Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag madchen, ich habe euch echt nicht verlassen und bin auch nicht verhaust nach Down Under maar mijn hoofd ontploft zowat met alles wat ik moet doen en regelen omdat ik het slimme idee - hahaha - had opgevat om ontslag te nemen. Ik ga waarschijnlijk als freelance vertaler aan de slag en heb al enkele toezeggingen van potentiele opdrachtgevers maar nu begint het pas: Zelf factuurtjes schrijven en BTW/inkomstenbelasting regelen maar dat is best veel gedoe voor een loonslaaf, of toch via een Payrollconstructie waardoor ik netto minder verdien maar alles voor me geregeld wordt, hoe zit het met m'n hypotheekaftrek, zorgtoeslag aanvragen maar gebaseerd op wat voor inkomen dan, die Monsterbruiloft die nu in juli staat gepland, inclusief ouders van m'n vriend die De Dag Voor De Bruiloft in Londen aankomen ipv rechtstreeks op Amsterdam te vliegen zoals we specifiek hadden gemeld omdat het knierten zijn en Londen nou eenmaal goedkoper is, ach, ik kan wel uren doorgaan maar ik doe het niet WANT: tromgeroffel...

Onze Sauvignoortje Snoortje Is Mit Jung geschopft!Was sage ich? Wohl DREI!!! Ja ja, het is nog vroeg en het kan alle kanten op maar voor nu: in da pocket meis! Hou ons op de hoogte!

Syllie zit Down Under en dat mag ook best met alle shit die jij moet doormaken, maar als je maar af en toe komt meelezen, oke?

Gaapje is veel te druk naar mijn bescheiden mening. Ging jij weer van start in februari of wil je het daar niet en plein public over hebben?

Tool gaat als een speer op de cocktails en ook weer een nieuwe poging wagen, heel goed meis!

En Rubster, och erm. Ik heb een superhandige verloofde die ook hele badkamers in elkaar rost maar hij zit nokkievol tot juli. Weet evt wel een andere loodgieter in de buurt (want wij wonen in hetzelfde dorp ;-) maar jullie hebben al een aannemer, toch? Heb je daar een contract mee, kun je daar nog onderuit? PB me maar als je zijn naam en nummer wilt. Het is een beer van een vent, pfwoar. Iedere keer als hij bij ons binnenkwam, begon ik 'what a man, what a man, what a mighty big man' te zingen.

Over PB gesproken: Noor, ik wacht nog STEEDS JA!!! op de gegevens van je auralezeres. Ik krijg t/m mei nog salaris dus nu kan ik het me nog veroorloven. Daarna ga ik zelf koffiedik kijken in mijn surrogaat eikeltjeskoffie die ik in het kader van spaarzaamheid voor de vierde keer door een filter van krantenpapier jas.

xxx

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elie wat goed om van je te horen!!!

En wat een grootse plannen! Poe ik ga het zo nogmaal even doorlezen en kom er morgen op terug. Maar gefeliciteerd met dit besluit!

De adresgegevens vd auralezeres ga ik zo sturen. Heb haar vandaag een grote bos bloemen gestuurd want wij slapen al 5 nachten achter elkaar door!!!!! joeoeooeeoeopie!!!

Heb er twee uur en 15 min gezeten en het kostte 50 euro.

Alleen hoe jij er met de trein gaat komen... good luck! hihi.

Nogmaals, kom morgen terug maar wat een nieuws!! Goed vrouw!!

Geplaatst

Noor, had ik vorige week toch al gemeld van mijn ontslag? Of was je toen te moe om iets te onthouden? Nu lekker bijslapen. Result! Die auralezeres heeft vast geen skype, hè? Krijg vriend nooit zo gek dat ie me even brengt.

Geplaatst

Ellie wat leuk dat je al toezeggingen hebt van potentiele opdrachtgevers.

Lijkt mij best een overgang van loonslaaf naar eigen baas. Al die administratie.

Maar als jij maar beter in je vel zit dan vind ik al lang best!!

Ellie neem het Noortje niet kwalijk maar de drieling vergt een beetje te veel van haar.

Noortje als we je ergens mee kunnen helpen je roept maar!

Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?

Rubster wat vervelend van de lucrin ik hoop dat de ring beter uitpakt.

Wat bij mij vaak helpt tegen de trek is een boullion drink.

Syl miss you much.

Ik ben inderdaad rete druk. Word er niet goed van. Ik haat werken.......ja ben echt een mopper smurf! En inderdaad in februari gaan wij weer beginnen. Ik kan niet wachten (NOT). Zoveel ellende al meegemaakt dat de zin vele malen minder wordt.

Geplaatst

Nee tuurlijk ik wist van je ontslag maar niet dat je voor je 'eigen' gaat beginnen! Dat heb ik niet meegekregen althans. Ik dacht iets over een kennis die wellicht een vacature zou krijgen in kurzem.

Vandaar dus mijn tweede proficiat. Wat voor vertaalwerk ga je doen, alles of technisch of televisie werk?

Ach joh je fakturen sturen is toch het leukste werkje wat er is? En zoek een admistratiekantoor en vraag een offerte op voor het belastinggedoe. Dan kun je rekenen wat het beste uitkomt voor jou.Of krijg je via die payrollconstructie ook werk toegeschoven? Want anders zou ik het persoonlijk in eigen hand houden. Je hebt lang genoeg voor een amder gewerkt toch! Maar ik ken jou niet goed dus weet niet of de boekhouding jou veel aerger geeft..

Nou je schoonouders komen toch. Zie je wel, ze zijn blij dat hun ventje zo'n lieve knappe zelfstandige welbespraakte vrouw gaat trouwen! Dus dan nemen ze toch lekker de nachtboot of de trein naar NL, ze zijn er in elk geval!

Als ze de moeite niet hadden genomen had je t ook niet leuk gevonden...true or false?!

Ja Gaapje waarom ga je in je schulp... is het alleen de drukte of staat het hele gebeuren je een beetje tegen...snap ik hoor... ROTHOBBY!! Of vind je ons niet meer lief...

Rubster wat een hel zonder douche! Echt afschuwelijk!!

Hoe was de wedstrijd? Is echt loeizware sport he? Krachtpatsers zijn het volgens mij.

Wel balen dat je niet gemotiveerd bent qua gewicht. Alles opschrijven is wel een gedoe he. ik doe het nu ook voor hummel en je vergeet snel iets.

Sylvino een uur op de crosstrainer. Dat is echt onwijs zwaar, vooral om door te gaan. Men wat is dat saaaaaaai. Vind ik dan. Brrr daar word je ook down van! Nogmaals een dikke pakkerd en blijf lekker in je schulpje zo lang het daar goed voelt voor je. Januari en februari moesten ze ook afschaffen, zijn sowieso pokkemaanden.

11 e zou ik ook wel kunnen maar gaap niet denk ik?

Tool heb je al een grote boodschap gedaan en ben je die extra kgs kwijt? Alles goed verders? Kun jij nog utro gebruiken?

Misschien heb ik binnenkort nog 50x5 menopur in de aanbieding...i sure hope dat ik een van jullie hier blij mee mag maken! Ben er zooo klaar mee met die spuiterij.. maar even afwachten, stap voor stap!

Liefs

noor

Geplaatst

Ruby oei dat is veel ja, jammer dat je zo'n dip hebt vooral veroorzaakt door die stomme hormonen meid. Lijkt me zo naar om die troep te gebruiken. En dan die ellende van de douche.

Stel anders nu als doel dat je op gewicht blijft en dat er niets meer bijkomt, dan leg je de lat niet zo hoog voor nu.

Ellie ja zelfstandig ondernemen is veel regelen, ik ben geen voorstander voor payroll, slechte ervaringen mee en je betaalt je scheel.

Maar je hebt wel voor jezelf gekozen en dat is stoer.

Heerlijk sporten, echt even afreageren hier, doe nu 1 uur cross en 30 min hardlopen/wandelen. Daardoor slaap ik ook goed ook al een paar nachten.

Met Kayla gaat het ook een stuk beter gelukkig, blijft rekken maar voor nu wel prettig.

Geplaatst

Als ik lees dat Syl 1.5 uur sport ....voel ik mij weer lui.....

Maaaaar ik ga vanavond ook gewoon wandelen dan trek ik daar een uur voor uit.

Heb er ook echt zin in....

Kwebbel 2 heeft zich gemeld zie ik....

Kwebbel 3 en 4 waar hangen jullie uit ....over....hallo.....hallo...kwebbel 3 en 4... melden aub...

Geplaatst

Meiden, zou ik me mogen aanmelden bij het afvalclubje??

Na 6 x ICSI ben ik aardig wat gegroeid, en dan bedoel ik niet in de lengte!

Ik volg al enkele weken het hormoon balans dieet van Ralph Moorman, dit is geen echt dieet, meer een leefwijze. Hier ben ik mee begonnen om m'n allergieen in toom te houden en het werkt!

Ik heb de laatste paar weken gespijbeld met als resultaat meer antihistaminica gebruiken en meer vetranden.

Ik ga niet op de weegschaal omdat dit volgens Ralph Moorman niet nodig is, gewoon in de spiegel kijken is volgens hem de beste weegschaal omdat je met sporten vaak aankomt. Ik kwam 4 kg in een maand aan toen ik fanatiek ging sporten!

Ik weet dus ook niet hoeveel ik weeg, aangezien ik nu een personal trainer ga inhuren die mij begeleidt volgens het hormoon factor dieet zal ik wel op de weegschaal moeten.

Ik ga dit 6 weken doen en 2x per week, ik ben benieuwd! Heb nml een hekel aan fitness, ben meer van de less mills groepslessen!

Iedereen heel veel suc6 en misschien kunnen we elkaar motiveren!

Noor, gefeliciteerd met je 2 strepen, super!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Nathalie van harte welkom hoor!

Ik ga sreaks ff googelen naar jouw dieet. Nooit van gehoord zelfs.

Oh kom straks terug... even troubleshooten

ps streepje zat er nog!

Geplaatst

Ik ben aan het schransen. Stom.

Beetje zenuwachtig voor bloedprikken morgen en dan ga ik of eten of pukkels knijpen. Nu heb ik het allebei gedaan. En er zaten geen pukkels maar heb nu wel drie grote plekken in mijn gezicht. En een liter vanillevla op. Gewoon een lepel onder het pak gehouden en steeds plop weer een volle lepel. Af en toe een beetje op mijn kleding geplopt. En dit was na de stoofpeertjes yoghurt van boordevol. En de runderbraadworst met snijbonen en aardappelpuree. En daarvoor chips met zeezout. bleg. En dat is het lijstje van na 17 uur.De rest laat ik maar weg anders word ik ook nog misselijk.

pffff

Geplaatst

noor, super van je tweede streepje, dan mag dat schransen wel, hihihi

Nathalie welkom meid!!!

ik ben weer terug op mijn gewicht in mijn ticker, zelfs nog iets daaronder, maar heb net een pizza op, dus wacht even tot morgenvroeg om te wegen.

Syl, flink bezig met sporten, goeie afleiding!!

verder ben ik het kwijt...sorry...

liefs,

Tool

Geplaatst

Noortje,.............je maakt mij misselijk!

Het is namelijk 07:31 als ik jouw bericht lees....iwuwww

Maar je bent wel zwanger dan mag je vreemde combinaties naar binnen werken!!

Op naar een mooie bloeduitslag!

Liefs,

Geplaatst

Zo ik zit hier te ontploffen van kwaadheid, maar dan ook echt een interne kortsluiting in mijn hoofd zo erg...! Kan er hier niet te veel over zeggen maar het komt er op neer dat mijn stiefzoon mij heeft gebruikt in een heel ziek spelletje om zijn vader op het verkeerde been te zetten of een bepaald gevoel te geven. Hij doet dit wel vaker, bijv zeggen dat hij zijn theorie examen niet gehaald heeft en dan blijkt later dat hij het toch gehaald heeft en dan wil hij kijken wat er voor reactie komt ofzo. Maar dit gaat veel verder en ik voel me zo vreselijk gebruikt. Terwijl ik altijd interesse toon en hem de hand boven het hoof hou. Het wordt gaande gekker met deze knul. Pffff ik weet even niet hoe ik minder kwaad kan worden.

Als je me kent... ik ben een zacht ei...heb altijd het beste voor met iedereen... dit doet me zo'n pijn! Grrr...

Ik zie nu dat hummel heel lief mee zit te klappen met een liedje dat uit een speelgoedje komt. Daar focus ik me maar op. Maar ik maak me zorgen over de mate van ziekheid in het hoofd van mijn stiefie. Het is geen kind meer en het wordt erger. Zorgerlijk!!!

Geplaatst

noor, dat is een hele rotte situatie, weet ook niet goed hoe ik hierop moet reageren.

Kan me je kwaadheid echter heel goed voorstellen. En tot tien tellen zal op dit moment niet echt helpen, vrees ik.

Zou je anders met zijn vader hem hierop kunnen aanspreken? Ik zou nog even niet reageren naar hemzelf toe, heb je mss kans dat het helemaal uit de hand loopt.

Sterkte meid!! Maarruh, denk je ook aan die kleine in je buik??? stress in het beginstadium is natuurlijk niet goed (maar dat weet je ook wel).

Kijk maar naar je kleine hummel en hoe lief hij is. Geef hem maar een flinke knuffel en dikke zoen!

Geplaatst

Ja het is ook vreselijk off topic maar ik moest t ff kwijt. T gaat nu wel weer hoor! En eerst maar weer hoor en wederhoor toepassen voor ik uit mijn slof schiet. Ga nu ff bloedprikken!

Geplaatst

Noor heel veel succes vandaag!!!!!! Wat een vervelende situatie zeg met je stief bah!!! Sterkte daarmee....

Hier kom ik heel ff melden dat we heel druk zijn met het huis en de aankomende verhuizing over 3 weken. Het loopt allemaal wel goed gelukkig op wat kleine dingetjes na.

Helaas nog steeds niks verder afgevallen en blijf echt steken op de 89 kg. Maar ook niet aangekomen dus!!!!!!!!!!!!

Lieve dames allemaal een dikke knuffel!!

Geplaatst

He Noortje, niet leuk zo'n psycho in de dop waar je je niet voor kunt afsluiten omdat het nou eenmaal het kind van je man is. Probleem is ook dat een knul van zijn leeftijd zich niets laat vertellen en waarschijnlijk het probleem bij zichzelf zal ontkennen. Yegh, pubers. Ik kan ze niet uitstaan.

Volledige openheid naar je man en niet ingaan op onderonsjes van je stief is het beste advies wat ik je voor nu kan geven. Heeft hij je wat te melden? Dan wacht hij maar met vertellen tot pa thuis is. Wat denkt die kleine manipulator wel niet. Grrrr!

Maar... Heb je de uitslag van je bloedtest al, you amazing woman with the incredible triplets???

Xxx

Geplaatst

Jeej positieve bloedtest vandaag. Het is 2 dagen voor mijn officiele testdatum en hcg was 275. Bij mijn andere zwangerschappen had ik op dag 14 tussen

de 500 en 600 dus dit komt mooi overeen. Als het elke 2 dagen verdubbelt dan zou het zondag idd tussen de 5 en 600 zijn.

Maar ik ga nog niet echt juichen hoor, eerst de 8 weken door zien te komen! Maar t begin is er!

De rest van de dag was gevuld met negativiteit, dus morgen weer een gezellige vrolijke dag van maken. Ach ja een shitdag op zijn tijd... heeft iedereen wel eens toch!

Hoe is het met je, onderneemster in de dop? Nog zo gestresst of gaat je plan al wat vastere grond onder de voeten krijgen?

Sandra, leuk van je te horen en sterkte met de laatste loodjes. Het gewicht komt wel weer daarna! Gewoon t zelfde proberen te houden in deze drukke tijden is al heel wat.

Syl, Gaap, Tool honnieponnies van me, een heel fijn weekend gewenst!

Iedereen trouwens!

liefs

noor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden