Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Essieislief,

K.t zeg, ik dacht nog het zal aan onze naam liggen, alle twee zwanger.(had toch heel mooi geweest op dit veel te rode bankje)

Jammer dat je eraf bent gevallen.........hoop dat dit geen teken is voor mij!!!

Hou je taai.

Lieve groet Esther

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou ik voel me zo oliedom , heb vanochtend weer getest want je blijft hopen hij was negatief, maar had hem laten liggen voor mijn man want die had nachtdienst.

Kom ik om 11 uur uit me bed, is ie gewoon positief.

Dit is natuurlijk totaal tegen de regels, want het is een paar uur later, maar het lijntje is duiderlijk roze.

Zouden we dan nog een kansje hebben is zo'n test van 2 voor 5 euro van de kruitvat.

Je zou zeggen zonder hcg blijft ie wit.

Ik zit nu al een uur te zoeken op innternet en er word gezegt zonder hcg geen streep zeker geen roze, maar ook dat ie duiderlijk vals is omdat het uren geleden is.

Wat een zooitje weer... ik doe het mezelf ook aan.

Geplaatst

Wat spannend Roos!!

En idd precies zoals je zegt: hopelijk positief door tóch hcg in je lijf.... maar ongeldig omdat het ruim buiten de tijd is.

Morgen weer een testje, gok ik? ;-)

Hoop zooooo voor je dat ie dan echt positief is.... Je zit nog maar 11 dagen na punctie zie ik dus 't is nog vroeg, kan nog prima!

Geplaatst

Vrienden van ons hadden dat ook! Eerste x testen en

Pas na een half uur positief. Wel zwanger! Het is ook nog een paar dagen te vroeg toch? Positief blijven!!

Geplaatst

uhm...roos...zal je vertellen over mijn testen, je kan het zelfs nalezen op de februari topic...en op wachtbankje mei geloof ik...zodat je ziet dat ik niet lieg :-) maaruh...ik deed na 7 dagen een kv test en wachtte tot de controlestreep kwam, die kwam en de hcg test was harstikke wit...dus niet zwanger. ik de test weggegooid en na een paar uur dacht ik...toch even kijken en zeker weten dat ik niet zwanger ben (gewoon voor de zekerheid) maar ipv 1 streep stonden er toch echt heel duidelijk 2 strepen (huh??) ik helemaal in de stress, manlief in de stress, want ben ik nou zwanger of is het gewoon zo'n stom extra streepje, maar ja...ik heb echt nog nooit meegemaakt (en ik heb echt wel mijn portie testen gedaan in mijn leven) nog nooit gehad dat ik een extra streep erbij kreeg na zoveel uur, negatief testen bleef altijd negatief....dus helemaal in de stress...wilde niet meteen testen, want ik dacht...moet met ochtendurine, dan weet ik het zeker.....ik vroeg naar bed toe (want de spanning was echt niet te houden) en ik was om 4 uur wakker....wat te doen? verder slapen of testen en dan verder slapen....werd dus testen om 4 uur....heb echt 5 minuten gekeken naar de test, durfde nu niet meer te wachten na controle streep, moest nog langer wachten, stopwatch erbij....ik plassen over de kv stick...zie de controle streep komen, maar verder helemaal niets, maar toch stug door blijven kijken...na 2 minuten zie ik toch ineens een streep verschijnen naast de controle streep....je snapt...van slapen niets meer gekomen en resultaat is dat ik nu bijna 17 weken zwanger ben :) overigens is het volgens mij ink ook zo overkomen...zelfde verhaal wel een beetje, kan je lezen op het februari 2012 topic ergens in het begin :) dus ik wil je niet onnodig blij maken, maar ik heb echt nog nooit meegemaakt dat een negatieve test ineens positief werd...nu zal het vast wel voorkomen, want anders waarschuwen ze niet in de bijsluiter, maar ik zou als ik jou was morgenochtend nog een keer testen met een klok ernaast en echt 5 minuten wachten :)

heel veel succes lieverd en ik ga nu zo hard duimen voor je :)

dikke kus...

Geplaatst

Dankje wel voor je verhaal:), ik weet dat ik het mezelf zo moeilijk maak maar dit slaat dan toch ook weel alles!

Normaal had die test allang in de prullebak beland omdat hij gewoon negatief was.

Ik heb ook die van gister tussen de aardappelen geplukt en die is gewoon omo wit!

Ik heb een beetje hoop , die natuurlijk tot aan de grond gelijk gemaakt kan worden , maar hoop dat leven we wacten hier dan ook al 7 jaar op.

Geplaatst

hm...wel weer apart dat ie van gisteren hagelwit was dan....en wel ochtend urine gebruikt? en controle streep stond er wel?? jeeee meid wat maak jij het spannend hoor...hoop dat het gewoon net zoals bij mij is iig...ik gun het meis...en statistisch gezien moet het ook zo zijn toch? :) .....vind het wel spannend worden...het eerste wat ik doe morgenochtend is hier kijken dan....

Geplaatst

Ja ochtend urine gebruikt , je ziet wel van vandaag dat ie iest geler is dus me urine was vandaag iest sterker.

Je zier ook geen dikke streep maar wel duiderlijk een dus rose streepje.

Of me hcg hormon is gewoon nog te laag , of er is vanwege me urine een streepje gevormd.

Maarja die is dan wel rose.

Geplaatst

Roos, jemig, je houdt de spanning er goed in! ;-) Duim hard voor je dat je gewoon hartstikke zwanger bent. Mijn testen zijn nog nooit na zoveel uur alsnog positief geworden, dus je zou inderdaad denken... hoop het zo voor je!!

Geplaatst

@all

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

We zijn erg sterk en we komen er wel.

Gelukkig hebben wij veel toekomst plannen waar we erg naar uit kijken dat is ook veel waard.

We hebben nog 1 kans en anders heeft het gewoon niet zo mogen zijn.

Ik heb vrijdag weer een sollicitatie ngesprek en speel er meteen open kaart voor mijn laatste ronde.

Willen ze mij dan niet dan maar niet.

Daarna zet ik alle sollicitaties stop.

ik heb tot 1 december werk en ga daarna de ww in.

Mijn man en ik hebben besloten dat wij onze 3e ronde voor alles laten gaan en daarna wel weer naar werk gaan kijken.

Dat geeft mij nu wel even heel veel lucht en rust moet ik zeggen.

Geplaatst

Jeetje roos, wat een spanning zeg!

Maar... Test je niet toch nog steeds te vroeg? Ik mag pas donderdag een plastest doen, op wachtdag 14.

Nou, ik ben weer terug van het evenement. Zaterdag helemaal in paniek door die gekleurde afscheiding. Daarna 2 x naar de wc geweest en niets, toen weer wel een beetje. Uiteindelijk zaterdagavond naar vrienden gegaan, waar mijn vriend ook naartoe was gekomen.

Vandaag maandverbandje erin en uiteindelijk een heel klein beetje bruinverlies, en ook 2 kleine veegjes oud bloed. Verder niets.

Het kan nog alle kanten op, ik ben nog steeds misselijk en mijn borsten doen ook nog wel zeer. Maar eigenlijk heb ik niet zoveel hoop meer. Ik voel nu een buikkrampje komen dus ik denk dat de ongesteldheid er aan komt...

Toch wel raar als ik er over nadenk hoor. 2 weken terug op zaterdag had ik een positieve ovulatietest. Dan zou zondag mijn eisprong zijn, lijkt me dan. Precies 2 weken later is het dan vandaag. Dan zou ik dus vandaag ongesteld moeten worden. En dat is niet echt gebeurd. Of zou het dan toch een dag later kunnen zijn?

Zo ontspannen als ik steeds was ben ik nu echt niet meer hoor! Maarja... Ik moet deze dagen gewoon even door...

EN net ook nog ruzie gemaakt met mijn vriend.... :(

Ik had natuurlijk allemaal kampeerspullen mee en we waren bij die vrienden vandaan bij mijn ouders geweest en daar ook blijven eten. En nu was ie boos omdat hij 'de hele dag geen tijd voor zichzelf had gehad'. En vervolgens werd hij echt woest dat we de auto uit moesten pakken.

Echt zo onredelijk! Ben echt boos op hem, ik negeer hem gewoon maar even. Net wilde ik langs hem naar de bank lopen en ging hij er voor staan, om aandacht te krijgen ofzo. Ik heb hem gewoon weggeduwd, ben er echt boos om.

Doe even normaal zeg... Lopen zeuren dat hij geen tijd voor zichzelf heeft en morgen meer moet werken. En mij alle spullen op laten ruimen (nou ja, is ook gewoon allemaal mijn spul natuurlijk dus zo erg vind ik dat niet) en mij overal de schuld van geven. Zó irritant!

Geplaatst

@daisydoo

Heel veel sterkte meis morgen met je punctie hoe laat moet je rustig aan en denk aan jezelf

@roos

Slopend he die testen en wachtdagen.

Kop op meis hou vol komt vast goed.

@liedje

Zo jij had ook een leuke en gezellige thuiskomst.

Zit je inderdaad ook niet op te wachten en de hormonen helpen je ook niet echt mee zo he.

Ik denk aan innestelbloed als ik jou zo hoor.

Ik duim voor je sterkte

Geplaatst

hallo allemaal

hier even een berichtje van mij, ben erg druk geweest dit weekend, heb wel gekeken met mobiel maar dat typen vind ik maar niets met die kleine toetsjes..

voel me absoluut niet zwanger, weet natuurlijk ook niet hoe dat voelt, maar heb er geen goed gevoel over, weet gewoon dat t niet gelukt is.

wel verdriet gehad natuurlijk, maar nu zetten we onze schouders er weer onder. over een poosje krijgen we een brief of er nog embrio's ingevroren zijn( we hadden er nog drie over)

en dan gaan we er weer voor!

essie : heel veel sterkte met hett verwerken van deze teleurstelling!

liedje : snap t helemaall , mannen ook af en toe ;-)

en nog wel hoopvol toch? voel je je ook anders??

en roos: jeetje mikkie wat een verwarringg allemaal, en dat je al zo vroeg durft te testen!

hoop dat je morgen weer een duidelijk streepje gaat zien, liefs jo

Geplaatst

Wat ik grappig vind is dat iedereen vind dat ik vroeg test , waarom dat niet zo is zal ik uitleggen:).

Vorig jaar augustes was ik zwanger op de bloedprikdag dag 12 na me terugplaatsing was me hcg rond de 40 dit was veelste weinig vertelde ze, het moet minimaal 100 wezen.

Als je ervan uit gaat dat hcg verdubbelt elke 48 uur moet ik dus dinsdag 50 hebben , en vandaag dus 25 een positieve kruitvat test.

Nou is dit wel erg zwart wit, maar ik weet dat als ie donder niet rond de honder is ze niet blij zijn in het vu , en als ie onder de 50 is ze ervan uit gaan dat het mis is.

Dus mijn test is alleen positief na 15 minuten , dan zie ik een licht rose streepje , dit is dus niet voldoende.

Ik lijk wel een wetenschapper:D.

Nou Liedje denk maar zo dat je mannetje het ook zwaar heeft, jullie allebei zijn vanslag ik hoop dat het morgen weer goed is van rusie maken in deze moeilijk tijd is alleen maar naar.

Ik denk dat het ook wel een innesteling is geweest , wanneer mag je nou testen ben het even kwijt.

Nou heb ik perongeluk op een knopje gedrukt zijn me letters mega groot LOl

O nu weer klein nou ja lijtk wel een soap hier.

Geplaatst

hoi liedje blijf moed houden. Bruin bloed kan duiden op een innesteling. Hoop het zo voor je. En wat naar, ruzie met je man. Dat kan je er idd niet bij hebben. Maar zoalz zomer ook zegt, jullie hebben het allebei heel zwaar. Steeds maar weer een teleurstelling moeten

verwerken is niet niks.

@zomer: probeer sochtends nogmaals te testen. Al denk ik idd dat je erg vroeg bent. Weet je zeker dat de preg al uit je lijf is? Een uitdrooglijntje heb ik overigens ook wel eens meegemaakt. Ook met een KV test. Heb dat toen uitgezocht, maar mij werd verteld dat je er geen conclusies aan mag verbinden. Ik was toen idd niet zwager, maar hoop dat dat nu natuurlijk anders is... Heb je vanochtend nog een test gedaan? Veel succes. Hoop dat je toch voor groen gaat zorgen.

Geplaatst

@zomer....eigewijze donder ben je ook he :) ik zei nog zo...ochtendurine, hahahahaha.....nee, ff serieus...tuurlijk heb je meer kans met ochtendurine hoor...en zeker in de avond hoef je bijna niet te verwachten dat de test niet positief is als je vrij vroeg zit (je bent heus niet TE vroeg, maar je bent ook zeker niet op tijd...je zit echt wel wat aan de vroege kant nog), maar goed..wie weet heb je gelijk hoor meid, want ze bestaan wel de indrooglijntjes, ondanks ik ze nog nooit gehad hebt...ik had echt als ik jou was de ochtend nog een test gedaan en niet de avond (sterker nog..zo heb ik hetook gedaan, hahaha) maar ja...tis jouw gevoel en daar kan ik niet aan tornen natuurlijk :) en ach...als jij nou denkt dat je niet zwanger bent en je bent het heeeeeeeel stiekem toch en je word maar niet ongesteld is dat natuurlijk erg verwelkome verassing toch? :) je moet doen wat je moet doen meid....hoop gewoon nog steeds dat je het mis hebt!

dikke knuffel voor alle meiden hier die het nodig hebben en niet nodig hebben

Geplaatst

Hallo iedereen jeetje wat een gedoe allemaal na al die intense weken. Je wordt er niet echt vrolijker van als er steeds meer afvallen.

Hoop dat de volgende poging voor iedereen goed is dan krikken we het gemiddelde van 1 op 4 gelijk omhoog toch?

Voor jo: wij lopen zowat gelijk ook met het aantal eicellen die geoogst zijn. Hoe voelje je lichamelijk? Want je zei dat je er geen goed gevoel over had? Heb je al een test gedaan of waar baseerde je dat op?

liefs esso

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden