Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Niks volgende keer, deze doet het gewoon! Wanneer was de tp? Als je prednisolon in huis hebt kun je aan dr Pf vragen of het zin heeft n nog te starten? Innesteling is denk ik nog niet geweest toch? In andere ziekenhuizen doen ze prednisolon ook pas na de tp volgens mij. Welke dag was de tp eigenlijk? Ik had een viercellige op dag twee bij mijn zwangerschap.... Dit keer idd een blastocyste en nu al allerlei gekmakende welles nietes symptomen....maak me gek.

Geplaatst
Niks volgende keer, deze doet het gewoon! Wanneer was de tp? Als je prednisolon in huis hebt kun je aan dr Pf vragen of het zin heeft n nog te starten? Innesteling is denk ik nog niet geweest toch? In andere ziekenhuizen doen ze prednisolon ook pas na de tp volgens mij. Welke dag was de tp eigenlijk? Ik had een viercellige op dag twee bij mijn zwangerschap.... Dit keer idd een blastocyste en nu al allerlei gekmakende welles nietes symptomen....maak me gek.

Ohhhh spannend Henne,.........slapeloze nachten zeker??

Mijn emmy was 4 cellig op dag 2. Afgelopen vrijdag was de tp.

Voel niets en dat was bij de vorige keren net zo alleen wat last van mijn borsten (gebruik utrogestan).

Geplaatst

Ik ook de hele intralipid vergeten... stom he! Maar als je het nodig had gehad, had je er vast wel aan gedacht. Dat is je onderbewustzijn, geloof er heilig in. Deze doet het gewoon op eigen kracht gaapje!

Henne doe nou maar rustig, je bent gewoon zwanger ga daar nou even van uit. Dat hele ritje DD is helemaal niet nodig, hou gewoon je gemak. Of het moet je geestelijke rust geven... en de tijd doden, dat is misschien ook wat waard...

Als het overal zo'n probleem is met dat bloed dan kun je het anders ook wel bij mijn hsl laten prikken volgende keer. Is wel de moerdijk over maar toch minder ver dan DD... Als pfeiffie even een formular wil emailen geht alles in ordnung.

Wat die predict studie betreft... volgens mij hoef je niet onder behandeling te zij. in het emc hoor. ik kom toch ook uit brussel. heb gewoon opgebeld en gevraagd of ik mee kon doen.

Andere meiden: hartstikke bedankt voor jullie lieve felicitaties. Ben er nog niet, maar heb vandaag voor t eerst gedacht...misschien ben ik wel zwanger! Tot vandaag heb ik elke gedachte die daar op leek geblokt. Maar ik ga pas juichen bij min 10 weken hoor.

fijne dag allemaal ik ga pastasaus maken... broccoli, courgette, ui, prei, knoflook, paprika's, champignons, peentje, tomaten, rundergehakt dus voorlopig ben ik aan het hakken en snijden.

Adios

Geplaatst

Syl hoe was t etentje?

Lekker was t sowieso maar was het ook gezellig? Moest wel aan je denken hoor tijdens het eten. Is toch anders, bordje pasta... niet verkeerd maar vlaamse frieten zelf gemaakt...nee neem die pasta dan maar weer mee!

Hoest met kayla?

Gaap wanneer ga je testen?!!!! Of weet je al wat.

Het houdt me inmddels de hele dag bezig, ik wil het zo graag!

Elliebellie ben je een wandelend draaiboek inmiddels voor je trouwerij? Zullen wij nog een ABC komen doen?! hihi

Hennnnnnnne hoe laat krijg je in hemelsnaam uitslag? Wat een thriller is het!

Tool heb je een kater of weer fris en fruitig? Hoe was het dit jaar? Ben je afgebrand nu?

liefs

Geplaatst

Heerlijk gegeten en super gezellig, ze waren ook helemaal weg van mijn mayo.

Pasta is ook lekker vooral een verse saus erbij.

Kayla is super vervelend en ik ben snipverkouden. Morgen een etentje denk niet dat ik veel proef.

Hoest met de rest van de afvallers hier?

Geplaatst

hihi lekkerding!!! Geniet!!!

enne syl....lekker afzeggen dat etentje en met een dekentje met muts op de bank morgen? Gezellig en hoef je niet leuk te doen met je versnopte neusje

Geplaatst

Met 4 wijn bij de Mac? Sinds wanneer serveren ze daar wijn? Of heb jij thuis alvast voorgedronken??

Noortje het is vandaag pas dag 6 na tp...... Maar nee ik voel niets.

Hoe is het met jou al wat last van misselijkheid of iets in die geest?

Sylv gewoon naar het etentje gaan vaak wordt het toch nog leuk!

Geplaatst

Voel me wat beter ondanks klote nacht.

Op de weegschaal gestaan en 2 kilo eraf vanaf zaterdag, snap het niet maar who cares!!!

Heerlijk.

Gaap ik voel ook nooit iets en let er ook niet op, als ik dacht niet zw was ik zw. Symptomen hoeven niets te zeggen.

Geplaatst

Dag 6? ja je hebt gelijk! Wat kruipt die tijd zeg! Het lijkt veel langer.

Ik heb ook geen symptomen gehad deze keer, hooguit een paar keergedacht, voel ik nu wat of niet?

Syl....2 kilo!! Dat is toch niet normaal?!!! Wow! Echt super goed! Ik wil straks ook het vlaamse friet met zelfgemaakte mayo dieet doen! Je gaat als een speer dame!

Tool..... leef je nog??

Elliebellie.... klein katertje? Nee toch? 4 wijn is ook weer niet zo veel toch?

Wat heb je geten bij de mac?

liefs

Geplaatst

Ik begin een beetje groen te zien...niet van de misselijkheid maar van jaloezie.

Die Sylvie "vreet" vlaamse frieten, gaat met vakantie en weet ik het allemaal en valt dan nog af ook! Bah!

Ellie ja wat heb je gegeten bij de Mac? En was het wel te eten?

Geplaatst

Hahaha McDonald's, eerlijk gezegd kom ik er nooit, alleen in het buitenland omdat ze gratis wifi hebben maar gisteren spoedoverlegje in de kroeg met onze vriend P die voor de zoveelste keer van z'n vrouw af gaat, of deze keer zij van hem, geloof ik. Zet het nou maar eens door, want dat komt nooit meer goed tussen die twee. Uiteindelijk was het al na achten en we hadden nog niet gegeten en mijn verloofde wilde McDonald's. Ik heb twee porties Franse frites gehad - net uit het vet, zooo lekker, en een hamburger. Verloofde een Big Mac en een McFish of hoe dat dan ook heet. Dus NIET die vieze schranspartij van onze Noortje.

Vandaag vrij ipv morgen en vanochtend hardgelopen. Geen kont zin in maar vorige week zaterdag had ik overal zo'n pijn dat ik het een beetje wilde bijhouden. Nu met gewassen haartjes op de bank en nietssss te doen. Aaahhh... heerlijk.

Gaapje, dag 6 pas? Tjeeminee, wat gaat de tijd toch langzaam als je ergens op wacht.

Syl, jij moet straks nog dansen onder de douche omdat je anders in het putje verdwijnt. Zwaar hoor, met je schoonvader, maar echt, bewust afscheid kunnen nemen is, hoe wrang ook, een geschenk. Hou je taai, meis.

Noor, wat doe jij?

Tool, heb je je kanariepak aan de wilgen gehangen?

Geplaatst

ja dames, daar ben ik weer...heel wat kilo's weer bijgekomen helaas, dus al mijn werk voor niets geweest, zucht...Syl, ik wil ook wat van die vlaamse frietjes met zelfgemaakte mayo!!

Carnaval was gezellig, helaas de laatste dag niet kunnen gaan omdat vriend ziek was en ik geen zin had om het dit jaar weer zonder hem te vieren (vorig jaar moest ie werken).

Noor, whoehoe!! te gek nieuws zeg!!!

Ellie, mooie combi, wijn met McDrek, hihihi. als het maar lekker was. Heb ik al heeeeeeel lang niet meer gehad McDrek. wel weer een keertje zin in.

Gaan dit weekend even ertussenuit. in Brabant ergens. vrijdag vertrekke en zondag terug en op de terugweg nog even langs mijn tante en oom.

vanavond nog een uurtje sporten en dan pas weer volgende week woensdag, wow...bevalt me wel prima zo, hahahaha.

Gaapje, dag 6 pas, of is het nu al dag 7??? bijna/al op de helft!!!

Geplaatst

F**** nou krijg ik weer die frietjes van ellie niet uit mijn hoofd....!!! ik ben een friet fetisjist aan het worden. Ik proef ze gewoon... lekker warm, knapperig en dan flinke dot zout erover....

als hummel niet lag te tukken dan reed ik er nu heen!!

Woon er ook maar 200 meter vandaan... gemeen.

Geplaatst

Tool komt dat dan niet omdat jij afvalt met shakes en als je dan "normaal" eet het zo hard gaat. Ik ben vorige werk dus uiteindelijk niets aangekomen. Ik eet alles maar alles met mate.

Geplaatst
F**** nou krijg ik weer die frietjes van ellie niet uit mijn hoofd....!!! ik ben een friet fetisjist aan het worden. Ik proef ze gewoon... lekker warm, knapperig en dan flinke dot zout erover....

als hummel niet lag te tukken dan reed ik er nu heen!!

Woon er ook maar 200 meter vandaan... gemeen.

Ik woon dicht bij de Burger King en ons vorige huis zag ik de gele M uit mijn zolderraam. Gelukkig vind ik het niet te vreten, bah. Geef mij dan maar de frietzaak, patat pinda met een mexicano en een bokworst, slurp!!!

Geplaatst

Een bokworst?

is dat zo'n witte die je langs de duitse autobahn vaak ziet?

En het erge is... jij eet het en sport elke dag en valt gewoon keihard af!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden