Ga naar inhoud

Afvalclubje, wie doet mee?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noortje hoe is het met de Deca.? Lig je nog in bikini op het strand?

Ja het is echt geweldig nieuws. Wordt er helemaal blij van.

Het is iedereen natuurlijk gegund maar bij sommige denk ik YESSSSSS

Affijn het is bijna weekend kunnen we weer heerlijk bijkomen.

Liefs,

• Reacties 2,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dank jullie wel, lieve meiden, maar probeer toch heel nuchter te blijven. Schnauzi moet wel blijven plakken...

Ja leuk he, Caro?Afvaltopic en het gaat alleen maar over dikmakers... Fijn dat je zwangerschap zo voorspoedig gaat. Las op het andere topic het verhaal van je vriendin. Mijn hart gaat naar haar uit. Wat moet zij zich alleen voelen, en dan ook nog een leeftijd die genadeloos tegenwerkt... Wens haar veel sterkte en succes.

Oké, deel twee van de grote schoonmaak..

Geplaatst

Hoi gabrie ja ik lig lekker af en toe op het strand tussen slaap en eetmomenten in zeg maar. Het is hier heerlijk zorgenloos geen stress geen afspraken alleen zorgen dat er te eten is...

de eerste paar dagwn moeten we altijd weer even aan elkaar wennen, maar na 3 dagen territorium afpissen en een flinke botsing zitten we weer op 1 lijn...

nog niet de slanke lijn trouwens maar ja. Heb nooit mensen begrepen die op vakantie gaan lijnen, zonde van de vakantie!

Maar ik ben nog niet aangekomen, raar maar waar. Misschien is de wegschaal hier wel net iets anders afgesteld?

Mijn enige zorg is het chloor in het leidingwater, kleine man is er allergisch voor hij wordt steeds roder. Maar hij geniet zo van met mijn hub in bad gaan dat ik hoop dat zijn huid t nog even volhoudt tot we thuis zijn. En anders moet ik hem maar met een fles spa wassen.

Yeah life is good. Nog even genieten voor de stoot menopur van volgende week donderdag. Geeft toch altijd weer onrust in mijn lijf.. follikels, baarmoederslijmvlies, punctie, bevruchtingen of niet, terugplaatsing...Ben dus best tevreden met mijn decaatje per dag!

Jij ook weer over 3 weken. Ben benieuwd meis...

Groetjes

noor

Geplaatst

Hoi meiden,

Mag ik weer zo nu en dan weer met jullie komen meeschrijven? Toen het topic net geopend was, was ik hier ook wel eens te vinden, maar door een drukke agenda en bezigheden dit topic een beetje verwaarloosd. (net als het afvallen, overigens......) Nu sinds een weekje ben ik het sporten weer aan het opppakken. Nu het lekkere eten en de wijntjes nog laten staan. dan komt het vast ooit goed (of niet :happy8:?). Tja en dan ook nog eens 2 verjaardagen dit weekend......taartjes....lekkere hapjes........HELP.! Hou gewoon van lekker eten en genieten.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog even moet bijlezen, maar dat komt vast goed.

Geplaatst

Speciaal voor Ellie kom ik hier vandaag.................... en dan lees ik weer iets wat mij niet echt vrolijk stemt.

Maar we geven de hoop nog niet op Ellie. We weten niet hoe eea nog kan gaan verlopen.

Ik ben het met je eens het is gewoon K@#$#$T!! Bah waarom niet gewoon 8 eicellen en 8 toppers!!

Tja waarom, waarom,......we zullen het wel nooit weten.

De een wordt binnen een maand zwanger. De ander doet er 10 jaar over.

Ellie geef de hoop nog niet op. Elke kans (hoe klein die ook is) is er een!.

Weet eigenlijk ff niet wat ik moet zeggen. Ik weet wat je voelt en voel met je mee.

Ik hoop dat je steun hebt aan Ellie-man. De strijd is nog niet gestreden!!

LIefs,

Geplaatst

Dat is lief en ik voel me vereerd want ik weet dat je in het weekend niet online bent.

Ja, het is allemaal K en ik vrees dat ik de uitkomst nu al kan voorspellen. Na zoveel jaar mmm zijn we allemaal experts.

Mijn vriend is geen expert en van nature een positivo. Hij probeert me wel te steunen maar waar hij me echt mee kan helpen, het halen van drank en sigaretten, dat doet ie niet. Ben al tijd gestopt met roken maar bij een tegenvaller snak ik er nog steeds naar.

Wel heel blij dat ik niet meer naar Düsseldorf hoef.

Xx

Geplaatst

He verdorie Elliebellie... dit is geen resultaat waar je op gehoopt had zeg!! Bleh ik zou ook zwaar teleurgesteld zijn! Ik weet wel dat er wonderen bestaan... mijn achterneefjes was een tweecellige c kwaliteit op dag 3 en huppelt nou vrolijk rond. Maar toch hoor je liever het woord topper vallen! Ach meisie toch wat een domper.

Maar toch gaan we nu keihard duimen en bidden voor een innestelling voor jou. Je weet nooit, een tweecellige kan in een miliseconde 4 cellig worden en daarna delen ze heel snel weer door. Omdat ik een bevriende prof heb, mocht ik het eens zien en echt waar je blinkt met je ogen en hupsakee daar zijn er cellen bij.

It ain't over till it's over...!

Sterkte en broed ze.

Geef m nog even t voordeel van de twijfel meis!

Liefs

noor

Geplaatst

Ellie wat een teleurstelling maar er is wel een tp geweest en ik ga duimen voor je. Vindt het vreselijk voor je meid.

Dikke knuffel.

Ps en die sigaretten hier nog een, vanaf maart 2008 gestopt maar nog steeds zin soms!

Geplaatst

Ellie balen, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent, maar hij is wel terug geplaatst toch? Als ze er geen kans in zagen hadden ze dat toch niet gedaan? Succes de komende tijd!!

Geplaatst

Lief lief lief zijn jullie. Sylvinootje, ze moeten ons maar niet bij elkaar zetten op een slechte dag, haha. Die peuk gaat aan nog voor de wijn op tafel staat.

Sauvignoortje, jij ook bedankt voor je voorbeeld waar het wel goed kan. En nog redelijk dichtbij in de familie ook! Meestal is het toch van horen zeggen en daar weer de achternicht van.

Caroline, ja, het embryo zag er goed uit, die twee cellen krijgen ze mooi vol in beeld natuurlijk, daarom is ie ook teruggeplaatst. Bij mij is de moed me in de schoenen gezakt omdat ik vorig jaar een tp had van een viercellige en dat is ook niets geworden.

Kun je nagaan: dat vond ik toen al weinig.

Bah. Heb slechte zin en moe van reis, dus ik duik m'n bed in.

Trusten, schatten!

Geplaatst

Laat mij dan thuis want ik heb ook de ruggegraat van een fruitvliegje... doe zo weer mee met alles en ga pas naar huis als alles op is haha.

Elliebellie... hoe voelt het vandaag? Beetje positief weer?

Liefs

Geplaatst

O meiden, ik vind het nu al gezellig. Sylvinootje, Sauvignoortje en ik aan de boemel en Gabrie en Zaartje erbij om ons op het rechte pad te houden. Leuk!!

Heb lekker geslapen en het ziet eruit als een mooie dag. Ga denk ik even het bos in. Weet niet of ik positiever ben vandaag, maar m'n hoofd zit wel vol ideeën met wat ik wil doen als poging mislukt dus afleiding genoeg, haha.

Fijne dag xx

Geplaatst

Hoeven jullie niet af te vallen van de gyna? Ik namelijk wel. Ik mag niet over de 32 bmi komen maar komt misschien ook door mijn leeftijd dat het gewicht zo meespeelt. Ik wil zeker 20 kilo afvallen maar door die stomme hormonen ben ik bijna 10 kilo aangekomen echt blij mee ook. En lekker eten ja als ik er aan denk dan loopt het water in mijn mond hihi. Maar ik moet streng zijn want ben ands bang als ik dikker word dat de gyna zegt helaas we stoppen. Dus ik heb wel 2 doelen om av te vallen voor de ivf maar ook voor mezelf ik vind mezelf niet leuk zo. Maar ik hoef me zelf niet uit te hongeren hoor ik mag 1600 calorien op een dag dus valt erg mee hihi

Geplaatst

Bullmastiff, de gyn heeft het in het verleden wel aangegeven. Dat afvallen beter was voor elke behandeling blablbablablabla. Maar heeft nooit aangegeven dat ze anders niet verder gaan met behandelen.

Ellie fijn om te lezen dat je weer wat vrolijker bent!! We hopen met zijn allen op een goed resultaat.

We moeten denk ik voor Zara "opsporing verzocht"inschakelen. Ik hoop dat het goed met haar gaat.

Geplaatst

Bullmastiff bij mij hebben ze dit ook nooit eerder aangeven. Toen ik net begon woog ik bijna 25 kilo minder dan nu, het heeft zijn tol geeist samen met stoppen met roken en emo eten.

Bij de laatste mk zat er weer 4 kilo bij nu bijna 1 jaar geleden.

Ik vind trouwens zelf nog steeds dat je niet echt ziet dat ik nu 92 weeg, misschien woon ik wel in een droomwereld, hoezo verkeerd zelfbeeld, haha!!!

Zara ook al een tijdje niet op fb gezien.

Geplaatst

Ellie hoe gaat het met jou en je nu doorgedeelde 8 celiige topper :-)

Lekker kunnen genieten van het weer?

Noor wist niet dat fruitvleigejes een ruggegraat hebben, is dan wel heel klein.

Gabrie hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Van alle emoties heb ik er heel braafjes 2 kilo aan gegeten!!! Zucht,..........ja errug deprimerend.

Zit niet zo lekker in mijn vel. Maaaaar vanavond ga ik naar de sportschool kijken of ik nog weet hoe de loopband werkt.

Maak mij een beetje zorgen om Zara..

Ellie beschouw ik gewoon zwanger van haar embryotje tot dat het tegendeel bewezen is!

Noortje wanneer kom je weer lekker terug het is nu ook lekker weer in Nederland.

Voor jou deze week Menopur erbij spannend!

Syl jij pas in januari je kan dus nog lekker genieten van een hormoon vrij leven. Ik had begrepen dat je mannetje al aan het minderen was

met roken en drinken. Toppie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden