Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Daisydoo succes de komende weken met wachten !! Na al dat rood, zal jij toch zeker wel groen kleuren. Ik ruim voor je ! :-)

@ Roos, ik denk dat Benbri gelijk heeft hoor. Je hebt in ieder geval een positieve test en blijkbaar niet met ochtendurine getest. Dus er is zeker hoop !! Het kan zoals ze al zei een late innesteling zijn. Ik ben in samen met Benbri positief voor je !!!

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh zo!! en wij hebben gesproken...EN je weet dat zwangeren altijd gelijk hebben he (de uitspraak "ik voel het aan mijn wateren" is er niet voor niets) whahahaha...:)

Geplaatst

Whahahahaha.....ik sluit me erbij aan Roos!

Je bent zwanger!

Enne, mn borsten voelde iik ook al niet meer twee dagen voor officiele testdatum.

Xx

Geplaatst

Ik wacht donderdag af.

Ik ben echt niet zo positief als jullie, dit komt ik heb dit vorig jaar meegemaakt precies het zelfde, hcg is zo belangrijk.

Lees dit maar eens kijk maar naar de uistlagen van de dames met een lage hcg op test datum.

http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?11578-HCG-op-basis-van-ervaringen&highlight=hcg+waardes

Hier ben ik bang voor!

Het is gewoon zo dikke streep veel hcg , dun streepje weinig hcg.

Ik heb wel getest vandaag met ochtend urine, en weer pas met 5 min licht streepje die later goed opkleurt.

Bij andere hebben gewoon een knappe streep in 2 minuten.

Nou zal jullie niet verder pesten , ik hoop vreselijk na 7 jaar dat als is het er maar 1tje een mooi gezond kindje mag krijgen.

Geplaatst

@Roos, ik snap je ook wel hoor !!!! Zit zelf namelijk net zo te stressen. Maar probeer ieder klein beetje hoop dat er is aan te pakken. Dat sleept mij er in ieder geval doorheen.

Geplaatst

lieverd, ik snap de angst wel...maar mijn strepen waren ook niet zo heel dik hoor, pas na een week dacht ik echt...oke duidelijke streep nu....nou ja, wat ik al zei...voor nu ben je zwanger en donderdag horen we het wel weer verder :)

Geplaatst

@essielief en alle andere dames die helaas weer een teleurstelling hebben gekregen, sterkte allemaal met het verwerken en de moed hervinden. lieve groet, ymkeh

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben niet op vakantie (was het maar waar) maar gewoon druk met andere dingen geweest. Heb een week moeten terug lezen...gatver de gatver...

wat een teleurstellingen heb ik weer gelezen....meiden sterkte... ik lees wel dat jullie er allemaal al geen goed gevoel over hadden, dat maakt het wel iets makkelijker om

de teleurstelling achter je te laten en je op te laden voor de volgende poging. Jullie klinken allemaal sterk...top meiden,

Voor iedereen een knuffel

eer

Geplaatst

Ymkeh,

Ik zit even in n (emo?) dipje. Alle kwaaltjes zijn minder of weg. Denk ik. Maar de tranen zitten hoog vandaag, nieuw kwaaltje? Gewicht is al een hele week redelijk stabiel. Werd ik afgelopen weken wel zwaarder, nu niet, sterker nog, er zijn weer wat onsjes af... Maar de eetbuien zijn dus ook weg. Oftewel, ook hier twijfels, maar gelukkig vanmiddag een echo.

Vraag t me morgen nog eens? Hihihi

Geplaatst

Hoi Roos,

Ik snap je wel hoor......de tijd zal het leren.

Ik ben zo emo, heb ook buikpijn,.....ben bng voor ongi.

Zou donderdag weer gaan werken, maar op mijn werk vinden ze het beter dat ik de testdatum afwacht.

Ben nl erg emo.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Lala wat goed vandaag de echo!

Kan me zo voorstellen dat je dit vreselijk spannend vind, laat je het vanmiddag even weten of jullie at hebben gezien , en probeer en van te genieten zou ik zeggen!

Jeetje Esther wat fijn dat je nog even thuis kan blijven en wat vreselijk dapper dat je nog niet getest hebt wat ben jij vreselijk sterk.

Ik denk dat buikpijn geen F*** zegt, je hebt ook endo , dus alle veranderingen voel je dat heb ik nm ook.

Ik ga zo vreselijk hard voor je duime Esther zo lang je geen bloed ziet is het positief meid.

Ik ben zo blij met dit bankje , ontdanks alle elende iedereen is zo vreselijk lief een meegaand, en begrip vol!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2091[/ATTACH]

Dit zijn ze , op volgorde de meest linkse is van vanochtend de middelste eergsiter ochtend.

Wat denken jullie ervan.

Wat raar ik krijg ze niet scherper.

Geplaatst

Punctie en Terugplaatsing :icon_flower:

20 juli Nikkie, 23 juli TP

21 juli Ruth1, 25 juli TP

21 juli Samluc, TP

23 Juli Eer, 26 Juli TP 2 emmies?

23 juli Lala TP 2 cryo's

24 juli Miepie

24 juli Pixel 27 juli TP

25 juli Hildever, 29 juli TP 1 emmie

28 juli Marlijnne 31 Juli TP 1 emmie

28 Juli Pixesl TP

29 juli Dee, 1 aug TP 2 emmies

29 juli Ilcsike TP 1 Cryo

30 Juli Imar TP

1 aug Sab,4 aug TP 2 emmies

1 aug Mariek, 4 aug TP 2 emmies

3 aug Annemarie tp 1 cryo

8 aug essieislief, 11 aug TP 3 emmies

8 aug Jo ,11 aug TP 1 emmies

10 aug zomerzotheid, 13 augustus tp?

11 aug Liedje, 1 cryo teruggeplaatst

Begin aug punctie: Daisydoo

17 aug Breden, TP 2 cryo's

Testdatum :myfignerscrossed: :

3 augustus Nikkie

5 augustus Ruth1

6 augustus Lala

7 Augustus Eer

7 augustus Ymkeh

7 augustus Tascha

8 augustus Esly

12 augustus Pixel

12 augustus Hildever

13 augustus Ilcsike

14 augustus Imar

15 augustus Marlijnne

15 augustus Dee

16 augustus Mariek

17 augustus Annemarie

18 augustus Sab

23 augustus Liedje

25 augustus Zomerzotheid

25 augustus jo

26 augustus Essieislief

27 augustus Esther

31 augustus Breden

8 september Daisydoo

Hoi meiden,

Wat lees ik veel verdriet in deze maand. Heel veel sterkte voor de meiden die geen positieve zwangerschapstest in handen hebben. En natuurlijk gefeliciteerd Ilcsike, Pixel en Lala. Ik hoop op een mooie eerste echo voor jou vandaag! Weet iemand of Ruth1 ook bij de weinige gelukkigen zit deze maand?

Groetjes,

Breden

Geplaatst

ik kreeg de testen ook niet scherper, irri he :) maaruh...tot de derde van links zie ik een streep en ik vind de allerlinkse eigenlijk helemaal niet zo superlicht, had echt veel lichter verwacht, hij ziet eruit als mijn eigen test....en je ziet het :)

Geplaatst

Zomerzotheid,

Het feit dat de teststreep steeds zichtbaarder wordt, zegt toch genoeg: GEFELICITEERD!!! Probeer ervan te genieten (ook al weet ik dat dit heeeeeeel moeilijk is).

Groetjes,

Breden

Geplaatst

Breden, welkom! Je komt ons helpen he? Met dit bankje groener te maken!

Roos, lieve muts, je bent zwanger. Er is geen beetje zwanger :) dat bestaat niet! Wat wel bestaat is de kans dat dit uitpakt in een gezond kindje over een maandje of 8. En die kans is best groot. Ik zeg: tot het tegendeel bewezen is, ben je zwanger! En mag je er best van genieten. ( hum, hoor wie t zegt) maar wat ik bedoel is, geniet van elk mooi moment, minder mooie momenten herinneren we ons leven lang, mooie momenten herinneren we maar een paar. Waarom eigenlijk? Omdat we ze waarschijnlijk niet opslaan als zeer bijzonder, en dat is jammer. Dit is zo'n bijzonder mooi moment! Geniet ervan en sla em op.

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden