Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik post het en denk , wat zeg ik nu, Sorry esther , ik weet dat jou verdriet even groot is als voor ons allemaal.

Een kinderwens blijft vreselijk als ie onvervult blijft al heb je 3 kinderen.

Weltrusten:)

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goede morgen allemaa, het erge bloeden is gestopt, heb goede hoop dat het toch een klein bloedvaatje is geweest ben de hele nacht van de rel geweest.

Vandaag voor het eerst alleen bloedprikken me moppie heeft avonddienst en heb besloten dat ik alleen ga.

Heb niet meer getest, je kan niks aan de uitkomst meer doen , hij was gewoom pisitief ik hoop dat het mooi is verdubbelt, en dat ik vandaag een voorzichtige felecitatie krijg!

Het rare is dat je bijna zeker weet dat het niet goed, is maar ben benieuwd ofdat ik mezelf bescherm of dat ik weer gelijk had.

Bah wat hebben deze 3 dagen lang geduurd , nou meiden tot strakkies.

Liefs Roos

Ps Esther ik denk aan je.

Geplaatst

Roos succes met de bloedtest vandaag, licht positieve testen las ik maar onduidelijkheid, verschrikkelijk vanmiddag weet je meer.

Esther las dat je vandaag test maar je hebt geen goede hoop. Succes!!! Kan alleen maar hopen dat je positief verrast wordt maar helaas kunnen wij ons lichaam soms te goed.

Rood bankje hier meiden, pfff!

Geplaatst

Ga ik doen ,Sab.

Roos, esther, jo......heeeeeel veeel sterkte en ik hoop op een mooie uitkomst. Dames, ik denk aan jullie!

Xx

Geplaatst

Nou dit heb ik weer, een kvtest die helamaal geen streepje geeft, ook geen t streep.

Heb toch al zeveel testen in mijn leven gedaan en dit heb ik toch nog nooit gehad.

Had ook nog maar 1 test in huis.

heb net het zh gebeld en ze gaan daar in overleg of ik eerder een bloedtest mag doen.

Ze zei meteen al dat het voor vandaag geen zin heeft omdat dit echt te vroeg is.

Dus nu afwachten op het telefoontje.

Ga ook geen test halen, ochtendurine is toch al weg.

Menstruatie zet niet door, wel steeds beetje rood en buikpijn.

gebruik de bollen ook nog, die houd de boel natuurlijk tegen.

Roos ik denk aan je.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Nouja helemaal geen streep wat is dat nou weer...moet ook niet gekkeer worden..

Misschien mag je morgen prikken .

Heb net te horen gekregen dat ze een hcg willen zien van rond de 150.

Dat ga ik bij lang en na niet halen , dan moet je dag 8 al zwaar positief testen dus ik vind het allemaal een beetje vaag.

Voor mij zit het erop tot vanmiddag wachten heb diaree hoofdpijn bah ik ben zo onzeker, vanacht wel een goed gespek gehad met me man (raar dat hebben wij vaak in de midden van de nacht).

Mocht het niet lukken gaan we voor 1 verse poging nog en dan houden we op.

Ook geen adoptie, bij nader inzien heeft hij geen zin om nog 5 jaar te moeten wachten , het staat hem zo tegen dat je voor speciaal need moet kiezen bv en het geld dta er in omgaat.

Hij wilt dan saampjes verder en er iest leuks van maken, eigenlijk ben ik daar ook wel voor.

Wanneer mogen we stoppen met die bollen?

Geplaatst

Roos meis ik denk aan jou .... :-)

Wat maak je het spannend , ik kijk vanmiddag even

Moet zo zelf naar t ziekenhuis ( gesprek).

Liefs eer

Geplaatst

Roos,

Rustig aan....wacht ff af tot vanmiddag.

Goed dtat jullie samen tot een besluit zijn gekomen.

Dat zijn wij ook.

Vandaar dat dit het laatste was.....al slaat de twijfel nu een beetje toe...maar eens kijken hoe ik daarmee ommoet gaan.

ZH heeft nog niet gebeld.

Gr Esther

Geplaatst

lieve roos, wilde je even laten weten dat ik aan je denk, heel veel sterkte. Ik wil er nog niet aan om er aan te denken om te stoppen, maar soms doe ik het heel even, heb mij voorgenomeen alles op papier te zetten en eens goed te huilen, maar dan ook echt goed, zodat het verdriet er echt eens uitkan. En dan te zien wat de toekomst nog meer te bieden heeft, dan je altijd maar beroerd te voelen, lichamelijk en geestelijk. Toch hoop ik voor jou ander bericht en dat je het geluk mag vinden nu.

Esther ook heel veel sterkte.

liefs xx

Geplaatst

Roos, Esther..........ik denk aan jullie! Hou vol!

ow, en Roos? Die bollen, als je geluk hebt, mag je doorgaan t// week 12 daarmee ;-)

xx

Geplaatst

Hoi,

Mag niet eerder bloedtest dan zaterdag...is eerder niet betrouwbaar.

Toch zo maar ff kv testje halen en morgen nog een keer doen.

heb net een lounge set gekocht voor in de tuin.

ga er zo lekker opzitten met een boek.

onze dochter is een nachtje bij oma logeren.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Esther, pfff......da's nog lang wachten. Dan doe je dat goed op je nieuwe lounge stoeltjes in je tuin, met een goed boek. Probeer rustig te blijven, zoek afleiding (en dan bedoel ik niet dit forum hihi) en relax. Hou hoop. Lastig, maar toch proberen??

xx

Geplaatst

Oh Esther, nog 2 dagen langer wachten, wat een spanning...succes meid.

Roos, wil even inhaken op jouw verhaal.... ik begrijp je onzekerheid en je hebt ook al de nodige ervaring. Maar wil je toch even zeggen dat ik op wd 10 licht positief testte en mijn hcg was op wd14 581. Dus het kan echt meid!!

Vorige zwangerschap testte ik ook op wd 10 licht positief en had op wd14 een hcg van over de 1000.

Hopelijk heb jij ook een mooi hcg en heeft je gevoel het bij het verkeerde eind en ben je gewoon zwanger, toi, toi, toi!!!

Wat een hopeloos triest bankje, meiden..... vreselijk... wat veel rood, ik wil jullie allemaal heeeel veel sterkte wensen met deze (zoveelste) teleurstelling.

Geplaatst

Maar Jose hoe is dat dan mogelijk, als je Hcg per 48 uur verdubbelt?

Ik vind het super om dit te horen echt waar , maar vraag me echt af hoe dit in godsnaam mogelijk is.

Welke test heb jij trouwens gebruikt?

Geplaatst

Ik heb de kv-testen gebruikt, 2 voor 5 euro... hoe dit mogelijk is? Geen idee....

De testen werden wel met de dag duidelijker en op wd14 was hij overduidelijk.

Hoe laat krijg je de uitslag?

Geplaatst

En dat je hcg iedere 48 uur verdubbelt, is ook weer een gemiddelde. Bij de ene vrouw gaat het sneller en bij de ander iets langzamer.

Geplaatst

Hoi....

KV test reageert vanaf een hcg-waarde van 25 ofzo? Vanaf dan wordt ie dus (licht) roze. Maar dat is natuurlijk in je urine......

En in je bloed is de waarde dan sowieso al hoger. Hoeveel dat verschilt weet ik ook niet...

Hoe dan ook duim ik nog steeds voor positieve wendingen hier op dit bankje, laatste strohalmen enzo...... zet 'm op meiden!

Lfs Dee

Geplaatst

Na 2 uur , dus nog genoeg tijd om me nagels opteeten:P

wd 14 gerekend bij jou was dat 2 weken na de puntie, of 14 dagen na de tp?

Sorry hoor maar nu heb je mijn nieuwschierigheid gewekt:P

Voor mij is het vandaag 15 dagen na punctie als je pucntie dag meerekend.

En 12 dagen na tp

Geplaatst

inmiddels ongesteld, en ontzettend klote nieuws gehad, de 3 embrio's die we over hadden hebben zich niet verder gedeeld en zijn dus niet ingevroren.

we moeten dus volgende maand opnieuw beginnen met alle spuiten en toebehoren. zucht.

waarom zit t nou gewoon niet een keer mee

Geplaatst

Jo, damn meid! Sterkte. Helaas weten de meesten van ons, erg genoeg, hoe t aanvoelt.

Als je de behoefte hebt om te schelden, feel free, daar zijn we (ook) voor.

Maar probeer dit samen met je mannie een goed plekje te geven. En neem je tijd hiervoor.

Heel veel sterkte.

xx

Geplaatst

Ik ben zwanger maar is 100% niet goed.

Hcg 20 veelste laag wat ik al zei en dacht.

Volgende week wel terug komen moet onder controle blijven totdat me hcg op nul is.

Nu maar snel ongie worden.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de afgelopen weken en dagen , jullie waren zo lief en zijn natuurlijk nog steeds lief!

Als ik eerlijk ben hoeft het even niet meer , der komt zoveel op me af , ik ga een gesprek aanvragen en kijken wat ze met me aanmoeten.

Liefs Roos

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden