Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joehoe Noortje!!! Geweldig nieuws en een gouden randje aan een rotdag. Ik ga meteen een wijntje op je drinken.

Met mij gaat het heel goed, heb er zo'n zin in. Heb goede adviezen gekregen van lieve mensen om mij heen, inclusief een aanbeveling voor een goede en goedkope accountant dus geef de volledige administratie uit handen en veel plezier ermee.

Geniet ervan, Noortje xxx

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maar wel de bonnetjes netje op volgorde in een mapje doen he, want anders vindt de accountant je niet lief hahhi

Oh verrek....wijntje..... zo'n zin in!!! Zeker na deze dag.

Geniet er van pop

Geplaatst

Helemaal speciaal voor onze NOOOOOOR ingelogd......

En ja hoor iets waar we al een vermoeden van heden is nu eindelijk bevestigd.!!

Een hiep, hiep, hiep hoeraaaaa voor onze MAMA in spe!

Meid 10000x van harte het is je gegund!

Geplaatst

Noortje :clap2:wauw wat een super nieuws zeg.

Tuurlijk is het spannend maar het is je eerder gelukt met je kleine Noorman. Wat en super nieuws!!!

Hopelijk is de narigheid van je stiefzoon vergeten, wat een draak zeg, pubers (zucht).

Krijg je nu nog een bloedtest, heb je al een afspraak voor de echo? Het is je gegund meid.

Gabrie las dat er iets mis was gegaan met je recept, wat een gedoe en nu?

Sandra zolang je niet bijkomt toch ook prima, komt door al die spieren die je aan het opbouwen bent met dat geklus ;-)

Ellie jij bent lekker bezig om zakenvrouw te worden, ZZPer, zelfstandige zonder poen, oh nee sorry zelfstandige zonder perspectief.

Bedoel ik jou niet mee, ooit gehoord op de radio en vond het wel grappig.

Hier gisteren lopen vreten en drinken, vandaag weer braaf doen.

Korte update over het zakelijke, donderdag hebben de rechters uitspraak gedaan maar helaas geen goed nieuws, de curator mag niet optreden namens de gezamenlijke schuldeisers dus we moeten zelf een rechtszaak opstarten. Terug bij af dus.

Fijn weekend meiden.

Geplaatst

Thx meiden!

Syl trekken jullie dat nog wel zelf een rechtzaak opstarten? kost weer immens veel tijd en geld zeker? Kunnen jullie het nog zo lang uitzingen?

wat een rotnieuws zeg! Pfff...wat nu.

Heel veel sterkte met wat je ook beslist. He verdorie wou dat ik wat kon doen.

Logisch dat je gaat snaaien hoor.

ik had vannacht een beller om 3 uur en was alleen thuis met hummel... ik kan niet horen of het de telefoon is of dat er iemand aan de poort staat dus ik heb meteen alle lichten aangedaan en opgenomen met hallo hallo ( dat horen ze dan ad poort) . Afijn weer gaan slapen ma een tijdje en alles gecontroleerd te hebben. Kom ik vanochtend buiten, ligt er een knuppel op het terrein! iew! Waarschijnlijk hadden ze aangebeld om te kijken of er iemand thuis was en toen er niets gebeurde ( duurt ff voor je in je slaap door hebt dat de telefoon gaat) en waren ze toch alvast het erf opgelopen. En geschrokken van het licht en mijn hallo weer weggegaan. Lekker...

Wat eten betreft... heb Vandaag marokkaanse gehaktballetjes in tomatensaus met couscous gemaakt. Speciaal voor onze Gaap:-)

Nou fijne dag allemaal,

liefs

noor

Geplaatst

Jeemig wat klinkt dat eng Noortje!

Bij onze buren is eergisteren ingebroken. En neee ik was het niet!

Jouw culinaire eet kunsten klinken ook wel lekker. Alhoewel couscous niet mijn favo gerecht is prik ik wel een lepel mee ipv een vork!

Syl, wat een k**zooi. Wanneer gaat de ellende aan jou voorbij! Wat mij betreft vanaf morgen!!

Ja recept heb ik nu opgehaald in een andere stad. Kosten 123 euri!......pff.

Ellie hoest met jou my dear? Alles een beetje naar wens?

Geplaatst

Hè bah Noor wat eng en een knuppel? Heb je wel de politie ingeschakeld? Dadelijk komen ze terug, stel dat je niet wakker was geworden, brrr.

Hoe gaat het met de drieling, haha.

Gabrie hmmm kost weer wat maar gelukkig is de buit binnen.

Geplaatst

noor, mooie score van de hcg!!! en wat eng. brrr, hoop niet dat ze terugkomen!! gelukkig dat je toch bent wakker geworden. moet er niet aan denken,b rrrr

Gaap, ben het bij jou effe kwijt, welke recept ook alweer? wel jammer dat het zoveel gekost heeft, maar je hebt het binnen.

ff lunchen met lover, kom zo terug

Geplaatst

hier 4 cm eraf en 1 kg sinds 17-1. Niet slecht. Ik ga gestaag door.

Hoe is het met de rest???

Noor, nog eens laten testen? Zijn de honkbalknuppels nog langsgeweest? hoop van niet!

Elliebellie, hoe vordert het met de bruiloft? Zijn alle originele paperassen nu binnen???

Syl, hoe gaat ie met kayla? hoop dat het met jou een beetje beter gaat!!! knuffel in elk geval. Hoe is J?

Gaap, en bij jou???

San, lekker aan de klus in jullie nieuwe huisje?

liefs,

Tool

Geplaatst

Ja aanstaande vrijdag... and it keeps me awake at night... ben zo bang voor een teleurstelling.

Ben geen doemdenker hoor maar ik bescherm me zelf inmiddels erg.

Het getal zegt niet alles maar wel heel veel. Deze twee getallen kunnen met 90 procent zekerheid iets over het verloop van je zwangerschap zeggen.

brrr

Maar meer dan genoeg over mij.... hoe gaat het met jou? Trek je het nog vrouwke? Hoe nu verder? nog een rechtzaak of gooien jullie noodgedwongen de handdoek in de ring wat deze zaak betreft?

Hoe is het met kayla?

Slaap jij nog een beetje? En je lijn?

Tooleke wanneer ga jij weer van prikkemans? Hoe is het met jouw gewicht?

Ellie en gaap ik kom later terug moet even tig dingen doen waaronder een bikini terugbrengen. Manlief vond de broek te klein.... slik

adios

Geplaatst

Ach ik draag m wel maar wel altijd onder een tuniekje of strandjurkje... ik zal nooit maar dan ook nooit met al dat vlees rondlopen zonder iets eromheen. Maar heeeeeeel soms ga ik even in het water en dan doe ik dat op de waterrand snel uit als niemand kijkt en duik er snel in. En in this particular case is het dan toch handig om een bikini aan te hebben! ik heb momenteel ook geen leuk broekje met touwtjes aan de zijkant uitgekozen maar een stevige broek a la sloggi want ik gebruik de hele dag inlegskruisjes ivm de overheerlijke utrogestan.. een degelijke broek waar alles in past dus.. hihi.

Geplaatst

ha die syl, how's life.... Hoop dat je het allemaal nog een beetje trekt mopke.... Las in d&d dat je voor je schoonvader zorgt... Zwaar lijkt me het. He wat gun ik jou en je hubbie en familie toch vrolijker omstandigheden!

Ja het bloed was oke.. Maar niet zo goed gestegen als destijds met hummel. Geen idee of dat wat zegt. Deze week weer bloedprikken. Weet niet of ik tot vrijdag ga wachten, denk woensdag al. 14 feb echo.... Brrr wat knijp ik m.

Weet je al wat jullie gaan doen met de rechtzaak? Vreet de hele toestand niet ontzettend aan je? Over vreten gesproken, hoe gaat het met de lijn? Nog steeds goed?

Elliebellie hoe vergaat t jou? Hihi ik heb over je gedroomd. Weird! Niets spannends maar je kwam er wel in voor. Vorderen je plannen als zzp'er al? Wat vind je hubbie er van eigenlijk? En hoe staat t met de wedding?

Gaapje, oestertje van me. Hoe gaat t met jou? Je zou in feb een poging doen. Hoe ver ben je nu? Al begonnen? Wordt het nog niet minder druk op je werk?

Liefs

noor

Geplaatst

Zo weer even stof afblazen....

Noor veel succes met bloedprikken, misschien morgen anders vrijdag, duim voor een mooie waarde.

Gaap succes morgen met de tocht der tocht richting DD, hihi!

Ellie er wordt over je gedroomd.....

Geplaatst

Tool je gaat lekker door met afvallen, heb helemaal niet gemeten, taille dan, had ik eigenlijk ook moeten doen.

Merk wel dat ik weer taille krijg, ook prettig hoor.....

Geplaatst

Kan geen ticker zien. GETALLEN!!!

Gaat het goed dus?!! Qua gewicht...en met oe eige? En t beesie?

Ja Gaap succes morgen. Hou je ons wel op de hoogte.... heel nieuwsgierig....

Tool ga je zo goed met je gewicht? Wat goed. Gooi eens wat getallen in de ring..

Hier drama nacht gehad. we zijn aan het modderen met waar ie wel en niet tegenkan en macaroni met kalkoen was iets waar hij geen seconde (letterlijk) van heeft stilgelegen tot half 4 vannacht. het borrelde van binnen, niet nromaal en hij lag echt af te zien. Zielig. Ga even proberen uurtje te liggen zo.

oh ja en kon noet wachten met bloedprikken, vanochtend gedaan. 40 minuten in de rij gezeten... maar je moet er wat voor over hebben he!

liefs

Geplaatst

10,4 kilo eraf Noor.

Kayla gaat als een speer, en ze laat me ook slapen.

Vandaag nog de uitslag?

Arme frummel hopelijk gaat het vannacht beter.

Geplaatst

he Noor, hier was ik voor het weekend (lees zondag = damenzietsung geweest met heel veel jillz) 84.1, en dus minus 4.5, maar nu is daar weer 1.4 bij, 85.5 dus. Maar goed, gewoon effe vandaag en morgen weer goed volhouden en me aan de shakes houden en dan komt het helemaal goed.

Dadelijk lekker macaroni met een spiegeleitje, mmmm

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden