Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

essieislief, wil je mij nog toevoegen aan 1e fm , as maandag 18 juli , jij bent daar goed in ... :-))

Geplaatst

Hey Hilde, wanneer verwacht jij ongeveer de punctie? Grappig dat we nu wel ongeveer gelijk op gaan.

Nog niks hier, dus op z'n vroegst morgen idd dag 1.

Jij spuit wel lang de deca niet?

Meiden, ik kan niet wachten :-)

Trouwens een gezellig bankje ;-)

Geplaatst

Hoi Dames, wat goed in jullie dart-tournooi!

Ik vond het prikken altijd zo'n tegenvaller.

Heel veel succes hoor!

Sab, wat balen dat het dan niet goed doorzet. Hopelijk morgen mooi dag 1!

Hier gebeurt eigenlijk niet zo heel erg veel.

Het wordt een hele relaxte poging voor me, dat merk ik nu wel.

Succes met prikken, tot snel weer!

Geplaatst

Dag lieve augustus dames , ik kom me hier aanmelden:).

Vandaag een telefoontje gehad van het vu me endo waardes waren keurig 20 juli echo en als dat goed is gaan we beginnen.

Ik ben er even helemaal uitgeweest ik weet niet meer van de vorige keer hoelang het duurt voordat je de punctie krijgt maar ik verwacht begin augustus!

Word officeel onze 3 poging, heel spannend , eerste poging is totaal mislukt door het verkeerd aanprikken van de arts maar wel berekend, tweede pooging is wel een goed gegaan inzovere geen doorgaande zwangerschap , maar wel 3 terug plaatsingen van gehad , 2 keer niks 1 keer zwanger , maar groeide niet goed , is vanzelf verloren met 10 weken:(.

We hopen dit keer natuurlijk op een wondertje , ook al ben ik vreselijk bang dat wij ongewild kinderloos blijven maar denk dat dit wel bij iedereen speelt die in de mm zit.

Liefs Roos

Geplaatst

@Eer ja natuurlijk heb ik je toegevoegd

Start Prikken::icon_flower:

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

14 juli Sab start

20 juli Zomerzotheid echovoor start

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief 1e FM

18 juli Eer 1e FM

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

begin augustus essieislief

Begin augustus:marlijnne

Begin augustus: Daisydoo

Terugplaatsing: :goodluck1:

1e week augustus Essieislief

1e week augustus marlijnne

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum: :myfignerscrossed:

3e week augustus Essieislief

3e week augustus marlijnne

3e/4e week augustus: Daisydoo

4e week augustus: Breden

Geplaatst

Welkom zomerzotheid!

Nou Sab, als het stimuleren net zo 'snel' gaat als de laatste keer, dan wordt het vandaag over 2 weken.... En eh, als ik zaterdag de spuit er weer in gejast heb, zit ik al weer 2 weken aan de decapeptyl... Ach, we zijn al weer bijna op de helft!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

Welkom zomerzotheid en hopen op een mooi wondertje. Veel succes!!

Hopelijk gauw je ongi sab...

Suz zou lekker zijn een "relaxe" poging. Mag ook weleens

Hier de 1e puregon erin.En de deca. Had een ruk avond,het lukte me bijna niet. En was te gespannen waardoor het zeer deed. Ben verdrietig.

Mijn beste vriendin is bijna uitgerekend en elke keer als ik smsje krijg en haar naam zie dan slaat mn hart tien x over. Gewoon dat die klap gaat komen dat het wel zover is. Pfff sorry moest het even kwijt.

Doordat ik gelijk verder mocht wordt punctie ws week 30. Het gaat opeens snel.

Alvast welterusten allemaal:-)

Lfs

Geplaatst

@marlijne..oeh dat is niet leuk meis als je zelf moet prikken en je bent te gespannen, kon je partner je niet prikken of iemand anders?

het is ook niet makkelijk als ik jouw "bijsluiter" lees in combinatie met de aanstaande bevalling van je beste vriendin ... verdrietig zijn lijkt me het minste.

dikke knuf voor jou

de zon schijnt hier...JIPPIE, word ik toch weer blij van

:av-31:

gisteravond had mijn vriend ONE HUNDRED AND EEEIIIIGTEEEEEN gegooid haha

Geplaatst

@Zomerzotheid

Welkom Roos ik heb je toegevoegd in ons lijstje.

Als ik het goed begrijp mag je na de echo starten toch?

Jij hebt ook het nodige meegemaakt lees ik bah bah.

Geplaatst

@MArlijnne

Confronterend is dat he als vriendinnen of familie zwanger zijn en bevallen.

Ook daar zijn we hier voor elkaar heel begrijpelijk hoor dat je dat nu hoog hebt zitten Wij kennen allemaal wel een soort gelijke gebeurtenis .

Sterkte en er zit bij jou ook lekker schot in nu.

Met prikken kan het inderdaad wel eens niet lekker gaan auw.

Bij mij wilde de naald er gisteren ook niet in deed echt auw.

Wij prikken in de onderbuik lekker laag is zacht scheelt erg.

Geplaatst

@Eer

Hahahahaha jou man kan goed Darten zeg :-)

Die van mij deed het minder gisteren de pijl wilde er niet in AUW......

Was dus geen 180 score...

hier ook de zon lekker alles openstaan en wachten op een monteur voor de kapotte wasmachine van nog geen jaar oud ........

Geplaatst

Harstikke bedankt dat je me toegevoegd hebt:), hebt klopt , ik heb woensdag de echo en zover ik weet mogen we dan beginnen , misschien 1 weekje later omat er nog Lucrin in me lichaam zit , maar het wachtbankje van augustus is zeker mijn bankje:).

IK lees net mee met dit groepje en ik lees al dat het prikken niet zo goed gaat , is ook allemala eng en naar en van al die spanninging van buiten af daar word je ook niet ontspannen van.

Bijn mijn eerste poging heeft mijn man geprikt , en als hij er niet was mijn lieve huisarts, totdat we op een dag ruzie kregen mijn lieve man en ik en toen was ik zo boos dat ik hem erzelf in heb gejakkerd, en dat viel me zo mee, zinsdien , doe ik het eigenlijk zelf.

Wat ik zo'n drama vind is da bloedprikken met diaree (sorry:P) ga ik heen , pijn in me hoofd me zweverig voelen ik vind het vreselijk!

Nu weten de dames in het Vu zo langzamerhand wel maar alsnog heb je van die uilkuikens die vragen ofdat ik even het flesje met bloed vast wil houden omdat ze een stikker zoeken of, ze kunnen geen prikforumulier vinden zit ik in dat hok met 30 van die flesje gevult met bloed die me aanstaren lol een drama is het.

Geplaatst

nou meiden, de vlag mag uit ;-) eindelijk!!

heb me toegevoegd/aangepast!

Start Prikken::icon_flower:

30 juni (deca)marlijnne

3 juli Hildever

3 juli Dee

6 juli Essieislief (deca)

11 juli Eer

12 juli Tineke1983

13 juli Daisydoo

14 juli Hildever gonal erbij

14 juli Marlijnne Puregon

15 juli Sab start deca

17 juli Sab menopur erbij

20 juli Zomerzotheid echovoor start

1e echo voor terugplaatsing ::icon_sunny:

13 juli(om te kijken of alles rustig)marlijnne

16 juli Essieislief 1e FM

17 juli Sab uitgangsecho

18 juli Eer 1e FM

Rond 20 juli (kijken of alles 'plat' ligt): Daisydoo

21 juli Hildever 1e FM

Half augustus: Breden (cryo)

Punctie::toothy4:

begin augustus essieislief

Begin augustus:marlijnne

Begin augustus: Daisydoo

Terugplaatsing: :goodluck1:

1e week augustus Essieislief

1e week augustus marlijnne

1e/2e week augustus: Daisydoo

3e week augustus: Breden (cryo)

Testdatum: :myfignerscrossed:

3e week augustus Essieislief

3e week augustus marlijnne

3e/4e week augustus: Daisydoo

4e week augustus: Breden

Geplaatst

@zomerzotheid

hahaahah klinkt allemaal heel bekend.

Mijn man prikt mij ook altijd ik ben echt panisch voor naalen en vind het prima zo.

Over het algemeen gaat het prikken echt heel erg goed allemaal hier.

Ik heb nog geen blauwe plek gelukkig.

Morgen om 10:40 mag ik voor de eerste meting.

@sab

Jaaaaaaaaaaaaaaaa welkom bij de club jij mag ook lekker door.

Spannend.

Geplaatst

ja eindelijk!

mare...had al geen zin in die dartpijlen (man wel trouwens;-)) maar nu helemaal niet meer haha.

Heb wel extra ijsklontjes gemaakt en haal m een uur vantevoren eruit.

Waar prikken jullie?

Ik prik niet zelf, te scheiterig ;-), maar ik laat me in mijn bovenbeen prikken.

Best spannend weer.

Geplaatst

@sab

Ik mag nergens anders dan in mijn buik.

Mijn man prikt ze erin ikke niet hoor.

Wij zetten ze in de onderbuik onder de navel die lijn de ene dag links de ander dag recht valt reuze mee

Geplaatst
@sab

Ik mag nergens anders dan in mijn buik.

Mijn man prikt ze erin ikke niet hoor.

Wij zetten ze in de onderbuik onder de navel die lijn de ene dag links de ander dag recht valt reuze mee

waarom mag je niet ergens anders prikken?

Geplaatst

Hoi,

Wij gaan ook weer beginnen eind juli! Spannend weer want we hadden niet gedacht dat het nog mogelijk was. Zag net al wat bekende hyvers die ook bezig zijn in dit topic? Leuk, leuk.

Groetjes

Natasja

Geplaatst
Hoi,

Zag net al wat bekende hyvers die ook bezig zijn in dit topic? Leuk, leuk.

Groetjes

Natasja

hoi Natas, leuk dat jullie ook weer gaat starten, wanneer precies?

Ik zit bijna nooit meer op hyves, maar ff voor de zekerheid ;-):ik wil er liever niets over zeggen daar, want niemand weet het :-)

Geplaatst

Hey Natasja!!! Welkom ook hier... Vind het gaaf dat jullie ook weer gaan! Zullen we nu voor samen zwanger gaan?

En Sab, fijn dat ie rooie vlag er nu echt is! Ik zet zelf mijn prikken in de buik. Ik vind het wel te doen, hoewel het nooit mijn hobby gaat worden!

Groetjessssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden