen......

De komende tijd zal ik niet vaak te vinden zijn op het forum. De oplevering komt eraan en dus al het geregel eromheen. Het gaat hier tot eind feb heel druk worden, maar we hebben er zin in. Eindelijk eens naar ons droomhuis verhuizen en als jong gezinnetje een nieuwe start maken.

Geplaatst

Goed Sandra dat je niets bent bijgekomen.

Als jullie dadelijk beginnen aan het huis zal het ook wel sneller gaan.

Maar jullie gaan dus niet meer voor de cryo's? Heeft dat ook te maken met de bewaartijd en kosten?

Als het voor jullie goed voelt, het is jullie keuze natuurlijk.

Ik wel, zit nu net onder de 91 dus ik ga vandaag ook weer beginnen maar wel met wat meer beperkingen. Het is nu te langzaam gegaan.

Gabrie waren de oliebollen zo zwaar dat je er pijn van in je rug kreeg, hihi.

Nu beginnen met de kerstspullen, ben alweer vanaf 04.00 wakker en niet meer geslapen, wel al veel gedaan.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden