Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Roos, verdorie!! Ook voor jou: sterkte. En een dikke knuffel.

Pak je mannie erbij............huil eens flink..........en probeer het een goed plaatsje te geven.

Ik snap dat het voor jou even niet meer hoeft.

Lieve Roos,

heel veel sterkte met het verwerken van dit K*T nieuws.

xx

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh nee, Roos, wat vreselijk balen! Ook al voelde je het aankomen, het is toch een klap in je gezicht... kan me voorstellen dat je er even uitgestreden bent. Heel veel sterkte met het verwerken van deze grote teleurstelling!

Geplaatst

@roos

Je vermoede het zelf al door je voorgeschiedenis.

Toch vind ik het echt heel erg verdrietig voor je.

Ik geef je eendikke knuffel en veel sterkte.

@jo

Jij ook al bah bah.

Een hele dikke knuf en sterkte meis

Bah wat een naar bankje is dit zeg.

Ik heb nog steeds buikpijn en bloedverlies al 5 dagen wordt er gek van ik ben normaal met 3 dagen klaar.

Morgen moet ik bloedprikken hoe stom is dat maar ja wat moet moet.

Ik hoop op de september/oktober bank te mogen zitten.

Geplaatst

Zomerzotheid/Roos: wat vreselijk verdrietig dat je HcG te laag is voor een gezonde zwangerschap. Ik vond de testen er zo goed uit zien! Sterkte!

Jo: wat rot voor je dat ook je cryo's niet ingevroren konden worden... Ook jij veel sterkte de komende tijd.

Breden

Geplaatst

@Zomerzotheid/Roos. Verdorie zeg! Wat een teleurstelling voor je. En zo dubbel ... zwanger maar niet gezond zwanger ... Heel veel sterkte gewenst.

@Jo. Ook jij heel veel sterkte met het een plekje geven van deze grote teleurstelling. En zo balen dat er geen cryo's ingevroren zijn. Sterkte!

Dikke knuffel voor jullie meiden.

Wat een hoop verdriet en teleurstellingen op het augustus bankje zeg! Dat is toch niet normaal zo veel rood!

Geplaatst

jeetje meisjes....wat een rot bankje is dit zeg....(komt vast door de klote zomer en niet door jullie lijven hoor...!!) maar even serieus...jo, wat rot dat je geen cryo's hebt...hoop dat je ze volgende maand wel hebt dan en een mooie verse en nou ja...hoop dat september dan maar je bankje word

zomertje....wat is dit zuur meis...idd zwanger, maar niet gezond zwanger, zou dat ergens aan liggen dan of is het gewoon domme pech? jeetje....ben er even stil van :(

knuffel voor jullie beide, meiden!!

Geplaatst

Jeetje Roos, ben er ff stil van.

Maar wel weer duidelijk dat we zelf heel goed weten wat er speelt.

Ik wens je sterkte en neem er de tijd voor.

ik heb net 2 voo5 euries testen gehaald en doe dit morgen.

Vloei nog steeds, kleine beetjes maar wel rood.

Lieve groet Esther

Geplaatst

Roos / Zomerzotheid, ook vanaf het septemberbankje een dikke knuffel. Wat een klotebericht. Kan me zo goed voorstellen dat jij en je man er helemaal klaar mee zijn. Neem de tijd om te denken over je volgende stap.

Jo, voor jou ook @$@%!, laatste waar je op zit te wachten is WEER spuiten. Neem de tijd om op te laden!!!

Waar kun je die gele monsters vinden die lala altijd plaatst.....

Liefs Megan

Geplaatst

Ook ik kom even een knuffel geven aan Roos en Jo.....

Wat ellendig meiden...

't Kost je zoveel energie, je hoopt en duimt en bidt (misschien) en leeft naar de testdatum toe... en dan sta je weer met lege handen.

Heel veel sterkte toegewenst, ik hoop dat jullie de moed weer terug kunnen vinden en ook nog (of binnenkort weer) kunnen genieten van de positieve dingen in het leven. Je nu rot en verdrietig voelen en de hele wereld stom en moeilijk vinden mag ook hoor! 't Moet er toch uit en 't is ook allemaal niet eerlijk.......

Liefs, Dee

Geplaatst

@all

morgen moet ik de stomme verplichte bloedtest doen die op niks uitdraait en dan bellen ze je ook nog om dat te vertellen hoe zuur is dat.

ik heb ze gemaild dat we gelijk door willen en of ze mij al konden inplannen maar dat kan pas na de test pffffffff

ik hoop eigenlijk dat ik volgende maand voor de laatste ronde kan en we hebben gevraagd hoeveel rietjes er over zijn we zullen het zien morgen mss antwoorden.

Geplaatst

He jakkes Es, daar zit je echt niet op te wachten nee. Pff... Nou sterkte dan morgen, en.....zennnn....... Hihihi...wie weet helpt het!

Ik hoop met je mee dat je weer snel kunt beginnen. Je bent er klaar voor zo te zien :-)

Xx

Megan: ipv snel reageren, meer opties en dan de smileys.....daar zitten een hoop!

Geplaatst

Hier is het ook over, menstruatie zet echt door.

Stop met de bollen en die zwangerschapstest morgen doe ik ook niet, slaat nergens op als je zo ongesteld bent.

Moet wel zaterdag verplicht bloed laten afnemen en dan bellen ze ook nog een uitslag door.....

Het verdriet is er en ook vooral dat het nu echt over is.

Moet het een plaatsje geven dat ons gezin zo compleet is en dat er geen broertje of zusje voor Aniek komt.

Dit vind ik echt heel erg...

Tijd heelt alle wonden zeggen ze toch.....ik vraag het me af.

Weltrusten Esther

Geplaatst

Esther, ook voor jou dan sterkte. Ik hoop dat je dit inderdaad een goed plekje kan geven. Tijd heelt inderdaad alle wonden, maar dat wil niet zeggen dat er geen gevoelige plekjes achter blijven. Ik hoop dat jullie als gezinnetje snel weer vooruit kunnen kijken en het volgende hoofdstuk in jullie boek des levens kunnen gaan schrijven.

Dikke knuffel!

: hugg :

:hugg:

Geplaatst

Esther,

Jij ook helaas ongesteld geworden... wat verdrietig voor jullie. Ik hoop dat je dit verdriet uiteindelijk een plekje kan geven. Heel veel sterkte gewenst!

Liefs,

Breden

Geplaatst

jeetje meiden BEDANKT voor alle lieve reacties, doet me echt goed.

vanmiddag ontzettend zitten huilen, kan me ook bijna niet voorstellen hoe t zou zijn als dit bij de tweede of derde poging zou gebeuren,

maar goed daarna met tegenzin aan t werk gegaan, en nu net klaar. heeft ook erg goed gedaan, veel afleiding..

dus nogmaals bedankt voor de lieve woorden

liefs jo

Geplaatst

Lieve meiden, wat was dit een K* maand!! Zoveel mislukte pogingen :-( Ik hoop voor ons allen dat we in de komende maanden allemaal goed nieuws te horen krijgen!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden