Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

dames, veel plezier volgende week!!!

Noor, fijn, weer een goeie echo!!!

Gaap, wanneer kun je/mag je testen? Spannend toch wel weer! duim en hoop met je mee!!

Syl, goed bezig meid!!! zolang het er maar niet bij komt!

Ik mag idd bijna weer beginnen.

Sporten gaat vanaf maandag op een laag pitje staan. Het werd me allemaal teveel. Ik ben van de ene kant mijn lichaam aan het voorbereiden op de komende poging en van de andere kant tegelijkertijd roofbouw aan het plegen omdat ik te intensief en steeds meer aan het sporten ben. Lichaam is aan het protesteren en ik merk het dan ook aan mijn knieën, pols, rug. niet fijn en ik heb gisteren afgesproken dat ik nog alleen maar op vrijdagavond de yogales blijf geven.

Vanavond dus voorlopig mijn laatste zumba-sh ape les.

Zara is idd al een tijdje niet meer hier geweest. dus weet ook eigenlijk niet meer precies hoe het met haar gaat. is wel op fb en hyves. zal eens checken!

liefs,

Tool

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ach gekkie natuurlijk zijn jullie in het eggie ook leuke dames!

Bij mij houdt de utro meestal alles tegen pas als ik stop komt de kledder klieder roze boel pas los.

Goed idee Tool om even tot rust te komen. Je lichaam moet er wel klaar voor zijn.

Ohh en ehh Ellie wat ben jij toch een heerlijke lieve tante.............:laughing4:

Geplaatst

wat is het maar stil???

is iedereen flink bezig met afvallen/afslanken???

hier wil het toch nog niet echt lukken, maar ik ga gewoon door. mss niet te erg erover nadenken.

Geplaatst

Ik doe deze week normaal, lees veel eten en drinken maar niets afgevallen maar ook niet erbij gelukkig. Ben ook ongi geworden dus hou vocht vast.

Geplaatst

Vanavond op de weegschaal. Heb het weekend veel beweging gehad en nu weer met de fiets naar mijn werk. Het wordt nog wel eens wat.

Succes allemaal.

Geplaatst

Succes Ruby, duimen dat het metertje naar beneden gaat.

Ik ben op zaterdag en zondag los gegaan en daardoor iets bijgekomen maar minimaal.

Verder heb ik zaterdag passend afgesloten (hartstikke teut) snikkend met een sigaretje (precies 4 jaar gestopt die dag)!

Was lekker maar verder geen behoefte om weer te gaan roken.

Geplaatst

Syl, moet kunnen voor een keer. als ik teut ben, rook ik ook nog wel eens en ik ben al 8 jaar of nog langer gestopt met roken, hihihi.

Ruby, you go girl, goed bezig, hoop dat het metertje omlaag is gegaan.

Bij mij was het metertje gelijk blijven staan tov van twee weken geleden. Hier en daar een halve cm af en erbij. dus zeg maar gelijk.

Geplaatst

whoehoe, 0,6 eraf....hihihi.

hoe is het met de rest??? Noor? alles goed? hoe is het met je vriendin?

Gaap, hoe staat het bij jou???

Ellie, lekker aan het rennen? daar was je toch mee begonnen of niet?

Syl, how's it in your town???

Ruby? San??

Geplaatst

Ik zit nu op 17 kilo eraf :-)

Dus mag niet klagen.

Lekker tool weer wat eraf.

Noor, Gaapje en Ellie mijn mail werkt niet dus ben via het forum te bereiken.

Geplaatst

4 ons erbij. Maar ben niet gemotiveerd.

A wil doorgaan. Dus doe mee, maar vindt het best moeilijk. Vooral de weekenden die altijd zo vol gepropt zijn met leuke lekkere activiteiten.

Hoe is het met iedereen???

Geplaatst

hier ook geen motivatie.

ben wel braaf aan het shaken, maar snoep daarbij weer veels te veels. en idd, die weekenden zijn altijd met veel te leuke activiteiten ingepland.

geloof dat ik maar eens wat strenger tegen mezelf moet worden mbt het snoepen.

Geplaatst

Hier ook slappe rug... en sterke kaakspieren! Die malen lustig door.

Ik snap niet dat ik zo slap ben ineens.. was zo goed bezig.

Elke dag begin ik vol goede moed maar rond 16 uur gaat t mis. Een handje chips, toastje, stuk kaas met zilveruitje of augurk, soms met allebei tegelijk, augurkje met plakje kipfilet, (klinkt enkelvoud maar er gaat zo een ons worst en 10 gurkjes doorheen), een stroopwafel en dan nog een navelsinasappel toe. En dat is nog voor het avondeten maar dat is pas rond 20 uur.

Hellup!!

Geplaatst

even ego berichtje...

Hier helaas....rotnieuws.

Morgen zou ik 12 weken zijn, maar vandaag bleek ons hummeltje met 11w3d gestopt te zijn.

We zijn heel verdrietig want we hadden m ff niet meer zien aankomen na de prachtige echo van vorige week waar kleintje heel de tijd aan het rondspringen was.

Het leven is een pijp kaneel.... je zuigt er aan en ieder krijgt zijn deel.....

Liefs

noor

Geplaatst

Hej gadverdamme Noor, ik reageer hier nooit, maar zag dit bovenaan staan....heel erg rotnieuws!! klote meid, kan niet anders zeggen, die spreuk van je is wel een echte tegel om te onthouden. Heel veel sterkte!!!! veel liefs van Eef

Geplaatst

Jee Noor.... Dit had ik echt helemaal niet verwacht.... Wat vreselijk rot voor je, heel verdrietig... Heb zo met jullie te doen.... Heel veel liefs en n dikke dikke knuffel!!!

X

Geplaatst

Oh Noor wat een vreselijk nieuws meid. Ik schrijf hier nooit maar zag het staan en dacht meteen daar moet ik even op reageren. Ik vind het zo erg voor je. Je was zo dicht bij de 12 weken grens. Wat oneerlijk.

Heel veel sterkte komende tijd.

Geplaatst

ach Noor, dat meen je niet, wat erg!!! echt heel *%#@^ voor jullie. Zo dicht tegen de 12-weken grens aan, een mooie goeie echo de week daarvoor en nu helaas over.

Geen woorden voor....

Kan je alleen heel veel sterkte wensen (ook voor je man) en een dikke knuffel geven.

liefs,

Tool

Geplaatst

Meiden wat lief jullie reacties zelfs van niet-afvallers.

Ja we zullen wel even moeten herstellen. vooral omdat we elke week een 3d echo gezien hebben en het was zo'n poepie. Ik had t wel slecht hoor toen ik de ok binnengereden werd. Vind het stom en heel gemeen zo laat nog.

Zat vandaag buiten in t zonnetje en wel een half uur lang zat er een vlinder op tafel, dan weer op de stoel en dan vloog hij weer een rondje om weer op t zelfde plekje terug te keren. Was zich echt aan het uitsloven. Heb er n foto van gemaakt omdat het net leek alsof ie t speciaal voor mij deed. Nee ik heb geen klap van de molen gehad hoor, t was echt heel grappig hoe stoer hij deed en op een bepaalde manier troostrijk. Maar t beest was waarschijnlijk gewoon zo blij door de zonnestralen net als koeien die voor t eerst in de wei gaan.

Morgen maar eens op de weegschaal. Life goes on...

Als ik dan niet goed ben in zwanger zijn, dan maar in afvallen! Maar op dit moment zit ik te bulken want heb 15000kcal gegeten vandaag als het niet meer is. Maar dan zie ik hopelijk weer snel verschil op de schaal.

liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden